Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - googlebro

Σελίδες: 12
1

Γελοίο είναι να ξεκατινιαζόμαστε για το ποιος έχει κάνει ή όχι περισσότερα μαθηματικά στο παν/μιο. Ανόμοια πράγματα είναι να συγκρίνεις τη διδασκαλία ενός πληροφορικού και ενός μαθηματικού σε μάθημα μαθηματικών : δε θα έπρεπε καν να τίθεται ως θέμα!

Κάποτε το κράτος διόριζε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ βάσει ποσόστωσης διάφορες ειδικότητες ΧΩΡΙΣ να υπάρχουν πραγματικές ανάγκες... Τώρα να τα αποτελέσματα....

Γελοίο είναι να συγκρίνεις όταν έχει να κάνει με Πληροφορικούς ή με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα ?
Ας καταργηθούν όλες οι β' αναθέσεις λοιπόν...όπως πολλοί προτείνουν.
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ και οι Πληροφορικοί θα πρέπει να έχουν β' ανάθεση. Δεν ήρθε ουρανοκατέβατη αυτή η επιστήμη.

2
Συνοψίζοντας:

Η Πληροφορική είναι τόσο ανεξάρτητο και αυτόνομο πεδίο που οι Πληροφορικοί δεν μπορούν και δεν πρέπει να διδάσκουν τίποτα άλλο ούτε ως β' ανάθεση σε Γυμνάσιο/Λύκειο.

Αυτό φαίνεται και από το πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων τμημάτων. Αυτή η επιστήμη ήρθε ουρανοκατέβατη, από το πουθενά.
Βασικά είναι επιστήμη ?
Σιγά τώρα κι εγώ ξέρω από κομπιούτερς, λίγο word λίγο excel.

3
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 11, 2017, 06:36:55 μμ »
Όπως υποβαθμίζεται ένα πτυχίο αν καταλήξει να τυλίγει πιτόγυρα με αυτό,
έτσι υποβαθμίζεται και ένα διδακτορικό άμα καταλήξει να διδάσκει στη δευτεροβάθμια σαν απλός  καθηγητής (δηλ όχι σχολικός σύμβουλος ή διευθυντής . . .) ΒΑΣΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΑΥΤΗ - ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΟΧΙ "μόνο" σε FORUMS

Όσοι δεν βρίσκετε καθηγητή...υπομονή...συζητείται να απονέμουν και τα (Α)ΤΕΙ πλέον....#eleos_kapou


Προσωπικά όταν το πάρω, θέλω να το χρησιμοποιήσω όπου μπορέσω. Είτε αυτό είναι δευτεροβάθμια, είτε post-doc σε εσωτερικό/εξωτερικό, είτε 407, θέλω να το έχω ως ένα προσόν που θα μου δώσει μια επιπλέον διέξοδο. Επιπλέον θέλω να ζήσω την δυνατή εμπειρία της έρευνας. 

Από την άλλη δεν βλέπω πως μπορεί να υποβαθμιστεί ένα διδακτορικό. Δηλαδή τι θα γίνει αν ο κάτοχος πάει να διοριστεί; Από δρ θα υποβαθμιστεί σε κάτι άλλο;

4
Κάποτε δούλευα σερβιτόρος (εποχιακός).
Όταν πήγα να πάρω ταμείο ανεργίας μου έλειπαν 6 ένσημα από την προηγούμενη χρονιά (είχα 74 αντί για 80).
Έκανα αίτηση.
Αρχικά την απέρριψαν στον ΟΑΕΔ, όπως και όφειλαν.
Έπειτα έκανα ένσταση (γράφοντας ένα γράμμα μια παράγραφο και παρακαλώντας τους να δεχτούν την ένστασή μου.)

Την δέχτηκαν και μπήκα ταμείο ανεργίας.

ΥΓ: Οι σοβαροί εργοδότες τα γνωρίζουν αυτά, και καθοδηγούν τους εργαζομένους τους. Έτσι τους αφήνουν ευχαριστημένους. Οι περισσότεροι είναι κουτοπόνηροι μεσο-Ελληναράδες εργοδότες σκέφτονται πως αν ο εργαζόμενος πάρει λίγα χρήματα παραπάνω από το ταμείο ανεργίας...θα έχουν λιγότερη ανάγκη για δουλειά την επόμενη σεζόν. . . (tragic)

5

...

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

....

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

...

10.000 ή 20.000  ??? θα αναρρωτιέται κάποιος που δεν γνωρίζει. Καλύτερα να αναφερθούμε στο ποιος έταξε τι (χωρίς να πλατιάσουμε απλά με γεγονότα/δηλώσεις)

6
Πω πω.. πόσο ακόμα να τραβήξει αυτό το θέμα, απορώ! Και επίσης, δεν σας φαίνεται κάπως κωμικοτραγικό που διαπραγματευόμαστε τόοοσες μέρες το αν πρέπει να τηρούνται οι νόμοι της χώρας ή όχι; Είμαι σίγουροι πως αν επρόκειτο για διάρρηξη του σπιτιού μας ή σεξουαλική παρενόχληση για παράδειγμα, θα θεωρούνταν αυτονόητο ότι όλοι θα απαιτούσαμε δικαιοσύνη και εφαρμογή των νόμων, έτσι δεν είναι; Γιατί όχι λοιπόν σε όλους τους τομείς; Γιατί δεν μας συμφέρει υποθέτω... Άλλος ένας λόγος που φτάσαμε ως εδώ και που δεν θα ορθοποδήσουμε ποτέ...

Αυτός είναι και ο λόγος που πτωχεύσαμε, καθώς και που δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα ως Ελλάς (εκτός αν χιονίσει  :P ). Γελάω απίστευτα με κάτι κοράκια που τα ρίχνουν όλα στο κράτος (αλλά μόνο με λόγια του αέρα αντιστέκονται/διεκδικούν σε αυτό), αλλά βάζουν άλλους να πληρώσουν την νύφη...και κατά τ'άλλα όταν γυρίσει ο τροχός και πληρώσουν αυτά τη νύφη, προσπαθούν να δικαιολογήσουν την αδικαιολόγητη συμπεριφορά τους. Και μιλάω γενικά, για παντώς είδους κοράκια σε όλους του επαγγελματικούς κλάδους

7
....επανερχεσαι μετα απο καιρό στο ιδιο θέμα-κόλλημα.......από τους ηδη εγγεγραμμένους στους πίνακες να ξέρεις οτι δεν εισαι ο μόνος με προυπηρεσία σε φροντιστήριο.....αν ποτέ αυτή μετρούσε θα έχανες απειρες θέσεις από τους νυν εγγεγραμμένους αναπληρωτές ή μη....

ΑΣΧΕΤΟ αυτό. Το θέμα ειναι να φτιαχτεί ένα αξιοκρατικό και δίκαιο σύστημα πρόσληψης των πιο ΑΞΙΩΝ υπαλλήλων/εκπαιδευτικών.

8
Για πολλά χρόνια επικράτησε το λεγόμενο 60-40 .  Στην πραγματικότητα έδινε παραπάνω από 40 στους αναπληρωτές αφού δεν τους απαγόρευε να διεκδικούν ταυτόχρονα και το 60 και μάλιστα με προσαύξηση .  Δηλαδή ο νέος μπορούσε να διεκδικεί το 60% των θέσεων και μάλιστα με μειονέκτημα  αφού ο αναπληρωτής είχε προσαύξηση και θα μπορούσε να τον προσπεράσει όπως περιγράφεις.   
Εγώ δεν θα διαφωνούσα με έναν καθαρό διαγωνισμό και να μην μετράει τίποτα άλλο .   :)
Όμως το βασικό είναι να υπάρξει ένα σύστημα ξεκάθαρο ,  για το σύνολο των θέσεων , που θα έχει σαν βάση το διαγωνισμό και ας πριμοδοτεί την αναπλήρωση και τα μεταπτυχιακά , αλλά με ένα λογικό ανώτατο όριο  που να μην μηδενίζει τις ελπίδες των νέων πτυχιούχων και των καθηγητών που διδάσκουν σε φροντιστήρια .   

Αναφέρομαι γενικά (όχι στον knkn):
Επειδή τα Bold χωράνε πολύ συζήτηση, και αρκετή αναξιοκρατία (με τη μέθοδο της εξυπηρέτησης ομάδων πίεσης συμφερόντων-τα γνωστά lobby), πρέπει να να φύγουν από τη μέση της διαδικασίας ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Έχεις προυπηρεσία και αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο? ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ .

Για ποιο λόγο δηλαδή να σε πριμοδοτήσω που ήσουν αναπληρωτής x χρόνια? Γιατί αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο-εκπαιδευτικό από εμένα που δεν ήμουν? Πληρωνόσουν για να είσαι αναπληρωτής, δεν πήγαινες εθελοντικά. Αν όντως είσαι καλύτερος απόδειξέ το. Αλλιώς σπίτι σου, γιατί στη δημόσια εκπαίδευση πρέπει να υπηρετούν οι πιο άξιοι.

9
Ο καθένας δικαιούται να γράφει ότι και όπου θέλει κατά την κρίση του, και αν παραβεί όρους χρήσης ή κριθεί εκτός θέματος υπάρχουν συντονιστές για να τακτοποιήσουν τα πράγματα.
Προφανώς το αντιλαμβάνεσαι αυτό και το παραπάνω είναι προϊόν εκνευρισμού, έτσι δεν είναι;

ΟΧΙ δεν είναι έτσι. Για την ακρίβεια αυτό είναι το μεγάλο μειονέκτημα των Forums:  Όσους συντονιστές και να βάλεις, η συζήτηση μπορέι πολύ εύκολα να αποπροσανατολίζει, λόγω του ότι είναι αδόμητη από την αρχή. Το να βάλεις έναν τίτλο σε ένα νήμα, δεν σημαίνει ότι η συζήτηση έχει δομή.
Για παράδειγμα εγώ μπορώ να επιστρέψω άλλες 100 φορές σε αυτό το θέμα και να λέω τα δικά μου, χρήσιμα ή μη, σχετικά ή μη με τον τίτλο του νήματος. Αυτό θα φέρει αποπροσανατολισμό της συζήτησης.

Συνεπώς, η ορθή δομή μιας συζήτησης σε ένα forum εξαρτάται αποκλειστικά από την θέληση των χρηστών του να επιτύχουν αυτή.

10
Παράθεση από: demodos
1. Να μπεί στα Μαθήματα Επιλογής  το Μάθημα "Πολυμέσα-Δικτυα" που το κατάργησαν χωρις λόγο.
    Δεν επιρεάζει κανένα απο τους άλλους κλάδους. Αν θέλουν τα παιδια το επιλέγουν.
++
Επιπλέον:
1) Παρακολούθηση σε κάθε νομό (να βρεθεί ο τρόπος) των κενών σε πρωινό & ΟΛΟΗΜΕΡΟ όσο μακρινά και αν είναι αυτά τα κενά (περισυ σε συστεγαζόμενο ΕΑΕΠ δεν υπήρχε πληροφορικός όλη την χρονια και δεν ήξερα σε πιο όργανο να απευθυνθώ).
2) Νομική προσβολή της τροπόλογίας της διδασκαλίας ΤΠΕ από πιστοποιημένους Β' επιπέδου δασκάλους, ως άδικης αντιμετώπισης των εκει μαθητών σε σχέση με τους άλλους που διδάσκονται από πληροφορικό.
3) Δίωρη διδασκαλία πληροφορικής σε Ε' & Στ' με παράλληλη εισαγωγή ΒΙΒΛΙΟΥ προγραμματισμού.
4) Αντιπρόταση στο υπουργείο ως δίκαιο αίτημα μείωση ωραρίου 1 ώρα/εβδομάδα ως υπέυθυνος εργαστηρίου για κάθε εργαστήριο που είναι ο εκπ/κός σε λύκεια, γυμνάσια & ΔΗΜΟΤΙΚΑ.
5) Πιστοποιητικό πληροφορικής στην γ γυμνασίου.

To 2) λύνετε εύκολα. Βάζουμε ΜΟΝΟ τους πιστοποιημένους Β' επιπέδου να διδάσκουν το μάθημα  8)

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: απορίες πρόσφατης πτυχιούχου
« στις: Αύγουστος 13, 2016, 01:13:35 πμ »
....

Origenis εμείς οι δύο πρέπει να φτιάξουμε κόμμα

12
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Ιούνιος 16, 2016, 12:49:39 μμ »
Οτι και να λεει οασχετος στο νομο μου τα νουμερα που δημοσιευσε ο αιρετος του ΠΥΣΔΕ μιλανε απο μονα τους Απο την καταργση του 3ωρου υπευθυνου εργαστηριων ΠΕ19/20 και ΠΕ04 εξοκονομουνται 210 ωρες που σημαινει 10 καθηγητες εν δυναμει να διδαξουν στα Γυμνασια Μαθηματικα Στον νομο μου φετος πηραν 3Μαθηματικους και οι ωρες των Γυμνασιων στους αναπληρωτες ηταν 24 αυτο σημαινει οτι τα Γυμνασια τελος για τους αναπληρωτες Μαθηματικους Μας τελειωσαν Πλεον θα δδασκουν πληροφορικαριοι πληροφορικοί και Φυσικοι οποτε μισοι μαθηματικοι αναπληρωτες του χρονου

για να μην ξεχνιόμαστε

13
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Μάιος 07, 2016, 01:40:42 πμ »
ρε τι ανασφάλεια είναι αυτοί με τους πληροφορικούς.... γράφετε στο νήμα των αναπληρωτών μαθηματικών και τους ζητάτε να δεχτούν την β ανάθεση σας για χ ψ ζ γελοίους λόγους για να νιώσετε καλύτερα ; πολλά ψυχολογικά έχετε παιδιά.....
Τώρα εσύ μαθηματικός είσαι ή ψυχολόγος/κοινωνιολόγος?
Τελικά εσύ από ότι κατάλαβα είσαι της άποψης :
δ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από την ειδικότητα μαθηματικών, όπου μονάχα εκεί, δεν πρέπει να υπάρχουν Β αναθέσεις"
-ΟΚ δικαίωμά σου (να εκτίθεσαι!)
-Σχόλιο: ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου, εδώ στην Ελλάδα, όταν ρωτάς κάποιον κάτι πολύ συγκεκριμένο,  να κάνει επίκληση στην αυθεντία ή στο ήθος του "αντιπάλου", ώστε να αποφύγει την απάντηση.

για να τελειώνουμε

1. οι άνθρωποι που διορίστηκαν ως πληροφορικοί κάποτε ενώ δεν είχαν βασικό πτυχίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ να αλλάξουν με απόφαση της διοίκησης.... έχουν διοριστήριο και φεκ και τέλος, όταν θα πάρουν σύνταξη θα ανοίξουν οι οργανικές τους, αν υπάρχουν μέχρι τότε.
το διόρθωσα. Είναι ΟΚ τώρα.
2. οι β αναθέσεις είναι εργαλείο του κράτους και το βολεύει απίστευτα ειδικά για απομακρυσμένες περιοχές ή τώρα που δεν έχει λεφτά για προσλήψεις οπότε κάνει οικονομία... δεν είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί στο μαθητή ή στον εκπαιδευτικό.... είναι προφανές ότι όποιος πάει και κάνει κάτι εκτός του αντικειμένου του έχει έλλειμμα που για να καλυφθεί θέλει κόπο
Συμφωνώ, έως ότου όμως να αποφασιστεί ότι κόβονται όλες οι Β αναθέσεις από όλους, θεωρώ πως θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να αντιμετοπίζονται επί ίσοις όροις.

αντι να χτυπιέστε εδώ οργανωθείτε και βάλτε τα με το υπουργείο και όχι με τους συναδέλφους σας
Ορίστε? Σε στρίμωξα? Συγνώμη

14
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Μάιος 06, 2016, 10:36:18 μμ »
Έχει πλακά που συνδέουμε τους μαθηματικούς που διορίστηκαν πριν τόσα χρόνια για να διδάξουν πληροφορική σε μαθητές που δεν είχαν καμιά επαφή με ηλεκτρονικές συσκευές,.., τότε που δεν υπήρχαν καθηγητές πληροφορικής  και το μάθημα ξεκινούσε στο γυμνάσιο,  σου  μάθαιναν πώς να ανοίγεις τον υπολογιστή, την οθόνη, το δεξί και το αριστερό πλήκτρο στο ποντίκι! Χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν μόνοι τους πληροφορική και γλώσσες προγραμματισμού και τα σχετικά που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα στους μαθητές , το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά , αλλά θα χρειαστούν σε όλους όπως φαίνεται στο πανεπιστήμιο, θα αναγκαστούν να τα διδάξουν και στο σχολείο, άδικα κοπίασαν ορισμένοι να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό, που να ήξεραν πως θα καταντήσουν να διδάσκουν μαθηματικά.
Είναι τόσο χρήσιμα τα μαθηματικά του πανεπιστημίου για να διδάξεις σε γυμνάσιο…, τώρα γιατί έμενα μου έμαθαν ένα σορό απειροστικούς λογισμούς και τις υπόλοιπες βλακείες, διάβαζα 20 ώρες για να γράψω ένα 5  ???
Μεταξύ μας ούτε οι πτυχιούχοι του μαθηματικού είναι άξιοι να διδάξουν σε γυμνάσιο χρειάζονται ένα σωρό προσόντα ασεπ, προϋπηρεσία κ.α
Στην Ελλάδα όλα ανάποδα γίνονται ,αντί να γίνει πρώτα η συγχώνευση στα ΑΕΙ ξεκίνησαν από τα μαθήματα και τους παλιούς διορισμένους.

Συναδελφε, πολύ ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά γιατί αποφεύγεις να απαντήσεις? ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ (πρόσθεσα το  δ στις Β αναθέσεις)

Τελικά  που καταλήγουμε για τους σεμιναριούχους?
α. "Δεν είναι πολλοί οπότε μην ασχολείστε"
β=α. "ότι έγινε έγινε, περασμένα ξεχασμένα"
γ. "να συνεχίζουν να διδάσκουν πληροφορική"
δ. "να διδάξουν μαθηματικά (ή όποιο είναι το βασικό πτυχίο τους)"
ε. "να απολυθούν/μετατεθούν/μεταταχθούν" -εγώ με αυτό είμαι! ή με το δ

Τελικά που καταλήγουμε για τις Β αναθέσεις?
α. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις"
β. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από τους Πληροφορικούς"
γ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από τους Πληροφορικούς ΠΕ20" -εγώ με αυτό είμαι!
δ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από την ειδικότητα μαθηματικών, όπου μονάχα εκεί, δεν πρέπει να υπάρχουν Β αναθέσεις"

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.