Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - argympall

Σελίδες: 1234
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Αύγουστος 24, 2019, 10:15:28 πμ »
Χωρίς να έχω πρόθεση να σας απογοητεύσω: α) τα τελευταία χρόνια σχεδόν πάντα εκκρεμούσαν αιτήσεις απόσπασης μονίμων σε περιοχές πρόσληψης αναπληρωτών β) είναι ένα "παιχνίδι" του συστήματος που θέλει να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες κατηγορίες βρίσκεται αναπληρωτών γ) οι αιρετοί φυσικά και μπορούν και πρέπει να ασκήσουν πίεση μέχρι τελικής πτώσης δ) εάν όμως είναι ξεκάθαρα απόφαση πολιτικής βούλησης , δυστυχώς..... ε) ξέρω πολύ καλά την αγωνία σας, καθώς και τίς τρεις χρονιές που δεν πήρα απόσπαση ( με τρία ανήλικα παιδιά και πολλά μόρια) πήρε αναπληρωτές.
Ζούμε το θέατρο του παραλόγου κάθε χρόνο με διαφορετικούς κομπάρσους και πρωταγωνιστές.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία!

2
Σχολική ζώνη / Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« στις: Φεβρουάριος 12, 2019, 12:00:40 πμ »
@ Ανεμος
Δεν μου αρέσει να φιλοσοφώ, καταθέτω εμπειρίες. Πιστεύω πως δε γίνεται σοβαρή δουλειά στο σπίτι. Πολύ μεγάλο ποσοστό παιδιών δημοτικού είναι ήδη φυγόπονα, δε δέχονται εύκολα παρατηρήσεις, δε σέβονται το σχολείο, τους δασκάλους , τους συμμαθητές τους. Οι γονείς στα κάγκελα του σχολείου έτοιμοι και πρόθυμοι να σχολιάσουν, να καυτηριάσουν, να προσβάλουν συναδέλφους, τις περισσότερες φορές άδικα. Μάλιστα διαμαρτύρονται αν τα παιδιά τους ''στριμώχνονται", ζορίζονται, έχουν εκπαιδευτικούς που απαιτούν, με την καλή έννοια. Μα τι θέλουμε επιτέλους; Όταν στο σπίτι απαξιώνεται ο δάσκαλος, ο καθηγητής το παιδί πως θα βρει τις σωστές ισορροπίες στο σχολικό περιβάλλον; Τι έρχεται να κάνει εκεί; γιατί έχει αυθάδεια, γκρίνια, ανευθυνότητα, θυμό, έπαρση; Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με την ηθική της κοινωνίας, τον αποδυναμωμένο ρόλο της οικογένειας, την ύλη, τις προτεραιότητες . Κι ενώ τα σχολειά μας έχουν και πολύ σωστά ένταξη, ψυχολόγους, δυνατότητες βοήθειας μέσω φορέων, τα προβλήματα όλο και διογκώνονται. Μήπως να γυρίζαμε πιο πίσω; Θα φτάσουμε στο σημείο να νοσταλγούμε τα δικά μας σχολικά χρόνια 40 χρόνια πριν!

3
Σχολική ζώνη / Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« στις: Φεβρουάριος 11, 2019, 08:23:54 μμ »
Δυστυχώς στην α/θμια θα συμφωνήσω κι εγώ πως η κατάσταση οδεύει από το κακό στο χειρότερο. Οι γονείς έχουμε χάσει επικοινωνία με την πραγματικότητα (είμαι και γονιός και ακούω-βλέπω-ζω). Μαθητής τετάρτης τάξης σε κίνηση της δασκάλας να του κουμπώσει το μπουφάν γιατί είχε πολύ κρύο της ''πέταξε '' κάτι κινέζικα περί μήνυσης επειδή τον ακούμπησε! Γονείς κατηγορούν ε.φ.α. γιατί έβαλε τον κάκιστο βαθμό 9 στην κόρη τους λες και ήρθε η συντέλεια του κόσμου (ευτυχώς που γίνεται κλήρωση για τη σημαία). Πατέρας έρχεται στο σχολείο και κάνει φασαρία γιατί σε εκδήλωση της μητρόπολης έπρεπε να εκπροσωπεί το σχολείο η κόρη του κι όχι ο μαθητής που κληρώθηκε. Πατέρας απειλεί ότι θα φέρει μαϊμού ιατρική βεβαίωση μαζί με έναν - δυο δυσαρεστημένους γιατί δεν έχουν 10 στη φυσική αγωγή. Τα παραπάνω είναι φετινά και από την ίδια σχολική μονάδα, ας μην γράψω άλλα.

4
Έτσι όπως τα έκαναν στο υπουργείο κι αυτοί και οι προηγούμενοι άσχετοι που παρέλασαν μόνο γραπτός ασέπ σώζει την κατάσταση...με προσμέτρηση κριτηρίων πάνω από τη βάση εννοείται.

5
ειναι μέχρι να δώσεις ασεπ και να αρχίσεις να τρέχεις αναπληρωτής μειωμένου στην Αναφη και στη δ δωδ//σου, μετά θα εισχωρησεις στο στρατόπεδο του ''πόσους ασεπ να ξαναδωσουμε ρε παιδιά; αποδείξαμε την αξία μας'' κι όταν θα αρχίσεις να μαζεύσεις προϋπηρεσία θα λές, να μετρήσουν οι κόποι μας, κι όταν θα πας  στα νησάκια με το ένα καράβι την εβδομάδα και θα ανεβαίνεις μερυθμούς χελώνας τον πίνακα, θα λες γιατί; εγω το ίδιο είμαι με τον Αθηναίο; να τα πάρω διπλά!!! κι επιτέλους εμείς, θα λες καλύψαμε τις ραχουλες,και θα έρχονται οι ασεπολάγνοι και θα σου λεν...α δεν ξέρω να δώσουμε την ευκαιρία στους μελλοντικούς νέους...και η κρεατομηχανή θα δουλεύει...
Tην κάθε κρεατομηχανή είναι και στο χέρι μας να τη ρυθμίζουμε να κόβει πιο σωστά, διαφωνείς; Στο κάτω κάτω αν ήμασταν όλοι πιο σωστοί και ηθικοί δε θα κοιτούσαμε μόνο την πάρτη μας και μάλιστα να επηρεάζουμε καταστάσεις ακόμα και να διαμορφώνουμε νόμους και διατάγματα με πιέσεις σε ανδρείκελα, άσχετα ανθρωπάκια που κατέχουν θέσεις. Και μόνο γι΄αυτό το λόγο γραπτός και πάλι γραπτός κι ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!

6
Η αναφορά στις αναλογίες του ΑΣΕΠ 2008, δεν έχει κανένα νόημα, γιατί εν τω μεταξύ έχουνε γίνει πάρα πολλές συνταξιοδοτήσεις, έχουνε συγχωνευτεί σχολικές μονάδες, έχει αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών και όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν το ποσοστό των προσλήψεων. Δεν έχει νόημα να προσπαθείς να αποθαρρύνεις τους μηδενικής προϋπηρεσίας από το να διεκδικήσουν τον μόνο τρόπο που θα μπορούσε να τους οδηγήσει σε μόνιμη θέση.
Ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι δύσκολη διαδικασία, κανείς δεν το αρνήθηκε και θέλει αρκετό διάβασμα.
Αλλά, δεν είναι ακατόρθωτο! Μιλάω εξ ιδίων και γνωρίζω και πολλούς άλλους συναδέλοφυς που διορίστηκαν -σε νεαρή ηλικία μάλιστα- μόνο με τον γραπτό διαγωνισμό, χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά και προϋπηρεσίες ή πολυτεκνίες.
Μη μασάτε, οι μηδενικής!
Τέτοιες προσπάθειες να σας αποθαρρύνουν και να σας απελπίσουν μόνο θάρρος πρέπει να σας δίνουν!
Οι προϋπηρεσιάκηδες που δεν έδωσαν ποτέ ΑΣΕΠ και μπήκαν στα σχολεία με βυσματικό τρόπο, τρέμουν και μόνο στην ιδέα ενός γραπτού διαγωνισμού!
Γι αυτό και πίεσαν για την κατάργησή του και τον διορισμό τους μόνο με την προϋπηρεσία! Γιατί έτσι έχουν μάθει, με μηδενικό κόπο (και μην ακούσω ότι πήγανε στα βουνά και στα λαγκάδια αναπληρωτές γιατί και οι νεοδιόριστοι μέσω ΑΣΕΠ στα βουνά και στα λαγκάδια τοποθετήθηκαν και μάλιστα πολλοί ακόμη εκεί βρίσκονται, ενώ υπάρχουνε αναπληρωτές που δεν έχουνε φύγει καθόλου από τα μεγάλα αστικά κέντρα όλα αυτα τα χρόνια!)
Έτσι ακριβώς είναι, μόνο με γραπτό ασέπ υπάρχει ελπίδα για όλες τις κατηγορίες και σύμφωνα με την αρχή των ίσων ευκαιριών. Σας το λέει κάποια που διορίστηκε με ασέπ χωρίς φροντιστήρια με δύο παιδιά τότε....στην τρίτη και φαρμακερή προσπάθεια ενώ οι προηγούμενες δύο το μόνο που μου έδωσαν ήταν ωρομισθία παρόλο που η σειρά μου ήταν πάντα 1-1,5 μόριο πίσω από τους διοριστέους. Δλδ στην πραγματικότητα έχανα το διορισμό από την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας συναδέλφων που επίσης έγραφαν πολύ καλά. ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΣΕΠ με προσαυξήσεις εφόσον πιάσεις βάση, αυτό είναι το δίκαιο για όλους. Κι επίσης είναι αλήθεια πως οι διοριστέοι ασέπ ήταν πάντα οι τελευταίοι στα φεκ διορισμού και είναι ακόμη (οι περισσότεροι εγκλωβισμένοι πολύ μακριά από τα σπίτια τους.

7
georgia 06
 Νομίζω πως είπα ξεκάθαρα πως το μόνο αξιοκρατικό που δεν εξαιρεί κανέναν είναι ο γραπτός ασέπ με προσαυξήσεις . Αυτό που παρουσιάζεται είναι στρέβλωση της πραγματικότητας και απαξίωση των εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, προσωπική μου άποψη.

8
Καλο...οταν προκυρησει η ΟΛΜΕ απεργιες το ποσοστο ειναι 1-3 %...By the way οι μονιμοι συναδελφοι δεν εχουν καποια αποψη να την εκφρασουν ? Εχει φτασει σε τετοιο βαθμο η χοντροπετσιαση , ο ατομικισμος ? Δεν ξερω τι να πω πλεον για αυτους και ειδικα για τους αυτους μπηκαν με τον ΑΣΕΠ...δεν τους ενοχλει η καταργηση του γραπτου διαγωνισμου...Τιποτα δεν...μονο το 40αρι και απο εκει και περα .... 8)
Θα έλεγα ως μόνιμη πως δεν ασχολούνται ιδιαίτερα. Έχουν όμως άποψη να είστε σίγουροι. Η προσωπική μου γνώμη: Το μόνο δίκαιο, αδιάβλητο, αντικειμενικό σύστημα που δεν απέκλειε κανένα παλιό ή νέο πτυχιούχο ήταν ο γραπτός ασέπ με προσαυξήσεις τίτλων και προϋπηρεσίας μόνο αν συγκέντρωνες βαθμολογία πάνω από τη βάση. Ήταν ψυχοφθόρο αλλά το μόνο που ουσιαστικά αξιολογούσε την επάρκεια γνωστικού κυρίως αντικειμένου αλλά και διδακτικής ή παιδαγωγικής προσέγγισης του κάθε υποψήφιου στην ειδικότητά του.Γιατί συνάδελφοι αυτό είναι που ενδιαφέρει επί της ουσίας για τη συγκεκριμένη θέση δηλαδή τη διδασκαλία στη σχολική αίθουσα. Τώρα με αυτό που δρομολογείται μπαίνουμε σε κυνήγι προσόντων εξαιρετικά αμφιβόλου χρησιμότητας και χρηστικότητας γι΄αυτό που πραγματικά παλεύει ο καθένας. Εάν πιστεύει κάποιος ότι ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση της εκπαίδευσης , ένα σεμινάριο , ένα δεύτερο πτυχίο άσχετο, ένα διδακτορικό άσχετο με τη σχολική αίθουσα πρέπει να αποτελούν προσόντα,  να μοριοδοτούνται σε τέτοιο βαθμό και να κρίνουν τη σειρά διορισμού τότε  αποδέχεται την πλήρη απαξίωση του πτυχίου του, τη στρεβλότητα της πριμοδότησης ενός μεταπτυχιακού αμφιβόλου αξίας πολύ παραπάνω από το πτυχίο του .....προσωπική μου πάντα άποψη.

9
Για μένα το πιο σωστό (επιστημονικά και ηθικά- νόμιμα ) σύστημα θα ήταν γραπτός διαγωνισμός με προσμέτρηση λοιπών κριτηρίων (προϋπηρεσία- ακαδημαϊκά) όπως γινόταν άλλωστε αν δεν κάνω λάθος.Από αυτό που διαβάζω προκύπτουν αδικίες και αστειότητες όπως: μη προσμέτρηση μορίων γραπτών διαγωνισμών που τα τελευταία 10 έτη αποτελεί τον τρόπο διορισμού σύμφωνα με το νόμο, πολύ υψηλή μοριοδότηση μεταπτυχιακών-διδακτορικών χωρίς να ελέγχεται η προέλευση και η συνάφειά τους με τη σχολική τάξη και το διδακτικό αντικείμενο, λάθος διαβάθμιση σχετικά με το βαθμό πτυχίου, κοινωνικά κριτήρια που ή δεν έπρεπε να τα βάλει ή αφού τα βάζει έπρεπε να δώσει παραπάνω μόρια δεδομένης της άσχημης κατάστασης στο δημογραφικό.

10
Πάντως στο προηγούμενο φεκ μετατάξεων από β/θμια σε α/θμια δεν διευκρίνιζε τίποτε για τυχόν αποσπασμένους και 28/09 έβγαλε οδηγίες που αφορούσαν μόνο τους αποσπασμένους σε φορείς!!! 3,5 εβδομάδες μετά το φεκ και μόνο για φορείς και υπηρεσίες.... έλεος πια!

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2018, 07:29:50 πμ »
Προσωπική εκτίμηση για την α/θμια .....ότι έγινε και με τη β/θμια, κάποιες αποσπάσεις δλδ ελάχιστες. Αφού δε θέλουν ν΄ανοίξουν το σύστημα!

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2018, 07:04:21 μμ »
Συνάδελφοι χωρίς να ξέρω τι θα κάνει το υπουργείο ο αιρετός του κύσπε Φασφαλής με ανάρτησή του στο fb συμβουλεύει τους συναδέλφους που ζητούν απόσπαση να καταθέσουν χειρόγραφες αιτήσεις μέσω διευθύνσεων. Αυτό γιατί στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης του κύσπε υπάρχει και το θέμα αποσπάσεων εκπαιδευτικών. Μυστήριο παραμένει, για μένα τουλάχιστον πως θα γίνουν αποσπάσεις με τον οπσυδ κλειστό.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2018, 09:05:19 πμ »
Για ποιες επανεξετάσεις μιλάει ρε παιδιά ο Κορδής αφού το σύστημα άνοιξε μόνο για ενστάσεις; χειρόγραφες μήπως;;;;;

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 09:08:41 μμ »
Ενστάσεις που αφορούν μη ικανοποίηση απόσπασης για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός των λαθών ή των παραλείψεων κατά τη μοριοδότηση δεν ευσταθούν.  Είναι επανεξέταση.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159762
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 254
Σύνολο: 267

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.