Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - irelenist

Σελίδες: 1
1
Αναλογιζομαι εάν τελικα πρέπει να δίνουμε μονάχα τις σημειώσεις του υπουργείου. Υπάρχουν παραδείγματα περσινων μαθητων σας που να αποδεικνύουν ή να αναιρούν την παραπάνω θέση; 

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: τα δίχρονα α, ι, υ
« στις: Οκτώβριος 07, 2016, 01:01:55 μμ »
Φυσικά και δεν μιλάω για την προπαραλήγουσα!   ;D Αναφέρομαι στις πτώσεις όπου ο τόνος κατεβαίνει, δηλαδή στη γενική και δοτική ενικού και στη συνέχεια στον πληθυντικό ! (διορθώνω!)
Κατά το δύναμις κλίνονται τα προπαροξύτονα θηλυκά: αἴσθησις, ἀκρόπολις, βεβαίωσις, γένεσις, γέννησις, δήλωσις, δῄωσις, κράτησις, ποίησις κ.ά. και το αρσ. ὁ πρύτανις. --> κοινώς, όλα τα ουσιαστικά γ κλίσης σε -ις γενική -εως, που τονίζονται στην προπαραλήγουσα, οξύνονται σε όλες τις πτώσεις.
Η μόνη μου σκέψη είναι, εάν υπάρχει, κάτι πέρα από το παραπάνω, που πρέπει να αναφερθεί.Δεν το έθεσα με σαφήνεια προηγουμένως. :-[ :-[

3
Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους,
ομολογώ ότι υπάρχει μια σύγχυση αναφορικά με τον τρόπο διόρθωσης του γνωστού κειμένου στις πανελλήνιες, έπειτα από την ανάρτηση των ηλεκτρονικών σημειώσεων στην ιστοσελίδα study4exams.gr. Απευθύνομαι σε διορθωτές των περσινών γραπτών και θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με αυτό. Η διόρθωση έγινε με βάση αποκλειστικά τα σχόλια του υπουργείου ή λάβατε υπόψη και τις σημειώσεις που παρουσιάστηκαν από τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο; Εάν τα παιδιά ανέφεραν παραπάνω στοιχεία από τα σχόλια του προαναφερθέντα ιστότοπου, "έχαναν" μονάδες ή λογίζονταν ως λάθη;
  Έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα, κυρίως έπειτα από συζήτησή μου με διορθώτρια, η οποία έλεγε χαρακτηριστικά ότι τα μόνα σχόλια που δέχεται είναι εκείνα του υπουργείου και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω.
  Επίσης, απτά παραδείγματα φανερώνουν ότι οι μαθητές στις τελευταίες πανελλαδικές είχαν γράψει μέτρια στο γνωστό, επομένως είναι σημαντικότατο να ακουστούν οι απόψεις σας.
 
 

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: τα δίχρονα α, ι, υ
« στις: Οκτώβριος 06, 2016, 11:46:57 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις αποκρίσεις σας και πολύ χρήσιμες για όλους! Κι εγώ αυτό αναφέρω στα παιδιά, αλλά η δυσκολία παραμένει όταν το ουσιαστικό τονίζεται στην προπαραλήγουσα π.χ. η δύναμις. :( Να'ναι καλά οι ασκησούλες! :)

5
Φιλολογικά μαθήματα / τα δίχρονα α, ι, υ
« στις: Οκτώβριος 04, 2016, 09:45:49 πμ »
Καλημέρα παιδιά,
καλά και κατανοητά τα διχρονάκια μας για την α' και β' κλίση ουσιαστικών, στη γ' κλίση ουσιαστικών, όμως, παρουσιάζεται μία δυσκολία κατανόησης από την πλευρά των μαθητών και ομολογώ ότι τα βασικά κανονάκια έχουν περιορισμένη ισχύ. Οι κανόνες μιλούν για τα -α- και -ι- όπου στο τέλος είναι βραχύχρονα, τι συμβαίνει, όμως ,όταν αυτά βρίσκονται στην παραλήγουσα; Μπορείτε να δώσετε τα φώτα σας;   
Ευχαριστώ πολύ!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 664
Σύνολο: 684

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.