Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - thlemaxos355

Σελίδες: 123 ... 19
1
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Πορεία 9/1
« στις: Ιανουάριος 11, 2009, 07:53:57 μμ »
ο μπαμπουλας που κλειδωνει τα θεματα πως επιτρεπει μη εκπαιδευτικο θεμα ;  >:(

εγω αποχωρω σε ενδειξη διαμαρτυριας...υπαρχουν και αλλα ελευθερα forum για εκπαιδευτικους που θελουν να συζητουν για ολα τα θεματα που απτονται της εκπαιδευσης.....

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: νέος υπουργος παιδείας
« στις: Ιανουάριος 09, 2009, 01:38:38 μμ »
Ενδιαφέρουσες απόψεις είχε  διατυπώσει ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, πριν γίνει υπ. Παιδείας. Με άρθρα του σε εφημερίδες είχε υποστηρίξει:

ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ:Εθελοτυφλούν όσοι θεωρούν ότι οι κινητοποιήσεις χωρίς συμμετοχή σε διάλογο προσφέρουν υπηρεσίες για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. 
ΓΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ:Και ασφαλώς στην πρόοδο της παιδείας δεν χωρούν ούτε παλινωδίες, ούτε δεύτερες σκέψεις. Στις μεταρρυθμίσεις, εφόσον πιστεύουμε στην ορθότητά τους, δεν επιτρέπεται να είμαστε υποχωρητικοί. Είναι δε δεδομένο ότι θα συναντήσουμε την αντίσταση παρωχημένων νοοτροπιών, αγκυλωμένων συνειδήσεων και αντιπαραγωγικών συμφερόντων. Αλίμονο αν εγκαταλείπουμε στη μέση την προσπάθεια για το συμφέρον των πολλών φοβούμενοι την αντίδραση των λίγων. Δεν έχουμε την πολυτέλεια για καθυστερήσεις.

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης δεν είναι και αποκλειστικός. Η διεθνής εμπειρία μας δείχνει πληθώρα διαφορετικών εκπαιδευτικών πολιτικών, όπου τα όρια ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο είναι δυσδιάκριτα (π.χ. ιδιωτικά σχολεία που επιδοτούνται ή δημόσια που απαιτούν δίδακτρα). Έχουν όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό: τη διοικητική αυτονομία που απολαμβάνουν και ο μεταξύ τους ανταγωνισμός προκειμένου να προσελκύσουν σπουδαστές, κρατικές ενισχύσεις, χορηγίες κ.α. 

Με άλλα λόγια, το δίλημμα  «ιδιωτική ή δημόσια εκπαίδευση» είναι ψευτοδίλημμα. 

ΚΟΥΠΟΝΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Θα μπορούμε να εγγυηθούμε την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα. Τα δίδακτρα που προβλέπονται από τα μη κρατικά μη κερδοσκοπικά ιδρύματα θα μπορούσαν κάλλιστα να καλυφθούν από τα «κουπόνια παιδείας».

Επαναφέρω λοιπόν, την πρόταση που είχε από δεκαετίες διατυπώσει ο βραβευμένος με Nόμπελ Oικονομίας Milton Friedman. H σκέψη του ήταν απλή: Αφού το κράτος πρέπει να επιδοτήσει την εκπαίδευση των χαμηλών εισοδηματικών στρωμάτων, τότε πρέπει να χρηματοδοτεί τους σπουδαστές και όχι τα σχολεία. Έτσι, οι φοιτητές θα μπορούν να παίρνουν ένα κουπόνι εκπαίδευσης που αντιστοιχεί σε χρηματικό ποσό αντίστοιχο με τα έξοδα που θα έκανε η πολιτεία για ένα ακαδημαϊκό έτος. Aυτό το καταθέτουν στη σχολή της επιλογής τους και η σχολή με τη σειρά της εισπράττει από το κράτος το ποσόν που αντιστοιχεί ανά σπουδαστή. Με αυτόν τον τρόπο, τα ΑΕΙ θα προσπαθούν, προσφέροντας καλύτερες εκπαιδευτικές υπηρεσίες, να προσελκύσουν περισσότερους σπουδαστές.

   www.esos.gr

3
ενάντια σε ποιον να γίνει το συλλαλητήριο; στους συναδέλφους ανωτέρους του που δίνουν τις εντολές γι αυτές τις προβοκάτσιες;

εάν θέλεις να βρεις τις αιτίες των πραγμάτων, βρες ποιον συμφέρουν τα αποτελέσματα.

Η βασική αρχή της προβοκατορολογίας είναι η εξής :
Οταν σκοτώνουν οι αντίπαλοί μας σκοτώνουν οι αντίπαλοι μας.
Οταν σκοτώνουν οι δικοί μας πάλι σκοτωνουν οι αντίπαλοι μας γιατί αυτοί που παριστάνουν τους δικούς μας είναι προβοκάτορες αντίπαλοί μας.
Οταν όμως πιάνονται οι δικοί μας και αποδεικνύεται ότι ήταν δικοί μας παρ ότι για χρόνια λέγαμε ότι δεν είναι (π.χ 17Ν) κάνουμε το κοροιδο ή με ελαφρά πηδηματάκια από προβοκάτορες τους αναβαθμίζουμε σε λαικούς αγωνιστές.


Αρα συμφωνα με τα παραπανω ο Παυλοπουλος και η Κυβερνηση εδωσαν εντολη σε καποιους να σκοτωσουν αστυνομικους για να ωφεληθουν απο τα αποτελεσματα..αλλα οταν ο αστυνομικος σκοτωνε τον 15χρονο δεν ηταν προβοκατσια για να ωφεληθουν οι αναρχικοι και να τα κανουν γυαλια και καρφια ως ''λαικοι αγωνιστες''

υπογραφη:χανς κριστιαν αντερσεν



4
Οπλιστείτε ΚΡΙΤΙΚΑ αυτοι θα μας τρελάνουν!!!!

εμεις εχουμε κριτικη και ξερουμε τι γινεται..τα 14χρονα και 15χρονα ομως; ....γιαυτο το καθηκον μας σαν εκπαιδευτικοι και σαν γονεις ειναι να τους ανοιξουμε τα ματια (αφου βγαλουμε βεβαια τη τσιμπλα και απο τους -ελαχιστους-ευτυχως συναδελφους μας)...

5
. Δε θα αφησω κανενα δημοσιογραφο να με φανατισει , να μου κανει πληση εγκεφαλου, να μου πασαρει την αποψη του χωρις να την επεξεργαστω, να μου χαλασει την ψυχικη μου υγεια, εχω τη δικη μου κριση.

μια που λες για δημοσιογραφους διαβασε τι εγραφε η Αυγη παραμονη των χριστουγεννων χωρις κανενας εισαγγελεας να επεμβει :

«Ω έλατο, ω έλατο τι ωραία που αρπάζεις (...) / Στο Σύνταγμα, στο Σύνταγμα τι ωραία που αρπάζεις! / Μπάτσους γεμάτο στα κλαδιά / Και διμοιρίες στη σειρά / Ω έλατο, ω έλατο δε θα μου τη γλιτώσεις / Βρε θα σε κάψω μια βραδιά /Κι ας έχει μπάτσους στα κλαδιά» («Αντικάλαντα 2008», «Αυγή» 24/12/2008).

η Αστυνομια ειχε στοχοποιηθει εδω και καιρο απο τηλεοραση ,εφημεριδες και συγκεκριμενους πολιτικους χωρους.







6
ερωτηση κρισεως....

σημερα θα γινουν πορειες και διαμαρτυριες για τον αστυνομικο που χαροπαλευει; κανενα πανεκπαιδευτικο συλλαλητηριο;

7
αν καποιος ξερει οτι το μεροκαματο του παει περιπατο σε περιπτωση καταληψης δεν θα καθεται να βλεπει απαθης (η και σε αρκετες περιπτωσεις να χαιρεται και να χαμογελαει για ευνοητους λογους ) τους ελαχιστους χαβαλεδες να του το τρωνε.. ;)

8
Δε χρειάζεται να είμαστε 40 χρόνων με 5 ΑΣΕΠ στην πλάτη μας για να καταλαβαίνουμε πως οι καταλήψεις δεν προσφέρουν τίποτα αλλά απλώς βάζουν νερό στο μύλο εκείνων που εργάζονται για την περαιτέρω εξαθλίωση του δημόσιου σχολείου.

ο τροπος για να σταματησουν οι καταληψεις ειναι ενας και απλος..να μην πληρωνονται οι εκπαιδευτικοι (και ιδιαιτερα οι συνδικαλιστες) τις ημερες των καταληψεων οπως ειναι και το λογικο...δεν δουλευεις δεν πληρωνεσαι...οταν τοτε σφιξουν οι κ...οι αν ξαναδειτε καταληψη να μου γραψετε...

9
o υπουργος Παιδειας πρεπει να εχει τα ακολουθα στοιχεια

την ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του Γερασιμου Αρσενη
το ΘΑΡΡΟΣ της Μαριεττας Γιαννακου
και πανω απο ολα την ΠΥΓΜΗ και την ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ του Νικολα Σαρκοζι

για να ξεριζωσει τα κακως κειμενα...Δηλαδη ΚΑΝΕΝΑΣ.... εδω οι σημερινοι ειναι τοσο ''κοτες'' ωστε για να ''ηρεμησουν '' τα βλασταρια μας τους ταζουν καταργηση των πανελλαδικων.Σε λιγο θα τους στελνουν και τον πτυχιο στο σπιτι.μην τα κουραζουμε και  μας παθουν και τιποτα.. >:(

.ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Λόγια ΔΑΣΚΑΛΟΥ !!!
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 10:40:01 πμ »
απολυτα σωστος...αλλα ποιος τον ακουει στην χωρα του χαβαλε...

11
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια μωβ σκιά Μαΐου..
« στις: Δεκέμβριος 20, 2008, 09:19:38 πμ »
Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του κ. Χρήστου Γιανναρά στον Άρη Πορτοσάλτε στις 19 Δεκεμβρίου 2008


''Η υγεία, η παιδεία, το ασφαλιστικό, η δημόσια τάξη… ο εκβιασμός του κοινωνικού συνόλου από το λεγόμενο "κρατικό συνδικαλισμό", ο συνδικαλισμός του δημόσιου τομέα. Αυτά τα πολύ βασικά, τα πελώρια, τα στοιχειώδη προβλήματα η πολιτική επί δεκαετίες και με διαφορετικές κυβερνήσεις δεν μπορεί να τα λύσει. Από εκεί και πέρα τα πράγματα παίρνουν έναν χαρακτήρα ανεξέλεγκτο. Θα πρέπει να σας ομολογήσω ότι αυτό που με πανικοβάλλει στην κυριολεξία δεν είναι τα όσα συμβαίνουν, είναι τα όσα λέγονται".

"Αυτό που γίνεται αυτό τον καιρό στα τηλεοπτικά κανάλια, στον Τύπο και γενικά στον δημόσιο λόγο είναι εφιαλτικό. Τέτοια σύγχυση, τέτοιες παρανοήσεις, τέτοιες διαστροφές της πραγματικότητας, τέτοια τέλεια απουσία αξιολογικών ιεραρχήσεων…. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα, πιθανώς το πιο κραυγαλέο: Το πανό που ανέβηκε στον βράχο της Ακρόπολης έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη συνολική καταστροφή της οικονομίας που συνέβη στα αστικά κέντρα με τις πυρπολήσεις των καταστημάτων, διότι δείχνει πλέον ότι είμαστε εθελόδουλοι. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε μια κατοχή οποιασδήποτε ιδεολογικής μειονότητας η οποία κατορθώνει να απαντλήθεί με την βία. Θυμίζει μέρες του 1933 στην Γερμανία".

Θα είμαστε έρμαια πλέον δυναμικής μειοψηφίας, η οποία έχει αποδείξει ότι έχει συμπεριφορές Ναζί.
"Υπάρχει συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα και συγκεκριμένη ιδεολογική παράταξη που συμπεριφέρεται στην Ελλάδα σήμερα με νοοτροπία Ναζί, πρέπει να το πούμε έξω από τα δόντια. Πέστε μου ποιος άλλος θα τολμούσε να κρεμάσει αφίσες στο Βράχο της Ακρόπολης, να μπει μέσα στον σταθμό της τηλεόρασης και να βγάλει πανό την ώρα των ειδήσεων; Δεν υπάρχει πια τίποτα, καμία αντίσταση κοινωνική σε αυτά τα φαινόμενα".

"… Η παραποίηση και η αλλοτρίωση της πραγματικότητας τρομάζει. Λέμε (και βάζουμε στο μυαλό των παιδιών) ότι πρόκειται για εξέγερση της νεολαίας, πράγματα που τα παιδιά ούτε υποψιάζονται να τα σκεφτούν… Διαβάζουν άραγε σήμερα τα παιδιά των 15 και 16 χρονών εφημερίδα; Έχουν ιδέα από τη διάλυση του πολιτικού συστήματος, την κατάρρευση του; Έχουν επίγνωση της πραγματικότητας που συντελείται εδώ και μερικά χρόνια στον Ελλαδικό δημόσιο χώρο; Αλλά επιτέλους εάν ήταν εξέγερση - που πραγματικά θα την ευχόμουν με όλη μου την καρδιά-, αυτή η εξέγερση θα πήγαινε πριν από κάθε τι άλλο στα γραφεία των κομμάτων και θα τα θρυμμάτιζε. Θα έμπαινε μέσα στην Βουλή και θα την θρυμμάτιζε, όχι στα μαγαζιά των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν να βγάλουν το ψωμί τους. Δεν είπε ούτε ένας άνθρωπος ότι πίσω από κάθε τέτοιο μαγαζί υπάρχουν δύο, πέντε, δέκα, σαράντα άνθρωποι βιοπαλαιστές όχι ιδιοκτήτες. Οι εργαζόμενοι, οι υπάλληλοι χάνουν το ψωμί τους και δε μιλάει κανείς. Συνεπώς για ποια εξέγερση μιλάμε; Ας πούμε για περίπατο να κάνουμε το χαβαλέ μας! Γιατί αυτή η ευκολία να σπάσουμε το κάθε τι; Το αυτοκίνητο του φουκαριάρη, του μεροκαματιάρη που το απέκτησε ποιος ξέρει πως, να του το κάψουμε και να θρυμματίσουμε την βιτρίνα και να λεηλατήσουμε το εμπόρευμά του;""
 Λέω το αυτονόητο: Εάν λειτουργούσε κράτος, θα έπρεπε να προστατευτεί η περιουσία των πολιτών και η δημόσια τάξη. Αλλά δεν υπάρχει κράτος. Η ανικανότητα της κυβέρνησης είναι ανατριχιαστική. Αλλά ας μη μιλάμε μόνο για ανικανότητα. Γιατί η ανικανότητα είναι το άλλο μισό της ασυνειδησίας της λεγόμενης αντιπολίτευσης. Όταν μπροστά σε μια τέτοια κοινωνική κατάσταση η αντιπολίτευση δεν κοιτάει τίποτα άλλο, δεν μπορεί να συζητήσει τίποτα άλλο παρά μόνο την επανεκλογή της, ή την άνοδό της στην εξουσία έμμεσα με εκλογικές συνεργασίες. Όταν ακόμα και μέσα σε αυτή την κατάσταση τα μικρά κόμματα προβάλουν ως Αριστερά την πλέον αντικοινωνική και ριζικά αντικοινωνική πολιτική. Εγώ ξέρω- αν δεν έχω παραφρονήσει-, ότι Αριστερά σημαίνει κοινωνιοκεντρικές προτεραιότητες, αντίσταση στην ατομική αυθαιρεσία του κέρδους της ιδιοτέλειας, αντίσταση στην πλεονεξία των οργανωμένων συμφερόντων των συνδικάτων του συμφέροντος".

"Δεν είναι θέμα δεοντολογίας τι πρέπει να κάνει η Αριστερά. Πρέπει να κάνει αυτό που είπε ο κ. Κύρκος. Να πάψει να λέγεται Αριστερά. Δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί αυτό το όνομα. Αριστερά σημαίνει μια ανιδιοτέλεια, ακραία ανιδιοτέλεια που έφερε τους ανθρώπους μέχρι να στηθούν στον τοίχο για τα ιδανικά τους. Αριστερά δεν σημαίνει η προστασία κάθε γκρουπούσκουλου, το οποίο οργανώνεται για να υπερασπίσει τα συμφέροντά του ή για να κάνει επιτέλους το χαβαλέ του ή το κομμάτι του. Αριστερά δεν σημαίνει να χαϊδεύουμε τα αυτιά της βίας. Εδώ πέρα πρόκειται για ένα φαινόμενο για το οποίο δεν φταινε κάποιοι περιθωριακοί, το φαινόμενο αυτό εμπνέεται από τις δηλώσεις των πολιτικών, συγκεκριμένων πολιτικών, συγκεκριμένων κομμάτων και η κοινή γνώμη δεν τα αποδοκιμάζει".

Πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας
"Σήμερα η πλειοψηφία των ανθρώπων αισθάνεται ότι έχει μεταβληθεί σε μειοψηφία, ότι βρίσκεται υπό κατοχή. Υπάρχουν δυναμικές μειοψηφίες οι οποίες επιβάλλουν την θέλησή τους με το έτσι θέλω. Δεν λειτουργεί πουθενά όρος και αρχή δημοκρατίας, να μπορεί να εκφραστεί ο κόσμος. Βέβαια αυτά είναι το αποτέλεσμα της κατάρρευσης των δυο μεγάλων κομμάτων, δηλαδή ενός πολιτικού αδιεξόδου εμφανέστατου και αν αυτή τη στιγμή η κυβερνητική παράταξη δεν αφυπνιστεί να θέσει θέμα αρχηγού, να δηλώσει την ανικανότητα που επέδειξε μέχρι τώρα η κυβέρνηση και να αναζητήσει εσωτερική της ανασυγκρότηση στον ένα χρόνο που της μένει τότε αυτή η μειονότητα που σήμερα εμφανίζεται σαν στρατός κατοχής θα αποτελέσει την μόνη πρόταση. Εάν καταρρεύσει η σημερινή κυβέρνηση, που έχει ήδη καταρρεύσει, χωρίς δυνατότητα εναλλακτική, εσωτερική μέσα από αυτό το κόμμα που κυβερνά όποιο και αν είναι ας είναι σάπιο, εάν δεν δείξει ικανότητες εσωτερικής ανασυγκρότησης θέτοντας θέμα αρχηγού, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο για πολλές δεκαετίες".

"Και τα δύο μεγάλα κόμματα κατέστρεψαν την παιδεία αυτού του τόπου. Σε αυτά που συμβαίνουν σήμερα με τα σχολιαρόπαιδα τα 10χρονα που πετροβολάνε "μπάτσους, γουρούνια δολοφόνους", αυτό είναι η κατάληξη μιας συγκεκριμένης εκπαιδευτικής πολιτικής η οποία ξεκίνησε από πολύ συγκεκριμένα μέτρα δήθεν εκσυγχρονισμού της παιδείας και κατέληξε σε αυτό το μπάχαλο που ζούνε σήμερα τα σχολειά. Το σχολείο έχασε πλέον τον ασκητικό του χαρακτήρα. Έμαθε αυτά τα παιδιά ότι στο σχολειό δεν ετοιμάζεσαι να γίνεις πολίτης, δεν μετέχεις ως άσκηση σε μια κοινότητα όπου εκπαιδεύεσαι να μετάσχεις αύριο κρίσεως και αρχής, αλλά είσαι αυτόνομος πολίτης ήδη, είσαι μαθητικό κίνημα. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για το έγκλημα να βιάζεις και να ασελγείς τις ψυχές των παιδιών, διαστρέφοντας τη συνείδησή τους ότι από τα δέκα τους χρόνια είναι συνδικαλισμένα σε κίνημα; Αυτά είναι εγκλήματα κοινωνικά πελώρια, ανατριχιαστικά".

"Να σας θυμίσω πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας… Και δεν εννοώ βέβαια ούτε κουρέματα, ούτε στολές, ούτε πηλίκια. Εννοώ ένα ίδιο πουλόβερ και ένα ίδιο παντελόνι... Είναι η ισχυρότερη εμφάνιση δημοκρατίας μέσα στα σχολειά. Το κατάργησαν το ΠΑΣΟΚ και άρχισαν αμέσως τα παιδιά να συναγωνίζονται ποιο θα φορέσει το τάδε σινιέ ρούχο και το τάδε σινιέ παπούτσι...".

"...Σήμερα το πλήθος των γονιών, η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών δεν μπορεί να μιλήσει για τα σχολειά. Μιλάνε οι συνδικαλισμένες μειονότητες και επιβάλλουν ετσιθεληκά. Το παιδί να νιώθει ότι το σχολειό είναι αντίπαλος, εχθρός και να κάνει κατάληψη στο σχολειό του, στον χώρο της ζωής του κάθε μέρα. Και αυτό το ίδιο παιδί βγαίνει και κλείνει, αποκλείει τους κεντρικούς δρόμους και εκβιάζει βασανιστικά τους πολίτες για να πετύχει το αίτημά του".

"Χρειαζόμαστε έναν Πούτιν. Χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο ο οποίος να είναι ηγέτης και να βγει να μιλήσει με πόνο σε αυτό τον λαό. Να καταλάβει ο λαός ότι υπάρχει επιτέλους ένας άνθρωπος ο οποίος πονάει αυτό τον τόπο, ο οποίος θέλει να υπηρετήσει αυτό τον τόπο από όπου και αν είναι, από όπου και αν προέρχεται αλλά να είναι ανιδιοτελής και να επιστρατεύσει κοινωνικές δυνάμεις και να στήσει μια κυβέρνηση για να διακονήσει το λαό".

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ''Α'' ΚΕΦΑΛΑΙΟ..

12
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια μωβ σκιά Μαΐου..
« στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 01:35:49 μμ »
οι κατασχέσεις δίνουν και παίρνουν(άμαξι σου ανήκει αν και όταν ξεπληρώσεις το δάνειο) για να μην πούμε για τα σπίτια...

να σου θυμισω τα 5.000.000 ανεργους στις Η.Π.Α ; την χρεοκοπια της Ιρλανδιας με το 70 % πληθωρισμο; και τοσα ολα παραδειγματα; που εγιναν τα δικα μας αισχη; που καηκαν δημοσια κτηρια ;που ανοιξε εστω και μια μυτη;

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια μωβ σκιά Μαΐου..
« στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 12:59:04 μμ »

Όλοι αυτοί οι νεολαίοι που κατεβαίνουν είναι του ακριβού αμαξιού και του χαβαλέ;;;;; ??? ::) ::) ε ρε επανάσταση στα βόρεια προάστεια
Και στην κατοχή και μετά αν θυμάμαι τους κομμουνιστές προδότες τους αποκαλούσαν!!


κατα ενα μεγαλο ποσοστο ναι...και δεν προκειται φυσικα για επανασταση και εξεγερση...αν δουμε στατιστικα στοιχεια  οι νεολαιοι 16-29 ετων στην χωρα μας ειναι 1.500.000 περιπου..ποσοι να ειναι αυτοι που διαδηλωνουν και καινε 20 30 50 χιλιαδες; μηδαμινο το ποσοστο....οι υπολοιποι νεοι προτιμουν να αγαπουν ,να κανουν ερωτα ,να ασχολουνται με την δουλεια τους και με την επιστημη τους κτλ...

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια μωβ σκιά Μαΐου..
« στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 12:41:39 μμ »
η χωρα μας εχει περασει στο παρελθον εποχες που μπροστα τους η σημερινη μοιαζει παραδεισος...εποχες ανεχειας ,ανεργιας ,φτωχειας  καταπιεσης,κακης διοικησης του κρατους κτλ..εποχες που οι παππουδες και οι γονεις μας εγιναν μεταναστες για να μπορεσουν να επιβιωσουν...παρολα αυτα τη σημερινη καταντια και παρακμη εδικα της νεολαιας δεν την ειχαμε ποτε...το σημερινο χαλι των καταληψεων σχολειων,το καψιμο της περιουσιας του διπλανου ,της ασεβειας απεναντι σε καθε ιερο και οσιο της πατριδας μας ηταν νοοτροπιες ξενες προς τα ιδανικα και τις αξιες των ελληνων παλαιοτερων εποχων..υπηρχε μαχητικοτητα και διεκδικηση αλλα με εντιμους τροπους...αραγε η σημερινη νεολαια του πανακριβου κινητου,των σπορ αυτοκινητων ,της ησσονος προσπαθειας  του χαβαλε και του σπασιματος πως θα επιβιωνε π.χ στην πεινα της κατοχης;ο σημερινος νεος που καιει την σημαια πανω της ο παππους του εχυσε το αιμα του τι αγωνα θα εκανε για να την δει ξανα υψωμενη και ελευθερη ; ρητορικες βεβαια οι ερωτησεις...

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 122
Σύνολο: 126

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.