Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - 2015

Σελίδες: 12
1
αυτό το κείμενο απάντησης της επιτροπής μεταταγμένων είναι ύμνος στα δρώμενα Αρβανιτόπουλου. είναι ντροπή πως εκπαιδευτικοί επειδή κατάφεραν μέσα από μία διάτρητη διαδικασία να μεταταχθούν έρχονται τώρα και υπερασπίζονται με κωμικά επιχειρήματα την όλη διαδικασία.
μόνο λύπη και απογοήτευση για να μην πω τίποτα χειρότερο
νομίζω ότι τα νομικά κείμενα των μεταταγμένων είναι προσεγμένα και καλοδουλεμένα. οι αντίθετες απόψεις στερούνται επιχειρημάτων και επαρκούς νομικής τεκμηρίωσης.

2
Θα συνεχίσει με τον παλιό πατροπαράδοτο τρόπο των διαθέσεων από τη δευτεροβάθμια, των αναπληρωτών ΕΣΠΑ που δεν κοστίζουν τίποτα και των αποσπάσεων που δημιουργούν και κομματική πελατεία. Όπως πολύ σωστά περιγράφει και ο babba, χωρίς εσείς να κερδίσετε τίποτα το μόνο αποτέλεσμα που θα φέρετε θα είναι να κάνετε κακό σε κάποιους συναδέλφους. Όλα θα αποκαλυφθούν όταν μάθουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει το σχέδιο Κατρούγκαλου. Εμένα η πρόθεση του υπουργείου να ανακαλέσει τις μετατάξεις μου δημιουργεί φόβους για μία πολύ μικρή μεν (υπαρκτή δε) πιθανότητα συρρίκνωσης ή ακόμα και κατάργησης των ΕΑΕΠ.
τέλεια!!! όλα τα ξέρεις εσύ!!! σε αυτή την περιφέρεια δεν υπάρχουν οικογένειες ξεσπιτωμένες, αγγελούδια χωρίς μάνα ή πατέρα ή και τα δύο;;; αυτοί οι εκπ/κοι δεν θα πάνε ποτέ στον τόπο τους;;

3
Άσπρα είναι οι εκπαιδευτικοί που δήλωσαν σωστά μόρια. Όσοι παρανόμησαν να τιμωρηθούν από υπουργούς μέχρι υπαλλήλους. Οι άλλοι δεν φταίνε. Πρέπει να δωθούν θέσεις σε ΌΛΟΥΣ όχι να διώξουν 4000 και να πάνε άλλοι 4000. Γιατί κοιτάξτε σε 6 μήνες μπορεί να έρθει και νέα κυβέρνηση και να τα πάρει όλα πίσω... δεν τελείωσε ξέρετε η ιστορία...
νομίζω αν ήταν τόσο απλό το υπουργείο θα είχε στείλει στη β/θμια αυτούς με τα λάθος μόρια.

4
όταν αγαπητέ μου η πρόσκληση δεν ήταν εγκύκλιος, όταν δεν επετράπη σε περιοχές να μην κάνουν αίτηση και μετά ξαφνικά πήραν μετάταξη από εκεί, όταν χίλια δυο πράγματα έγιναν, που το βλέπεις εσύ το νόμιμο;

όταν κάτι είναι μαύρο, δεν γίνεται να έχει μέσα του άσπρα
δυστυχώς από ότι κατάλαβα όλη η εφαρμογή της διαδικασίας είναι παράνομη, έτσι είπε το υπουργείο.

5
δεν νομίζω ότι υπάρχει τμηματική λύση. τουλάχιστον έτσι λένε οι δικηγόροι. άρα ή μένουμε έτσι για καιρό ή ακύρωση.

6
ΝΟ κυρία Korrina, αυτή η λύση πάγωσε,υπάρχει καλύτερη.

Οι νόμιμοι παραμένουν μεταταγμένοι.(έλεγχος από το υποπαιθ)

Οι παρανομούντες στο πειθαρχικό ή επιστρέφουν στην δευτεροβάθμια εφόσον κατα το υποπαιθ δεν είχαν δόλο.

δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό. ένας να επιστρέψει δημιουργείται ντόμινο. και πως θα σταθεί στη β/θμια; μπορεί να έκανε λάθος υπολογισμό χωρίς δόλο.

7
@ supernova
Υπερβολές, τα δικά σας σχόλια συγκεντρωμένα και ελαφρώς επαναδιατυπωμένα.

@2015
Η εισήγηση που «διέρρευσε» αλλά είμαι προσωπικά θιγόμενος και άρα προκατειλημμένος.
δηλ. αρση, ακυρωση;;;
σε ποια κατηγορια είσαι;;;

8
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα.

1)   Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση  (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)
2)   Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων
3)   Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)
4)   Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου
5)   Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων
6)   2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)
7)   Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων
8 )   Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού
9)   6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)
10)   Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)
11)   Μη δημοσιοποίηση μορίων
12)   Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)
13)   Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ
14)   Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν  ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους.
15)   Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)
16)   Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;
17)   Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )
18)   Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )
19)   Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)
20)   Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης.
[Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]

Η πρότασή σου;;;;;

9
Εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι το πιο λογικό θα ήταν το υπουργείο να είχε ονοματίσει τους πλεονάζοντες.
Δεν το έκανε αυτό και τώρα καταλαβαίνω γιατί.
Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν και η σύσταση οργανικών στα δημοτικά πριν τη διαδικασία.

10
Μετά τις μετατάξεις, ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου των ενστάσεων. Οι υπηρεσίες του υπουργείου αρνήθηκαν να τις εξετάσουν και τις έστειλαν στο μονομελές που τις έκανε. Αφού πέρασε ένα διάστημα όπου οι ενστάσεις πήγαιναν πέρα δώθε και κανείς δεν ήθελε να το πάρει πάνω του, το μονομελές άρχισε να τις εξετάζει. Δεν προλάβαιναν όμως τις προθεσμίες, οπότε μας στέρησαν το δικαίωμα τοποθέτησης την πρώτη χρονιά.
Στην πορεία, ο Αρβανιτόπουλος έχασε τη στήριξη που είχε λόγω της στάσης του στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά και αργότερα πήγε σπίτι του. Ο επόμενος έμεινε με την καυτή πατάτα. Εν τέλει, ο Λοβέρδος φέτος έκλεισε το θέμα των ενστάσεων και έστειλε εγκύκλιο για να τοποθετηθούμε. Και μετά κάναμε εκλογές και πήγε κι αυτός σπίτι του. Ο Κουράκης συνέχισε τη διαδικασία τοποθέτησής μας στέλνοντας διευκρινήσεις, αλλά κάποιοι συνάδελφοι με τις πλάτες της ΔΟΕ τον πίεσαν να κάνει τα πράγματα διαφορετικά.
Εφόσον δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν τη δικαιολογία των ενστάσεων, όταν θα έρθει η ώρα των οργανικών τοποθετήσεων θα πρέπει είτε να έχουμε πάει πίσω, είτε να έχουν ανατεθεί σε σχολεία οι οργανικές που μεταφέραμε.
Επί Διαμαντοπούλου και εθελοντικών το ΓΛΚ είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορούν να συσταθούν οργανικές από το 0 χωρίς κόστος για το δημόσιο για έναν πιλοτικό θεσμό όπως τα ΕΑΕΠ που καλύπτει από το ΕΣΠΑ τις ανάγκες του. Γι' αυτό και μιλάγαμε για προσωποπαγείς θέσεις και μεταφορά οργανικών από τη Βθμια.
Μακάρι να ανοίξουν παραπάνω θέσεις από τους μεταταγμένους, όλοι το θέλουμε, αλλά θα είναι αρκετά δύσκολο να το πετύχουμε. Προς το παρόν, για κάθε μεταταγμένο που πάει πίσω, πάει πίσω και η οργανική που μετέφερε.
Αυτό που αυτή τη στιγμή περιμένουμε για να προχωρήσει το θέμα είναι να ξεκαθαρίσει το ΓΛΚ αν μπορούν να ανοίξουν οργανικές και πόσες και από εκεί θα εξαρτηθεί και η λύση που θα δοθεί.
Άλλο είναι να πει "όσες και οι μεταταγμένοι", άλλο "καμία", άλλο "όσες προκύπτουν από τις ανάγκες".
Στη χειρότερη, έχει τη δυνατότητα να μας δώσει προσωποπαγείς, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, εφόσον κάναμε μεταφορά της οργανικής μας.

Τότε, θα συνειδητοποιήσουμε ότι οι κοκορομαχίες έκαναν κακό σε όλους μας και θα πάμε παρέα να διεκδικήσουμε αυτό που όλοι επιθυμούμε:
Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία, (φτάνουν για όλους μας)
νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού,
γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.

Ελπίζω τότε να μην είναι αργά και να μην χάσαμε μια σπουδαία ευκαιρία για άνοιγμα μόνιμων θέσεων σε τόσα σχολεία.
νομίζω ότι οι προσωποπαγείς θέσεις δεν μας συμφέρουν γιατί υπάρχει κίνδυνος απόλυσης αλλά και δεν μπορεί κάποιος ποτέ να πάρει μετάθεση. με δεδομένο ότι πολλοί μεταταγμένοι δεν είναι στον τόπο συμφερόντων τους τότε ούτε αυτή η λύση είναι δίκαιη.

11
Νομίζω ότι όταν κάναμε αίτηση μετάταξης έγινε και μεταφορά της οργανικότητας μας. Που κόλλησε η διαδικασία;;;;;

12
Αν μπορούσε ΝΟΜΙΚΑ να το πει το υπουργείο δε θα δημοσίευε ανακοινώσεις, θα υπέγραφε αποφάσεις ΧΘΕΣ. Ακόμα περιμένω το...κατεβατό με τα άρθρα του Συντάγματος και τους Νόμους που καταπάτησαν οι υποχρεωτικές μετατάξεις. Από κηρύγματα και στατιστικά χορτάσαμε.

Την περίπτωση να ταΐζει η Τρόικα (Υπουργείο - ΟΛΜΕ - ΔΟΕ) και παρελκόμενες οντότητες (ενώσεις, αιρετοί κλπ) σανό τους εκπαιδευτικούς για λόγους ψηφοθηρικούς και ελέγχου αντιδράσεων δεν παίζει;

Λύσεις που δε θα πατούν ΣΤΑΘΕΡΑ σε Σύνταγμα και Νόμους δε θα πρέπει να είναι επιθυμητές.
Συμφωνώ αλλά γιατί τόσο καιρό δεν μας έχει δώσει οργανικές; αυτό με προβληματίζει.

13
νομίζω ότι πιο καρποφόρο θα ήταν να κατέθετες τα "στοιχεία-πίνακες" σε αρμοδιότερους.

14
Η ειρωνία είναι ότι μετά από μήνες τριβών έχουμε καταφέρει εδώ μέσα σχεδόν να λύσουμε το ...Κυπριακό.
Δε διαφωνούμε με τους περισσότερους υποχρεωτικά μεταταγμένους εδώ μέσα στα περισσότερα και κυρίως στο τι θα ήταν δίκαιο να γίνει.
Η τελευταία κωλοτούμπα των αχαρακτήριστων ηγετών των 3 συλλόγων είναι ενδεικτική της σαπίλας που υπάρχει παντού στην κοινωνία μας, όπου για χάρη συγκεκριμένων χαϊδεμένων τέκνων, διακινδυνεύουν τη θέση τους άτομα με πολλά μόρια και αν δεν διακινδυνεύουν, χάνουν τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους.
[/quote
διαβάζω ότι έχεις πίνακες και στοιχεία. γιατί αναλώνεσαι με το να γράφεις εδώ μέσα;;;;;;  τι όφελος έχεις;;;;
διαβάζω ότι έχεις πίνακες και στοιχεία. γιατί αναλώνεσαι με το να γράφεις εδώ μέσα;;;;;;  τι όφελος έχεις;;;;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.