Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maria_1

Σελίδες: 123 ... 5
1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακό στην Κύπρο
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 02:20:13 μμ »
Τι γνώμη έχετε για τα Πανεπιστήμια εκεί;
Τη χειρότερη εγώ. Θα "αγοράσεις" μόνο το πτυχίο, μην περιμένεις τίποτα άλλο και μην έχεις φιλοδοξίες πως η φοιτητική σου ιδιότητα θα αξίζει το κάτι παραπάνω. Ήμουν στο ΑΠΚυ (ελγ) και έφυγα με τις χειρότερες εντυπώσεις από το πρόγραμμα αυτό. Υποτροφίες δεν υπάρχουν όσο και να διαβάσεις, δυνατότητες για ερευνητική παρουσία μέσω της διπλωματικής δεν υπάρχουν παρά μόνο ως δόλιες υποσχέσεις για να "κάνεις την αγγαροδουλειά", εκεί υπάρχουν μόνο οι γνωριμίες και τα τσατσιλίκια. Όποιος δουλεύει εκεί είναι το απόλυτο κορόιδο γιατί δεν μετράνε αυτά, μετράει το πόσο καλές γνωριμίες έχεις. Ακόμα και η ιστοσελίδα του προγράμματος αυτού στο facebook λειτουργεί μόνο για να διαφημίζεται η διευθύντρια του προγράμματος, δεν υπάρχει για τις ανάγκες των φοιτητών. Αν άρχιζα τώρα, θα επέλεγα οτιδήποτε άλλο ακόμα και Βουλγαρίας παρά αυτό το άθλιο και άνοστο πράγμα.

Αν θες την γνώμη μου μακριά από τα άθλια πανεπιστήμια αυτής της χώρας που υπάρχουν μόνο για να βολεύονται οι γνωστοί και οι φίλοι. Αλλά βέβαια μπορεί το δικό σου πρόγραμμα να είναι πολύ καλύτερο από το εμπόριο μεταπτυχιακών του ΑΠΚυ.

2
Όχι, το πτυχίο δίνει επαγγελματικά δικαιώματα.

3
@harac
Προσωπικά θεωρώ πως όσο και να προσπαθήσεις, ένα πτυχίο από πανεπιστήμιο με δίδακτρα πάντοτε θα ενέχει και τη ρετσινιά της "αγοράς" που θα προβάλει ως απειλή ή κατηγορία εναντίον του κατόχου του. Πάντα θα υπάρχει κάποιος κακοπροαίρετος που θα σου πετάει τη χυδαιότητα πως "αγόρασες το μαστεράκι σου", και νομίζω πως αυτό είναι αναπόφευκτο. 

Από εκεί και πέρα, οι άνθρωποι δεν είμαστε ρομπότ. Ναι, και οι πολιτικές αντιλήψεις του επιβλέποντα είναι ένας καλός λόγος για να σκεφτείς αν θα συνεργαστείς μαζί του ή όχι (εγώ π.χ. δεν θα μπορούσα ποτέ να συνεργαστώ με φορέα συγκεκριμένης ιδεολογίας με την οποία είμαι κάθετα αντίθετη. Μπορώ να πω κιόλας πως στο συγκεκριμένο θέμα ευτύχισα να με επιβλέπει ένας άνθρωπος οι απόψεις του οποίου ταυτίζονται με τις δικές μου σχεδόν κατά 100% ). Και φιλικοί δεσμοί θα αναπτυχθούν με τον καιρό γιατί η καθημερινή τριβή ακόμα και ο θαυμασμός για τα επιτεύγματα του επιβλέποντα θα φέρει την εκατέρωθεν αποδοχή. Νομίζω πως ο υπ. διδ. όντας ένα μοναχικό ζώο, έχει απόλυτη ανάγκη για αποδοχή και στήριξη οι οποίες δεν μπορούν να αγοραστούν, είναι αξιακές και ηθικές οντότητες όχι εμπορικές.

Τώρα ένα πληρωμένο διδακτορικό τι μπορεί να σου προσφέρει; Καταρχήν δεν αξίζει να πληρώνεις για να κάνεις διδακτορικό, προσφέρεις έρευνα δεν παρακαλείς να σου δώσουν το "χαρτί". Το ότι η Κύπρος απαιτεί πληρωμές ακόμα και σε αυτόν τον τομέα δείχνει το επίπεδο της κοινωνίας αυτής που για εμένα είναι τριτοκοσμική. Να πληρώνεις για να σου κάνουν πατ-πατ στην πλατούλα ότι και καλά είσαι το αστέρι τους επειδή έχεις να πληρώσεις; Ποιος ο λόγος; Έρευνα κάνεις, δεν θες μια ακαδημαϊκή νταντά να σε φροντίζει ότι και εσύ θα πάρεις διδακτορικό.         

4
Θα πω όμως, χωρίς να γενικεύω και το κακό παράδειγμα που πρέπει να σταματήσει. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, παρατηρώντας τι συμβαίνει στη χώρα μας σε συνέδρια  και πανεπιστημιακά πρότζεκτ που παρακολουθώ. Όπως έχω προσέξει,  κάποια πανεπιστήμια συχνά δέχονται ως υ.δ.  και συνεργάτες, πολιτικά πρόσωπα, φίλους και συγγενείς καθηγητών με αντάλλαγμα διάφορες εξυπηρετήσεις καθαρά προσωπικού χαρακτήρα, ανάλογα με τη θέση και την επιρροή του καθενός.  Άσε, το τι τραπέζωμα και φιλοξενία σε εξοχικά πέφτει για να "δέσει το γλυκό", δεν περιγράφεται και αυτά είναι μόνο "η κορυφή του παγόβουνου".  Η παρατυπία, η διαπλοκή και οι διακρίσεις στο φουλ. Τι να πει κάποιος και για τις εισηγήσεις όπου ένας γράφει και παρουσιάζει και οι άλλοι (καθηγητές συνήθως) απλώς  υπογράφουν. Αυτές οι περιπτώσεις δυστυχώς αποτελούν  μορφές "κρυφής/άτυπης" συναλλαγής και εκεί είναι που θέλουν μάζεμα.
Εγώ δεν βλέπω κάτι κακό στο να αναπτύσσονται κοινωνικές σχέσεις μεταξύ επόπτη καθηγητή και διδακτορικού φοιτητή, αυτό είναι κάτι που θα γίνει στο πλαίσιο του διδακτορικού και αν δεν γίνει ίσως να υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις φοιτητή-καθηγητή. Ακόμα και αν υπάρχει πρότερη γνωριμία, ακόμα και τότε δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο την στιγμή που η εργασία θα γίνει ούτως ή άλλως. Δηλαδή καταδικάζουμε τις κοινωνικές σχέσεις αλλά δεχόμαστε τα πληρωμένα πτυχία της Κύπρου;

5
Εγώ από την πλευρά μου πάντα γράφω την καθαρά δική μου γνώμη και εμπειρία, που είναι θετικότατες σε όλες τις παραμέτρους της φοίτησής μου στο ΑΠΚΥ!
Μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι που να έχουν αρνητική εκόνα, αλλά εγώ (κι αυτό είναι αλήθεια) σε καμία φάση, σε κανένα στάδιο της φοίτησής μου και μέχρι την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού μου δεν αισθάνθηκα ότι με "χρειάζονται", με "χρησιμοποιούν" για να πάρουν κάποιες χιλιάδες ευρώ, ούτε φυσικά ότι μου έδωσαν έναν τίτλο που δεν άξιζα ή για τον οποίον δεν κοπίασα!
Ούτε εγώ γράφω πως δεν κοπίασα για τον τίτλο μου. Απλώς η έρευνα σε εμπορικά πανεπιστήμια όπως τα κυπριακά είναι εξ αρχής άκυρη γιατί δεν σε βλέπουν ως ερευνητή παρά μόνο σαν πορτοφόλι και τίποτα άλλο. Έτσι απαντώ στο ερώτημα του νηματοθέτη.

6
Δεν κάνω καμία διαφήμιση, εξάλλου δεν νομίζω ότι τη χρειάζεται το συγκεκριμένο Παν/μιο. Απλά, παραθέτω την δική μου άποψη/γνώμη/οπτική/πλευρά, όπως βίωσα εγώ τα πράγματα ως φοιτήτρια σε μεταπτυχιακό του ΑΚΠΥ και με τις θετικότατες αναμνήσεις που μου άφησε!
Το ότι είχες θετικές εντυπώσεις από ένα πρόγραμμα δεν σημαίνει πως γενικά όλο το πανεπιστήμιο ή τα επιμέρους προγράμματα είναι καλά. Στην ΕΓΛ π.χ. ξέρω πως υπάρχουν πολλοί Ελλαδίτες απόφοιτοι με πολύ αρνητικές εντυπώσεις που "δεν βγαίνουν προς τα έξω" για χάρη της όμορφης διαφημιστικής εικόνας. 

7
Σεβαστή η άποψή σου. Μήπως όμως λόγω της προσωπικής σου εμπειρίας/πίκρας/απογοήτευσης, δεν είσαι και τόσο αντικειμενική;
Ολοκλήρωσα φέτος το μεταπτυχιακό μου στο ΑΚΠΥ και είμαι κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένη απ' αυτή μου την προσπάθεια και την εμπειρία! Οι καθηγητές πλήρως κατηρτισμένοι, πολύ βοηθητικοί και συνεργάσιμοι (πολλοί από αυτούς διδάσκουν σε ελληνικά Παν/μια ή σε Παν/μια του εξωτερικού), αλλά συνάμα και απαιτητικοί, χωρίς να "χαιδεύουν αυτιά"!
Το ΑΠΚΥ φυσικά και θέλει να είσαι συνεπής ως προς τις οικονομικές και λοιπές φοιτητικές σου υποχρεώσεις, όπως όλα τα Ανοικτά και Ιδιωτικά Παν/μια, αλλά προσωπικά ένιωσα να μου παρέχει μεγάλη ασφάλεια και κάλυψη, με την οργάνωση, την αναγνώριση, την εμβέλεια, την ποιότητα των προγραμμάτων του, την εξελισσιμότητα και την ευελιξία του! Επαναλαμβάνω πως πρόκειται για ένα απαιτητικό (και καθόλου "εύκολο") Παν/μιο, αλλά θεωρώ πως είναι το ιδανικό για σπουδές από απόσταση, που αξιοποιούν τις καινοτόμες πρακτικές.
Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να συνεχίσω στο εν λόγω Παν/μιο και με ένα διδακτορικό, αλλά αφού πρώτα ξεκουραστώ λίγο!
Σεβαστή η άποψή σου αλλά δείχνει μόνο το ένα μέρος της αλήθειας. Είναι η όμορφη διαφημιστική εικόνα, όχι όμως η πλήρως αληθινή.

Την άποψή μου για τα κυπριακά μεταπτυχιακά/διδακτορικά την έχω ήδη εκφράσει.   

8
Καταλαβαίνω τι μπορεί να συμβαίνει στο ΑΠΚΥ, αλλα μήπως όμως  στα ελληνικά διδακτορικα με δίδακτρα τα πράγματα είναι καλύτερα;
Τα διδακτορικά στην Ελλάδα εξ όσων γνωρίζω, ακόμα είναι δωρεάν.

9
Συνάδελφε δική σου είναι η απόφαση αλλά πριν ξεκινήσεις μαζί τους θα πρέπει να σκεφτείς τις τρεις παραμέτρους αυτού που θες να κάνεις: 1) διδακτορικό σε 2) ιδιωτικό πανεπιστήμιο της 3) Κύπρου.

Εξηγώ τι εννοώ: διδακτορικό συνήθως κάνουμε μια φορά στην ζωή μας. Θα πρέπει να αναρωτηθείς λοιπόν αν αντέχεις τη διαδικασία αυτή ζώντας μακριά από το πανεπιστήμιο, πληρώνοντας δίδακτρα για κάτι που όλοι σχεδόν απολαμβάνουν δωρεάν και κυρίως αν θες να το κάνεις σε ιδιωτικό της Κύπρου.

10

Η τελευταια παταγραφος ειναι ολο το ζουμι!

Το διδακτορικο θελει πολλη και συστηματικη καθημερινη δουλεια! Αν καποιος το σκεφτεται ετσι για ναγεμισει τη μετα του ή για να εχει ενα χομπι να ασχολειται, καλυτερανα μην το επιχειρησει. Θα απογοητευτει!
Ακριβώς αυτό, έτσι είναι.

11

Σωστά όλα όσα λες, αυτό που έκανα εγώ ήταν να περιγράψω την υπάρχουσα κατάσταση  στην Ελλάδα σε κάποια αει...
Και έχεις απόλυτο δίκιο ως προς αυτό.

12
Κανονικά έτσι θα έπρεπε να είναι και να γίνεται, όπως τα περιγράφεις, ωστόσο σε πολλά ελληνικά πανεπιστημία στις θεωρητικές επιστήμες (για αυτά τα αει και τις επιστήμες ξέρω, γι αυτά και γράφω), δεν γίνεται αυτό που λές πολύ σωστά και έχω υπογραμμίσει...δεν υπάρχει ερευνητική ομάδα και η συμμετοχή του υπ. διδάκτορα σε ομιλίες, παρουσιάσεις κλπ. δεν είναι συχνή...αν διαβάσεις την σχετική συζήτηση εδώ στο φόρουμ σχετικά με τα διδακτορικά γενικώς, θα δεις ότι υπάρχουν υπ. διδάκτορες σε διάφορα αει στην Ελλάδα, οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ακόμη και στο να βρούν αραιά και που τον επόπτη της διατριβής και να συζητήσουν....δεν συζητάμε για ερευνητικές ομάδες κλπ...αναφέρομαι πάντα στα συμβατικά διδακτορικά όχι σε εξ αποστάσεως...
Θεωρώ πως είναι θέμα του πόσο δραστήριο ερευνητικά είναι το τμήμα εκπόνησης της διατριβής. Αν παρακινεί τον υπ. διδάκτορα να παραβρίσκεται έστω και με την κοινοποίηση εκδηλώσεων-ομιλιών κ.λπ., τότε μόνο θετικά μπορούν να υπάρξουν για την έρευνά του. Οπότε όχι, δεν πιστεύω πως είναι κανόνας αυτό που περιγράφεις.
Από εκεί και πέρα παίζει τεράστιο ρόλο και η επιμονή του ίδιου του υπ. διδ. να κυνηγήσει την παρουσία του στο πανεπιστήμιο. Αν είναι ικανοποιημένος από μία ισχνή εξάμηνη π.χ. παρουσία λίγων λεπτών στο τμήμα του, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στην έρευνά του και δεν επιδιώκει να το διορθώσει για τους δικούς του λόγους ευκολίας.

Στη δική μου περίπτωση όντως υπήρξε κάποια απόσταση από τον επιβλέποντά μου, αλλά προφανώς λόγω του ότι υπάρχει ένα τεράστιο background γνώσεων και χειρισμού της έρευνας από μεριάς του, αυτό το θέμα -ευτυχώς για εμένα- δείχνει να διευθετήθηκε. Είναι λοιπόν και θέμα της ποιότητας του επιβλέποντος το αν θα αφήσει τον υπ. διδ. χωρίς συμμετοχή στην ερευνητική παρουσία του τμήματός του. 

Κακά τα ψέματα, το διδακτορικό είναι μεν μια ανεξάρτητη έρευνα, αλλά δεν παύει να προσδίδει στον υπ. διδ. την ιδιότητα του φοιτητή. Και καλό θα είναι οι συνάδελφοι να μην μένουν με την εντύπωση πως "δεν πατάμε στο πανεπιστήμιο, γράφουμε όποτε το θυμηθούμε και αυτό είναι όλο" γιατί ΔΕΝ είναι αυτό το διδακτορικό.

13
Δεν υπάρχει -πρακτικά- διδακτορικό εξ αποστάσεως και πιστεύω πως δεν θα πρέπει να γίνεται διδακτορικό εξ αποστάσεως.

Ο κάθε υπ. διδάκτορας οφείλει και πρέπει να είναι μέρος της ερευνητικής ομάδας του τμήματός του ακόμα και στις περιπτώσεις των θεωρητικών διδακτορικών. Πρέπει να είσαι εκεί, να συμμετέχεις σε ομιλίες, παρουσιάσεις κ.λπ., να ρωτάς τους ΔΕΠ για ό,τι θέμα προκύψει, να βλέπεις τι γίνεται αν όχι κάθε μέρα όμως σίγουρα μια φορά την εβδομάδα. Αν δεν το κάνει ή αν κρατηθεί με ή χωρίς τη θέλησή του μακριά από το τμήμα του, τότε είναι ξένο σώμα. Και όχι, δεν πιστεύω πως αρκούν πέντε δέκα συνομιλίες μέσω skype/messenger σε διάστημα τριών - τεσσάρων μηνών με τον επιβλέποντα καθηγητή του γιατί τότε χάνεται στο διάστημα και ψηλαφεί το άγνωστο.

Γνώμη μου είναι να μην το κάνεις εξ αποστάσεως. Καλύτερα βρες μια θέση σε ένα συμβατικό πανεπιστήμιο. 

14
Καλημέρα!

Γνωρίζετε αν τυπικά επιτρέπεται η ταυτόχρονη φοίτηση σε δύο μεταπτυχιακά;
Ξέρω πως ο κανονισμός λέει να μην γίνεται παράλληλη φοίτηση σε προπτυχιακό και κάτι άλλο. Τα δύο μεταπτυχιακά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.