Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - irisiris

Σελίδες: 123 ... 7
1
Πως γίνεται να συνέβη αυτό??? Επειδή κι εμενα μου κόπηκε τελειως η επαγγελματικη προυπηρεσια αποτι ειδα μετά τη δηλωση μαθηματων, θεωρω οτι έγινε απτο σύστημα η απο τα ιεκ. Εστειλα εμαιλ, πήρα τηλεφωνα τιποτα δε διορθώθηκε. Δε μπορουμε να κανουμε τιποτα αρα?

Ρε παιδιά!... 

Είναι ΤΡΟΜΕΡΟ!.. 

Στο αρχικό πεδίο (πονηρότατο... και κακής ψηφιακής εφαρμογής..) , σου ζητά... ΟΚ ορθά.... πάλι την εργασιακή σου εμπειρία....

Παρότι , καλώς ή κακώς δεν σου ζητούν επανάληψη αναγραφής σε άλλα πεδία...

ΠΑΤΟΥΣΑ λοιπόν ΟΚ στη Συνάφεια με τα “αντικείμενα” - ειδικότητες...

ΜΟΥ το έβγαζε Θετικό!...

Οπότε προχωράω σε Οριστική Υποβολή!....

Μοριοδότηση – αποτέλεσμα πλήρες όσον αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία.... Ακαδημαϊκά , διδακτικά κλπ....

ΜΗΔΕΝ – ΣΚΕΤΟ στην επαγγελματική Προϋπηρεσία , αυτή που με το “ΜΗΤΡΩΟ” περνάει Όλα τα Υπόλοιπα....

Απώλεια , δηλαδή , τουλάχιστο 10 χρόνων (σκληρής) εργασίας μορίων!!!!!!.....



Σταθμισμένα – ενταγμένα , αποδεδειγμένα και θετικού διοικητικού ελέγχου έτη Πραγματικής Δουλειάς...  ΑΦΑΝΤΑ στη μοριοδότηση της Αίτησης μαθημάτων!... 

Χωρίς δυνατότητα διόρθωσης μετά την ΥΠΟΒΟΛΗ!.....

ΟΡΓΗ!..

Υγου'...


... και καλά!... πες ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ – mea culpa – απροσεξία!...

Είν' αδιανόητο , να μην μπορείς να αποθηκεύσεις φόρμα , να μην βλέπεις  προεπισκόπηση -  “προαποτέλεσμα” , “προσωρινή μοριοδότηση πεδίων” -  “δικαίωμα” Μόνο οριστικής υποβολής ...α!.. και με τικάρισμα Δήλωση μετανοίας...  εεε... ανεπιφύλακτης αποδοχής του κωλ#@@@@ Φ.ε.κ. Και της “διαδικασίας”...

ΟΡΓΗ!...  ΜΟΝΟ ΟΡΓΗ!... ΜΟΝΟ!...

Θ._


2
Δουλευόμαστε κ μεταξύ μας τώρα;;;
Ο καθένας που έκανε τον έλεγχο πέρασε ή έκοψε ότι του κατέβηκε στο κεφάλι.
Για τα ίδια ακριβώς προσόντα δυο εκπαιδευτών στον ένα έχουν περάσει τα πάντα κ στον άλλον έχουν κόψει της Παναγιάς τα μάτια!!!!
Αυτό ακριβώς συνέβη και σε εμένα. Μου κόψανε τελειως την επαγγελματικη εμπειρια, ενώ σε συναδελφο με την ίδια ακριβώς του την μοριοδοτησαν κανονικα για τα ιδια μαθηματα αλλα σε διαφορετικά ιεκ. Με αποτέλεσμα έπειτα από τόσα χρόνια που έπεφταν βροχή τα τηλέφωνα κ συμπληρωνα παντα 10ωρο, να εχω φετος μονο ενα τηλεφώνημα κ ενα μονο 2ωρο. Πήρα τηλεφωμα έστειλα εμαιλ τπτ δε διορθώθηκε. Γνωριζετε τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?

3
 Κατά τη γνώμη μου το να μην φορούν οι εκπαιδευτικοί μάσκα δίνει ξεκάθαρα μήνυμα χαλαρότητας στους μαθητές. Στο δικό μου εξαρχής δε φορούσε κάνεις, εγώ μόνο φοράω ανελλιπώς υφασμάτινη, προστατεύει δε προοστατευει το μήνυμα που έχω χρέος να δώσω το δίνω. Φυσικά τα μέτρα τηρούνται στο ελάχιστο κ προσπαθώ να μαζεύω τα αμαζευτα κ η μόνιμη αντίδραση των μαθητων;"μα οι άλλοι μας αφήνουν δε μας λένε τιποτα"

4
Εμάς έτσι μας είπαν στο σχολείο. Βαθμολογουμε την επίδοση έως 10 Μαρτίου  κ δε λαμβάνουμε υπόψιν ούτε την τηλεκπαίδευση ούτε την επιστροφή.

5
Η αξιολόγηση των μαθητών γίνεται μέχρι 10 Μαρτίου. Οι βαθμοί δε μπαίνουν ούτε για την τηλεκπαίδευση ούτε για μετά τις 18 μαϊου. Επίσης όχι μόνο στα ΓΕΛ αλλά και στα ΕΠΑΛ απογοητευτικοτατη η συμμετοχή στην επιστροφή.

6
Διαφέρουν κατά πολύ οι συνθήκες γι’ αυτό λογικό είναι να διαφέρουν και οι αντιδράσεις. Τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας άνοιξαν πρώτα, αμέσως μετά μια καραντίνα πολλών εβδομάδων και ήταν λογικό να υπάρξει φόβος, σύγχυση, σοκ. Τη μια βδομάδα μας απαγόρευαν να πάμε μια βόλτα στην εξοχή ή να ψήσουμε αρνί στην αυλή μας με την οικογένειά μας και την άλλη εβδομάδα μας έλεγαν να μπούμε με άλλα 15 άτομα, χωρίς μάσκες και χωρίς κανένα διαγνωστικό τεστ στις τάξεις για αρκετές ώρες. Η πρωτοβάθμια ανοίγει σε μια περίοδο που έχουμε εμπεδώσει πλέον τη χαλάρωση (έως και έλλειψη θα έλεγα) των μέτρων και αφού έχουν ήδη ανοίξει τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας. Επίσης, οι συνάδελφοι της Πρωτοβάθμιας παρατήρησαν τις αντιδράσεις της κοινωνίας αλλά και της κυβέρνησης και έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν με μια διαφορετική επικοινωνιακή προσέγγιση.

Ωστόσο θα μου επιτρέψεις να επισημάνω ότι τα μέτρα προστασίας για τα σχολεία είναι αστεία και θέτουν σε κίνδυνο όλους μας. Αυτό που μας σώζει μέχρι στιγμής είναι ότι υπάρχουν ακόμα λίγα κρούσματα στην κοινότητα, έτσι ενώ είμαστε σε συνθήκες που ευνοούν τη διάδοση του ιού, δεν διαδίδεται προς το παρόν παραπάνω γιατί δεν κυκλοφορούν πολλοί φορείς. Ωστόσο, αυτό δεν θα διατηρηθεί για πολύ, όπως είναι προφανές. Επίσης, επειδή δεν γίνονται προληπτικά τεστ στα σχολεία, θα πρέπει να αρρωστήσει κάποιος για να τον διαγνώσουν ως φορέα. Δεδομένου ότι τα περισσότερα παιδιά περνούν ελαφρά της ασθένεια, μάλλον εμείς οι εκπαιδευτικοί θα παίζουμε τον ρόλο του ¨καναρινιού¨στο ορυχείο.

Αν το τι θα πει ο κόσμος είναι σοβαρότερο από την υγεία μας ή ακόμα και τη ζωή μας, τότε πάω πάσο.
Πάρα πολύ σωστά συγχαρητήρια για την τόσο ορθη και εμπεριστατωμένη τοποθέτηση κ άκρως αντιπροσωπευτική της κατάστασης.

7
Για το πρώτο ερώτημα, ναι έχουμε δηλώσει. Μας είπαν ότι θα έχουν νεώτερα  για τις επιτηρήσεις την άλλη εβδομάδα, όταν θα βγει η προκήρυξη των πανελληνίων.
Οι αναπληρωτές εαν δεν δηλώσουμε έχουμε κυρώσεις;

8
Και γιατί δεν το κάνουν με τηλεδιάσκεψη;
Δεν έχουν τη δυνατότητα όλοι οι καθηγητές προφανως

9
Σας  έχει ενημερώσει κανένας διευθυντής να παρουσιαστείτε μέχρι 5 Μαιού;
Ναι για σύλλογο οργάνωσης λειτουργίας μαθηματων

10
Το άνοιγμα των σχολείων, εκτός της Γ Λυκείου, θα έχει προαιρετική συμμετοχή μαθητών, η σύγχρονη και η ασύγχρονη θα συνεχιστούν. Αυτό ήδη έγινε στη Γαλλία, αν δεν κάνω λάθος κ στην Αυστρία. Όλα θα κριθουν με βάση την πορεία που θα ακολουθήσει ο κορονοϊός.
Και η σύγχρονη και η ασύγχρονη είναι προαιρετικη. Ειδικά αν δε γίνουν κ προαγωγικες, οι μαθητές δε θα έχουν κίνητρο να παρακολουθούν τις επαναλήψεις της ύλης που κάνουμε.

11
Ωραία όλα αυτά για τη Γ λυκείου, καμμία αναφορά όμως για το ποια μαθηματα θα ξαναρχισουν...θα επιστρέψουν για όλα;γενικής παιδείας;ειδικότητας; Εργαστηριακά; Δεν υπάρχουν μόνο τα γενικά λύκεια αλλά και τα επαγγελματικά.

12
μην ανοίγεις τον κλιματισμό .. Κρατα ανοικτα τα παραθυρα ..
Δεν είμαι μόνη μου στην τάξη ..εχω βαρεθεί να τσακώνομαι για το θέμα αυτό κ με τους μαθητές κ με τους καθηγητές που κάνω συνδιδασκαλια. Δε θέλω καν να το σκέφτομαι κ ειδικά για το χειμώνα που έρχεται που κρυώνουν κ βρομαει η τάξη  κ με το ζόρι τους βγάζεις διάλειμμα μπας κ αεριστει, από αντιπαραθέσεις άλλο τίποτα

13
Καλά ρε παιδιά απορώ: λένε για εξετάσεις της γ λυκείου τον Ιούλιο. Ένας απ αυτούς δεν σκέφτηκε ότι από τέλος Ιουνίου αρχίζουν συνήθως κάτι καύσωνες που δεν μπορείς να σταθείς σε χώρο χωρίς κλιματισμό ούτε τα μεσάνυχτα... όχι να χρειάζεται να γράφεις και εξετάσεις... τι να πει κανείς...
Και ο κλιματισμός ως γνωστόν διασπείρει τον ιό, ειπώθηκε στις ειδήσεις δε θυμάμαι από ποιον, συστήνουν μόνο φυσικό αερισμό...

14
Κι εγώ σήμερα είδα τον Τσιόδρα αρκετά προβληματισμένο και απογοητευμένο θα έλεγα, λες και το σχέδιο που ετοίμαζε για επιστροφή στην κανονικότητα, δεν προχωρά και τόσο καλά. Η αλήθεια είναι πάντως πως ο ιός μεταδίδεται πάρα πολύ εύκολα κι αν αμελήσουμε κάποια βασικά πράγματα στην υγιεινή, δε θέλει και πολύ να έρθει το πισωγύρισμα.
Οψόμεθα...
Ναι ισχύει σήμερα το κλίμα στην ομιλία του σαν να ήταν βαρύ κ το υφος του σκυθρωπο, καμμία σχέση με εχτές που ήταν η πρώτη μέρα χωρίς κανένα νέο θάνατο. Εντω μεταξυ ο κόσμος ξεθαρευει ήδη, πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους, στα σούπερ χωρίς μασκες, νομίζω πως με την αισιοδοξία του, έξελαβε ο κόσμος ένα μήνυμα χαλάρωσης κ μάλλον πρέπει να σφίξουν πάλι λίγο τα λουρια, δε μας βλέπω καλα

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159621
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.