Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - katerina15

Σελίδες: 12
1
Να σκεφτείς ότι μέχρι την σειρά σου έχεις από πάνω σου 128 περίπου ανενεργά άτομα με βάση τους πίνακες του αγαπητού trust, η πλειοψηφία των οποίων είχε τη δυνατότητα να διοριστεί στους προηγούμενους διορισμούς αλλά δε δουλεύουν ούτε ως αναπληρωτές . Επίσης, χονδρικά σκέψου ότι λόγω των συγκεκριμένων κενών με απουσία πολλών περιοχών το σύνηθες ποσοστό υπερπήδησης στους πίνακες ίσως να είναι είναι ένα Τσικ τσιμπημένο. Όμως ας είμαστε αυστηροί να δούμε τα νούμερα: 363+ 20% (72) = 435 + 100 ας πουμε ανενεργοί= 535 μίνιμουμ για μένα. Εγώ θεωρώ ότι όλοι οι ανενεργοί θα παραμείνουν ανενεργοί και φέτος εκτός από περίπτωση ατόμων μετρημένων στα δάχτυλα. Θα τολμήσω να πω ότι περιμένω να δω να αγγίζουμε το 600!!!!
ευχαριστώ πολύ

2
Δεν είπα ότι ρωτάς σε λάθος μέρος. Ο Lasid απλά είδε ότι δε σου απαντάει κανένας συνάδελφος σου κι είπε να σου απαντήσει, χωρίς όμως να ξέρει τις λεπτομέρειες της ειδικότητας σου. Θεώρησε ότι από το να μείνει εντελώς αναπάντητο το ερώτημα σου, είναι καλύτερο να σου απαντήσει εκείνος.
μήπως μπορείτε να πείτε πόσο θα κατέβει περίπου ο πίνακας; είμαι στο 441 έχω ελπ'ιδες;

3
Καλησπέρα σε όλους
έχει μήπως πάρει κάποιος το σεμινάριο 2 για να με βοηθήσει με την κωδικοποίηση... έχω πελαγώσει  :-[
Ευχαριστώ πολύ

4
Τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής όπου κάλυπταν όλη την ύλη και μια ανάπτυξης. Η ανάπτυξης ήταν στο ίδιο στυλ με την τελική ομαδική εργασία του μαθήματος συγκεκριμένα έλεγε ότι ήταν ένας νέος εκπαιδευτικός ο οποίος δούλευε με τους μαθητές του σε ομάδες και παρουσίαζε αναλυτικά τι χρησιμοποιούσε στην διδασκαλία του και έλεγε έπειτα πως τα παιδιά αντιδρούσαν σε αυτή. Η περίπτωση είχε τόσο θετικά όσο και αρνητικά στοιχεία που απαιτούσαν βελτίωση από τον εκπαιδευτικό. Η ερώτηση που μας γινόταν ήταν:  "ως μεταπτυχιακοί φοιτητρές του συγκεκριμένου μαθήματος τι θα συμβουλεύατε και τι θα προτείνατε στον νέο εκπαιδευτικό;".
Να ξέρεις ότι τα θέματα είναι συνδυαστικά και χρειάζεται να έχεις μια γενική εικόνα όλων όσων διάβασες. Εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκαν δύσκολα και η Στυλιανού αν την έχεις βάζει βαθμούς.
Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία!  :)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Μάιος 24, 2016, 05:05:31 μμ »
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

6
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙς ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 501 ''ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ''
ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΩ ΑΣΧΗΜΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
SOS ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ

7
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΤΟ 592DL Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ " κωδικοποίηση των δεδομένων,  πινακες  σχήματα  για την κωδικοποίηση"
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

8
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ησύχασα κάπως

9
Καλησπέρα σε όλους
πήρα το 623 Ψυχοπαθολογία του παιδιού με Χατζηχαραλάμπους και χάθηκα....
"    Ενόψει της προετοιμασίας σας για τις εξετάσεις παρακαλώ να βρείτε και να μελετήσετε δημοσιευμένες (σε επιστημονικά περιοδικά η στο διαδίκτυο) Μελέτες Περιπτώσεων για την κάθε μια από τις ψυχικές διαταραχές της παιδικής/εφηβικής ηλικίας που μελετήθηκαν στο μάθημα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. "
Που θα μπορέσω να βρω δημοσιευμένες μελέτες για κάθε περίπωση;
Μήπως μπορεί κάποιος από τους παλιότερους να με βοηθήσει... Ζω σε μικρή επαρχιακή πόλη χωρίς δυνατότητα πρόσβασης σε Πανεπιστήμιο. Στο Internet που να ψάξω...
Τι πρέπει να κάνω...Αγχώθηκα προτού καν ξεκινήσει το εξάμηνο!!!
Βοήθεια...

10
Μήπως καποιος θα μπορούσε να μου στείλει το Link της τελευταίας τηλεδιάσκεψης του Γιασεμή στο μάθημα της ποιοτικής και ποσοτικης έρευνας (510)

12
Μαριλού όταν λες ποσοστα τι εννοείς σας έβαλε να κάνετε υπολογισμούς ή να διαβάσετε πίνακες
Παιδιά σας ευχαριστω όλους για τη βοήθεια

13
καλησπέρα σε όλους μήπως κάποιος γνωρίζει πιθανά θέματα για το 510 "Αρχές και μέθοδοι ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας" Δεν ξέρω τι να διαβάσω Το φοβάμαι σαν τις αμαρτίες μου και το δίνουμε με κλειστά βιβλία
σας ευχαριστώ Δώστε κανά χεράκι να το περάσουμε...

14
Καλησπέρα παιδιά
Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει τι θέματα μπαίνουν στο 510 "Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας"
Το ΤΡΕΜΩ γιατί δεν τα πήγα και τόσο καλά με την εργασία
Για Σεπτέμβρη τι να πάρω, το 610 "Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση" ή το 511" Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας"
SOS.....ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.