Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - el torero

Σελίδες: 1
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Μάρτιος 21, 2022, 03:21:12 μμ »
Τι εννοείτε να τοποθετηθεί για το συμφέρον της υπηρεσίας; Ή θα πάρει οργανική ή θα μείνει στη διάθεσή. Εφόσον πάρει οργανική πρέπει να την υπηρετήσει.
Με οργανική. Λέω πρωτίστως για την περίπτωση που κάποιος νεομετατιθέμενος δεν δηλώνει σχολεία και το πυσδε τον τοποθετεί κάπου που δεν δήλωσε. Στη δ/νση μου (τουλάχιστον, δεν ξέρω γενικότερα) βλέπεις κατά λέξει την ορολογία " ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ - ΠΡΑΞΗ ΠΥΣΔΕ " .

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Μάρτιος 21, 2022, 02:18:54 μμ »
Καλησπέρα, εάν κάποιος νεομετατιθέμενος τοποθετηθεί οριστικά προς το συμφέρον της υπηρεσίας μπορεί να ζητήσει βελτίωση (έστω την επόμενη χρονιά) χωρίς να έχει υπηρετήσει την οργανική του;

3
Αν πας επειγόντως σε νοσοκομείο για θέμα υγείας κ σε πάνε για τεστ πρώτα, θα τους τα πεις αυτά κ τότε;
Σε νοσοκομειο σου κανουν αυτοι τεστ. Δεν δουλευεις εκει (οπως το θετεις) να θεσεις τους ορους, αν δε σ' αρεσει φευγεις. Απο εκει και περα ξαναδιάβασε τι εγραψα (11/4), σου φανηκε να ειμαι κατα των τεστ ή της επιβολής τους;

4
εστειλα το παρακατω στο σχολειο και λεω να στελνω πριν καθε εξεταση, για το γαμωτο. τωωρα λεω να κανω και το τεστ

selftest
Προς τη δ/νση του σχολείου που εργάζομαι (και όποια αρμόδια θέλει αρχή), ενημερωτικά και σε πνεύμα συνεργασίας:

Σχετικά με το selftest, ανάμεσα στ' άλλα:

· Δεν ζητήθηκε η συναίνεση μου για την τέλεση της απλής αυτής ιατρικής πράξης. Ίσως, καλώς ή κακώς, θεωρείτο αναμενόμενη, σίγουρα όμως όχι δεδομένη.
· Δεν ζητήθηκε η συναίνεση μου για την όποια παρουσίαση των αποτελεσμάτων της τέλεσης της πράξης ως προς το κομμάτι που αποτελεί το καθ' αυτό αντικείμενο της, δλδ της εξέτασης. Τεχνικά μπορεί ίσως η παρουσίαση εν μέρει να κριθεί ως απαραίτητη, εφ' όσον όμως αφορά εμένα και είναι προσωπικό μου δεδομένο, η συναίνεση ειναι ΠΙΟ απαραίτητη.

Επιφυλάσσομαι για παν νόμιμο δικαίωμα μου σχετικά με τα ανωτέρω.

Θα τονίσω οτι καμμία απολύτως αρχή δεν επιτρέπεται απο ενα πολίτευμα να τεθεί πάνω από την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του ατόμου, ούτε η ζωή, διότι τότε δεν μιλάμε για πολίτευμα αλλά για άλλη μορφή εξουσίας.


5
Παράθεση από: pliroforiki
Oχι δα και να χαλιέμαι.. σε απολαμβάνω. Με συγκινούν οι αγώνες σου... Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια με τον τρόπο που περιγράφεις γλαφυρά τις περιπέτειες σου στην ΙΕΚοχώρα και αποτυπώνεις την ορθολογική σου σκέψη.. τόσο μεστά.. τόσο ξεκάθαρα..
Θα γλυτώσω το ΦΠΨ γιατί διαβάζω εσένα. Τύφλα να έχει ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο Κώστας Πρέκας και ο Κώστας Μπογδάνος μπροστά στη φιλοσοφία που τρέχει από τα μπατζάκια σου.
Περιμένω φιλαράκι Παράγοντα του Εδεσσαϊκού και άλλα κείμενα χωρίς αρχή, νόημα, μέση, τέλος αλλά με αρκετό συναίσθημα.
Κάνεις λειτούργημα με τις επιστολές σου! KEEP THEM COMING!

Γιατί ασχολείσαι με την γλώσσα αλλά όχι το περιεχόμενο όσων λέω; Την πρώτη λέω καλαμπουρτζής, τώρα επιμένεις. Εσύ ποιος είσαι ; , γιατί για Χάρρυ Κλυνν δεν το' χεις.  Δε μας λες τις δικές σου δυσάρεστες περιπέτειες στην ΙΕΚοχώρα και πως τις ελαρεαδερφεσιγαντιμετώπισες με τη δική σου μεστή γλώσσα; Επί της ουσίας τί έχεις να πεις / κάνεις , αλλιώς μην πιάνεις χώρο.

6
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;
...
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
...

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..

7
Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

8
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Απουσίες ΙΕΚ
« στις: Αύγουστος 10, 2017, 05:04:40 μμ »
Σε δημόσιο Ιέκ πάω. Ναι ξέρω υπάρχουν και αυτά. Και σε εμάς γίνονται. Υπάρχουν άτομα που απλά έχουν γνωστούς στην γραμματεία και δεν έχουν πατήσει όλο το εξάμηνο και πρόβλημα δεν έχουν και θα κόψουν εμάς που έχουμε 2-3 παραπάνω απουσίες. Είναι άδικο αυτό.

ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ 'ΧΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, βλ. http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576

9
1.Λήγει σύντομα η απόσπαση μου σε ΙΕΚ, είχα δε τον Απρίλη στείλει σχετικά το παρακάτω (εντός [,]παραλείπω ονόματα κοκ) στο αρμόδιο τμημα του υπουργείου (το είχα επίσης κοινοποιήσει στον σύλλογο διδασκόντων):

[
Κ..  δ/ντ.. του ΔΙΕΚ .......:
                   Δεδομένων μεν:  - της κατηγορηματικής σας άρνησης να αποκτήσω κάποια πρόσβαση στον μοναδικό υπολογιστή που είχε πρόσβαση σε εκτυπωτή στο γραφείο όπου μέχρι πρότινος ήμουν ο μόνος εκπαιδευτικός, και στον οποίο υπολογιστή είναι αποθηκευμένα τα αρχεία των μαθητών
                                        - του αντικειμενικού γεγονότος ότι δεν  υπάρχουν μαθητές απουσιολόγοι στα ΔΙΕΚ 
                                        - του ότι οι εκπαιδευτές στα ΔΙΕΚ καίτοι αυξημένων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους και διακρινόμενοι για το ήθος τους, απασχολούνται σε αυτά συχνά αποσπασματικά  ή/και συνολικά για μικρό χρονικό διάστημα γεγονός που αυξάνει το βάρος της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις όχι απλά της διδασκαλίας αλλά της εκπαίδευσης εύρους μαθητών,  καθιστώντας το όχι αβάστακτο αλλά ενίοτε δυσβάστακτο
                                        - της  κατηγορηματικής σας άρνησης να δύναμαι να ερωτώ τον εκάστοτε διδάσκοντα για τους μαθητές που απουσιάζουν, ακόμα και στην περίπτωση εξέτασης προόδου με έναν διδάσκοντα και χωρίς επιτηρητή,  προκειμένου να επικοινωνήσουμε άμεσα με τους απόντες μαθητές - άρνηση την οποία ιδιαίτερα δεν κατακρίνω ως άνευ σκεπτικού, επισημαίνω όμως τουλάχιστον για τους σκοπούς του παρόντος ,

                χωρίς  δε γενικότερα να προχωρώ σε  ατεκμηρίωτα / εσφαλμένα συμπεράσματα  ούτε να εκφέρω βέβαιαν κρίση στο παρόν  για τη στάση σας ή για οτιδήποτε άλλο από τα ανωτέρω , καθώς μάλιστα βλέπω στο ΔΙΕΚ ....... να παράγεται καθημερινά έργο   ,

                εκφράζω τις σχετικές επιφυλάξεις μου, ιδιαίτερα δε για όταν παραλαμβάνω φακέλους γραπτών μαθητών, αναγράφοντας σχετικά κατά την παραλαβή με αναφορά στο παρόν.   
 ]

Κατ' αρχήν επισημαίνω ότι πρωτογενώς δεν τίθεται θέμα νομιμότητας, ο δ/ντης μπορεί να κάνει περίπου ότι θέλει. Κάτι τέτοιο μου είπαν και στο υπουργείο πριν στείλω το παραπάνω, και λίγο – πολύ – εκτός αν έχω κάτι να καταγγείλω -  να κοιτάω τη δουλειά μου. Επίσης είχα απευθύνει το παρόν και στην δ/νση του ΙΕΚ απ' όπου υπήρξε μια τυπική απόκριση. Κατά τ'άλλα δεν είδα από πλευράς αρμόδιου γραφείου υπουργείου κάποια άλλη ενασχόληση με το όλο ζήτημα.



2.Το θέμα βέβαια δεν τελειώνει εδώ.  Αναφέροντας προκαταβολικά πως ότι αναγράφεται στα φορουμ α)αναφέρεται όπου και αν ανά την Ελλάδα αναφέρεται καθώς και β)δεν αποδεικνύει τίποτα ,  έχουμε  π. χ. από το http://www.pde.gr/index.php?topic=766.4438

το θεμα της παρατυπιας ειναι πολυ σχετικο....
εμεις ολη την χροναι υπογραφαμε σε φωτοτυπημενο παρουσιολογιοα και ποτε στο κανονικο. Μετα οι απουσιες μπαιναν οπως να ναι προκειμενου να μην κλεισει το τμημα μιας και υπαρχουν οντως καταρτιζομενοι φαντασματα. αν γινει ελεγχος ολοι οι εκπιαδευτες την εχουμε βαψει διοτι τα αυθεντικα παρουσιολογια δεν τα υπογραφουμε μεις αλλα ...(). Αρα οι παρατυπιες γινονται κατα τα καλα και συμφεροντα.

και από το http://www.pde.gr/index.php?topic=31990.0

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, απλώς να σου πω ότι φίλος μου πάει σε ΙΕΚ και εκεί με τις απουσίες γίνεται χαμός. Υπάρχουν πολλά άτομα που δεν πατάνε σχεδόν ποτέ, γιατί δουλέυουν και δεν παίρνουν απουσίες. Περνάνε κανονικά τα μαθήματα και μάλιστα παίρνουν και βαθμό στα εργαστήρια στα οποία επίσης δεν πατάνε! Άρα προφανώς δεν πας στο ιεκ που πάει ο γνωστός μου!

στο οποίο η απάντηση στο καπάκι:

Σε δημόσιο Ιέκ πάω. Ναι ξέρω υπάρχουν και αυτά. Και σε εμάς γίνονται. Υπάρχουν άτομα που απλά έχουν γνωστούς στην γραμματεία και δεν έχουν πατήσει όλο το εξάμηνο και πρόβλημα δεν έχουν και θα κόψουν εμάς που έχουμε 2-3 παραπάνω απουσίες. Είναι άδικο αυτό.

Το λιγότερο μπορεί λοιπόν να πει κανείς – σε ΙΕΚ ήσουν αποσπασμένος, ααα, μάααλιστα... Νομίζω  επ' αυτού απάντησα.
Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που θα πουν – πως; τι πράγματα ειναι αυτά - κτλ κτλ, κι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Άλλοι θα πουν  - τι σε νοιάζει.  Με νοιάζει, αν μή τι άλλο στην τελική από ποιον και γιατί πληρώνομαι;
Άλλοι θα πουν – έχεις αποδείξεις για κάτι; Το μόνο που μας λες είναι ότι το ΙΕΚ σου είναι καλό. Τι ειρωνεία , να μην σου επιτρέπεται ευθέως , προβλεπόμενα και φανερά να συλλέγεις στοιχεία, αλλά αν κάπως τα βρήκες μεγεια σου με χαρά σου. Ε, ρε γλέντια!! Αυτή είναι η λογική της υποτέλειας , αν και όταν βρεθείς απο πάνω αλλάζεις επίπεδο , status. Μα πρέπει αντιθέτως και οι σπουδαστές να έχουν πρόσβαση στα απουσιολόγια, οι καταστάσεις βαθμολογίας να είναι αναρτημένες κοκ. Ότι το υπουργείο δεν αντιδρά στην έλλειψη νομικού πλαισίου που δεν θα επέτρεπε στην δ/νση του ΙΕΚ να μου αποκλείει την πρόσβαση στον μοναδικό υπολογιστή που είχε πρόσβαση σε εκτυπωτή στο γραφείο όπου μέχρι πρότινος ήμουν ο μόνος εκπαιδευτικός, και στον οποίο υπολογιστή είναι αποθηκευμένα τα αρχεία των μαθητών είναι κατ' αρχήν ισχυρότατο στοιχείο κι αυτό δεν γίνεται αντιληπτό όσο τα μυαλά μας κινούνται στη λογική της υποτέλειας και της αυθαιρεσίας.

3. Επί της ουσίας : ο καπνός μπορεί να είναι από φωτιά, μπορεί να είναι υγρασία, μπορεί να είναι από ξεχασμένο αποτσίγαρο(που μπορεί και ν' αρπάξει), μπορεί να' ναι απο σβησμένο αποτσίγαρο, μπορεί χιλιαδυό.Το θέμα είναι κατ΄ αρχήν θεσμικό και αφορά την κατανομή της εξουσίας  με τους εσωτερικούς μηχανισμούς (κατ' αρχήν προληπτικού) ελέγχου της, ούτως ώστε να προλαμβάνουμε, να εντοπίζουμε , να αναγνωρίζουμε το είδος του καπνού και να μην μην φτάνουμε να ανάβουμε μια φωτιά για να σβήσουμε μιαν άλλη.

Υπάρχουν δύο βασικά μοντέλα που είναι λίγο - πολύ γνωστά και μπορώ κατ' ευθείαν να τα ονομάσω, το “ιεραρχικό” και το “σοσιαλιστικό”, καταλαβαινόμαστε.  Είναι επίσης γνωστά και τα βασικά προβλήματα του καθενός  μοντέλου , που θα τα συνοψίσω αντίστοιχα στις φράσεις “Ποιος θα μας φυλάει από τους φύλακες;” και “ Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι..” Επίσης νομίζω οι περισσότεροι συμφωνούμε οτι το δεύτερο  μοντέλο καθ' ότι πιο δημοκρατικό , εάν και όταν είναι εξίσου αποτελεσματικό, είναι προτιμητέο.

Αυτό που μας διαφεύγει ως εκπαιδευτικοί καθώς και στον πολύ κόσμο - ενώ είναι μπροστά στα μάτια μας -  είναι ότι αντικειμενικά σε μια δουλειά που πρέπει για συγκεκριμενα περιοδικά επαναλαμβανόμενα χρονικά διαστήματα να δίνεις τον εαυτό σου και να αποκαλύπτεσαι πλήρως το επίπεδο της διαφθοράς είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Εάν μάλιστα λειτουργούσε το εξεταστικό σύστημα – να μην επέτρεπε π.χ. σε μαθητές να φοιτούν στη Β' Γενικού Λυκείου, με γνωστικό επίπεδο χαμηλότερο μαθητή Β' Γυμνασίου του 17  σε ΟΛΑ τα μαθήματα – τότε το επίπεδο της διαφθοράς θα ήταν ακόμα χαμηλότερο. Με κάτι “αντε κανά ιδιαιτεράκι” , ή “μπορείς να κάνεις τον καλό , να είσαι φίλος με όλους , παιδιά και γονείς” , μας έχουν γελοιοποιήσει, και ανάμεσα στ' άλλα δεν βλέπουμε το επίπεδο της εργασίας – και όχι μόνο - που προσφέρουμε. Ο γονέας που πληρώνει για φροντιστήρια δυσκολεύεται να το αντιληφθεί αυτό και ξεχνάει ότι δεν υπάρχει φροντιστηριακή τάξη όπου γράφονται όποιοι 30 μαθητές θέλουν και δεν φεύγουν αν δε θέλουν (στην πράξη κάπως έτσι γίνεται στο δημόσιο). Στα πειραματικά σχολεία γίνεται πράγματι σε σχέση με το μέσο όρο των γενικών σαφώς καλύτερο μάθημα αλλά όχι επειδή είναι καλύτεροι οι εκπαιδευτικοί τους. Και πάλι, συγκρίνετε π.χ. ένα σχολείο με μια εφορία, ένα αστυνομικό τμήμα, αλλά και με ένα υπουργείο που θα μπορούσε να λειτουργήσει όχι με το 80% αλλά με το ένα τρίτο των υπαλλήλων του. Είναι χαρακτηριστικό ότι και ο δ/ ντης σχολικής μονάδας έχει ώρες διδασκαλίας, αποκαλύπτεται κι αυτός μπροστά στους μαθητές και τους κηδεμόνας των , και δεν μπορεί έτσι εύκολα να κάνει του κεφαλιού του. Και ο νοών νοείτο.

4.Βάζοντας τα όλα κάτω προκύπτει η λύση: Ισχυροποιώντας και σε μεγάλο βαθμό εξισώνοντας διοικητικά , ιδιαίτερα σε θέματα ελέγχου και όχι απαραίτητα σε θέματα λήψης αποφάσεων , τους εν γένει διδάσκοντες . Δηλαδή ακριβώς το αντίθετο απ' ότι συμβαίνει με τους εκπαιδευτές στα ΙΕΚ που κατ' αρχήν προσλαμβάνονται για  ένα εξάμηνο. Όσον αφορά δε την ενημέρωση και την πληροφορηση ισχυροποιώντας και τους σπουδαστές.

Οι διδάσκοντες πρέπει να όχι απλά να κατατάσσονται  από κεντρική υπηρεσία αλλά από εκεί πρέπει και με βάση τις προτιμήσεις τους να αποστέλλονται στα διάφορα ΙΕΚ , περίπου όπως γίνεται με τους μόνιμους. Οπωσδήποτε δεν είναι απλό, ο γνώμονας όμως πρέπει να είναι να μην δίνεται θεσμικά πλεονάζουσα εξουσία στους δ/ντες των ΙΕΚ, ήτοι να μην δύνανται καν να διαμορφώσουν το πρόγραμμα εξυπηρετώντας αυτούς που θέλουν, προφυλάσσοντας παράλληλα τους δ/ντες όχι τόσο από τις ανυπόστατες κατηγορίες (οι οποίες απλά καταρρέουν σαν ξερή λάσπη) αλλά από τις αντικειμενικά μεν ψευδείς αλλά έχοντες υπόσταση κατηγορίες περί αυτού (μπορεί π.χ.  ακόμα και συμπτωματικά κάποιος να έχει οφεληθεί από ένα πρόγραμμα ) . Ιδιαίτερα δεν πρέπει να  υπάρχει πλεόνασμα εξουσίας των δ/ντων απέναντι στους εκπαιδευτές για τους λόγους που προανέφερα, για δεοντολογικούς λόγους διότι αυτοί είναι οι διδάσκοντες (δεν αρκεί ο αμοιβαίος σεβασμός) και ιδιαίτερα για να μην δύνανται να διεκδικούν οι πρώτοι από τους δεύτερους κάλυψη – ενδεχομένως μάλιστα και συστηματικών ή ακόμα και εν ώρα τελικών εξετάσεων (σπουδαστές φαντάσματα) – απουσιών σπουδαστών,  προφυλάσσοντας παράλληλα τους δ/ντες  από ανυπόστατες και ψευδείς σχετικές κατηγορίες. Το θέμα θεωρητικά τουλάχιστο μπορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις γιατί στον βαθμό που ο δ/ντης και μόνο μπορεί να ελέγχει ανθρώπους , η πραγματικότητα μπορεί να παρουσιάζεται ως  ένα βαθμό ως αυτή που επιλέγει ο ίδιος (εξαιρουμένων τυχόν οπτικοακουστικών μέσων καταγραφής - μιλάμε όμως για ΙΕΚ, όχι για καμμιά πρεσβεία , στρατιωτικό επιτελείο κοκ.). Τα παραπάνω από ένα σημείο και μετά μοιάζουν να ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Ίσως. Όμως η ιστορία γενικότερα έχει δείξει που οδηγούν οι ανισότητες σε μή ελεγχόμενα συστήματα – τα πλεονάσματα εξουσίας λειτουργούν ως μετατρέψιμο νόμισμα.

Εκτιμώ  ότι πρέπει π.χ. ο αποσπασμένος σε ΙΕΚ να επιλέγεται για ένα  σχολικό έτος με κλήρωση από επιθυμούντες και παράλληλα όχι απλά να μπορεί αλλά να υποχρεούται να παρακολουθεί τα τεκταινόμενα, να έχει ευθύνη. Δεν χρειάζονται ούτε περίεργα μεταπτυχιακά ούτε τίποτα, μάλιστα πρέπει η θέση να τραβάει υποψηφίους. Κάαπως έτσι περιορίζεται η διαφθορά και στο στρατό.

Οι σπουδαστές όπως προανέφερα πρέπει να έχουν πρόσβαση στα απουσιολόγια. Τελεία και παύλα. Τα όρια των απουσιών είναι στο15%, ας το πάμε στο 20, στο 30, με νόμο , και να το τηρήσουμε. Με ποια λογική δεν υπάρχει καν απουσιολόγος; Οι καταστάσεις βαθμολογίας πρέπει να είναι αναρτημένες , και στο διαδίκτυο.

Ευελπιστώ η νέα γενιά να αντιληφθεί την αναγκαιότητα ριζικής τροποποίησης των δομών που φτιάχτηκαν για να στηρίζουν το πελατειακό κράτος. Προϋπόθεση  βέβαια είναι να αντιλαμβάνονται έκαστος τον εαυτό του ως κάτι παραπάνω από πελάτη.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159633
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 482
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.