Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mariaag

Σελίδες: 1234
1
Καλησπέρα! έχετε ξεκινήσει την εργασία για το σεμινάριο 3;; έχω μια απορία σχετικά με τα ερωτήματα 2β και 3β. Πιο συγκεκριμένα στο 2β που πρέπει να ερμηνεύσουμε τα ποσοστά σχετικά με την κατάσταση εργασίας πατέρα κάνοντας σύγκριση μεταξύ των τριών χωρών, σε ποια ποσοστά πρέπει να αναφερθούμε ( εγώ είμαι ανάμεσα στο within χώρα και στο total); θα πρέπει να  τα ερμηνευσουμε οριζόντια ή κάθετα; Την ίδια απορία έχω και για το 3β που ζητάει να συγκρίνουμε τα ποσοστά που αντιστοιχούν στη διαφορετική κατάσταση εργασίας της μητέρας μεταξύ αγοριών και κοριτσιών που πάλι ψάχνομαι ανάμεσα σα δύο παραπάνω ποσοστα..

παιδια αγνοήστε το μήνυμα γιατί μπέρδεψα τα αρχεία των εργασιών, καθώς είχα το παλιό που είχε αναρτηθεί αρχικά!!

2
Καλησπέρα! έχετε ξεκινήσει την εργασία για το σεμινάριο 3;; έχω μια απορία σχετικά με τα ερωτήματα 2β και 3β. Πιο συγκεκριμένα στο 2β που πρέπει να ερμηνεύσουμε τα ποσοστά σχετικά με την κατάσταση εργασίας πατέρα κάνοντας σύγκριση μεταξύ των τριών χωρών, σε ποια ποσοστά πρέπει να αναφερθούμε ( εγώ είμαι ανάμεσα στο within χώρα και στο total); θα πρέπει να  τα ερμηνευσουμε οριζόντια ή κάθετα; Την ίδια απορία έχω και για το 3β που ζητάει να συγκρίνουμε τα ποσοστά που αντιστοιχούν στη διαφορετική κατάσταση εργασίας της μητέρας μεταξύ αγοριών και κοριτσιών που πάλι ψάχνομαι ανάμεσα σα δύο παραπάνω ποσοστα..

3
Καλησπέρα σας!

Καταρχήν, να ευχηθώ καλή δύναμη σε όλους όσους φοιτούν ακόμη και καλή συνέχεια σε όσους αποφοίτησαν.

Παρακολουθώ το Σεμινάριο 2, με την κ. Χαραλάμπους, τώρα στο θερινό εξάμηνο. Έχω διαβάσει τις σημειώσεις, είδα και την τηλεδιάσκεψη, αλλά αντιμετωπίζω δυσκολία όσον αφορά στην εργασία. Το παράδειγμα που δίνεται είναι, κατά τη γνώμη μου, ανεπαρκές, όπως επίσης και οι οδηγίες. Θα μπορούσε κάποιος παλαιότερος να μου δώσει τα φώτα του;
 
Οι θεματικές στις οποίες θα καταλήξουμε και θα παρουσιάσουμε στην εισαγωγή θα πρέπει όλες να απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα; Πόσες περίπου μπορεί να είναι; Για να εξάγουμε μια θεματική θα πρέπει να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία και στις 2 συνεντεύξεις; Τέλος, κάποιοι κώδικες μπορεί και να μην είναι σχετικοί με τα ερωτήματα, εφόσον πρέπει να κωδικοποιήσουμε όλη τη συνέντευξη, αν το έχω καταλάβει σωστά;

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Καλησπέρα! Το είχα κι εγώ στο εαρινό που μας πέρασε με Χαραλάμπους. Θεωρώ ότι όλες οι θεματικές σου θα πρέπει να απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα, γιατί σε εμάς είχε αναφέρει στη τηλεδιάσκεψη ότι στον επίλογο πρέπει να γράψουμε πώς η κάθε θεματική, ξεχωριστά, απαντά στα ερευνητικά ερωτήματα. Αυτό που έκανα εγώ ήταν να πω πως συνδέονται με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς δεν απαντούσαν όλες ξεκάθαρα. Πρόσεξε τη τηλεδιάσκεψη μπορεί να το αναφέρει πάλι.

Στην εργασία μου έβαλα πέντε θεματικές, προσπάθησε να βρεις τουλάχιστον 3-4, έτσι κι αλλίως θα αναλύσεις μία. Διάλεξε αυτή για την οποία θα βρεις τα περισσότερα στοιχεία.

Για το τρίτο ερώτημα σου έχω να σου πω ότι τα στοιχεία πρέπει να είναι κοινά αλλά όχι απαραίτητα να συμφωνούν. Για παράδειγμα στο θέμα μας που ήταν η ένταξη και συμφιλίωση των μαθητών ο ένας εκπαιδευτικός αντιμετώπιζε δυσκολίες λόγω συγκρουσιακών καταστάσεων μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, ενώ ο δεύτερος ανέφερε πολλές φορές ότι δεν αντιμετώπιζε τέτοιου είδους δυσκολίες αλλά οι δυσκολίες του προέρχονταν απο τα προσωπικά οικογενειακά προβλήματα που είχαν οι μαθητές. Παρόλα αυτά οι δυσκολίες, αν και ήταν διαφορετικές για τον καθένα, μπορέι να αποτελέσουν κοινή θεματική. Δε ξέρω ποιο είναι το θέμα σας, και προφανώς θα είναι διαφορετικό, όμως προσπάθησε να εστιάσεις σε θεμάτικές που αφορούν απόψεις, δυσκολίες, πρακτικές κλπ.

Οσον αφορά τους κώδικές, αποτέλεσαν τη βάση για να βρω τις θεματικές μου αλλά στη πορεία τους άλλαξα λίγο ώστε να ταιριάζουν με τα ερωτήματα. Σε κάποια λεγόμενα της συνέντευξης, στα αρχικά κυρίως,  δεν ήξερα καν τι κώδικα να βάλω αλλά στη πορεία ήταν πιο εύκολο.

Προσωπικά έχω μείνει ευχαριστημένη από τη Χαραλάμπους και στο 511 και στο σεμινάριο. Γενικά μπορείς να τη ρωτήσεις όλες τις απορίες σου και απαντά σύντομα όπως προαναφέρθηκε.

Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο. Οτι χρειαστείς εδώ :)

4
Καλησπέρα συνάδελφοι! Τη βοήθειά σας ζητώ! Έχω πελαγώσει με το 511, Ποιοτική Έρευνα! Ξέρει κανείς τι θέματα βάζουν;

Λοιπόν από όσα θυμάμαι από τον Ιανουάριο.
 Να περιγράψουμε 4 ή 5 διαφορές ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας.
 Γιατί είναι σημαντικό και πότε χρησιμοποιούμε την ποιοτική.
 Μας έδινε ένα θέμα για μια συνέντευξη με εκπαίδευτικό όπου θα ρωτούσαμε τις απόψεις του για τη συμπερίληψη. Έπρεπε να φτιάξουμε τις ερωτήσεις της συνέντευξης και να πούμε γιατί και πως τις διαλέξαμε.
 Και 2 άλλα θέματα αναφερόταν στη διαδικασία της συλλογής και της ανάλυσης δεδομένων που θα ακολουθούσαμε αν ήμασταν ερευνητές.
Γενικά νομίζω ότι οι ερωτήσεις καλύπτουν όλη την ύλη. Αν γνωρίζεις τις διαφορές και καταλάβεις τι περιλαμβάνει το κάθε στάδιο δεν θα έχεις πρόβλημα.


5
Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να κάνω διπλωματική στο τέλος και ήθελα να ρωτήσω όσους έχουνε κάνει αν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ένα τετράμηνο(το πιο βασικό για μένα), αν είναι εύκολο να βρεις καθηγητή και αν το θέμα το βρίσκουμε μόνοι ή διαλέγουμε από προτεινόμενα και γενικά αν αξίζει τον κόπο...
Θα με βοηθούσε η απάντηση σας για να ξέρω πως να δηλώσω τα μαθήματα μου από δω και πέρα καθώς αν θυμάμαι καλά η διπλωματική αντιστοιχεί με 2 μαθήματα επίλογής.

6
παιδιά στο moodle στο προφίλ στο μενού grades μου βγαζει βαθμούς για το σεμιναριο και για ένα μάθημα.Στο σεμινάριο δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμα η 3η εργασία μου και το μάθημα φυσικά δεν το έχω δώσει καν.Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτή η βαθμολογία?

Για το σεμινάριο οι βαθμοι που σου βγαζει είναι για τη πρώτη και τη δευτερη εργασία. Αν αναφέρεσαι στο σεμιναριο 1 νομίζω ότι η τρίτη εργασία θα βαθμολογηθεί στην εξεταστική περίοδο, ώστε να αναρτηθεί τοτε ο γενικός βαθμός. Η βαθμολογία για το μάθημα μήπως είναι για καμιά εργασία που πιθανό να παρεδωσες και να έχει βαθμολογηθεί; Δεν πάει αλλού το μυαλό μου..

7
Ερώτηση προς όσους έχουν τελειώσει Μάιο. Πόσο καιρό παίρνει συνήθως η αναγνώριση;Ως τον Αύγουστο που βγαίνει συνήθως η προκήρυξη έχει τελειώσει η διαδικασία ώστε να το καταθέσετε μαζί με τα χαρτιά σας;; Ρωτάω γιατί σκέφτομαι αν θα πρέπει να βιαστώ να το τελειώσω ως το Μάιο του 17 (αν προλαβαίνω να καταθέσω Αυγουστο). Αν δεν αναγνωρίζεται ως τότε να το τελειώσω το Σεπτέμβρη..

8
Εγώ για να προγραμματιστώ, είχα ρωτήσει πριν τη δήλωση του εαρινου και μου είχαν πει από το Πανεπιστήμιο ότι στο θερινό επιτ΄ρεπονται μόνο 1 μάθημα και 1 σεμινάριο όχι 2 σεμινάρια που ειπώθηκε προηγουμένως...εκτός εάν η σύμβουλος που μίλησα έκανε λάθος.

Κι εμένα με ενημερώσαν για ένα μάθημα κι ένα σεμινάριο για το θερινό γι αυτο πήρα ένα σεμινάριο τωρά για να μου μείνει ένα μετά, αλλιώς θα τα επέλεγα και τα δύο στο θερινό και στη θέση του τώρα θα έπαιρνα μάθημα. Αν όντως μπορούμε να επιλέξουμε δυο σεμιναρια στο θερινό ειναι πολύ κρίμα που δεν μου το ειπαν.... :(

9
Καλησπέρα, για όσους είχαν ή έχουν τώρα το 511 μπορουμε να παραδώσουμε πρώτα τη Μικρή Μελέτη? ή να περιμένουμε να κανουμε τη συνεντευξη και την ανάλυση και να τα δώσουμε όλα μαζί? εσεις τι κάνατε?
[/quot

Στο προηγούμενο εξάμηνο με τη Χαραλάμπους τα είχα αναρτήσει όλα μαζί στο τέλος. Μας το είχε πει και η ίδια στη τηλεδιασκέψη ότι δεν έχει πρόβλημα το πότε αρκεί να έχουν αναρτηθεί όλα μέχρι τη καταληκτική ημερομηνία. Αν όμως το έχεις με άλλο καθηγητή μη σε πάρω στο λαιμό μου. Ρώτα τον/την καλύτερα.

10
Καλησπέρα! Αν ασχολείται κάποιος με την εργασία στο 621 με Γεροσίμου, ας μου στείλει ένα π.μ.. έχω μια απορία για τις θεματικές..

11
Ρε παιδιά, πως τα πάτε με την εργασία (βιβλιογραφική ανασκόπηση) στο 511? είστε σε καλό δρόμο? εγώ δε βρίσκω απόψεις δασκάλων για το θέμα μου, ψάχνω ακόμα στα search engines  και νομίζω ότι την πάτησα ελαφρώς γιατί τα θέματα κατοχυρώθηκαν και δεν αλλάζουν!!
Εχω κατααγχωθεί.. γμτ.

Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγω στο προηγουμενο τετραμηνο και αναγκάστηκα να αλλάξω ερευνητικό ερώτημα. Νομιζω δεν στο απαγορεύουν. Η Χαραλάμπους είχε δεχτεί τη τροποποίηση. Βρες ένα ερώτημα για το οποίο να βρεις αναφορες. Εγώ είχα αλλάξει τις πρακτικές(επειδή δεν έβρισκα) με τον ρόλο του εκπαιδευτικού γενικά....

12
Αυτό με τρόμαξε λιγάκι! Έχω το 621 αλλά με διδάσκουσα την Ηλιάδου. Βέβαια έχω την εντύπωση ότι ο Αγγελίδης είναι υπεύθυνος. Έχω ελπίδες; Γιατί ξεκίνησα να το παρακολουθώ και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Τι με συμβουλεύετε;

Εγώ το έχω με Γεροσίμου. Ο Αγγελίδης θα μας βαθμολογήσει ή αυτή; Να ξέρω να κατεβάζω από τώρα άρθρα!

13
Καλησπέρα παιδιά, έχει κανείς αγοράσει το βιβλίο του Βρασίδα από το 511?
Μπορείτε να με πληροφορήσετε για τη διαδικασία? Μόνο μέσω τράπεζας μπορώ να το αγοράσω.
Αν βάλεις τα λεφτά, στο στέλνουν με mail? Και αυτή την έκπτωση σε φοιτητές που λέει πώς στην κάνουν? Ρώτησα σε mail και το site αλλά δεν απάντησαν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μέσω τράπεζας, πιστωτικής ή paypal. Το βιβλίο είναι ηλεκτρονικό και θα σου στείλουν με mail έναν σύνδεσμο για να το κατεβάσεις στον υπολογιστή σου. Σε εμάς είχε γράψει η Χαραλάμπους και πως να το παραγγείλουμε και πως να κατεβάσουμε το πρόγραμμα που το ανοίγει. όταν το πληρώσεις ακολούθα τις οδηγίες βήμα βήμα. Νομίζω ότι η τιμή του είναι με την έκπτωση!

14
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το μειλ για την αναγνώριση μαθημάτων από άλλες σπουδές..Γνωρίζετε τι αφορά συγκεκριμένα; όταν λέει σπουδές εννοεί και προπτυχιακές;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 337
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.