Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexallaround

Σελίδες: 123 ... 5
1
Καλησπέρα! Πληρωμές οι υπόλοιποι από Μάϊο και βλέπουμε..Με μπλοκάκια δν ξέρω τι παίζει..Βαίνουμε προς το "κάθε χρόνο και χειρότερα.."

2
Καταγγελία που κάνεις ;;;
δεν ξέρω δεν έχω κάνει ποτέ, γιατί σε προσπέρασαν;

3
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 09:03:56 πμ »
Αναρωτιέμαι τι βαθμό θα πάρει ο κουμπάρος του δημάρχου και η κόρη της υποδιευθύντριας, και τι βαθμό οι προσοντουχοι που αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους 8). Από διευθυντές που ως επί το πλείστον δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την αίθουσα για να διαπιστώσουν πώς διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτής και που έρχονται στο ΙΕΚ οπότε θυμούνται. Αλήθεια αξιολόγηση διευθυντών γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχα? Δημοκρατία δεν έχουμε? :)
Καλημέρα, ούτε καθηγητών υπάρχει ούτε διευθυντών δυστυχώς...

4
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:35:21 μμ »
για να γίνει διαφανέστερη η διαδικασία:

1) πριν ξεκινήσουν οι αναθέσεις, στο μητρώο πρέπει να φαίνεται το εβδομαδιαίο πρόγραμμα μαθημάτων του κάθε ΙΕΚ για να μην μπορούν να μαγειρεύουν

2) να ενημερώνεσαι real time τι γίνεται στο κάθε εβδομαδιαίο πρόγραμμα ενός τμήματος
*) να φαίνονται πράσινες ποιες ώρες είναι ελεύθερες χωρίς ανάθεση
*) να κοκκινίζουν οι ώρες που έχουν ήδη ανατεθεί και να γράφεται εκεί ο αριθμός μητρώου εκπαιδευτή που τα κατέλαβε και πόσες από τις πόσες δικαιούμενες πήρε μέχρι εκείνη την στιγμή
*) το σύστημα πρέπει να λειτουργεί χωρίς εμαιλ στις διευθύνσεις
*) να αποστέλλονται οι αναθέσεις αυτόματα από το σύστημα όλες μαζί και να προχωράνε από το σύστημα βήμα βήμα -
*) πρέπει να μπορεί να σταθμίζει ο υποψήφιος εκπαιδευτής όλες τις δυνατότητες συνολικά και συνδυαστικά, να ξέρει την ίδια στιγμή από όλα τα ΔΙΕΚ τι του δίνουν ώστε να αποφασίζει συνολικά
*) ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
*) ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
*) η πρότερη τηλεφωνική επικοινωνία είναι πονηρή γιατί πάντα ρωτάνε τι σε βολεύει, τι πήρες, πόσες ώρες θες; και μετά προτείνουν ότι δεν σε βολεύει για να απορρίψεις
*) ΚΑΙ τι σε νοιάζει  κύριε Διευθυντή ; ΣΤΕΙΛΕ μου όλα τα πιθανά σενάρια ανάθεσης και θα αποφασίσω

3) για να αποφεύγεται το παράδοξο των 3 ωρών (γιατί όχι 2 ή 6 ; υπάρχει κριτήριο ;;;  )
*) να αποστέλλεται και SMS ότι πρέπει να απαντήσεις εντός 3 ωρών
*) να ενημερώνεσαι και με άλλους τρόπους: αυτοματοποιημένα τηλεφωνήματα (κανονικά, whatsapp, viber, skype, ότι έχεις δηλώσει στο προφίλ σου)
*) όλα θα τρέχουν από το σύστημα, όσο γίνεται καμία διευθυντική ανάμειξη


με τα παραπάνω δεν θα μπορεί ο Διευθυντής να σου λέει έχω 2 ώρες για σένα ενώ έχει 10 και απλά θέλει να φτάσει στον 37 που είναι το ανίψι του τάδε

αν δεν τα κάνουν αυτά τότε πρέπει να ενεργοποιηθούν οι πληροφορικοί της παρέας και να φτιάξουμε ΕΜΕΙΣ σύστημα που να παρακολουθούμε τι αναθέσεις κάνουν οι Διευθυντές, ποιος από εμάς δέχθηκε κτλ αλλά .... πόσο ειλικρινείς μπορεί να είναι όλοι για κάτι τέτοιο και πόσο μπορεί να διαφυλαχθεί η ανωνυμία μας έτσι ;

μια επισήμανση: δεν θα απαντώ σε Διευθυντές που γράφουν εδώ μέσα
Αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατι κανείς δε θέλει να παίρνει γουρούνι στο σακί. Αν έπρεπε ήδη να είχε γίνει κάτι αυτό είναι η αξιολόγηση, η οποία ακόμη παραμένει κάτω  από το χαλί...

5
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 23, 2021, 08:52:25 μμ »
ΠΡΟΣΟΧΗ


αρχίσαν οι αναθέσεις από ΔΙΕΚ επομένως στην αρχή κάνουν "διερευνητικό" τηλέφωνο και μετά στέλνουν το email

ΠΡΟΣΟΧΗ: τι θα πείτε στο τηλέφωνο, θα ζητάτε ΠΑΝΤΑ να σας στείλουν ΟΛΕΣ τις πιθανές ώρες στις οποίες μπορείτε να περιληφθείτε για να αποφασίσετε

ΠΡΟΣΟΧΗ: ήμουν πρώτος σε πίνακες, μου στείλανε λιγότερα μαθήματα σαν πρόταση ανάθεσης στο email με την αιτιολογία ότι μιλήσαμε στο τηλέφωνο και προσπάθησαν να με βοηθήσουν και να λάβουν υπόψη τους την ιδιαιτερότητα μου ότι σχολάω συγκεκριμένη ώρα  .... ωστόσο συνάδελφοι ξέχασαν να μου στείλουν πιθανές αναθέσεις για κάποια μαθήματα που ξεκινανε την 3ή ώρα

πιθανολογώ χωρίς να γνωρίζω το παραμικρό ότι μπορεί (ενδέχεται) να υπάρχει κοινό doc (π.χ. google docs, google sheets κτλ) μοιρασμένο ανάμεσα στους διευθυντές των ΔΙΕΚ ώστε να προτείνονται μη συμβατά ωράρια και να πηγαίνουν παρακάτω στις λίστες

Για να γίνει επιτέλους ΔΙΑΦΑΝΕΣ το σύστημα, πρέπει στις αναθέσεις να υπάρχει online και real-time ενημέρωση μέσα στο Μητρώο που να εμφανίζει τους κωδικούς (αριθμούς μητρώου μας) που πήραν ποια μαθήματα σε ποια ΔΙΕΚ έτσι ΩΣΤΕ να διασταυρώνουμε όλοι τι παίζεται, να μην μπορεί να σου πει ο Διευθυντής δεν έχω άλλα μαθήματα να σου δώσω

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΜΑΙΛ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΩΣ ΕΞΗΣ:

αποδέχομαι τις τάδε και τάδε ώρες, με την σημείωση ότι: μετά την εκκίνηση του εξαμήνου θα σας καταθέσω αίτημα στο οποία θα ζητάω λεπτομερή λίστα σε ποιους συναδέλφους αναθέσατε ποια μαθήματα και με ποια μόρια προκειμένου να ελέγξω και αν χρειαστεί να αναφέρω σε ανώτερους Σας (Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δ/νσης Α/Β Βάθμιας που ανήκετε, ΓΓΔΒΜ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, Γραφείο Πρωθυπουργού και στις Αρχές Ελέγχου της Δημόσιας Διοικησης) την περίπτωση που δεν μου προτείνατε μαθήματα ενώ είχα περισσότερα μόρια
καλά... μήπως είσαι λίγο υπερβολικός;;

6
Επειδή δεν μου αρεσε καθόλου ο επιθετικός λόγος απέναντι στα ΕΠΑΛ που θέλουν ξερίζωμα, σε ανάρτηση για τα μόρια των εκπαιδευτων ΙΕΚ , θα ήθελα να σου θυμίσω ότι από την ίδρυση τους τα ΙΕΚ, παρασιτούν στα Εργαστηριακα Κέντρα των οποίων η χρηματοδότηση βγαίνει από τους μαθητες των ΕΠΑΛ και μόνο. Και όχι μονο αυτό αλλα αν ζητήσεις από τον Δντη ΙΕΚ να αγοράσει υλικά εκπαίδευσης, σου πετάει το επικό, φέρε μου εσυ πρόσφορες από εταιρία που θα πληρωθεί μετά απο 6 τουλάχιστον μήνες και μάλιστα τα υλικά θα έρθουν αφού τελειώσει το εξάμηνο.  Ποιος είμαι εγω που θα μπω σε αυτή τη λουμπα, το ΙΕΚ δεν έχει προσωπικό; Και να μην επεκταθώ στο εργαστηριακό εξοπλισμό ΙΕΚ, παλιό αλλά πάντα ωραίο ανέκδοτο.

Και λες ότι το ΕΠΑΛ θέλει ξήλωμα....
Δε ξέρω που είδες τον επιθετικό λόγο, η αλήθεια είναι ότι απλά δε θες να το δεχτείς γιατί δε σε συμφέρει. Κακώς παρασιτούν στα μαθητικά εργαστήρια των ΕΠΑΛ, το ίδιο λέμε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τα λεγόμενά μου. Τα ΙΕΚ πρέπει να έχουν τα δικά τους εργαστήρια, τα δικά τους κτήρια και αυτόνομη χρηματοδότηση και ναι αν χρειαστεί να βρίσκουν οι εκπαιδευτές προμηθευτές με πίστωση, τι να κάνουμε δεν αγαπάνε οι πολιτικοί τα ΙΕΚ όσο τα ΕΠΑΛ..

Το ΕΠΑΛ πρέπει να αλλάξει ρόλο,17χρονα να κόβουν πρώτα το νήμα και να βγαίνουν στην αγορά εργασίας είναι εντελώς ανούσιο και απλά κοροϊδεύουμε τη κοινωνία. Τα ΕΠΑΛ θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι σαν τα γενικά λύκεια, παρόμοια εξεταστέα ύλη, λιγότερη όμως και γενικά πιο βατά θέματα και κάποια επιπλέον μαθήματα, ειδικοτήτων χωρίς όμως να δίνουν επαγγελματικά δικαιώματα χωρίς να έχουν περάσει οι μαθητές από μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. Και η σύνδεση με τη τριτοβάθμια προβληματίζει, γενικά θέλει άλλο πλάνο για τα ΕΠΑΛ, το να μπαίνεις σε μία τάξη και να κοιτάνε οι μαθητές το ταβάνι, αυτό από μόνο του κάτι λέει.

7
Το νέο ΦΕΚ χτυπάει τους ανέργους ανελέητα και δίνει 2ο και 3ο μισθό σε δημόσιους υπαλλήλους και ιδιωτικούς με 20 και 30 χρόνια προϋπηρεσία. Αυτοί λοιπόν ας βγάζουν 2-3 χιλιάρικα το μήνα και οι άλλοι το μπ@@@@, αξιοκρατικότατο μπράβο στα τσακάλια του υπουγείου! Δεύτερον δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ήταν τα ΙΕΚ πριν 20 χρόνια και αν αποτελούσαν μόνιμη εργασία για τους εκπαιδευτές, θυμηθείτε λίγο ότι εκείνη την εποχή ήταν στα τάρταρα τα ΙΕΚ και τα αντιμετώπιζαν σαν να ήταν επάλ, ύλη από επάλ, προγράμματα που έμοιαζαν με ΕΠΑΛ..τέτοια αγάπη για τα επάλ, πραγματικά ανεξήγητο φαινόμενο ή μάλλον εξηγείται...πελατάκια των κομμάτων οι επαλαζτήδες. Τα ΙΕΚ πρέπει να ανεξαρτητοποιηθούν από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΛ επιτέλους να αποκτήσουν χρήσιμο ρόλο ως λύκεια και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι γίνεται σοβαρή δουλειά στα τεχνικά λύκεια. Αν στη δευτεροβάθμια και στα γενικά λύκεια χρειάζεται αξιολόγηση στα ΕΠΑΛ θέλει ξερίζωμα και πάλι από την αρχή.

Αξιολόγηση στα ΙΕΚ, εργαστηριακό εξοπλισμό στα ΙΕΚ και αλλαγή στα αντιεπιστημονικά κριτήρια αξιολόγησης που θυμίζουν λες και τα έβγαλε ο 5χρονος ανηψιός μου και εξηγούμαι: βάλε την επαγγελματική (με αποδεδειγμένη εργαστηριακή εμπειρία όπου χρειάζεται για να μην έρχονται μπλοκάκηδες και καλά με προϋπηρεσία και δε ξέρουν που πάνε τα 4 αποφεύγοντας τα εργαστήρια και διαλέγοντας μόνο θεωρίες οι πονηροί..) στα 15 με 1 μόριο το έτος, διαχώρισε σωστά τα πτυχία δηλαδή ανέβασε το διδακτορικό στα 11 μόρια και το μεταπτυχιακό στα 5, ανέβασε προϋπηρεσία στα Γβάθμια να πλαφονάρει στα 4 μόρια με 2 το έτος, 1 μόριο η δευτεροβάθμια / έτος και 0,5 η πρωτοβάθμια / έτος (ενήλικες εκπαιδεύεις, ξυπνήστε εκεί στο υπουργείο). Ξένες γλώσσες και EDCL να πλαφονάρουν στα 2 μόρια, αποφάσισε τι θα γίνει με τη πιστοποίηση δε μπορεί να τη μοριοδοτείς μόλις με 2 μόρια, το πιο σωστό βάλτην προϋπόθεση χωρίς μοριοδότηση. Τέλος αφαίρεσαι το δικαίωμα συμμετοχής σε συνταξιούχους και βγάλε οδηγία να προηγούνται οι άνεργοι, ούτως ή άλλως και αυτοί θα περάσουν απο αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου. Βάλε ξανά τα σεμινάρια που έχουμε πληρώσει, αλλά να δίνουν 3 και όχι 6 μόρια. Τα ΙΕΚ δε χρειάζονται ευκαιριάκηδες για να βγάζουν χαρτζιλίκι αλλά άτομα που θα γουστάρουν αυτό που κάνουν.

8
είχα 4 και 2. αλλα και προηγούμενες χρονιές το ίδιο ήταν.
Χμμ..είσαι αρκετά κάτω από 4000 γι'αυτό κ έχεις λίγες κρατήσεις.

9
καλημερα και χρονια πολλα! με διδακτορικο απο 20 μικτα, βγαινει 15,3. πληρωθηκα προχθες. μηπως εχεις πολλες κρατησεις;
Καλησπέρα. Πόσες ώρες είχες ανάθεση;

10
Παιδιά θέμα κρατήσεων είναι, όσοι πληρώθηκαν πάνω από 4000 (περίπου) για το χειμερινό εξάμηνο βγαίνει με διδακτορικό 14,35 ευρώ την ώρα και όχι 15,3, αυτό είναι το ωρομίσθιο για χαμηλότερα ποσά που δεν έχουν κρατήσεις. Οι κρατήσεις επιστρέφονται του χρόνου..

11
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάρτιος 26, 2020, 06:41:05 μμ »
Χωρίς παρεξήγηση το πληροφορικάριος ακούγεται σαν το λεγεωνάριος προτιμότερο το πληροφορικός.

Επίσης στα ΔΙΕΚ δεν ζητάνε να κάνουμε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση άλλα ασύγχρονη αν ήταν σύγχρονη θα μας πλήρωναν (ελπίζω) και δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
Sorry σε αυτό έχεις δίκιο. Για σύγχρονη μιλάμε και streaming, κοίτα ήρθε και άλλη διευκρίνιση από Ζέρβα που λέει ότι περιμένει δεδομένα από τους διευθυντές όσον αφορά την εξ αποστάσεως. Δε παίζει να μη πληρωθούμε για ότι κάνουμε, απλά ή το κάνουμε όλοι μαζί ή μετά μπερδεύει το πράγμα. Εγώ πάντως να κλείσω καλοκαιριάτικα τα παιδιά και να τους κάνω την ίδια θεωρία και πάλι δεν υπάρχει καμία περίπτωςση, μόνο εργαστήρια..Δν έχει νόημα. Στα ΑΕΙ το ίδιο πράγμα κάνουν θεωρίες εξ αποστάσεως και εργαστήρια όταν με το καλό γυρίσουν. Απλά πολλοί εκπαιδευτές και εννοείται τους καταλαβαίνω, φοβούνται ότι θα μείνουν απλήρωτοι..Η προσωπική μου άποψη επειδή ποτέ δεν έχασα λεφτά είτε από ΙΕΚ είτε από ερευνητικά προγράμματα, σαφέσταστα πιο εύκολα να (χάσεις από τον ιδιωτικό τομέα με διάφορες λαμογιές), θα πληρωθούμε κανονικά απλά μας βλέπω για Χριστούγεννα όσον αφορά το τρέχον εξάμηνο.

Για το microsoft teams που ειπε ενας φιλος, μου το προτειναν και εμενα, αλλα επειδη μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος απο webex και fcc δε το χω δοκιμασει.

12
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάρτιος 25, 2020, 09:53:05 μμ »
Να γράψω και τι δικιά μου εμπειρία εδώ και μία εβδομάδα χρησιμοποιώ το e-class του ΙΕΚ.
Είμαι καθηγητής πληροφορικής με μεγάλη άνεση σε πλατφόρμες τέτοιου είδους.

Κατάφερα να ενεργοποιήσω το 85% των μαθητών μου και να υποβάλουν μία εργασία που παράλληλα είναι και παρουσιολόγιο.

Η Ενασχόληση μου με την πλατφόρμα για να στήσω το μάθημα, να περάσω τους σπουδαστές, να ανεβάσω υλικό, εργασία, μερικές ασκήσεις, να βαθμολογήσω και να σχολιάσω την κάθε εργασία ξεχωριστά ... κα ΞΕΠΕΡΑΣΕ τις 7 ώρες !!!     

Ωραία ...
Το ερώτημα είναι
Ποίος θα με πληρώσει τις 7 ώρες που ισούνται με 9 διδακτικές ?

Θα απαντήσω μόνος μου θα πάρω το παράσημο του καλού Μανακα    όπου ν=λ
Σταύρο επειδή είσαι και πληροφορικάριος, μην κολλάς με το e-class ανέβαζε σημειώσεις, αλλά κάνε μάθημα με κανονική πλατφόρμα για streaming όπως το webex kai to fcc, το eclass  είναι για λίγα πράγματα

13
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάρτιος 25, 2020, 10:41:51 πμ »
Υπάρχει συνάδελφος που έχω εργαστεί στο παρελθόν καθηγητής πληροφορικής που στο σπίτι δεν έχει ίντερνετ (μόνο από την εργασία του συνέεται) και έχει κινητό νόκια 3110. Εϊναι καλός συνάδελφος και στο πάνω ταβάνι της λίστας ...
Καλημέρα, το ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ίντερνετ αλλά μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις που είτε δεν έχουν λόγω ιδεολογίας - κόλλημα, είτε μάλλον έχουν ψυχολογικά  :o. Δε γίνεται παιδιά να μην έχεις ίντερνετ, μιλάμε για 12 ευρώ το μήνα όταν το ένα πακέτο τσιγάρα στοιχίζει σχεδόν το 1/3! Και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ένα κινητό μόνο για να παίρνουν τηλέφωνα και από υπολογιστές δε σκαμπάζουν αλλά έτσι όπως το πάμε θα χωριστούμε σε καθηγητές 2 ταχυτήτων σε αυτούς που εξελίσσονται (ο πατέρας μου είναι 70 χρονών και ξέρει κάποια πράγματα καλύτερα από μένα όσον αφορά τις ΤΠΕ χωρίς να είναι πληροφορικάριος και έχω κ άλλα παραδείγματα) και σε αυτούς που πάνε κόντρα στην άποψη ότι οι καθηγητές χρειάζονται updates όσον αφορά τις γνώσεις τους, οπότε βολεύονται ως έχουν όπως οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι. Αυτό που μαθάινω είναι ότι όλο και περισσότεροι αρχίζουν και χρησιμοποιούν πλατφόρμες για εξ αποστάσεως και μάλιστα τα παιδιά είναι ενθουσιασμένα και το βλέπουν ως κάτι ουσιαστικό. Δε μιλάω τόσο για την ασύγχρονη αλλά για το streaming, απίστευτο εργαλείο!

14
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάρτιος 24, 2020, 11:44:58 μμ »
Είστε σίγουρα συνάδελφος; ούτε η πιο "κακιά" διευθύντρια  δε θα μιλούσε έτσι!  Έχουμε να πληρωθούμε ένα χρόνο και δεν τρέχει τίποτα! Επίσης δεν ξέρουμε καν αν θα μετρήσουν αυτές οι ώρες. Στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ όπως θα είδατε οι ώρες θα μετρήσουν κανονικά, οι συνάδελφοι πληρώνονται κάθε μήνα και  η εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση μετά το Πάσχα. Εμεις είμαστε κανονικοί δούλοι!
Λες να σου κάνω πλάκα; Μετρήσουν δε μετρήσουν κάντο για τους σπουδαστές σου, έχεις υποχρέωση. Εκτός αν προτιμας να βλεπεις εκπομπες για τον Κορονοιο και μαστερσεφ. Στα πλαίσια της δουλειάς σου είναι και αυτό. Κάτι που δε λύθηκε τόσα χρόνια περιμένετε κάποιοι να λυθεί εν καιρώ πανδημίας. Από αύριο δίπλα σε Τσιόδρα και Χαρδαλιά θα περιμένουμε λοιπόν και τον Βούτσινο να κάνει ανακοινώσεις για τα ΙΕΚ..Τα ΙΕΚ εχουν αρκετα στραβα, και το ιδιο αγχος που εχετε εσεις καθε χρονο εχω και γω αλλοι συναδελφοι, αλλα για να αλλαξει κατι θα πρεπει να φυγει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ απο τη μεση, θα πρεπει να υπαγομαστε στο υπουργειο παιδειας και θα φυσικα θα πρεπει να ξεκολλησουν απο την ΕΠΑΛιστικη νοοτροπια σε διαφορους τομεις και να αντιμετωπιστει ως ενα μεταδευτεροβαθμιο ιδρυμα εκπαιδευσης και καταρτισης. Εδω μας εκπροσωπει ενα σωματειο το οποιο προωθει αποψεις για συνταξιουχους (που κανονικα δεν θα επρεπε να δουλευουν καν) και δημοσιους υπαλληλους και καλα να μην ειναι στο τελος της λιστας ή του στυλ να μετρανε οι κωδικοι ΣΤΕΠ που ο αλλος τελειωνει ΕΠΑΛ και βαζει οτι ειναι τελειοφοιτος ιατρος και φυσικα κανεις δεν τα ελεγχει..Πολλα στραβα αλλα αν χασουμε και εμεις τη μπαλλα θα μας παρει ολους αμπαριζα. Γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να υπολογιζουν και τη δικη μας αποψη στα περι ΙΕΚ και οχι μονο των διευθυντων..Αλλα μιλαμε για πολιτικους guys, οι τυποι δεν παιζονται πολυ δουλεμα. Αλλο ομως αυτο και αλλο η υποχρεωση που αναλαμβανουμε απεναντι στους ενηλικες εκπαιδευομενους, εστω και με αυτες τις αθλιες συνθηκες.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.