Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pevi

Σελίδες: 123
1
Καλησπέρα.
Επειδή δεν έχω καταλάβει και οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες και πολλές, πριν αποφασιστεί επίσημα η αξιολόγηση και πάει στο τυπογραφείο, μάς ζητήθηκαν οι απόψεις μας επί του θέματος μέσω της ΟΛΜΕ ; Έγιναν κάποιες κινήσεις πριν, ώστε να τοποθετειθούμε ως σχολικές μονάδες και να αντιπροτείνουμε επί των σημείων της αξιολόγησης ή εμένα μού διαφεύγει κάτι; Ασχέτως της θέσης που τελικά θα πάρει ο καθένας μας.
Ευχαριστώ.

2
Πανελλήνιες / Απ: Νέα βάση εισαγωγής Πανελλαδικές 2021
« στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 11:07:45 μμ »
Και όσοι φοιτήσαμε στα μεταπτυχιακά ή στα διδακτορικά προγράμματα αυτό επιβεβαιώνουμε. Το επίπεδο των σπουδών πέφτει για να μπορούν να περνούν τους φοιτητές, αφού υπάρχει ποσοστό «κομμένων». Απαράδεκτα πράγματα! Αντί να κυνηγάμε τη βελτίωση, όλοι κοιτάμε προς τον τελευταίο. Έτσι, δεν πρόκειται ποτέ σε τίποτα να ξεχωρίσει η χώρα μας. Θα μένει πρώτη από το τέλος και όσοι ικανοί θα φεύγουν στο εξωτερικό.
Πώς εγκαθιδρύθηκε αυτή η νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να περάσουν και να πάρουν πτυχίο είτε είναι επαρκείς είτε ανεπαρκείς είτε σχετικοί είτε άσχετοι; Ποια αρχή της δημοκρατίας στηρίζει αυτή η νοοτροπία; Για εμένα, δημοκρατία υπάρχει σε κοινωνία πεπαιδευμένων. Εδώ μοιράζουμε απολυτήρια και πτυχία με τη σέσουλα. Τα ίδια τα παιδιά απορούν πώς περνούν τις τάξεις! Πώς εισάγονται στο πανεπιστήμιο! Απορούν και κατόπιν αποθρασύνονται, γιατί έχουν μάθει να ικανοποιούνται όλες τους οι επιθυμίες και οι ανάγκες χωρίς να κινηθούν καν. Δυστυχώς επτωχεύσαμεν! Δεν περιμέναμε τον ιό για να μας ισοπεδώσει. Στον πάτο ήμασταν ήδη. Και όσοι λίγοι προσπαθούν, δεν έχουν κίνητρο να μείνουν εντός. Πληρώνει η χώρα να μορφώσει τους νέους και τους χαίρονται άλλοι στο εξωτερικό. Αιμορραγία πραγματική. Χαμένοι όλοι! Και οι μαθητές και εμείς και η κοινωνία όλη.
Το 80% των μαθητών μου της Γ έχουν επίπεδο μόρφωσης για επαγγελματικό λύκειο. Το γνωρίζουν τα ίδια. Κάποια όμως θα πάνε στο Λύκειο, γιατί κάποιος γνωστός τους πέρασε χωρίς καμία προσπάθεια. Αυτό διδάσκει το παρόν σύστημα στα παιδιά. Μην προσπαθείτε κάπως θα βολευτείτε!
Τα είπες όλα... ενδιαφέρουσα παράμετρος ότι «καιγόμαστε» και εμεις μαζί με τα παιδιά!!

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Δεκέμβριος 16, 2020, 12:57:44 πμ »
Το πρωί τηλεφώνησα στη ΔΔΕ και στην ερώτησή μου για ποιο λόγο δεν αναρτήθηκαν τα μόρια των νέο διορισθέντων στην ειδική για την οριστική τοποθέτηση, απάντησαν ότι δεν υποχρεούνται να τα αναρτήσουν τώρα αλλά την Άνοιξη. Επίσης ότι θα έχω το δικαίωμα ένστασης εκείνη την περίοδο. Στην εγκύκλιο βέβαια ανέφερε ότι αναρτώνται στις 14/12 και περίοδος ενστάσεων έως 18/12. Δεν είμαι σίγουρη, εάν όλα τα παραπάνω δεν αφορούν στις οριστικές τοποθετήσεις οποτε οι εν λόγω ΔΔΕ είναι καθόλα νόμιμες.

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Δεκέμβριος 15, 2020, 01:15:08 πμ »
Παιδιά γιατί σε κάποιες διευθύνσεις δεν έβγαλαν τα μόρια των νεοδιοριστων ειδικής αγωγής που αιτήθηκαν οριστική τοποθέτηση με την πρόσφατη εγκύκλιο μεταθέσεων;
[/quote
Το αυτό αναρωτιέμαι και εγώ. Αύριο θα τηλεφωνήσω στη ΔΔΕ να ρωτήσω. Κανονικά έπρεπε να είχαν αναρτηθεί σήμερα ώστε να γίνουν ενστάσεις σε περίπτωση που χρειάζεται.

5
Η τηλεκπαίδευση προφανώς δεν σκίζει και προφανώς δεν υπήρχε περίπτωση να σκίζει ακόμα και αν όλα ήταν άψγοα από θεμα υλικοτεχνικό, και δεν νομίζω ότι θεωρεί κανείς ότι θα έπρεπε να σκίζει. Και  καθαρά μεθοδολογικά να το δούμε, το να μεταφέρεις το δια ζώσης μάθημα διαδικτυακά, δεν είναι κανονικά εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα προγράμματα των πανεπιστημίων εξΑΕ δεν είναι διαρθρωμένα έτσι, έχουν τελείως διαφορετική λογική. Εδώ απλώς προσπαθούμε να μη χαθεί μεγάλο μέρος της ύλης, και δεν είναι αποτυχία να αναγνωρίσεις εγκαίρως ότι πρέπει να μειωθεί. Και το "δεν είναι αποτυχία" έχει διπλό αποδέκτη: και τους φιλοκυβερνητικούς που δεν τολμούν να παραδεχτούν τα προβλήματα, και αυτούς που το απορρίπτουν πλήρως. Δεν είναι καμία συγκλονιστική διαπίστωση να πεις ότι δεν γίνεται το ίδιο μάθημα. Κάποιο μάθημα γίνεται, ανάλογα με τις συνθήκες του κάθε σχολείου.  Μέχρι εκεί. Μείωση ύλης λοιπόν, αναδιάρθρωση και κατάργηση τράπεζας, τουλάχιστον για φέτος. Με τόση ανωμαλία στη λειτουργία των σχολείων, δεν μπορείς να ζητάς κεντρικές εξετάσεις σε όλο το λύκειο. Σχολεία / τμήματα ανοιγοκλείνουν, καθηγητές αρρωσταίνουνή μπαίνουν σε καραντίνα, μαιθητές αρρωσταίνουν (σπανιότερο) ή είναι σε καραντίνα με ό,τι σνεπάγεται αυτό (σκεφτείτε μαθητές στη Β. Ελλάδα... Εκεί σε μια τάξη μπορεί το 1/5 να έχει άρρωστο στο σπίτι... μπορεί έφηβοι να είναι κλεισμένοι μέσα με άρρωστους γονείς και να μην μπορεί κανείς να βγει για να τα αναγκαία, μπορεί παιδιά να έχουν μείνει σπίτι μόνα επειδή οι γονείς νοσηλεύονται.,...). Δεν μπορούμε φέτος να τρέχουμε πίσω από την ύλη, είναι αρρωστημένη σκέψη.

Συμφωνώ με τον τρόπο που το θέτεις.

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Απορίες νεοδιόριστων
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 11:13:22 μμ »
Καλησπέρα.

Έχω την εξής απορία: υπάρχει περίπτωση κάποιος να κάνει αίτηση οριστικής τοποθέτησης( καθώς προς το παρόν είναι προσωρινές) σε άλλη περιοχή από αυτή που είναι τοποθετημένος;
Για παράδειγμα εγώ είμαι τοποθετημένη στην Γ Κυκλάδων και θέλω να παραμείνω εκεί αλλά να με τοποθετήσουν οριστικά στη Νάξο και όχι εδώ που είμαι τώρα(εκτός Νάξου). Μπορώ πέραν αυτής της αίτησης να κάνω αίτηση για παράδειγμα για την Δ Κυκλάδων;
Ευχαριστώ.

7
Καλημέρα και κάλή τύχη σε όλους....
Κριτήρια τοποθετήσεων ξέρουμε;
Πρώτα τα παιδιά ή η σειρά του πίνακα;
Ευχαριστώ πολύ.

8
Δουλεύω σεζόν και μόλις τώρα το πήρα είδηση και δεν πρόλαβα να διαβάσω το φεκ.....
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και τον χρόνο σου.

Εύχομαι καλή τύχη σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικής και γενικής και καλή αρχή μετά από τόσα χρόνια αδιοριστίας.
Καλό βράδυ.

9
Καλησπέρα .
Βγάζει σε κανέναν στον ΟΠΣΥΔ ότι "δεν έχετε πρόσβαση στη σελίδα";
Μπαίνω στην αίτηση και μού βγάζει αυτό.
Ξέρεις κάποιος κάτι;
Ευχαριστώ.

10
Προσωπικά θεωρώ πως δεν θα έπρεπε καν να τίθεται σε συζήτηση τέτοιο θέμα. Κάποια πράγματα απλώς δεν κουβεντιάζονται. όσο απόλυτο και εάν είναι. Κάθε φορά μάς πετάνε κάτι και εμείς τσιμπάμε. Πέραν από προσωπικές διαφωνίες, αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να γίνουμε ένα, να παραμερίσουμε τα υπόλοιπα και να δείξουμε ότι έχουμε αξιοπρέπεια, μόρφωση και σκέψη.....Να έχουμε κοινή γραμμή και να αγωνιστούμε.
 Πώς θα με αναγκάσουν να προβώ σε κάτι τέτοιο τη στιγμή που από προσωπική επιλογή δεν έχω προφίλ σε κανένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης γιατί απλώς δεν θέλω. Δεν θέλω καμία μαγνητοσκόπηση, δεν θέλω καμία παρακολούθηση. Γιατί τα μπερδεύουν όλα; Άν θέλουν να μας αξιολογήσουν, υπάρχουν τρόποι. Να το μελετήσουν και να το κάνουν σωστά. Όχι να επιλέγουν τον χείριστο.

11
Εγώ πήγα σχολείο για να δω τι γίνεται και πως θα κινηθούμε. Ήταν μόνο ο υποδιευθυντής εκεί. Η επικρατούσα κατάσταση είναι η εξής: 1. Διευθυντής, υποδιευθυντής και οι περισσότεροι μόνιμοι έχουν πάρει άδεια και δεν θα παρουσιαστούν καθόλου. 2. Οι περισσότεροι γονείς δε θα στείλουν τα παιδιά τους και ο σύλλογος γονέων είναι ιδιαίτερα προβληματισμένος.
Όσο άσχημο και εάν ακουστεί,όλοι είπανε: δεν θέλουμε καμία επαφή με του εκπαιδευτικούς που έρχονται από την ενδοχώρα και θα έρθουν την επόμενη μέρα σε επαφή με τα παιδιά μας. Το ίδιο και οι συνάδελφοι.

12

Για την ιστορία πολλά νησιά έχουν δηλώσει ότι ούτε τουρίστες πρόκειται να δεχθούν. Οι τοπικές κοινωνίες των νησιών σέβονται όσους σέβονται πρώτα οι ίδιοι την δουλειά τους και αυτό που έχουν επιλέξει να κάνουν. Και πολλοί γονείς ενδιαφέρονται για την μόρφωση των παιδιών τους.
Αναρωτιόμουν όλοι εσείς που έχετε ξεσπαθώσει για την καραντίνα χρησιμοποιώντας λέξεις όπως "ξεφτίλα", είχατε στο κοντινό σας περιβάλλον ανθρώπους που νόσησαν όλο αυτό το διάστημα;
Γνωρίζετε ότι έτσι και νοσήσουμε στα νησιά, θα είμαστε μόνοι μας και ούτε οι δικοί μας θα μπορούν να έρθουν να μάς βοηθήσουν; Γνωρίζετε ότι σε περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης μόνο με πλωτό μέσο θα μπορείτε να φύγετε και ο καιρός δεν είναι πάντα καλός!!!
Ελικόπτερο δεν στέλνουν.
Το ότι τα νησιά έχουν σοβαρά θέματα στον τομέα της υγείας, είναι γνωστό και δυστυχώς μέχρι σήμερα το κράτος δεν το έχω αντιμετωπίσει σοβαρά. Αυτή τη στιγμή όμως δεν προσπαθούμε να λύσουμε το θέμα της υγείας των νησιών, αλλά να καταλάβετε ότι "ξεφτίλα" είναι ο τρόπος που αντιδράτε όλοι σε σχέση με την καραντίνα. Τελικά όσο και να κατηγορείτε το κράτος, είστε χειρότεροι, γιατί η χύμα κατάσταση σάς ταιριάζει περισσότερο και όχι η οργάνωση  και ο έλεγχος.
Όσοι λίγοι τουρίστες ήρθαν στο μικρό νησί που υπηρετώ από μόνοι τους έδωσαν τα στοιχειά τους στο λιμεναρχείο και παρέμειναν σε καραντίνα γιατί σέβονται, έννοια που δυστυχώς πολλοί από εσάς πλέον έχετε διαγράψει.
Για την ιστορία, συνάδελφος αναπληρώτρια είμαι και 10 χρόνια τώρα έχω υπηρετήσει κυρίως σε νησιά του Αιγαίου.
Και για να το πω απλά :ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ από κάποιους ανεύθυνους.

13
Όχι βέβαια..εκεί πέφτει ζεστό χρήμα δεν λογαριάζουμε τους κινδύνους τότε..

Υπηρετώ σε μικρό νησί του Αιγαίου χωρίς αεροδρόμιο. Όλο αυτό το διάστημα το κράτος έκλεισε τα νησιά μαζί και εμάς βέβαια για σχεδόν δυο μήνες. Το συμβατικό πλοίο ερχόταν δυο φορές την εβδομάδα. Κρούσμα στο νησί δεν έχουμε μέχρι στιγμής. Οι πρώτοι λοιπόν που έρχονται στο νησί από την ενδοχώρα είναι οι εκπαιδευτικοί. Δεν το θεωρείτε λογικό να υπάρχει φόβος και ανησυχία από όλους εμάς που δεν μετακινηθήκαμε από τα νησιά όλο αυτό το διάστημα; Δεν το θεωρείτε λογικό και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να είχαν μεγαλύτερη συναίσθηση της κατάστασης και να ερχόντουσαν νωρίτερα;Δηλαδή στη ζυγαριά της άρνησης  εθελούσιας καραντίνας και της εμφάνισης κρουσμάτων σε νησιά ,χωρίς ούτε θάλαμο απομόνωσης για την αντιμετώπιση των ενδεχόμενων περιστατικών,  βαρύνει το πρώτο; Αν γεμίσουν τα νησιά με κρούσματα. κινδυνεύουμε όλοι.....
Γιατί υπάρχει τέτοια αντίδραση;
Αναφορικά με τον τουρισμό φυσικά υπάρχει ανησυχία και είναι πάρα πολλοί οι επιχειρηματίες που δεν θα ανοίξουν τις επιχειρήσεις τους λόγω της όλης κατάστασης. Φυσικά φοβόμαστε και τους τουρίστες. Σας πληροφορώ ότι κάποιοι που ήρθαν τελευταίες μέρες πριν το καθολικό κλείσιμο,  έμειναν σε ηθελημένη καραντίνα αντιλαμβανόμενοι τη σοβαρότητα της κατάστασης.
Ας μην είμαστε τόσο ακραίοι όμως. Εάν και εσείς εξαρτιόσασταν οικονομικά από τον τουρισμό, θα το βλέπατε αλλιώς το ζήτημα. Κάποια πράγματα όμως είναι αντικειμενικά και το έγραψα και προχθές, είναι θέμα προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης.

14
Mα όλα ξεκινούν από το ότι έφυγε από την περιοχή της υπηρεσίας του χωρίς να προβλέπεται από τον νόμο. Γιατί αν είναι ήδη στη θέση του, όπως θα έπρεπε, η ενημέρωση από το Υπουργείο από τις 2 του μήνα δεν του δημιουργεί κανένα πρακτικό πρόβλημα.

Όσοι έφυγαν ανήκουν στην κατηγορία που έφυγαν χωρίς να ενημερώσουν, που είναι πολλοί, και που δεν ενδιαφέρθηκαν για το πως θα μπορέσουν να γυρίσουν υπό τους νέους περιορισμούς. Έκαναν την παπάτζα είτε με μόνο δική τους ευθύνη, είτε και με των διευθυντών τους. Θα ζητήσουν και τα ρέστα από πάνω τώρα;
Ό, τι έχεις πει μέχρι στιγμής με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Όταν βολευόμαστε υπάρχουν νόμοι και τους υπακούμε. Όταν δεν βολευόμαστε, δεν υπακούμε. Υποτίθεται ότι είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι και διαπραγματευόμαστε, εάν θα έπρεπε να επιστρέψουμε στους τόπους εργασίας μας 14 ημέρες πριν, δείχνοντας με τη συμπεριφορά μας ότι όντως είμαστε μορφωμένοι; Προφυλάσσοντας και σεβόμενοι τους εαυτούς μας και το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο; Σε οργανωμένη κοινωνία ζούμε και τους νόμους όλοι τους χρειαζόμαστε για να μάς προστατεύουν. Υπάρχει και η προσωπική ευθύνη ( αν και άγραφος νόμος). Γιατί πρέπει για όλα να υπάρχει μια επίσημη οδηγία;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 288
Σύνολο: 299

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.