Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - katia88

Σελίδες: 1
1
καλησπερα συναδελφοι!
Θα ηθελα να ρωτησω πως τα πατε με τη διδασκαλια παραλληλων κειμενων? Εγω προσπαθω να βρω παραλληλα, ωστε να φτιαξω ενα αρχειο με αντιστοιχο υλικο αλλα δυσκολευομαι! Για παραδειγμα, στην ενοτητα 12 της Πολιτειας τι παραλληλο μπορω να χρησιμοποιησω εκτος απο το ποιημα Η ΑΡΕΤΗ που παιζει πλεον παντου?
Ευχαριστω! :)

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 10, 2018, 12:29:37 πμ »
Και κάτι ακόμα που το είχα πάντα απορία. Όλα αυτά που καλούνται τα παιδιά να γνωρίζουν, όπως πχ ποια ουσιαστικά δε σχηματίζουν ενικό, ποια δε σχηματίζουν πληθυντικό, ποια είναι ελλειπτικά κτλ τα θεωρείτε πραγματικά χρήσιμα; Θέλω να πω είναι δυνατόν να ζητήσουν τύπο που δεν υπάρχει;

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 03, 2018, 01:15:21 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Στο κείμενο 15 το omnis ειναι επιθετικος ή κατηγορηματικός και γιατι; Υπάρχει διχογνωμία από μια έρευνα που έκανα. Κατά τη γνώμη μου είναι επιθετικός. Εσείς τι πιστεύετε;
Ευχαριστώ  :)

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 11:31:05 μμ »
Δες εδώ την απάντησή μου # 1948:

https://www.pde.gr/index.php?topic=753.1946

Σ ευχαριστώ πολύ!
Είναι πολλά τα σχόλια που δεν έχω μπορέσει να τα διαβάσω όλα ώστε να μη ρωτάω τα ίδια!  :)

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2018, 01:55:16 πμ »
Καλησπέρα, στο κείμενο 7 στη πρώτη πρόταση το frumenti είναι γενική υποκειμενική ή αντικειμενική? Απ' ότι είδα κάποια βιβλία το δίνουν με τον έναν και κάποια με τον άλλον τρόπο, τα περισσότερα όμως το έχουν ως γενική αντικειμενική. Ωστόσο εμένα με βάση τη μετάφραση μου ταιριάζει περισσότερο η υποκειμενική: ποιος λείπει? : Το στάρι! ::)

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2018, 11:33:16 μμ »
Στο κείμενο 5 ''ultimis annis vitae suae'' γιατι ειναι λαθος να χαρακτηριστει το suae ως γενικη κτητικη εφοσον η πτωση ειναι γενικη και δηλωνει τη κτηση? Επειδη βλεπω οτι αυτο δεν αναφερεται σε κανενα βοηθημα και ολα το δινουν σαν επιθετικο προσδιορισμο στο vitae!

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 11:50:08 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,
Επειδή δεν έχω ξανα διδάξει λατινικά θα ήθελα μια βοήθεια σχετικά με την ύλη. Μελετώντας την ύλη που δίνει το Υπουργείου Παιδείας, παρατήρησα ότι παρ'όλο που κάποια κείμενα δεν εξετάζονται στη μετάφραση, οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν τα γραμματικά και συντακτικά τους φαινόμενα. Αυτό τι ακριβώς σημαίνει; Μπορεί να μπει κάποιος αρχικός χρόνος ή κάποιο συντακτικό φαινόμενο χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες λέξεις στα κείμενα που τους δίνονται στις εξετάσεις;
Ευχαριστώ!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 544

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.