Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Oliver

Σελίδες: 123 ... 32
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 12:52:38 πμ »
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το  ταδε".
Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι
γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους.
Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.
Ειδικοτερα
στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει
"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης....
......Το πυσδε λαμβανει υποψη    αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και  ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας.   γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος.   δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και  "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."
αρ 15
"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια)  γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".

Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?

19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1
"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οι
επισυναπτόμενοι πίνακες Α, Β , Γ κλπ"

σελ 3
"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη"
Επομενως μεχρι εδω προκυπτει οτι σημειο αναφορας για κενη οργανικη θεση στον πινακα οργανικης συνθεσης της περιοχης μεταθεσης ειναι η διαιρεση με το 20 που αποτελει, οπως εχει αναφερθει ξανα στο φορουμ, τον θεωρητικο Μ,Ο των υποχρεωτικων ωραριων μας.

Οποτε με -20 δινεται το πρωτο κενο ανα σχολειο και αν υπαρχει υπολοιπο ελλειμματος τουλαχ αλλων 12 ωρων (και το οποιο απορρεει απο την 2η βασικη εγκυκλιο δηλ την 84582/δ2) δινεται και 2 κενο δηλ αρκουν αυτες οι 32 ωρες για να δημιουργησουν τα 2 κενα.

(παρεμπιπτοντως εαν στη φαση των βελτιωσεων ανακοινωθει (απο τη δδε) σε ενα σχολειο χ ελλειμμα 31 ωρων, τοτε θα δοθει 1 οργανικο κενο. Ομως υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει εκπκος με 18ω ΥΩ και ως εκ τουτου να απομεινει,  για την τελευταια φαση των εναπομεινάντων, ελλειμμα 13 ωρων που θα γεννησουν άλλο ενα μη διαφαινομενο κενο και το οποιο θα μπορεσει να διεκδικηθει μονο απο οσους εκπκους ειχαν υποβαλλει, στη φαση των βελτιωσεων, δηλωση προτιμησης για τουλαχ ενα οποιοδηποτε σχολειο. Αρα δηλωση προτιμησης στη β φαση των βελτιωσεων δεν πρεπει να κανουν μονο οσοι ειναι βεβαιοι οτι τους καλυπτει 100% το σχολειο της οργανικης τους. Αν τους καλυπτει κατα 99%, τοτε αξιζει να καταθεσουν αιτηση και στη φαση των βελτιωσεων αλλα και στη φαση των εναπομειναντων για τη διεκδικηση του  σχολειο που τους καλυπτει στο 100%)

Αυτά όμως που παρέθεσες αναφέρονται στα οργανικά κενά των μεταθέσεων και όχι στα οργανικά κενά τοποθέτησης.

Το μόνο που έχω βρει για τα οργανικά κενά τοποθέτησης είναι το παρακάτω από την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ.177284/Ε2/22-10-2018:
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 12:46:24 πμ »
.

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 18, 2024, 10:00:38 μμ »
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το
"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο  84582/δ2  σελ 4.
Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)

Το ότι για το 2ο κενό θέλουμε τουλάχιστον -32 ώρες, για το 3ο τουλάχιστον -52 ώρες, για το 4ο τουλάχιστον -72 ώρες πού αναφέρεται; Και επίσης ναι, αυτή η 2η συνθήκη για τον ΠΕ04 (τουλάχιστον -12 ώρες στο σύνολο του ΠΕ04) πού αναφέρεται;

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 18, 2024, 12:57:45 πμ »
Χαίρετε! Από ό, τι γνωρίζω, τα οργανικά κενά τοποθέτησης βγαίνουν σύμφωνα με το ακόλουθο: https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf

Γνωρίζει κανείς σε ποια ΦΕΚ βασίζεται το παραπάνω;

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Απρίλιος 07, 2024, 04:56:12 μμ »
Συνεπώς, στην εγκύκλιο των μετατάξεων θα δούμε μειωμένα τα κενά...

Δεν είχαν υπολογιστεί για τις μεταθέσεις οι ώρες στα Πρότυπα και Πειραματικά. Άρα δε θα δούμε μείωση στην εγκύκλιο των μετατάξεων.

6
Δεν εχει να κανει με το εθνικο απιλυτηριο αλλα με τα νεα προγραμματα σπουδων και τη διδακτεα υλη...εκει θα φανει η αυξηση ή μειωση ωρων σε καποιες ειδικοτητες...

Θεωρείς δηλαδή ότι θα έχουμε αλλαγές στα ωρολόγια;

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 29, 2024, 01:49:00 πμ »
Το 1:1 σημαίνει ότι για κάθε έναν εκπαιδευτικό που συνταξιοδοτείται διορίζω έναν εκπαιδευτικό, χωρίς, όμως, ο εκπαιδευτικός που διορίζω να είναι απαραίτητα της ίδιας ειδικότητας με αυτόν που συνταξιοδοτήθηκε.

8
Συνάδελφοι, πιστεύετε με το "Εθνικό Απολυτήριο" που προωθείται, θα έχουμε και αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα; Έχετε ακούσει κάτι;

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 11:51:29 μμ »
Δεν χρησιμεύει σε τίποτα το να αθροίζονται αλγεβρικά τα κενά με τα πλεονάσματα ώστε να συμπληρωθεί η στήλη γενικό σύνολο ανά κλάδο. Το ότι στους πίνακες των αιρετών γίνεται αυτό νομίζω πως μπέρδεψε πολλούς συναδέλφους.

Έτσι, οι νηπιαγωγοί για παράδειγμα δεν έχουν 156 μόνο κενά (αριθμός που θα ήταν μικρότερος και από τις φετινές παραιτήσεις) αλλά 251 κενά και 95 πλεονάσματα (και μας ενδιαφέρουν μόνο τα κενά όταν μιλάμε για διορισμούς). Αντίστοιχα, στους ΠΕ11 που στο σύνολο γράφει +336, έχουμε 121 κενά και 457 πλεονάσματα.

Αν αθροίσουμε ξεχωριστά τα κενά και τα πλεονάσματα, τότε με βάση τα στοιχεία του πίνακα που κοινοποίησε ο αιρετός ΚΥΣΠΕ Ν. Φασφαλής προκύπτουν για την πρωτοβάθμια τα εξής νούμερα:

ΚΛΑΔΟΣ / ΚΕΝΑ / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΠΕ70:        -2.256   +71
ΠΕ60:        -251      +95
ΠΕ05:        -36         +6
ΠΕ06:        -206       +104
ΠΕ07:        -17         +7
ΠΕ08:        -18         +13
ΠΕ11:        -121       +457
ΠΕ79.01:  -503       +10
ΠΕ79.02:  -4            0
ΠΕ86:        -45         +24
ΠΕ91.01:  -2            +4
ΣΥΝΟΛΟ:  -3.459    +791

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΠΕ70-71:  -160       +12
ΠΕ60-61:  -60         +14
ΠΕ11:        -4           +10 
ΠΕ79.01:  -15         +3
ΣΥΝΟΛΟ:  -239      +39   

ΣΥΝΟΛΟ Π.Ε.: 3.698 κενά και 830 πλεονάσματα

Επομένως, αν τα προσθέσουμε στα αντίστοιχα κενά της δευτεροβάθμιας, έχουμε μέχρι στιγμής 7.761 εν δυνάμει οργανικά κενά διορισμών έναντι μόλις 4.045 συνταξιοδοτήσεων (και μας λείπουν ακόμα τα κενά των ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Επίσης, ένα σχόλιο για τους ΠΕ70 μιας που είναι ο κλάδος μου: Με βάση τα επίσημα στοιχεία ο κλάδος εμφανίζεται να έχει 2.256 κενά και 71 πλεονάσματα (έναντι μόνο 1.225 συνταξιοδοτήσεων). Και για να υπάρχει μην υπάρχει απορία σε κάποιους, νομίζω πως πρέπει να εξηγηθεί πως προκύπτουν τα λιγοστά αυτά (σε σχέση με άλλους κλάδους) πλεονάσματα. Το σύνολό τους προκύπτει μόνο σε 6 από τις 78 περιοχές μετάθεσης είτε εξαιτίας σχολικών μεταβολών που είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια δεκάδων οργανικών θέσεων που δεν μπόρεσαν να αντισταθμίσουν οι φετινές παραιτήσεις (Ημαθία, Καρδίτσα, Ροδόπη), είτε εξαιτίας της μετατροπής δημοτικών σχολείων σε πειραματικά των οποίων οι καταργούμενες οργανικές ήταν περισσότερες από τις συνταξιοδοτήσεις (Α' Χίου, Χανιά). Στην Καστοριά εξαιτίας και των δύο αυτών λόγων υπάρχει πλεόνασμα που δεν έχει εκλείψει από πέρυσι. Το γεγονός μάλιστα πως σε κάποιες περιοχές έχει χρησιμοποιηθεί η εκτίμηση ΠΥΣΠΕ για τον υπολογισμό και δεν δόθηκε το σύνολο των υπαρκτών οργανικών κενών (π.χ. Β', Γ' Αθήνας, Α' Πειραιά), νομίζω πως δεν αφήνει αμφιβολίες ότι όλα τα κενά που βλέπουμε αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες και πως αν δεν δούμε σημαντική στελέχωση της Αττικής με διορισμούς φέτος, τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα από τον Σεπτέμβρη και πολύ φοβάμαι πως με τους υπάρχοντες πίνακες αναπληρωτών ολόκληρες τάξεις θα μείνουν χωρίς δάσκαλο μετά τη β' φάση σε Δυτική και Ανατολική Αττική (αναμένουμε βέβαια να δούμε και τους αριθμούς μετά τις μεταθέσεις στην Αττική για αυτό).

Τέλος, κρατάω το link της ανάρτησης αυτής στο πρόχειρό μου γιατί νομίζω πως θα μας χρειαστεί όταν βγει η εγκύκλιος των μετατάξεων σε μερικές εβδομάδες (για τους συνολικούς αριθμούς κενών ανά κλάδο πάντα, η γεωγραφία όπως έχουμε πει θα αλλάξει σημαντικά).

Προφανώς, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε κλάδους της Αθμιας με κλάδους της Βθμιας ως προς τα πλεονάσματα, αφού υπάρχει διαφορετικό σύστημα για τον προσδιορισμό των κενών/πλεονασμάτων στις 2 βαθμίδες. Π.χ. 1 πλεονασματικός φυσικός δε σημαίνει ότι δεν έχει ώρες για να καλύψει το ωράριό του, απλά, σε μια ομάδα σχολείων δεν μπορεί να καλύψει μόνο με Φυσική, αλλά πιθανό να μπορεί να καλύψει με Β και Γ Ανάθεση. 1 πλεονασματικός δάσκαλος σημαίνει ότι δεν έχει τάξη να πάρει.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 08:43:14 μμ »
Αναμένοντας την ανακοίνωση των μεταθέσεων αυτή την εβδομάδα, που θα οριστικοποιήσουν και τα εν δυνάμει οργανικά κενά με βάση τα οποία θα μπορέσουν να γίνουν οι φετινοί διορισμοί νομίζω πως αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα έως τώρα δεδομένα.

Για την πρωτοβάθμια και τους ΕΕΠ-ΕΒΠ αναμένουμε την κοινοποίηση των κενών από τους αιρετούς και για τη δευτεροβάθμια κατόπιν επεξεργασίας των πινάκων που δημοσίευσε ο αιρετός Θ. Κατσωνόπουλος έχουμε:

Γενική αγωγή: 2.828 κενά και 1.469 πλεονάσματα

Ειδική αγωγή: 847 κενά και 64 πλεονάσματα

Μουσικά σχολεία: 388 κενά (αυτά έμειναν μετά τις μεταθέσεις στις μουσικές ειδικότητες με βάση την ενημέρωση του αιρετού).

ΣΥΝΟΛΟ Δ.Ε.: 4.063 οργανικά κενά έναντι μόλις 2.244 παραιτήσεων

Τα κενά αυτά όπως φάνηκε και από τα προηγούμενα χρόνια αναμένεται να είναι πολύ κοντά στα κενά των μετατάξεων και άρα και στα κενά διορισμών (ΠΡΟΣΟΧΗ: στα εν δυνάμει, όχι σε αυτά που θα δοθούν τελικά), αλλά με εντελώς διαφορετική γεωγραφική κατανομή.

Το τεράστιο μάλιστα πλήθος τους σε σχέση με τις συνταξιοδοτήσεις νομίζω πως έπρεπε ήδη να χτυπήσει καμπανάκι σε κάποιους και να είχαμε κινητοποιήσεις για την αύξηση του αριθμού των διορισμών ΧΘΕΣ. Αλλά τους περισσότερους συνδικαλιστές και σωματεία μάλλον δεν τους καίγεται καρφί...

Δηλαδή έχεις παρατηρήσει ότι ελάχιστοι φεύγουν από πλεονασματικές περιοχές;

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 11:25:36 πμ »
.

12
Η παράταση των πινάκων αυτή τη στιγμή δεν είναι επιλογή αλλά μπορεί να είναι μονόδρομος. Δεν έχει σχέση με τον γραπτό διαγωνισμό.

Για ποια/ποιες προκηρύξεις μιλάς;

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Μάρτιος 18, 2024, 11:28:50 μμ »
Σωστά όλα αυτά που αναφέρετε, αλλά προσωπικά πιστεύω πως είναι σημεία των καιρών. Αν δεν υπήρχαν 50.000 αναπληρωτές, αν δεν υπήρχε ένα παχυλό ΕΣΠΑ, αν δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ανάγκη για αναπληρωτές παράλληλης στήριξης με τη μορφή που έχει σήμερα ο θεσμός και αν δεν υπήρχε αναντιστοιχία στους μισθούς δημοσίου και ιδιωτικού τομέα νομίζω πως τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Όλα αυτά δημιουργούν έναν αναπληρωτή ο οποίος άπαξ και προσληφθεί μία φορά επαναπαύεται και απλά κοιτάζει πως θα απορροφηθεί ξανά στην α' ή την β' φάση και όλη η διαδικασία μέχρι το επόμενο καλοκαίρι μπαίνει στον αυτόματο. Αν το υπουργείο αποφασίσει να τον διορίσει (ή να του ιδρύσει τις οργανικές που του υποσχέθηκε) έχει καλώς, αλλιώς τον Σεπτέμβρη το πολύ πολύ να είναι και πάλι δίπλα στο σπιτάκι του. Τίποτα δεν εξαρτάται από τον ίδιο, απλά είναι έρμαιο των διαθέσεων ενός υπουργού παιδείας και τα έχει πλήρως εσωτερικεύσει όλα αυτά. Έλα όμως που κάποια στιγμή η (έτσι και αλλιώς) προσωρινή θεσούλα του θα πάψει να υπάρχει και εκεί θα πέσει από τα σύννεφα (μπορεί να είμαι νέος, αλλά ξέρω πολύ καλά πως ανατρέπονταν τα πράγματα από τη μια μέρα στην άλλη τα προηγούμενα χρόνια).

Μην με παρεξηγήσετε, αλλά πραγματικά ώρες ώρες σκέφτομαι πως χρειάζεται ένα μεγάλο χαστούκι στον κλάδο μας για να ξυπνήσει και να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Δεν μπορεί να έχουμε φτάσει στον Μάρτιο και να συζητάμε για τους διορισμούς και τις συνταξιοδοτήσεις εδώ μέσα 10 άτομα σε σύνολο 50.000 εν ενεργεία αναπληρωτών (δείτε τις συζητήσεις που γίνονταν εδώ μέσα τα προηγούμενα χρόνια και θα εκπλαγείτε). Νομίζετε ότι αν δεν δοθούν καθόλου νέες οργανικές ή ακόμα και αν δεν γίνουν καθόλου διορισμοί φέτος θα ανοίξει κανένα ρουθούνι; Αρκεί να μπαίνει το χιλιάρικο και τέλος. Και άντε να υπάρχει λίγο άγχος το καλοκαίρι μέχρι να έρθει η επαναπρόσληψη. Από τη στιγμή που θα έρθει το sms μέχρι την απόλυση όλα μάλλον βαίνουν καλώς για τον μέσο σημερινό αναπληρωτή...

Παίζει πολλοί να είναι της άποψης: "Και τι με νοιάζουν οι διορισμοί; Αφού δεν είμαι σε θέση διορισμού."

14
Με την ίδια επιτυχία που είχε και ο αγώνας κατά της αξιολόγησης...φαντάζομαι...

Αν δεν παλέψουμε, δε θα μάθουμε.

Σελίδες: 123 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159605
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.