Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ivanna

Σελίδες: 12
1
Ναι αλλά το θέμα είναι να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε μακροπρόθεσμα στην τάξη. Τι να το κάνω το glogster πχ. και γιατί να αφιερώσω χρόνο να το μάθω αν μπορώ να φτιάξω μέχρι 3 αφίσες δωρεάν. Σε ερώτημά μου προς τους επιμορφωτές μου απάντησαν ότι μπορώ να φτιάξω 2ο λογαριασμό και να έχω άλλες 3 δωρεάν. Σύνολο 6. Εξαιρετική απάντηση δεν το συζητώ.

2
Εγώ έκανα ένα δωρεάν e-learning φέτος από το πανεπιστήμιο πελοποννήσου 7 εβδομάδων. Ήταν πολύ ωραία. Μάθαμε storybird, prezi, mindomo, dipity και φωτόδεντρο. Το glogster δεν είναι τίποτα δύσκολο, σιγά. Μόνη μου το έμαθα. Με τίποτα δεν αξίζει τα 130 ευρω το συγκεκριμένο σεμινάριο. Το εκνευριστικό είναι ότι τα περισσότερα από αυτά τα προγράμματα πχ glogster, storybird, dipity κτλ δεν είναι δωρεάν άρα δε νομίζω ότι έχουν νόημα. Πρέπει να μας μαθαίνουν προγράμματα ανοιχτού κώδικα. Λέω εγώ τώρα, αλλά ποιος με ακούει.

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 18, 2015, 10:27:47 μμ »

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 18, 2015, 12:10:27 μμ »
Landau επειδή μ έπιασε μια ταραχή είπα να ισσοροπίσω τις μουσικές επιλογές με μια επιλογή στο άλλο άκρο.

https://www.youtube.com/watch?v=WO8q9tWp3OY

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 18, 2015, 11:54:01 πμ »
Κι ένα εκκλησιαστικο ακομη.Οποτε μας λεγανε στο δημοτικο,μαθητρια λεμε,"προσευχη",ολο αυτό ελεγα μεσα στο μπουγιο,στο προαυλιο που μας μαζεύανε.Πρεπει να ντρεπομαι,το ξερω,ημουν καραγκιόζης αλλα ημουν και μικρη,δεν πιανεται.
 
Προσευχη-Σπυρος Ζαγοραίος
 
 https://www.youtube.com/watch?v=HwRkcNMzUO8

Χαχα!!!!!! Έλιωσα!!!!!

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 17, 2015, 09:54:03 μμ »
Μάρκο είδα τι ανέβασες στο τοπικ εκκλησιασμός-προσευχή και θυμήθηκα κι εγώ αυτό

https://www.youtube.com/watch?v=JDtMofjAARk

7
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουάριος 15, 2015, 09:20:59 μμ »
Το χειρότερο είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών, αν κάποιος τους έλεγε ότι δε θα κάνει κανενός είδους αξιολόγηση και θα τους επαναφέρει το μισθό στα επίπεδα του 2009, θα ήταν "εντάξει". Τίποτα άλλο δε θα τους ένοιαζε.
Λες και το 2009 η Εκπαίδευση ήταν αυτό που θέλαμε ως μαθητές ή αυτό που ονειρευτήκαμε ως εκπαιδευτικοί.

Δε θα μπορούσες να το πεις καλύτερα!



8
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουάριος 14, 2015, 11:43:23 μμ »
Τα διάβασα, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά ουτοπικό να τα κάνει οοοοοόλα αυτά που λέει. Το ζήτημα πάντως δεν είναι να ανοίξουν όλα τα σχολεία που έκλεισαν. Στην τελική υπήρχαν σχολεία που λειτουργούσαν με 5 παιδιά ενώ στο διπλανό χωριό που απείχε μόνο 5 λεπτά υπήρχε κι άλλο σχολείο. Το πρώτο και κύριο ζήτημα είναι να στελεχωθούν τα σχολεία που έχουν σοβαρές ελείψεις σε προσωπικό. Ενισχυτική, παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης κλπ.

9
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουάριος 14, 2015, 11:05:29 μμ »
Όχι δεν είπε τίποτα!

Για εκπαίδευση δε μίλησε καθόλου, μόνο για τα πανεπιστήμια. Μίλησε επίσης για άξιους δημόσιους λειτουργούς που τιμάνε το λειτούργημά τους και κρατάνε όρθιες κοινωνικές δομές και για παράδειγμα ανέφερε τις νοσηλεύτριες. Μια μικρή πίκρα την ένιωσα που για μας δεν είπε τίποτα. Τα τελευταία 5 χρόνια το δημόσιο σχολείο πλήττεται και αν αυτό δεν το έχει καταλάβει κανείς στην κοινωνία, οφείλεται στους εκπαιδευτικούς που το στελεχώνουν και δίνουν την ψυχή τους σε αυτό που κάνουν.

10
Όσο το μάθημα των θρησκευτικών, ο εκκλησιασμός και η προσευχή γίνεται με τον τρόπο που ορίζει το σύνταγμα να πραγματοποιούνται στα σχολεία, όχι μόνο δε βλάπτει, αλλά είναι και πολύ ωφέλιμο για τα παιδιά. Σαφώς και δεν παθαίνει τίποτα ούτε το παιδί , ούτε ο δάσκαλος με το να κάνει προσευχή, να διδάσκει στα παιδιά πώς συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε σε εκκλησία ή με τη διαδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών , μέσα από το οποίο περνάνε τόσα ωραία μηνύματα και δημιουργούνται προυποθέσεις για τόσο ωραίες συζητήσεις και σκέψεις που οφελούν τα παιδιά. Εκεί που διαφωνώ είναι στο να γίνονται τα θρησκευτικά αφορμή για να βγάζει ο καθένας την όποια ιδεολογία του στα παιδιά είτε είναι ένθεος είτε άθεος. Με τα παιδιά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Διδάσκουμε συγκεκριμένα πράγματα σε κάθε μάθημα και αυτά ορίζονται με ακρίβεια τόσο από το αναλυτικό πρόγραμμα όσο και από τις εγκυκλίους. Πολλοί δάσκαλοι και καθηγητές, ιδίως στα Γυμνάσια - Λύκεια ξεφεύγουν νομίζω και αυτό δε σχετίζεται μόνο με το μάθημα των θρησκευτικών , αλλά και με τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενώς. Και το ξαναλέω , ξεφεύγουν και οι δύο πλευρές αυτό είναι γεγονός.

11
Από τη στιγμή που τα θρησκευτικά, η προσευχή και ο εκκλησιασμός είναι μέρος του σχολείου οφείλουμε να τα σεβόμαστε, να τα τηρούμε και να τα διδάσκουμε τόσο καλά όσο και τα υπόλοιπα μαθήματα. Είναι ντροπή να γίνεται πρωινή προσευχή και να μην είναι οι δάσκαλοι με τους μαθητές τους να μεριμνούν για την τάξη και την κοσμιότητα την ώρα της πρωινής προσευχής. Ή να υπάρχουν μαθητές που δεν ξέρουν να κάνουν το σταυρό τους ή να πουν το πάτερ ημών. Αλίμονο, εδώ σε τζαμί μπαίνεις και βγάζεις τα παπούτσια σου από σεβασμό και μονο στο χώρο που για κάποιους είναι ιερός. Δεν έχει να κάνει με το τι πιστεύεις αλλά με το κάτα πόσο έχεις την ωριμότητα να σεβαστείς αυτό που πιστεύει ο συνάνθρωπός σου.


12
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουάριος 11, 2015, 01:17:46 μμ »
Καλημέρα σε όλους με αγαπημένους Χαίνηδες!!!

https://www.youtube.com/watch?v=s9isW51-4Jg

13
Λοιπόν, θα πω κι εγώ τη γνώμη μου αν και το θέμα έχει μείνει ανενεργό πολύ καιρό. Είναι πολύ σημαντικό τόσο για το δάσκαλο, όσο και για το μαθητή αλλά και το γονέα να γνωρίζει πάρα πολύ καλά ποιοι είναι οι στόχοι κάθε τριμήνου σε κάθε τάξη που διδάσκει. Αυτό τον βοηθάει να κάνει στοχευμένα πράγματα και να μην κουράζει τους μαθητές άδικα. Επίσης με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η επιδίωξη μη ρεαλιστικών στόχων ενώ δεν αντιμετωπίζεται επιπόλαια η μη επίτευξη στόχων απαραίτητων για τη συγκεκριμένη τάξη.

Θα μιλήσω κυρίως για τις τάξεις Α', Β', Γ μιας και σε αυτές έχω τη μεγαλύτερη εμπειρία. Ποτέ δε χρειάστηκε να δώσω καθημερινά φωτοτυπίες για τη Β'και τη Γ' και πάντα οι μαθητές πήγαιναν πολύ καλά. Στην Α'Δημοτικού την πρώτη χρονιά είχα τόσο άγχος μήπως δε μάθουν να γράφουν και να διαβάζουν που έδινα καθημερινά αντιγραφή, ορθογραφίας και 2-3 φωτοτυπίες γλώσσα και μαθηματικά. Τα παιδιά έγιναν σαίνια. Τώρα που έχω πάλι Α' τάξη και πατάω πιο γερά στα πόδια μου, δίνω τα απολύτως απαραίτητα και τα παιδιά τα πηγαίνουν επίσης περίφημα. Στο τέλος του τριμήνου έκανα 3σέλιδη περιγραφική αξιολόγηση με τους στόχους κάθε μαθήματος και έβαλα τικ σε όσους στόχους επιτεύχθηκαν ή όχι. Το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Όλοι οι μαθητές εκτός από μαθητές με συγκεκριμένες δυσκολίες είχαν κατακτήσει τους στόχους χωρίς πολύ κόπο. Αυτό σημαίνει ότι ο “φυσιολογικός” αν μου επιτρέπεται ο όρος μαθητής με το να προσέχει στο μάθημα και να προετοιμάζει τα απαραίτητα μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της τάξης.

Πολλές φορές τι εννοεί ο γονιός γερές βάσεις και τι ο δάσκαλος δε συμπίπτει κι εκεί δημιουργούνται προβλήματα. Επίσης μη θεωρείτε δεδομένο ότι κάποιος μαθητής που κάνει όλη μέρα άχρηστες ασκήσεις θα είναι σε καλύτερη θέση από από αυτόν που έκανε απλά αυτά που προβλέπονται. Πολλές φορές είναι προτιμότερο η ενέργεια και ο λιγοστός  χρόνος των γονιών να φυλάσσεται για στοχευμένες δραστηριότητες που έχουν νόημα και συνδέονται με το σχολείο αλλά είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν σε αυτό.

Όσο για τους συμβούλους, είναι άνθρωποι με πολυετή πείρα και κατάρτιση, που πριν γίνουν σύμβουλοι ήταν δάσκαλοι τάξης και δε μπορούμε να μηδενίζουμε αυτά που λένε.

Κλείνοντας να πω ότι είναι λάθος να δημιουργούνται εντυπώσεις για ένα τμήμα στην αρχή της χρονιάς  και επιπόλαια να κατηγορείται ο προηγούμενος δάσκαλος γιατί στην αρχή της χρονιάς όλα τα παιδιά έχουν βγει από τη σειρά τους. Ακόμα και ένας δάσκαλος που τα χε την προηγούμενη χρονιά και γνωρίζει τη δουλειά που έκανε στο τμήμα μπορεί να πέσει από τα σύννεφα όταν τα πρωτοσυναντήσει την επόμενη χρονιά.


14
Σχολική ζώνη / Απ: Δίκτυο πρόληψης σχολικής βίας
« στις: Ιανουάριος 07, 2015, 04:28:25 μμ »
Όλα αυτά ωραία φαίνονται αλλά αμά το ψάξεις λίγο ανακαλύπτεις πώς όχι μόνο εξυπηρετούν συμφέροντα τρίτων αλλά έχουν και συγκεκριμένο στόχο όχι τόσο αθώο όσο φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Παρόλα αυτά οι περισσότερες δράσεις που γίνονται τελευταία εχουν ενδιαφέρον και είναι χρήσιμες τόσο για εμάς όσο και για τα παιδιά. Νομίζω το μυστικό για να το διασκεδάσεις, να το χαρείς και να ωφεληθείς απ' όλα αυτά είναι να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει όχι με κριτήριο το πόσο κόπο ή χρόνο απαιτεί ή τι χαρτί θα προσθέσει στο βιογραφικό σου αλλά με κριτήριο το αν σύμφωνα με τη λογική σου είναι χρήσιμο και θα βοηθήσει κάπου ή όχι.

Και φυσικά να μη σκέφτεσαι τι κρύβεται πίσω από αυτό γιατί τότε ειλικρινά δε θα κάνουμε τίποτα παρά θα μας φάει η μιζέρια.

Όσο για το χρόνο που ανέφερες είναι πολύτιμος και λιγοστός για όλους μας ειδικά για τους έχοντες οικογένεια. Αλλά εργαζόμαστε 6 ώρες μάξιμουμ τη μέρα που σημαίνει ότι έχουμε περιθώριο για 2-3 ώρες επιπλέον δουλειάς μες στη μέρα. Αν όλοι τις επενδύσουμε σε κάποιες από τις δράσεις που γίνονται τα σχολεία μας θα γίνουν πιο όμορφα και οι ζωές μας επίσης. 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 349
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.