Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - linguist

Σελίδες: 1
1
Καλημέρα! Μόλις ανέλαβα μαθήτρια Γ Λυκείου στο Αγνωστο. Με δεδομένο ότι στη Β δεν έκανε φροντιστήριο πως λέτε να ξεκινήσω τη διδασκαλία.? Σκέφτηκα να μην αρχίσω θεωρία Συντακτικού με ασκήσεις από την αρχή παρά μόνο τις δευτερεύουσες προτάσεις κ να δουλεύουμε περισσότερο μέσα από άγνωστα κείμενα. Κ φυσικά Γραμματική.

Καλησπέρα. Αρχικά νομίζω ότι πρέπει να λάβεις υπόψη σου το επίπεδο της μαθήτριας. Αν το παιδί δε μπορεί να ξεχωρίσει το ρήμα από το απαφέμφατο ή αν δε ξέρει τουλάχιστον την κλίση των βαρύτονων ασυναίρετων της Α' συζυγίας (ναι, υπάρχουν κι αυτά και δεδομένου ότι δεν έχει ξανακάνει φροντιστήριο μπορεί να είναι μια τέτοια περίπτωση), τότε θα εργαστείς και αναλόγως. Εύχομαι να μη τύχεις σε τόσο δύσκολη περίπτωση! Μπορείς να ξεκινήσεις με βατά κείμενα για να δεις πώς ανταποκρίνεται ;) Φρόντισε σε κάθε περίπτωση να μη τρομάξει και απογοητευτεί, γιατί μετά τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα...

Τώρα αν υπάρχει ένα επίπεδο τουλάχιστον στα βασικά της σύνταξης και της γραμματικής, ξεκίνα με άγνωστα κείμενα και δίνε υλικό παράλληλα για την επανάληψη της γραμματικής και του συντακτικού. Ένα συνταντικό - γραμματικό φαινόμενο κάθε φορά, που εντοπίζεται μέσα στο κείμενο που θα της δίνεις.

Γενικά, τις περισσότερες φορές οι μαθητές δυστυχώς δεν έχουν κατανοήσει ούτε τα βασικά, ενώ μπορεί να τα έχουν διαβάσει άπειρες φορές. Επειδή όμως τα διαβάζουν με μια λογική στείρας απομνημόνευσης, αδυνατούν να τα εφαρμόσουν σε ένα άγνωστο κείμενο. Αυτό πρέπει να "πολεμήσεις" κατά τη γνώμη μου. Το έχω συναντήσει ακόμη και σε "καλούς" μαθητές, που δε κάναν φροντιστήριο γιατί παίρναν καλούς βαθμούς, αλλά οι βαθμοί δεν ανταποκρίνονταν επουδενί στις γνώσεις τους.

2
Νομίζω πως το καλύτερο που έχω να κάνω σε πρώτη φάση είναι να ενημερώσω την μητέρα και από κει και πέρα βλέπουμε...  ;)

3
Καλησπέρα και πάλι. Σας ευχαριστώ για την απάντηση!
Όσον αφορά το 3, μάλλον δε το εξήγησα όπως θα έπρεπε, συγχωρέστε με. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάποιο θέμα στο σχολείο, ούτε να κινήσω τα νήματα έτσι ώστε να αλλάξει πορεία η φιλόλογος του σχολείου. Αναρωτιέμαι εγώ τι να κάνω, στο ιδιαίτερο. Να κάνω ό,τι κάνουν στο σχολείο; Να συνεχίσω με βάση την επίσημη ύλη, δεδομένου ότι τα παιδιά δε θα εξεταστούν στο κείμενο από πρωτότυπο;  :-\

4
Καλησπέρα. Μια απορία συνάδελφοι για τα αρχαία ελληνικά Α' Λυκείου.
Κάνω ιδιαίτερα σε μια κοπέλα και φρόντισα να ενημερωθώ για τις αλλαγές που έχει εισάγει το Υπουργείο στην ύλη του μαθήματος (από εισαγωγή τα βασικά και σε συνδυασμό με το κείμενο, ενότητες από μετάφραση -π.χ. 16-32 του Ξενοφώντα κ.ο.κ.).
Ωστόσο, το κορίτσι με ενημέρωσε ότι στο σχολείο τους έβαλαν να μάθουν απέξω (!) την εισαγωγή και τα αποσπάσματα που από φέτος διδάσκονται από μετάφραση τα διδάσκουν κανονικά από πρωτότυπο με γραμματική-συντακτικό κ.λπ.

Οπότε,
1) Μη με γελάσαν τα μάτια μου και αυτές οι αλλαγές δεν ισχύουν;   ???
2) Εάν οι αλλαγές ισχύουν, είναι δυνατόν να μπαίνει εκπαιδευτικός μέσα σε σχολική τάξη χωρίς να έχει φροντίσει να ενημερωθεί για την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος;  :o
3) Πώς θα χειριζόσασταν στο ιδιαίτερο μια τέτοια ασυμφωνία ανάμεσα στην επίσημη ύλη και σε αυτή που διδάσκονται στο σχολείο; Προσωπικά, αρχικά είχα προετοιμάσει το μάθημά μου βασιζόμενη στην επίσημη ύλη του Υπουργείου, αλλά μετά τα τελευταία νέα έχω προβληματιστεί.  :-\

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! :)

5
Κι εγώ αυτό λέω να κάνω, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

6
κυνηγώ* σόρρυ για το ορθογραφικό, κεκτημένη ταχύτητα! :P

7
Καλησπέρα, είμαι νέα στο χώρο (σχετικά) και από φέτος έχω αρχίσει να κηνυγώ το επάγγελμα λίγο περισσότερο, γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα... Λοιπόν με απασχολεί και εμένα αυτό το ζήτημα, αν δηλαδή είναι αποδεκτό να παίρνω τους γονείς να τους ρωτάω αν θα συνεχίσουμε. Βλέπω όμως ότι πολλοί συνάδελφοι το κάνουν, οπότε άρχισα να το σκέφτομαι.

Έχω έναν μαθητή από την Α' Γυμνασίου, είχαμε πολύ καλή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Φέτος πηγαίνει στην Β' Λυκείου. Το καλοκαίρι όταν τελειώσαμε την Α' μου είπε ότι θα με πάρουν σίγουρα για να κανονίσουμε, αλλά ακόμη δεν έχει πάρει. Να τον πάρω εγώ κι αν ναι, πότε πιστεύετε ότι είναι καλύτερα;

Δεύτερον (άσχετη ερώτηση), αλλά ξέρετε πόσο περίπου κοστίζει για τους μαθητές μια ώρα σε φροντιστήριο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.