Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ninap3

Σελίδες: 123 ... 6
1
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Ιανουάριος 29, 2011, 09:41:22 πμ »
Όλη μας η αγωνία είναι να μην μείνουν χωρίς απολυτήριο Λυκείου όσοι είναι στο Λύκειο?!
Μήπως όμως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν θα έπρεπε να είναι εδώ;
Αναγκαζόμαστε δηλαδή να λέμε ψέματα, βάζοντας 20,  σε μαθητές που είναι απολύτως σίγουρο πως θα γράψουν 0 ή 1, καθιστώντας το προσωπικό μας ηθικό/αξιακό σύστημα αναξιόπιστο, για να εξυπηρετήσουμε τι εν κατακλείδι;
Τη λαμογιά που αναπαράγουμε; Την ανηθικότητα που καλλιεργούμε; Έχοντας πλέον πλήρη επίγνωση της κατάστασης και της βέβαιης αποφοίτησής τους από το Λύκειο όλοι, θεωρούν πως είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε εικοσάρια, επειδή μας τιμούν με την παρουσία τους καθημερινά. Διεκδικούν δηλαδή υψηλή ανταμοιβή επειδή ξυπνούν το πρωί (κάποια στιγμή), ντύνονται κι έρχονται στο σχολείο!! Ωραία συνείδηση διαμορφώνουμε στους νέους. Και ως γονείς και ως εκπαιδευτικοί! Γιατί το κάνουμε?
Από "υπερβολική αγάπη" στα παιδιά μας? Από φόβο να τα αντιμετωπίσουμε? Από υστεροβουλία προκειμένου να μας αγαπούν και να μιλάνε για μας με τα καλύτερα  (όρα μαθητοπατερομητέρες καθηγητές...). Από ανοησία ή αδυναμία πρόβλεψης της μελλοντικής κατάστασης, πως αυτά τα παιδιά που έχουν μάθει στην "αποζημείωση" δίχως να εργάζονται, δεν θα χαίρουν την ίδια αντιμετώπιση αμέσως μετά το Λύκειο.
Και μήπως να σκεφτούμε τι συμβαίνει στο μεσοδιάστημα από την Α' μέχρι τη Γ' Λυκείου;
Τι είναι αυτό που κάνει τα χαρούμενα, υπάκουα μαθητούδια της Α' να καταλήγουν στα... της Γ'?
Ποιο κομμάτι της ευθύνης αυτής της μεταβολής βαραίνει εμάς τους εκπαιδευτικούς;

Εγώ έβαλα από 10 ως 20 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ θα έπρεπε, αντικειμενικότερα κρίνοντας, να έχω βάλει από 1 έως το πολύ πολύ 15!! Έβαλα πολλά πολλά τεστ σε μικρά μέρη της ύλης, όλα προειδοποιημένα, με στόχο κυρίως  τον αυτοέλεγχο και με τη συναίνεση των μαθητών και πάντα κατόπιν συμφωνίας. Τα ίδια ή περίπου τα ίδια τα έχω βάλλει από το 1999 σε ν διαφορετικούς μαθητές.  Σε φροντιστήρια, σε ιδιαίτερα, και τα τέσσερα τελευταία χρόνια σε σχολεία! Κάθε χρόνο και χειρότερα..  Και μην ακούσω πάλι αυτό το "φταίμε κι εμείς για τον τρόπο που τα διδάξαμε" ή το ακόμη χειροτερότερο όλων "στο σχολείο δεν ασχολείται το παιδί, αλλά στο φροντιστήριο τα πάει πάρα πολύ καλά" ή κι αυτό το τελείως ολέθριο και καταστροφικό που καλεί τον εκπαιδευτικό να παίξει λόττο "ναι, αλλά αν στις πανελλαδικές γράψει μεγαλύτερο από αυτό που του έβαλες;", θαρρείς κι υπάρχει περίπτωση κάποιος που δεν γνωρίζει τη διακρίνουσα - αλλά έχει αισίως φτάσει στην Γ' Τεχνολογική- να μεγαλουργήσει στα θέματα των Πανελλαδικών!! Τέλος!
 Όλα αυτά είναι  αβάσιμες και ανόητες δικαιολογίες που κάθε χρόνο διαμορφώνουν ακόμη περισσότερο φενακισμένες συνειδήσεις και σε μας και στα παιδιά μας κι από φόβο μη μας χαρακτηρίσουν "συντηρητικούς" και παρωχημένους διαγράψαμε από το λεξικό μας φράσεις όπως "όποιος δεν δουλεύει δεν τρώει" με τις οποίες μας μεγάλωσαν εμάς...
Αλλά, η πείρα της ζωής αυτό διδάσκει τελικά, άσχετα αν εμείς - οι μοντέρνοι, καλλιεργημένοι, αριστερίζοντες, προοδευτικοί κι άλλα πολλά, εκπαιδευτικοί καταλήξαμε να διδάσκουμε το ακριβώς αντίθετο!!

Υ.Γ. Με την άδειά σου killbill έβαλα το σχόλιο μου και μέρος του δικού σου σε ανάρτηση http://mathandliterature.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html
Καλή δύναμη και καλή συνέχεια

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Αίτηση αναπληρωτών
« στις: Μάιος 11, 2009, 10:47:32 πμ »
ναι, κανονικός είναι ο μισθός.
Πέρσι μου είχαν αναθέσει τη μισθοδοσία των αναπληρωτών, έπαιρναν περισσότερα από μένα  που ήμουν νεοδιόριστη.

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Λογοτεχνία!
« στις: Ιούνιος 13, 2008, 09:38:31 μμ »
μια και αναφέρθηκες στο Moby Dick δεν μπορώ να μην πω για το "Μόμπιους Ντικ", του Άντριου Κρούμεϊ,σε μετάφραση Τεύκρου Μιχαηλίδη, καμία σχέση με Χέρμαν Μέλβιλ, αλλά ένα καταπληκτικό βιβλίο που αξίζει να το διαβάσει όποιος αγαπάει τις θετικές επιστήμες, τη λογοτεχνία, την επιστημονική φαντασία, τον Μπόρχες, τον Κάφκα, την αρχή της απροσδιοριστίας...κι αν μπλέξεις με Άντριου Κρούμεϊ μετά διαβάζεις απνευστί όλα του τα βιβλία κι έχουν μεταφραστεί πολλά στα ελληνικά, όπως "η αρχή του Ντ' Αλαμπέρ", "ο κύριος Μι" κλπκλπ

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Εντυπώσεις νεοδιόριστων
« στις: Ιούνιος 11, 2008, 10:10:51 μμ »


Αν μας ελεγες και που ησουν θα βοηθουσες. Οχι συγκεκριμενα αν δε θες, αλλα περιπου περιοχη :)

ήμουν στο Μουσικό Κομοτηνής!!! yes!
Πέρσυ ήταν πολύ καλύτερες οι συνθήκες από ότι μου λένε κάποιοι συνάδελφοι.
Τελικά και το ίδιο σχολείο από χρονιά σε χρονιά έχει τις τροποποιήσεις του, γι' αυτό εύχομαι το σχολείο που θα είμαι του χρόνου να είναι στην...καλή του τη χρονία!

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Λογοτεχνία!
« στις: Μάιος 01, 2008, 08:02:56 μμ »
καλό μήνα σε όλους!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω όλους εσάς που αγαπάτε τα Μαθηματικά και τη Λογοτεχνία ή ένα τουλάχιστον από τα δύο πως γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας ηλεκτρονικής λέσχης ανάγνωσης μαθηματικής - κι όχι μόνο - λογοτεχνίας.
Αν σας ενδιαφέρει το θέμα μπορείτε να μας επισκεφθείτε στη διεύθυνση: http://flatland.team-talk.net/index.htm
είστε όλοι ευπρόσδεκτοι. :)


6
2 φορές, το 2005 και το 2007. Στον προηγούμενο να δώσω για ΙΚΥ και ούτε σκεφτόμουν ΑΣΕΠ. Το 2005 πήγα για να δω πώς είναι και ήμουν επιτυχούσα, χαμηλά βέβαια, και το 2007 με 4 μήνες διάβασμα έγραψα γύρω στο 70%. Επιδιώκω η επόμενη να είναι και η τελευταία! Δε θεωρώ ότι είναι θέμα τύχης, μάλλον είναι θέμα διαβάσματος, γενικού επιπέδου γνώσεων και εμπειρίας. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για όλους!

θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς την "τύχη". Είναι ένας αστάθμιτος παράγοντας που υπεισέρχεται παντού!
και δεν αναφέρομαι μόνο στα θέματα. Ακόμη και οι συνάδελφοι που κάνουν επιτήρηση μπορεί να σου στερήσουν μοριάκια...
την τελευταία φορά που έδωσα καθόμουν πρώτο θρανίο, είχα δυο φλύαρους επιτηρητές πάνω από το κεφάλι μου που αποφάσισαν να συζητήσουν περί παντός του επιστητού εκεί, την ώρα που εγώ έπρεπε να κάνω ν πολλαπλασιασμούς, για  να λύσω ένα από τα πιο γελοία θέματα που έβαλαν ποτέ σε Μαθηματικά...έκανα βέβαια λάθος πράξεις!
Ευτυχώς διορίστηκα, αν όμως τα 4 μοριάκια που μου στοίχισαν οι λάθος πράξεις με άφηναν απ' έξω θα ήταν που ήμουν αδιάβαστη;
Α, και αδιάβαστη ήμουν!  Είχα διαβάσει τόσο στον προηγούμενο ΑΣΕΠ και ήμουν αποτυχούσα(!) που αποφάσισα να μην ξαναδιαβάσω ποτέ τις διδακτικές και τα ΤΠΕ που με χαντάκωσαν.....
Τι να πω; Θεωρώ πως μάλλον θέμα τύχης είναι παρά διαβάσματος....με την προϋπόθεση βέβαια πως το κατέχει κανείς το γνωσιτκό...
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ λοιπόν σε όσους θα (ξανα)προσπαθήσουν!

7
Χμ... πρωί πρωί ερώτηση κι αυτή :P
Λοιπόν είμαι αυτή η μια ψήφος στην κλίμακα μεταξύ 41-45, η οποία μάλιστα θα διοριστώ τον Σεπτέμβρη που έρχεται μετά από τη συμμετοχή μου στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2006.
Ελπίζω να βρεθεί και κανείς άλλος στην ίδια ηλικιακή κατηγορία με μένα για να μην αισθάνομαι μοναξιά και κυρίως η γηραιότερη 8) της παρέας.
Αλλά, και για να μην πάρετε "αέρα" σας θυμίζω πως κατά το λαϊκό άσμα: η σαραντάρα είναι = 2 εικοσάρες ;D

Γειά σου ΜΑΤ!!!
έτσι για να μη νιώθεις μόνη....διορίστηκα το 2007 (45 ετών!) με τον ΑΣΕΠ του 2006, μετά από 20 χρόνια σκληρής δουλειάς σ' αυτό που λέγεται "παραπαιδεία" και δεν έχω μετανοιώσει ουδόλως και ουδαμώς που τα οικονόμησα μια εικοσαετία με τα φροντιστήρια μου...
κάθε πράγμα στον καιρό του ή καιρός δουλειά καιρός χαρά...

ααα, ξέχασα και το σημαντικότερο!!! στο μεταξύ περίμενα το γιό μου να τελειώσει το σχολείο. Γερό να είναι το πουλάκι μου, του χρόνου τελειώνει και το πανεπιστήμιο.


Σου εύχομαι καλή τοποθέτηση!

Υ.Γ. τα 2/3 των νεοδιόριστων μαθηματικών στην περιοχή που πήγα ήταν συνομήλικοι μου, πρώην φροντιστηριάρχες!

8
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Μάρτιος 27, 2008, 06:36:32 μμ »
συμφωνώ μαζί σου....πρέπει κάτι επιτέλους να κάνουμε!
και μια ερώτηση: αν δεν δηλώσουμε το υπέρογκο ποσό-που δεν έχουμε λάβει- στην εφορία τι γίνεται;
Ρωτάω αν δεν δηλώσουμε, γιατί αν το δηλώσουμε ξέρω! Πέρσι που το δήλωσα πλήρωσα 140 ευρώ!
κι αυτό είναι παράνομο και αντισυνταγματικό!

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Εντυπώσεις νεοδιόριστων
« στις: Μάρτιος 26, 2008, 08:07:54 μμ »
εγώ δεν πέρασα καλά....
ίσως επειδή άλλα περίμενα κα άλλα βρήκα!
πάντως αν στο σχολείο, της επαρχιακής πόλης, είναι πάνω από τους μισούς παλιοί και ντόπιοι, οι νέοι και ξενόφερτοι είναι λίγο κάτι σαν τα....στραβάδια στον στρατό!
Ενώ οι νέοι και ντόπιοι είναι σαφώς σε καλύτερη μοίρα...
Εν ολίγοις στο σχολείο που είμαι έχουμε πολλών λογιών κατηγορίες και το καλύτερο είναι πως αν πεις κάτι, σαν παράπονο ας πούμε, γυρίζουν και σου λένε: κοίτα, εμείς του χρόνου εδώ θα είμαστε, εσύ θα φύγεις...
Άρα αφού θα φύγεις καλά να πάθεις.
Απαράδεκτο
Είναι που θα πέσεις τελικά.

Πάντως οι μεταθέσεις βγήκαν κι εγώ φεύγω και σα να είχαν δίκιο αυτοί που μένουν, ας είναι καλά!

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2008
« στις: Μάρτιος 26, 2008, 07:56:02 μμ »
Όπως και μετά την Παρασκευή δε γίνεται, άρα ή αύριο ή μεθαύριο.

καλή τοποθέτηση κι άντε κοντά στο σπίτι μας!

11
γεια σας και καλο διορισμό!

ψάξτε το καλά. Εγώ ήμουν διοριστέα του ΑΣΕΠ πέρσυ και μας είπαν στη Δευτεροβάθμια που πήγα ότι έπρεπε να κάνουμε οπωσδήποτε για αναπληρωτές για να είμαστε στο Σύστημα

12
γειά σας!

πολύ καλό ερώτημα! Πάντα είχα αυτήν την απορία, αν δηλαδή έχει υπολογιστεί ο Μ.Ο. του αριθμού συμμετοχής στον ΑΣΕΠ, όσων έχουν διοριστεί μέσα από αυτήν την ψυχοβόρα διαδικασία!
Εγώ πέρασα με την τρίτη προσπάθεια, το 2007.
Το 2002, 1η φορά για την εμπειρία, δεν ήξερα ούτε το τυπικό, ούτε την ύλη, επιτυχούσα με πολύ καλή σειρά!
Το 2005, μετά από δεκάμηνο διάβασμα και υψηλή δαπάνη για αγορά σχετικών βιβλίων ΑΠΟΤΥΧΟΥΣΑ!Εδώ είναι που κόβεις φλέβες και σκέφτεσαι:
"με τις επιπλέον γνώσεις που απόκτησα έγινα χειρότερη σύμφωνα με τα κριτήρια τους!!!" Συμπέρασμα: η απόκτηση επιπλέον γνώσεων βλάπτει σοβαρά....!
Το 2007, ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ και με πολύ σκωπτική διάθεση πήγα να πάρω μέρος μόνο και μόνο για να μη μετανιώσω αν δεν πήγαινα στην περίπτωση που την επομένη στην εφημερίδα έβλεπα θέματα που τα έλυνα!
Αποτέλεσμα: Διορίστηκα με την πρώτη φουρνιά...

τα είπα έτσι αναλυτικά για να παίρνουν θάρρος όσοι ακόμη το προσπαθούν και να φανεί πόσο αστάθμητη είναι η επιτυχία σε έναν διαγωνισμό σαν αυτόν.
καλή τύχη στους διαγωνιζόμενους.

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Λογοτεχνία!
« στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 07:06:25 πμ »
καλέ, τι γίνεται πιο πάνω;;;;
μαλώνουνε!;;;
 Για Λογοτεχνία είπαμε να μιλήσουμε, να ανεβάσουμε λίγο το πολιτιστικό μας επίπεδο....

Δεν τα βλεπεις Νίνα τι γίνεται; Πες μου εσύ (μάλλων μη λες για να μην σε πιάσει και σένα στο qwerty του και γίνει μπάχαλο).
Κάποιοι μιλάμε για λογοτεχνία. Κάποιοι απλά εισβάλουν για να επιτεθούν.

Καλημέρα NINA! Δε ξέχασα να ψάξω για το βιβλίο που σου είχα πει, απλά δεν το βρήκα στον Βιβλιορυθμό και στον Ανικούλα έχω να πάω πολύ καιρό! Το έχω πάντος στο μυαλό μου...

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Λογοτεχνία!
« στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 06:58:27 πμ »
Το θεώρημα του παπαγάλου του Γκετζ , ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ του Δοξιάδη, τα πυθαγόρεια εγκλήματα  καθώς κι ένα ψιλοπερίεργο  αλλά ψαγμένο΄το είναι ο Θεός γεωμέτρης? των STEWART-GOLUBITSKY. επίσης πάρα πολύ μου άρεσε η αυτοβιογραφία του φωτός του Γραμματικάκη(πάμε προς φυσική μεριά! δεν πειράζει πρώτα ξαδέρφια είμαστε!)

Η ΠΟΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣΣ του R. OSSERMAN είναι καταπληκτικό βιβλίο! Αλλά αφού έχεις διαβάσει όλα αυτά τα βιβλία κι άρα σου αρέσει η μαθηματιτκή λογοτεχνία, "δοκίμασε'"  και του Κάρλο Φραμπέτι: "Το βιβλίο κόλαση", όλα τα παράδοξα του απείρου σε Δαντική έκφανση! Του ίδιου είναι και "ο αλγόριθμος της μελαγχολίας"

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.