Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Marioscor

Σελίδες: 1234
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:59:26 μμ »
καλησπέρα συνάδελφοι!! :) από αύριο ξεκινάω σε έναν μαθητή μου της Β' Λυκείου Λατνικά σιγά- σιγά ώστε να μην πιεστούμε του χρόνου...είναι η πρώτη φορά που τα διδάσκω...θα ήθελα να ρωτήσω με ποιο τρόπο προτείνετε εσείς να ξεκινήσω τη διδασκαλία...να ξεκινήσω με λίγη εισαγωγή στο πρώτο μάθημα(Λατινική γλώσσα κ Λογοτεχνία, σελ 9-11) κ να τον εισαγάγω ύστερα στα γραμματικοσυνατικτικά των πρώτων 2 κειμένων??πρώτη κλίση, sum κλπ;το λεξιλόγιο των κειμένων που η μετάφραση είναι εκτός δεν το διδάσκουμε, σωστά??επίσης το βοήθημα της Ελληνοεκδοτικής που επέλεξα θεωρείται καλό...έτσι δεν είναι;;

2
Ναι.Ολόκληρος ο λόγος.Δεν υπάρχει ακόμα κάποια αλλαγή.
Προτιμώ μια γνωστό και δύο άγνωστο.Συνήθως την ίδια μέρα εκτός και αν δεν δύναται το παιδάκι να συγκεντρωθεί.Είναι ανάλογα με το τι βολεύει και εμένα και το μαθητή.Ελπίζω να βοήθησα.
εννοείς συνεχόμενο τρίωρο?!?!πολύ δεν είναι?σ ευχαριστώ για την απάντηση Θεοδώρα!!εγώ σκέφτομαι να του κάνω μιάμιση ώρα γνωστό μια φορά τη βδομάδα κ 2 ώρες άγνωστο(1+1 σε διαφορετικές μέρες!)!

3
επαναφέρω το θέμα για τις εξής διευκρινίσεις...1) ισχύει η περσινή ύλη κ για φέτος; (Υπέρ Μαντιθέου ολόκληρος κ μόνο!!), 2)πώς οργανώνετε εσείς το τρίωρό σας στα αρχαία ?1 ώρα γνωστό κ 2 άγνωστο(1+1 σε διαφορετικές μέρες;;) ή 1,5 και 1,5 (1 άγνωστο + μίσή γνωστό) πάλι σε διαφορετικές μέρες εννοείται ;;και 3) αρχαική λυρική κάνουν ποτέ;;είναι στο πρόγραμμα;;; παρακαλώ πολύ ας μου απαντήσει κάποιος συνάδελφος !!χίλια ευχαριστώ !

4
Τι να πω...ίσως να χετε κ δίκιο...γιατί αλλιώς χαθήκαμε! :-\

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πλαστικό Χρήμα
« στις: Αύγουστος 28, 2016, 10:40:35 μμ »
Καταρχάς πρέπει να δούμε τι ακριβως θα ισχύσει...ποιο θα ναι το πλάνο του νέου συστήματος...απο κει κ πέρα πραγματικά δν ξέρω...περνάνε διάφορα από το μυαλό μου ως τρόποι εξασφάλισης καλών βαθμών πέρα του να κάνει κανείς εξτρά μαθήματα έξω...ιχθυοκαλλιέργεια μπορεί να μην τους ικανοποιεί, αλλά ένα σωρό άλλες σχολές που ίσως να μην απαιτούν ιδιαίτερες επιδόσεις βαθμολογικές(παιδαγωγικά κλπ) μπορεί να αποτελούν αποθρρυντικό παράγοντα κ αντικίνητρο για επιλέον ενίσχυση,αφού θα θεωρούνται πολύ ευκολότερα προσβάσιμες...κ στο φινάλε πόσοι θα είναι εκείνοι που θα θέλουν απόλυτα συνειδητοποιημένα κ στα σίγουρα να πάνε σε τωρινές υψηλόβαθμες σχολές??τεσπα ξαναλέω πως δν ξέρω πως θα εξελιχθέι κάτι τέτοιο...απλώς η διαίσθησή μου μού λέει πως χαμένοι θα βγούμε σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα...

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κατάργηση Πανελληνίων ??
« στις: Αύγουστος 28, 2016, 10:23:53 μμ »
Με αφορμή ένα ρεπορτάζ πριν λίγο στις ειδήσεις αλλά και τη συχνότητα το τελευταίο διάστημα όλων όσα ακογονται περί κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων κ την αντικατάστασή τους από ένα νέο σύστημα, δράττομαι της ευκαιρίας να σας ρωτήσω....πιστεύετε πραγματικά ότι θα το επιχειρήσουν κάτι τέτοιο?αντιλαμβλανεστε σαφώς πως αν εντέλει γίνει, θα σημάνει κ το τέλος της παραπαιδείας!!

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πλαστικό Χρήμα
« στις: Αύγουστος 28, 2016, 10:06:02 μμ »
Εννοεται πως το χουμε σκεφτεί...ποιος ξέρει τι θα γίνει? Απλώς θα κάνουν ιδιαίτερα οι λίγοι κ εκλεκτοί που θα χουν μια α' οικονομική ευμάρεια κ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ανατιμήσεις που θα χουν διπλασιάσει την ταρίφα, καθώς δε θα ζητάμε 8-10 ευρώ αλλά 18-20 για να μας μένει κ κάτι ύστερα από την άμεση είσπραξη φόρου μολις τους περνάμε την καρτούλα στο ασύρματο!! :) αν κ μάλλον δε θα αναζητούν πια ιδιαίτερα καθώς πριν λίγο ανέφεραν στις ειδήσεις για πολλοστή φορά την κατάργηση των πανελληνίων σε βάθος διετίας...άστα βράστα...

8
Δηλαδή κορίτσια μου το δίωρο για το άγνωστο το θεωρίται απαραίτητο ε??γιατί σκεφτόμουν για 1-1,5...Βάλια 5 του μήνα υπολογίζω να ξεκινήσω, οπότε θα μαστε λίγο μπροστά...εσύ Βάλια ότι μια ώρα για γνωστό αρκεί?είναι πολλή η ύλη που πρέπει να βγει?(αύριο θα την ψάξω)!εσύ παραμυθένια δε θεωρείς ότι είναι πολλές 2 ώρες ε??κ στο σχολείο τόσες δεν κάνουν τα ρητορικά??σας ευχαριστώ κ τις 2!! :)

9
Καλησπέρα παιδιά...θα ήθελα τηγνώμη σας...θα διδάξω φέτος σε παιδί της β λυκείου αρχαία κ έκθεση...πόσες ώρε θεωρείτε πως πρέπι να βάλω αρχαία?2 γνωστό κ 1-1,5 άγνωστο?είναι καλά ή οι 2 για γνωστό κυρίως είναι πολλές??

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: απορίες πρόσφατης πτυχιούχου
« στις: Αύγουστος 27, 2016, 06:05:34 μμ »
Συνάδελφε,γι αυτές τις συλλογικότητες μείναμε αδιόριστοι 7 χρόνια εμείς οι διοριστέοι.Αν πάνε οι νέοι πτυχιούχοι με βάση τις συλλογικές διεκδικήσεις,δεν θα διοριστούν ποτέ.Γι αυτό είπαμε,το συμφέρον τους είναι να διεκδικήσουν δικαστικά για λόγους ισονομίας να γίνει γραπτός ΑΣΕΠ.για να έχουν κι εκείνοι την ευκαιρία τους.Αν οι συλλογικές διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών βασίζονταν στις συνταγματικές αρχές της ισονομίας και της αξιοκρατίας,δεν θα φτάναμε στα δικαστήρια.Στα δικαστήρια εμείς τουλάχιστον ως διοριστέοι πήγαμε γιατί η κάθε ομάδα εκπαιδευτικών κοιτάζει να προωθήσει με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της σε βάρος των λιγότερο ισχυρών ομάδων.Στους εκπαιδευτικούς επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας και μόνο δικαστικά μπορείς να βρεις το δίκιο σου.Αν οι νέοι πτυχιούχοι δεν τα καταλάβουν αυτό καλά,να την ξεχάσουν άπαξ και δια παντός την δημόσια εκπαίδευση!!!
συμφωνώ!! Οφείλουμε οι νεότεροι να κινητοποιηθούμε άμεσα διεκδικώντας τα ίσα...τουλάχιστον να πούμε ότι παλέψαμε για μια ελπίδα....

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« στις: Ιούλιος 19, 2016, 09:31:37 μμ »
Εξαρτάται από τι μοριοδότηση θα δοθεί στην προϋπηρεσία και στον ΑΣΕΠ από του χρόνου. Με τα τωρινά δεδομένα, μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ στον δικό μας κλάδο δεν έφτανε για αναπλήρωση. Και στο λέω από προσωπική εμπειρία, χρειάστηκε να αθροίσω μόρια από επιτύχιες σε 2 ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία από ωρομισθία για να ξεκινήσω αναπλήρωση. Και βαρβάτους ΑΣΕΠ 15+ ο ένας, 10+ ο άλλος.

Αν ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ γίνει με τα δεδομένα του νόμου της Διαμαντοπούλου, πολλοί παλιοί θα πάρουν την προσαύξηση της προϋπηρεσίας, η οποία -τόσα χρόνια που είμαστε αναπληρωτές- έχει πιάσει το ταβάνι του 16.8. Οπότε, για να περάσει ένας νέος κάποιον παλιό για διορισμό σε ενδεχόμενο διαγωνισμό, θα πρέπει να γράψει 16,9 μόρια παραπάνω. Πίστεψε με, σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά. Και δεν συζητώ για μεταπτυχιακά και διδακτορικά, τα οποία σιγά σιγά γίνονται όλο και περισσότερα. Οπότε, ναι, είναι υπερβολικά δύσκολα τα πράγματα για κάποιον που μόλις έχει τελειώσει τη σχολή.
:(  :'(

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 04:31:09 μμ »
Δηλαδή πιστεύετε πως κ ΑΣΕΠ να γίνει, ακόμα κι αν πετύχει κάποιος νέος που θα δίνει για 1η χορά, έχει ελπίδες για αναπληρωτής??ένας στη ββαθμια πέρυσι μου χε πει πως θα πρέπει να γράψει άριστα κάποιος νέος κ πάλι παίζεται για το αν θα το  πάρουν...

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« στις: Ιούλιος 16, 2016, 11:59:03 μμ »
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά συνάδελφε!! Μακάρι κάποια στιγμή να το αποφασίσεις να το κάνεις...θα ταν μια πολύ σπουδαία ενέργεια πιστεύω!! :)

14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« στις: Ιούλιος 16, 2016, 11:52:09 μμ »

Και το πρόβλημα Marioscor είναι ότι δεν αλλάζει τίποτε προς το καλύτερο, αλλά μόνο προς το χειρότερο... όχι τυχαία παρέθεσα το πρώτο μήνυμα της evangelia77, που άνοιξε αυτό το θέμα συζήτησης τον Οκτώβριο του 2014!!! και δυστυχώς, αν δεν δει κάποιος/α την ημερομηνία, κατά την οποία αναρτήθηκε τότε το μήνυμα, θα δημιουργηθεί εύκολα και άμεσα στον/στην οποιονδήποτε/οποιαδήποτε η εντύπωση ότι το μήνυμα γράφτηκε και στάλθηκε σήμερα...τα χρόνια περνάνε και η κατάσταση βαίνει από το κακό στο χειρότερο.
ακριβώς αυτό που λες...καμιά βελτίωση..αντίθετα χειροτέρευση...δυστυχώς! :(

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.