Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anti_08

Σελίδες: 123 ... 20
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σύλλογος διδασκόντων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 11:09:22 μμ »
Διευθυντ@ αποφασίζει - δεν ξέρω πώς και με ποιους- και στέλνει μειλ στα μέλη του συλλόγου διδασκόντων του τύπου "αύριο θα γίνει ο 3ος περίπατος, να είστε όλοι από την 1η ώρα  στο σχολείο κλπ"
Έρχεται στις συνεδριάσεις με τις αποφάσεις έτοιμες και απλά τις ανακοινώνει!!!
Πλήρης υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων!
Συμβαίνει και σε άλλα σχολεία αυτό?

Δυστυχώς συμβαίνει παντού και φταίμε οι εκπαιδευτικοί για αυτό.
Γιατί όσοι διαμαρτυρόμαστε για αυτά μας θεωρούν όλοι οι άλλοι τους παράξενους γιατί όλοι τελικά κάνουν αυτό που θέλει ο διευθυντής και όχι ότι ορίζει ο νόμος.
Και τώρα που έχει δώσει επιπλέον εξουσία στους διευθυντές και θέλουν όλοι να τα έχουν καλά μαζί τους ακόμη και αν παρανομουν θα πατήσουν κάτω τους συλλόγους διδασκόντων.


2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 10:58:13 μμ »
 Σέβομαι το γεγονός ότι κάποιος παίρνει μια θέση ευθύνης για το επίδομα αλλά πρέπει τουλάχιστον να το κάνει σωστά.
Όσο για τους συμβούλους δεν είναι ακριβώς έτσι ότι παίρνουν μόνο το επίδομα. Για ψάξτε το λίγο καλύτερα...
Πάντως ριγμενους δεν τους λες. Το θέμα είναι ότι περίμεναν ότι θα είναι κάτι λάιτ και εύκολο και γρήγορο και ότι θα ήταν value for money.  Αλλά δεν τους βγήκε έτσι και για αυτό το λόγο οι ίδιοι έχουν εισηγηθεί να αλλάξει η μορφή της, ώστε πάλι να είναι ευνοημένοι αλλά με λιγότερη δουλειά για αυτούς, πιο εξευτελιστικά για τους εκπαιδευτικούς, με χειρότερες συνθήκες.

Προηγούμενα έγραψα ότι γλυτώνετε από μπελάδες γιατί όντως πολλοί αξιολογητές λόγω άγνοιας, λόγω ανεπάρκειας και λόγω γραμμής που έχουν πάρει από το υπουργείο είναι όχι απλά αυστηροί αλλά εντελώς γειά σου λαϊκά.
Οι περιπτώσεις από συναδέλφους πάμπολλες.

3
Το γεφύρι της Άρτας έχει καταντήσει αυτό.....

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 01:19:51 πμ »
Στο πρακτικό του Α2, στα πεδία ιδιαίτερη εστίαση, συμπληρωματικά στοιχεία και άλλα στοιχεία, γράφουμε κάτι εμείς;

Εμείς ? ποιοι εμείς? εμείς οι αξιολογούμενοι ή εμείς οι αξιολογητές?  ::)

Διαβάστε τη νομοθεσία να γλυτώσετε από μπελάδες. Τα λέει ξεκάθαρα.
Στο Πρακτικό γράφουν από κοινού αξιολογητής και αξιολογούμενος ότι προσυμφώνησαν πριν την πρώτη διδασκαλία στην από κοντά συνάντηση τους.

Αν ο αξιολογητής σου γράψει δηλαδή μόνος του τα πεδία και λέει ότι συμφωνήσατε να κάνεις τούμπες στον αέρα και τριπλές πιρουέτες για να τραβήξεις το ενδιαφέρον των μαθητών εσύ θα το υπογράψεις και θα πας να το κάνεις ??
(τα λέω λίγο τραβηγμένα όχι για παρεξήγηση αλλά για να σας παρακινήσω να δώσετε σημασία στην διαδικασία που σας αφορά για να αποφύγετε κακοτοπιές)
Βεβαια αν είστε πε11 μπορειτε να τα κάνετε όλα αυτά  ;D

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 01:12:46 πμ »
Ο Αξιολογούμενος τι πρέπει να γράψει στην αποτίμηση;

Η αποτίμηση της κάθε διδασκαλίας γράφεται από τον αξιολογητή.
Εξαλλου ειναι και θέμα λογικής, αποτιμά όποιος αξιολογεί. Όποιος αξιολογείται αναστοχάζεται.
Ο αξιολογούμενος αν έχει διαφωνία σε κάτι γράφει στο πεδίο των παρατηρήσεων, το οποίο όμως δεν επηρεάζει κάπου τον αξιολογητή στην κρίση του. Δηλαδή ότι και να γράψει δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία με την πρώτη ματιά, αλλά σε περίπτωση διαφωνίας και ένστασης έχει ιδιαίτερη σημασία.

Ελπίζω να είσαι αξιολογούμενος και να ρωτάς γιατί αν είσαι αξιολογητής-διευθυντής ........

Επίσης, όλα αυτά που ρωτάτε αναφέρονται στην νομοθεσία. Θα ήταν καλό είτε αξιολογείστε είτε αξιολογείτε να την διαβάσετε για να γλυτώσετε από μπελάδες. Όχι εσείς London συγκεκριμένα, αλλά όλοι όσοι εμπλέκονται στην διαδικασία γιατί διαβάζω γενικά στο φορουμ να ρωτάτε βασικά πράγματα. Δεν είναι κακό να ρωτάμε αλλά είναι καλό και να διαβάζουμε ότι μας αφορά.

6
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2024, 12:02:40 πμ »
Καλησπέρα σας! Έχει τύχη σε άλλον να μπαίνει στη πλατφόρμα και να λέει ότι δεν υπάρχουν εκκρεμότητες?

Σε πολύ κόσμο. Σε αυτούς που έχουν καταθέσει ήδη εκθεση. Σε αυτους που μπηκαν απλα να δουν τι παιζει, δεν κατεθεσαν τιποτα και μετα δεν τους αφηνει να ξαναμπουν όταν ηθελαν να καταθέσουν. Και έχω περίπτωση φίλου που ειχε διοριστει το 21, περυσι που ηταν να περασει αξιολογηση τον ειχε ενοχλησει ο συμβουλος, στην επαρχια, ηταν σε αδεια λογω του μωρου του, μετα δεν τον ξαναενόχλησε γιατι καταλαβε οτι δεν μπορουσε να περασει αξιολογηση λογω αδειας. φετος αλλαξε δδε λογω μεταθεσης, δεν τον εχει ενοχλησει επισης ακομη κανενας συμβουλος και απο περιεργεια που μπηκε πρωτη φορα να δει την πλατοφορμα α1 του εβγαζε αυτο το μηνυμα, ενω δεν ειχε ξαναμπει ποτε στην ζωη του.
Γενικα οι πλατφορμες εχουν πολλα προβληματα, το ξερουν οι παντες αυτο πλεον.
Καλο ειναι να επικοινωνησεις με τον αξιολογητη σου αν περνας αξιολογηση να δειτε πως θα ξεπεράσετε αυτο.
Παντως ειναι συχνο θεμα αυτο.

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 11:13:29 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ!

Και το ερώτημα πλέον είναι: αφού είναι ακριβώς η ίδια (η Έκθεση Αυτοαξιολόγησης του Α2) με αυτή του Α1, την οποία την έχουμε από πέρσι καταθέσει - προς τι η επανάληψη; Ας μας έδιναν απλά τη δυνατότητα επικαιροποίησης της υπάρχουσας (του Α1)...
Σε ευχαριστώ (& πάλι)!

καποιος μπορει να αλλαξε σχολειο, να αλλαξε βαθμιδα, να αλλαξε περιοχη κτλ
ολα αυτα επειδη υπαρχει σχετικη αναφορα στην εκθεση αυτοαξιολογησης εχει σημασια.
αν ειναι την ιδια περιοδο μπορει να ειναι η ιδια αλλιως οχι
Έχω παραδειγμα συναδελφου που περασε α1 πέρυσι σε άλλο σχολείο με άλλο κοινωνικοπολιτιστικό υπόβαθρο κτλ και ήταν σε λύκειο σε άλλη περιοχη και φετος, τωρα, περνα α2 σε γυμνασιο αλλης περιοχης. οποτε δεν μπορει να καταθεσει ακριβως την ιδια εκθεση αυτοαξιολογησης.
εχω παλι αλλο συναδελφο που κατεθεσε ακριβως τα ιδια γιατι την ερχομενη εβδομαδα εχει την πρωτη διδασκαλια με τον συμβουλο και την πρωτη με τον διευθυντη.
πολλα σεναρια παιζουν για αυτο ειναι γενικο το φεκ. αλλες οι πλατφορμες κτλ

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 11:07:50 μμ »
Στο Α2 πώς συμπληρώνεται το παράρτημα Α; Στην ιδιαίτερη εστίαση τι σας είπαν πως πρέπει να γραφτεί; Εκ μέρους συναδέλφου η ερώτηση.

συμπληρωνεται όπως ακριβως και στο α1.

αν διαβασετε το φεκ αναφερεται απο κοινου ειτε αφορα α1 ειτε α2.


9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 11:06:02 μμ »
Διευθυντής ζήτησε από συναδέλφους να συμπληρώσουν το παράρτημα με πλάνο μαθήματος, μεθόδους διδασκαλίας, τεχνικές διδασκαλίας κλπ. Και όλα αυτά για το Α2. Κάπως παράλογο μου φαίνεται αυτό δεδομένου ότι ο διευθυντής δεν είναι της ίδιας ειδικότητας με τους αξιολογούμενους και δεν του έχει ζητηθεί να αξιολογήσει τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου φυσικά. Τα πλάνα μαθήματος τι ακριβώς μπορεί να τα χρειάζεται;

αν καποιος κανει για παραδειγμα μαθημα με ομαδοσυνεργατικη μεθοδο τοτε στο κομματι που θα σε αξιολογησει ο διευθυντης για την διαχειριση των παιδιων, την συνεργασια κτλ κτλ τοτε εχει νοημα

επισης, ανεξαρτητα απο ολα αυτα ειναι καλο για τον ιδιο τον αξιολογουμενο οτι γινεται και οτι συζητείται να υπαρχει γραπτως γιατι υπαρχουν πολλες αυθαιρεσιες, που ισως δεν εχουν ακουστει ακομη.
εχω προσφατα παραδειγματα απο συναδέλφους.
κανανε στο α1 την συζητηση-αναστοχασμο μονο προφορικά και μετα ο συμβουλος, που ο ιδιος επελεξε αυτό τον τρόπο, μονο ανεπαρκης δεν τους εβγαλε. δηλαδη συζητησαν αλλα μετα την διδασκαλια και μετα στην εκθεση εγραφε αλλα.
ειδικα οι διευθυντες θα αιθαιρετησουν πολυ γιατι απλα δεν το κατεχουν στην πλειοψηφια τους, οποτε καλο ειναι για τους ιδιους τους αξιολογουμενους να υπαρχουν   ολα γραπτα για να μπορεσουν να τα επικαλεστουν αν χρειαστει.

(συγχωρεστε με για τονους κτλ το προχειρο του κειμένου μου αλλα στην παρουσα φαση δεν δυναμαι για κατι καλυτερο...)

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 10:57:28 μμ »
Αν κάποιος κανρι λάθος σε κάποιο πεδίο της έκθεσης αυτοαξιολογησης στο Α1 πως μπορεί να διορθωθεί?

εχω ακουσει ότι αν την εχεις οριστικοποιησει μετα τελος δεν αλλαζει τιποτα
απο περυσι υπηρχε αυτο το προβλημα με τις πλατφορμες και ακομη δεν εχει λυθει

11
Πάντα λέω την αλήθεια! Οι καθηγητές χωρίζονται σε ανθρώπους "ήσυχους" και σε ανθρώπους που έχουν "θράσος".
Εγώ ανήκω στην κατηγορία των ήσυχων ανθρώπων! Αλλά πολλοί εκπαιδευτικοί θεωρούν τους ήσυχους καθηγητές αδύναμους!

Δεν μπορείς να αποκαλείς ανθρώπους που δεν ξέρεις, αλλά είχαν την διάθεση να σε ακουσουν και να σε συμβουλευσουν, ότι δεν ανηκουν στους ησυχους καθηγητές αλλά στους θρασείς. Πως κατηγοριοποιείς έτσι τους συναδέλφους σου? Με τι κριτήρια?
Για εσένα δηλαδή όποιος δεν θέλει να γίνεται θύμα σωματικής βίας (γιατί ψυχολογικής γινομαστε όλοι στα σχολεία κατα καιρους) είναι θρασής?
Και επίσης εσύ λες για τον εαυτό σου ότι ανήκεις στους ήσυχους, κάποιος που μπορεί να σε γνωρίσει από κοντά μπορεί να μην έχει την ίδια άποψη.
Κατα βάθος δεν θέλεις να αντιμετωπίσεις αυτό που σου συμβαίνει. Οπότε κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει.
Ειλικρινά λυπαμαι πάντως που καθόσουν και πόναγες και φοβόσουν μην χάσεις κανένα όργανο.
Αυτό δεν είναι θέμα είμαι ήσυχος δεν θέλω να τραβήξω τα πράγματα.
Αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι υπάρχουν κοκκινες γραμμές. Και στο λένε άτομα με χρόνια εμπειρία, σε πολλά σχολεία, και μερικοί από εμάς με θητεία σε σκληρά επαλ (ναι απο αυτα που ακούγονται στις ειδησεις).

12
Η διευθύντρια μου στο ΕΠΑΛ είναι καλός άνθρωπος! Με υποδέχθηκε με πολύ ωραίο τρόπο στο σχολείο! Δεν φταίει που οι μαθητές είναι υπερβολικά ζωηροί! Στην αρχή δεν ήθελα να δίνω αποβολές στους μαθητές! Αλλά με τη βοήθεια της διευθύντριας μου και των υποδιευθυντών του ΕΠΑΛ άρχισα να δίνω αποβολές! Δεν θέλω να γράφονται κακά λόγια για τη διευθύντρια μου! Με βοήθησε! Χθες ήταν μια κακιά στιγμή!
Δεν φταίει η διευθύντρια μου! Θα ήμουν πολύ άδικη αν έγραφα κάτι τέτοιο!
Μάλλον έκανα λάθος που ανέφερα το γεγονός που έζησα στην τάξη! Ήμουν αυθόρμητη και ειλικρινής! Δεν σκέφτομαι με "πλάγιο" τρόπο!
Καληνύχτα!

Αφού είναι καλός άνθρωπος να την κεράσουμε μία πάστα και να πάει σπίτι της. Αλλά για διευθύντρια δεν κάνει.
Δυστυχώς έτσι ειναι οι περισσότεροι. Δεν σπάνε αυγα. Δεν τα βάζουν με γονεις, με μαθητές. Λειτουργουν ως μαθητοπατερούληδες και ως μαθητομανούλες. Θέλουν μόνο το επίδομα ακοπα. Για να καλυψουν τον εαυτο τους πουλανε και ολους τους εκπαιδευτικούς και την μάνα τους ακόμη. Από τέτοιους έχουμε πήξει. Μην την δικαιολογείς ευθύνεται.

13
Νεοδιόριστοι / Απ: Έκθεση αυτοαξιολόγησης
« στις: Δεκέμβριος 02, 2023, 05:33:28 μμ »
Να ρωτήσω κάτι. τώρα είμαστε στο Α1 της αξιολόγησης δηλαδή αξιολόγηση από τη σύμβουλο, από Γενάρη διάβασα ότι το υπουργείο προωθεί την Α2 αξιολόγηση δηλαδή αξιολόγηση από το διευθυντή σχολικής μονάδας. Μπορεί προϊσταμένη νηπιαγωγείου που έχει υπογράψει η ίδια απεργία αποχή από την αξιολόγηση να αξιολογήσει συναδέρφισσά της, υφισταμένη  της νεοδιόριστη που έχει δεχθεί την αξιολόγηση;

Δεν έχω ιδέα! Αλλά άλλο ένα θεϊκό ερώτημα ξεπροβάλλει που δεν είχε μάλλον προβλεφθεί.

Ωστόσο δεν νομίζω ότι από Γενάρη θα είναι το Α2 έτοιμο και θα τρέξει. Απλά για να πιέσουν να γίνει το Α1 διατυμπανίζουν ότι ακολουθεί το Α2, διότι οι διαμαρτυρίες ότι κάποιοι αξιολογήθηκαν ήδη στο Α1 και εκκρεμεί η μονιμοποίηση λόγω ευθυνών ανωτέρω που δεν προχωράνε  τα υπόλοιπα πεδία είναι πολλές γιατί όλοι αυτοί κληθηκαν να ξανααξιολογηθούν.
Γιατι σου λέει ο άλλος πόσο καιρό θα αξιολογούμαι στο Α1 ως loop επειδη εσεις δεν έχετε έτοιμες τις άλλες διαδικασίες;
Για να ρίξουν τυράκι τωρα ότι θα προχωρήσει η διαδικασία σου λένε να έτοιμη η πλατφόρμα, ενω απέχουμε ακομη.
Δεν μπορεί λόγω ανεπάρκειας δικής του το υπουργειο να σε κραταει ομηρο της δοκιμαστικής περιόδου ενώ εσυ σε ότι ήταν έτοιμο από μέρους του συμμετείχες και αξιολογήθηκες.



14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 31, 2023, 10:11:47 μμ »


Ευχαριστώ g.t   :)

Ωστόσο είναι αδικαιολόγητοι να μην ξέρουν γιατί δεν είναι ακριβώς τεχνικό θέμα τελικά (το έψαξα με άλλη διδε που είναι γνώστες).
Εν συντομία, έχει νόημα το μέσα Νοεμβρίου, συγκεκριμένα το 20 για τους λόγους που αναφέρονται στην εγκύκλιο. Οπότε μετά αυτού έχει νόημα για πρακτικούς λόγους η ενεργοποίηση της ανάκλησης.

Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 361
Σύνολο: 369

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.