Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - memosmemos

Σελίδες: 123 ... 8
1
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Νοέμβριος 09, 2015, 11:19:29 μμ »
Ποσους έχουνε πάρει μεχρι τωρα βρε παιδιά??

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:29:15 μμ »
Ναι ισχύει αυτό για το 2014. Όλα εξαρτώνται κυρίως από τον αριθμό των πιστώσεων και στη συνέχεια από τον αριθμό των μεταπτυχιακών.
Πως τα ειδατε???? 200 ατομα επιπλεον ετσι???

3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 03:02:02 μμ »
A πολυ ωραια!!!! θελω πολυ να δουλεψω και η τυχη μου ειναι εναντιων μου! ααυριο βγαινυν οι πιανκεσ και θα δουμε ποσα μεταπτυχιακα θα μπουν!! παντως κ γω ξερω οτι ατομα του 14 δουλεψαν αμεσωσ!!! να μιλαμεε εδω κοριτσια!!

4
Καλησπέρα

Σε αναμονή των δηλώσεων θέλω να ρωτήσω τα εξής

504 και 505 ποιο θεωρείται πιο εύκολο;

δεν ξέρω αν το 505 προσφέρεται, γιατί δεν λέει εξάμηνο
504 με Μαγο απίστευτος!

5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2015, 09:42:14 πμ »
Ο πινακας εξαντλειται κάθε χρόνο οποτε σίγουρα θα δουλέψεις.
Περσι ηταν 685 και δουλεψαν ολοι εκτος απο 100 ατομα περιπου ξερεις γιατι?? αυτοι είναι με τ σεμιναρια?????? εγω Του χρονου καταθετω τα χαρτια μου εχω ελπίδες δημητρουλα? με μεταπτυχιακο???????απαντησε μου πλιζ???

6
Λοιπόν κατόπιν συνάντησης με τον κ.Χατζηφώτη προκύπτουν τα ακόλουθα:
Ο ίδιος ήρθε σε επαφή με τον Κουρμπέτη και από την συνάντησή τους προκύπτει ότι ο δεύτερος έχει την πρόθεση να συνεχίσει την "προσπάθειά" του για να "μπει τάξη στα μεταπτυχιακά". Είναι αποφασισμένος. Ο Χατζηφώτης θεωρεί ότι το σημερινό ΦΕΚ είναι ουσιαστικά μια προσπάθεια "ανασύνταξης" των αντιπάλων μας και θεωρεί πως αργά ή γρήγορα θα υπάρξει νέα Υ.Α. για ορισμό κριτηρίων κλπ. Ετσι κι αλλιώς κάτι τέτοιο δεν φαίνεται διόλου απίθανο αν ερμηνεύσει κανείς την γενικότητα και αοριστία που διακρίνει το σημερινό ΦΕΚ. Προτείνει λοιπόν ο δικηγόρος,
1.) μέχρι να υπάρξει κάτι χειροπιαστό (π.χ. νέα Υ.Α) να ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ τις κινητοποιήσεις μας προκειμένου να ασκηθεί πίεση στο ΙΕΠ μήπως και καταφέρουμε να κερδίσουμε κάτι από εκεί. Σε πρώτη φάση δηλαδή προτείνει να πάμε εξωδικαστικά. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει συμμετοχή από όλους μας, δικηγόρους, συλλόγους αλλά και από όσους έχουν προσφύγει ατομικά κλπ. Θα σταλεί μάλιστα και σχετικό mail από τον κ. Χατζηφώτη προσωπικά σε όσους έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας.
2.) Σε δεύτερη φάση, μετά τις εκλογές και εφ'όσον υπάρξει νέα Υ.Α., τότε ακολουθούμε την δικαστική οδό με προσφυγές κλπ.

7
Εδω υπαρχει θεμα ομως....ειμαστε κι εμεις που τελειωνουμε τωρα ή ακομα κι αυτοι που θα τελειωσουν Γεναρη, που μπορει ν παρουν τ πτυχιο ως εχει αλλα αν βγουν νεα κριτηρια τον Μαρτιο π.χ. ν μην μπορουν να κανουν κατι....
Πρεπει να διασφαλιστει οτι κι εμεις που δεν καταθετουμε φετος τ χαρτια μας, αν ολοκληρωσουμε το πτυχιο (που μεχρι στιγμης αναγνωριζεται κ εχει συναφεια) δεν θα εχουμε προβλημα για τις αιτησεις απο του χρονου κι επειτα
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ 60.50
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2015, 05:22:25 μμ »
Μη το λές οτι δεν υπαρχουν ελπίδες.. γίνονται πολλές προσλήψεις στην πρωτοβάθμια. από αυτούς τους 700 που λες σχεδόν όλοι έχουν προσληφθεί φέτος.. εγώ  θεωρώ πως πρέπει να κάνεις αίτηση το καλοκαίρι που γίνονται συνήθως.. όσον αφορά αυτό που ρώτησες πιστεύω το παρακάτω να σε διαφωτίσει: ;)
Κριτήρια ένταξης στους πίνακες και μοριοδότησή τους:
Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια
α) διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.
β) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
γ) τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
δ) κύρια ειδικότητα πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ της παρ. 1.3 περ. γ του άρθρου 20 του ν. 3699/2008, δύο (2) μονάδες.
ε) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2010, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μισή (0,5) μονάδα.
Β. Προϋπηρεσία μεγαλύτερη του ενός (1) διδακτικού έτους [δέκα (10) διδακτικών μηνών], η οποία αποκτήθηκε κατόπιν προσλήψεως στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Επιπλέον μοριοδοτούνται:
i) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Κάθε μήνας πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, μηδέν είκοσι (0,20) μονάδες.
ii) Κοινωνικά κριτήρια
α) Ποσοστό αναπηρίας 67% και μέχρι 80% με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, τρεις (3) μονάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
β) Ποσοστό αναπηρίας άνω του 80%, με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, τέσσερις (4) μονάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
γ) Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω τέκνων, με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ (ν.3863/2010), δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.
Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας για τις περιπτώσεις α), β) και γ) που έχουν εκδοθεί από τις Α/βάθμιες υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, της περιφέρειας ή των φορέων κοινωνικής ασφάλισης οι οποίες λειτουργούσαν μέχρι την έναρξη ισχύος των ΚΕΠΑ, μπορούν να χρησιμοποιούνται για κάθε νόμιμη χρήση επ’ αόριστον, αν πρόκειται για επ’ αόριστον κρίση ή άλλως μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.
δ) Οι πολύτεκνοι υπό την έννοια του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/07.04.2006 τ.Α΄), δύο (2) μονάδες.
Στις διατάξεις του άρθρου 52 του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30.01.2013 τ.Α’) ορίζεται ότι «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, ϋα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 επιφυλάσσει στους πολύτεκνους.»
ε) Η ύπαρξη τριών τέκνων υπό την έννοια του άρθρου 3, παρ. 1 του ν. 3454/2006, μία (1) μονάδα.
iii) Βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5) για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
Άρθρο 3
Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» κατατάσσονται με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 της παρούσης.
 Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν απώλεια όρασης ή ακοής ή είναι τετραπληγικοί − παραπληγικοί με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μόνο σε ΣΜΕΑΕ και στα Τμήματα Ένταξης.
3. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
4. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Καταρτίζονται δύο (2) πίνακες εκ των οποίων ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΓΒ. Η πιστοποίηση εξειδίκευσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) γίνεται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ) και στην Ελληνική γραφή Braille (ΕΓΒ) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Μικι εγω τελειώνω και θα κανω τα χαρτια μου του χρονου>τι ελπιδεες εχω????????

9
Τι εννοούν "ως έχει"?Βγήκε κάποια υπουργική απόφαση που ακυρώνει τα κριτήρια συνάφειας?
βγηκε ναι πολυ ασαφης για μενα. πιστευω πως μεσα στο χρονο θα ξαναμπουνε κριτηρια..το πανεπιστημιο πολυ ανετα διατυμπανιζει οτι το προγραμμα μενει όπως εχει.

10
Γιατί δεν λένε ξεκάθαρα ότι δεν γουστάρουν τα ΜΤΠ της Κύπρου και κάθε τρεις και λίγο βρίσκουν μπούρδες για να τα μποϊκοτάρουν; Πραγματικά ζω σε ένα μπ@@ρδέλο. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Όχι από μνημόνια δεν θα βγούμε ποτέ εμείς αλλά στο τέλος θα γίνουμε δουλοπάροικοι και καλά να πάθουμε. Θέλουνε και ψήφο. Γελοία υποκείμενα.
ΣΩΣΤΗΗΗ

11
Συμφωνω απόλυτα μαζίσου! όταν εγώ της είπα οτι είναι αδικο να δώσουμε χρήματα παραπάνω μου είπε τα παραπονα σας στο Υπουργειο σας!! ελεος επρεπε το πανεπιστημιο να προστατεευει τι επιλογες μας κ ν κινηθει δικαστικα!όχι να μας πεταει το μπαλακι

12
Τι σημαινει αν ηταν στη θεση μας;;; Ηδη σαν πανεπιστημιο θα επρεπε να εχει κινηθει δικαστικα. Εμεις εννοειται οτι θα προσφυγουμε στον νομο.
Συμφωνω απόλυτα μαζίσου! όταν εγώ της είπα οτι είναι αδικο να δώσουμε χρήματα παραπάνω μου είπε τα παραπονα σας στο Υπουργειο σας!! ελεος επρεπε το πανεπιστημιο να προστατεευει τι επιλογες μας κ ν κινηθει δικαστικα!όχι να μας παταει το μπαλακι

13
Δηλαδή, βρε παιδιά για να καταλάβω, επαναπαύεστε μόνο με την προσφυγή σε δικηγόρους; Γιατί όχι παράλληλα να μην απαιτήσουμε από το Πανεπιστήμιο η πρακτική να μην έχει περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση; Αν η δικαστική απόφαση καθυστερήσει ή χρειαστούν παραπάνω προσφυγές, θα αφήσετε τον χρόνο να τρέχει κατά μας;;; Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να γίνουν παράλληλα και οι δύο ενέργειες και κατά της υπουργικής απόφασης και η απαίτηση στο Πανεπιστήμιο να μην επιβαρυνθούμε επιπλέον οικονομικά! Κυκλοφορεί αυτό προς το πανεπιστήμιο: Γράψτε τα ονόματά σας όσοι δεν θέλετε να υπάρξει οικονομική επιβάρυνση! Είναι από την ομάδα του fb

https://docs.google.com/document/d/1ZxAhglMBAziw99DNH2b8RNBk8I12JidQMM-LLrWSNy8/edit
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

14
Λοιπον από παιδια πουυ εδιναν σημερα! 1 4μηνο πρακτικη με επιβλεπων καθηγητη σε δημοσια σχολεία σε συννενοηση μεε το Υπουργειο Παιδέιας , μαζί με την πρακτικη 1 μαθημα θεωρητικο της πρακτικης χωρις υποχρεωσεις,,,,,και το καλυτερο... 1000 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!
αυτα ααπό φίλο που έδινε σημερα τα ειπαν σστην εξεταστικη.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.