Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giorgos0714

Σελίδες: 123 ... 5
1
Μας προέκυψαν και "orizinal" ΠΕ τώρα.

2
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Βιβλιογραφία και Σημειώσεις για ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 12, 2014, 08:22:03 μμ »
καλησπέρα σε όλους συναδελφοι.
θα ήθελα να ρωτησω εαν μπορω βρω κάπου σημειωσεις για το εργαστηριακό μάθημα "εργαλεία ανάπτυξης εφαρμογών internet"?
θα με βοηθουσατε πολύ γιατι εχω πελαγώσει με τα ανυπαρκτα βιβλία και τα αξιοθρήνητα προγράμματα σπουδών των ΙΕΚ.
Σας ευχαριστώ πάρα πολυ

Τι σκοπεύεις να τους κάνεις?  Αν μου πεις μπορώ να σου στείλω σημειώσεις (δικές μου και άλλες).

3
Δημοτικό / Απ: τπε: μαθημα σε α΄δημοτικου
« στις: Οκτώβριος 12, 2014, 01:49:14 πμ »
καλησπέρα! έχω μια α'δημοτικου 26 παιδια κ τους κανω μαθημα στην ταξη με ενα laptop και ενα projectora...
έχετε καμμια καλη ιδέα πως μπορώ να δουλεψω αποτελεσματικα?

Και κάποια kidepedia είναι καλά. Υπάρχει νομίζω και ένα που περιγράφει τον υπολογιστή και τα μέρη του.

4
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Βιβλιογραφία και Σημειώσεις για ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 11, 2014, 08:42:39 μμ »
Καλησπέρα, μήπως μπορεί κάποιος έμπειρος να με βοηθήσει;Στο μάθημα παιδική λογοτεχνία πού βρίσκουμε την ύλη;

Εδώ έχει ένα βιβλίο για "Λογοτεχνία Προσχολικής Ηλικίας":
http://www.pi-schools.gr/lessons/tee/health/

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο.

Δες επίσης μήπως βρεις κάπου τις ερωτήσεις πιστοποίησης και να τους κάνεις κάποιες ερωτήσεις από εκεί.
Ποια ειδικότητα είναι?

5
Ενδιαφέρον φαίνεται. Θα  το δοκιμάσω μόλις βρω χρόνο.

6
Υπάρχουν πληροφορικοί που δουλεύουν πολλές ώρες στα εργαστήρια τους (και δεν είναι λίγοι).
Και μάλιστα με πλήρες ωράριο (επαλ-δημοτικά) + εφημερίες + άλλες εργασίες.
Αλλά υπάρχουν και πληροφορικοί που δεν έχουν πιάσει ποτέ ένα κατσαβίδι. Από όλα έχει μπαχτσές.
 
DeepFreeze + Image = Σώζει ζωές, είδικά για τα αρχαία μηχανήματα που έχουμε. Καμία ενημέρωση Λ.Σ. ή λογισμικού.

7
Έχω χρησιμοποιήσει τον Optoma Pico σε τάξη που είναι και αρκετά πιο ακριβός:

http://www.skroutz.gr/s/279471/Optoma-PK301.html

Είναι όντως πολύ μικρός και βολικός στη μεταφορά.
To συνέδεα με micro HDMI στο laptop μου. Πρέπει η αίθουσα όμως να είναι σκοτεινή. Αν δεν υπάρχουν κουρτίνες δεν βλέπεις τίποτα. Η ποιότητα επίσης δεν είναι τόσο καλή σε σχέση με κανονικό προβολέα.
Θα τον πρότεινα ΜΟΝΟ για πολύ σκοτεινή και μικρή αίθουσα (με λίγα παιδιά). Αλλιώς σε καμία περίπτωση.

Παρόλο που τον είχα αγοράσει με σκοπό το μάθημα στην τάξη, δεν με βόλεψε και τελικά τον πούλησα.
Γενικά μην σαν ενθουσιάζουν οι παρουσιάσεις στο youtube αν δεν τον δείτε από κοντά.

8
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: ΕΑΠ - Αξιοπιστία σπουδών
« στις: Οκτώβριος 01, 2014, 12:36:12 πμ »
Νομίζω αν πας στο eap-forums (http://www.eap-forums.gr/modules.php?name=Forums&file=index&c=1000000) και επιλέξεις Ελληνικό Πολιτισμό θα λυθούν οι απορίες σου.

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή και ρωτήσεις άτομα που έχουν τελειώσει το εν λόγω τμήμα. Υπάρχει και σύλλογος νομίζω.

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 10:00:37 μμ »
Ότι μας συμφέρει το βαπτίζουμε ηθικό.
Ότι δεν μας συμφέρει το βαπτίζουμε ανήθικο.
Ο ορισμός της μιζέριας είμαστε.

10
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:39:13 μμ »
Καλημέρα σε όλους.
Ερώτηση (γιατί δεν έβγαλα άκρη μόνος μου)
Σε λίγο καιρό κλείνω 9 χρόνια υπηρεσίας. Είμαι στο κλιμάκιο Ε-2 από ότι βλέπω στις καταστάσεις. Πότε γίνομαι Δ, αν ληφθεί υπόψη ότι έχω από το Μάρτιο και αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο;

Μόλις αρχίσει η ιστορία με την αξιολόγηση, θα πρέπει νομίζω να ζητήσεις αξιολόγηση ώστε να αλλάξεις βαθμό.
Ελπίζω να σου αναγνωριστεί αυτόματα και το μεταπτυχιακό και να αλλάξεις και κλιμάκιο και να μη σου πούνε ότι έπρεπε να το καταθέσεις αφού άλλαζες βαθμό. Όλα να τα περιμένεις. Είναι τόσο θολά τα πράγματα που κανένας δεν ξέρει σίγουρα τίποτα.

11
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:44:21 μμ »
Είναι γεγονός ότι η προκήρυξη αυτή είναι ένας φιλολογικός μαραθώνιος.....
Τι εννοεί:
Έχεις μία δυνατότητα. Η δυνατότητα αυτή δεν είναι απεριόριστη, αλλά περιορίζεται σε όλα τα ΙΕΚ της Δ/νσης Δια Βίου Μάθησης που επιλέγεις, αλλά αποκλειστικά και μόνο σε αυτά. Εάν όμως κάνεις αίτηση ή σε Αθήνα ή σε Θεσσαλονίκη, η δυνατότητά σου δεν περιορίζεται μόνο στα ΙΕΚ μίας μόνο Δ/νσης αλλά επεκτείνεται σε όλα τα ΙΕΚ των Αθηνών ή της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.
Εγώ έτσι το ερμηνεύω... Ελπίζω να σε βοήθησα!!!

Αυτό. Μπορείς να κάνεις αίτηση σε οποιοδήποτε ΙΕΚ της Θεσ/κης ή οποιοδήποτε της Αθήνας ανεξάρτητα από τη διεύθυνση του ανήκουν.

12
Αν και δεν είμαι χημικός, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη και δεν νομίζω να παρεξηγήθηκε κάποιος.
Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του και να χρησιμοποιεί με τη δική του λογική τα επιχειρήματά του. Γι αυτό είναι άλλωστε τα forums  :)

Δεν νομίζω παντως να υπάρχει επιστήμη που να είναι "Βόρεια Κορέα". Δηλαδή ξεκομμένη από τις άλλες. Η κάθε μία συνεργάζεται και υποβοηθείται από αρκετές άλλες.

13
Σαφώς και Πληροφορική δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός...
Και μιας και αναφέραμε και τα ΕΠΑΛ, να δούμε αν θα κάνουν ποτέ πραγματική αναβάθμιση. Τα ίδια άθλια βιβλία θα έχουμε και στο Νέο ΕΠΑΛ...

14
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 02:37:48 πμ »
Μαριάννα, φαντάζομαι θα σου το πούνε και άλλοι, αλλά δεν χρειάζεται να στείλεις φάκελο σε όλα τα ΙΕΚ.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.