Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Byrd

Σελίδες: 12
1
η βεβαιωση που εδινε το τεβε το 2017 την εποχη δηλ που ενσωματώνονταν στον ΕΦΚΑ, ηταν της μορφης

https://ibb.co/1qxxPx4
Ειχε υποβληθει εντυπη αιτηση για "  βεβαιωση χρονου ασφαλισης/καταβολης εισφορων για  αναγνωριση προυπηρεσιας εκτος δημοσιου τομεα κατ εφαρμογη των διαταξεων ν 4452/17"
Αυτη την εποχη δε γνωριζω με βεβαιοτητα πως γινεται η διαδικασια, αλλα απο οσα ειδα κ καταλαβα πιθανολογω οτι γινεται δια ζωσης.
Βρισκω αυτο
https://www.efka.gov.gr/el/me-misthotoi/bebaiose-eisphoron-gia-phorologike-chrese
αλλα εχει μονο απο το 2021 κ μετα.
Επισης δες εδω
https://www.slideshare.net/sofianopoulos_pan/2219517.
Ειναι βεβαιο οτι τη βεβαιωση θα πρεπει να στην εκδώσει η τοπικη υπηρεσια εφκα στην οποια εχει ενσωματωθει  ο ΟΑΕΕ (πρωην τεβε) που χειριζονταν το φακελο σου και στον οποιο πηγαινες για καταβολη εισφορων (στη δικη μου περιοχη καταβάλλαμε δια ζωσης τις εισφορες τω καιρώ εκεινω,,).
Οποτε κατα τη γνωμη μου θα πρπεπει να παρεις τηλ στην τοπικη υπηρεσια εφκα και να ζητησεις μια βεβαιωση με το θεμα που σου ειπα παραπανω και θα παρει το δρομο της η υποθεση. Στη συνεχεια με αυτη τη βεβαιωση θα πας στη δδε και θα καταθεσεις αναλογη αιτηση προς το πυσδε (το 2017 μονο αυτη η βεβαιωση ηταν προαπαιτουμενη απο το πυσδε)
υγ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΑΦΗΣ  ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ μονο ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΧ εχει αναγνωριστει σε πε80 προυπηρεσια που αφορα εργασια σε λογιστικο γραφειο και σε τεχνικες ειδικοτητες εργασια ως μηχανικοι-ελευθεροι επαγγελματιες. Στο διαδικτυο υπαρχουν οι σχετικες διευκρινιστικές[/color]


Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Η απάντησή σας είναι τόσο αναλυτική και λεπτομερής που δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρανόησης ή κάποιας επιπλέον ερώτησης. Πολύτιμη η βοήθειά σας πραγματικά!!

2
μετραει για βαθμολογικη μόνο, αλλα θα πρέπει να είναι συναφής ως προς τα αντικείμενα, στα οποία απασχολούνται οι υπάλληλοι ή είναι δυνατόν κατά τις οργανικές διατάξεις της υπηρεσίας τους να απασχοληθούν. Προσωπικα αναγνωρισα 7 ετη (το μεγιστο που δικαιουμουν αν και ειχα περισσοτερα ετη ασφαλισης) οπου ειχα ασφαλιση τεβε και εργαζομουν ως φροντιστης(κατ οικον διδασκαλια).

Δεν μετραει για μειωση διδακτικου ωραριου , ουτε μισθολογικα (αν και ποτε δεν ξερεις τι θα γινει στο μελλον), παρά μόνο σου δινει τη δυνατοτητα να ανεβεις βαθμολογικα πιο γρηγορα στον βαθμο Α (δηλ μετα τη διετη υπηρεσια ως δοκιμος αντι να πας στο Β βαθμο πας κατευθειαν στον Α) γεγονος επουσιωδους σημασιας ΑΥΤΗ ΤΗ στιγμή.

Η βασικη νομοθεσια ειναι στο
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A9%CE%A9%CE%93%CE%A94653%CE%A0%CE%A3-%CE%A813

και Το υπ. αρ. 92665/Ε2/02-06-2017 έγγραφο του ΥΠ.Π.ΕΘ. «Συμπληρωματικές διευκρινίσεις -Σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 4452/2017 για αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα».






Καλησπέρα σας!

Είμαι νεοδιόριστος του 23. Ήθελα να ρωτήσω για την προϋπηρεσία ως ελεύθερος επαγγελματίας με ασφάλεια πρώην ΤΕΒΕ. Ήμουν πολλά χρόνια, πάνω από 10, με ασφάλεια ΤΕΒΕ (με ιδιότητα συναφή με τη διδασκαλία) και θα θελα να την καταθέσω τώρα κατά την ανάληψη υπηρεσίας ως νεοδιόριστος (έστω κι αν είναι μόνο για τη βαθμολογική εξέλιξη). Με ποιο ακριβώς πιστοποιητικό βεβαιώνεται η ασφάλεια και προϋπηρεσία μου στο ΤΕΒΕ; Είναι μήπως κάποιο έντυπο που θα βρω στον παρακάτω σύνδεσμο; (γιατί έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό)

https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Account/GsisOAuth2Authenticate.aspx





3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 29, 2023, 03:54:48 μμ »
Τα κενά των μουσικών Αβάθμιας (που στις μεταθέσεις ήταν 550) γιατί δεν υπάρχουν στην εγκύκλιο μετατάξεων;

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Δικαίωση ΣτΕ Ασεπιτών
« στις: Οκτώβριος 09, 2022, 01:22:46 μμ »
Υπάρχει κάποια ενεργή ομάδα στο FB για επικοινωνία σε σχέση με αυτό το θέμα;

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Δικαίωση ΣτΕ Ασεπιτών
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2022, 04:40:43 μμ »
Απηύθυνα το ίδιο ερώτημα στο γραφείο και η απάντηση ήταν ότι σύμφωνα με την πρόσφατη νομολογία του ΣτΕ, είναι η αίτηση προς το υπουργείο που χρειάζεται να είναι εντός του εύλογου

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Δικαίωση ΣτΕ Ασεπιτών
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2022, 04:59:30 μμ »
Ποια είναι η νομική κίνηση που χρειάζεται να βρίσκεται εντός του εύλογου χρονικού διαστήματος; Είναι η αρχική αίτηση αναδρομικού διορισμού που έγινε από το δικηγόρο; ή είναι η ημερομηνία κατάθεσης της προσφυγής από το δικηγόρο; Ρωτώ διότι ενδέχεται η πρώτη να είναι εντός του ευλογου ενώ η δεύτερη οριακά εκτός..

7
Το σκέφτηκα κι είπα να το κάνω, αλλά η ταυτοποίηση θέλει παραπάνω δουλειά, γιατί η σειρά στον πίνακα που αναφέρει είναι στον πίνακα του κάθε οργάνου κι όχι του κεντρικού πίνακα. Θα το κάνω κι αυτό κάποια στιγμή, γιατί θα πρέπει να κοιτάω τους αριθμούς ταυτοτήτων πάλι...

Η αλήθεια είναι ότι είναι μπελάς οι ειδικεύσεις. Νομίζω είναι γύρω στις 38 ειδικεύσεις.

Ευχαριστώ και πάλι!!

8
Από τους εκκαθαρισμένους πλέον έχουν αφαιρεθεί κι οι διορισμένοι σε άλλες ειδικότητες. Υπενθυμίζω:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yTam6wKXb3HjHCMcXW2xI5Yb95UGyN9B46BbU2Z0LCQ/edit?usp=sharing



Ευχαριστούμε πολύ για τους πίνακες! Η βοήθειά σου είναι πραγματικά πολύτιμη!!

Μία επισήμναση θα θελα να κάνω σε σχέση με τον κλάδο ΠΕ79 Μουσικής Επιστήμης. Έχουν αφαιρεθεί όσοι μουσικοί διορίστηκαν στην Αβάθμια και Ββθμια αλλά δεν έχουν αφαιρεθεί όσοι ΠΕ79 διορίστηκαν στα μουσικά σχολεία σε μουσικές ειδικεύσεις (πχ πιάνο, βιολί κλπ). Αυτοί που διορίστηκαν στις μουσικές ειδικεύσεις στα μουσικά σχολεία βρίσκονται και στον ενιαίο πίνακα ΠΕ79. Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν γίνει η εκκαθαριση και σε αυτό το σημείο.

Ευχαριστούμε πολύ και πάλι!

9
Ευχαριστούμε πολύ για τους πίνακες! Η βοήθειά σου είναι πραγματικά πολύτιμη!!

Μία επισήμναση θα θελα να κάνω σε σχέση με τον κλάδο ΠΕ79 Μουσικής Επιστήμης. Έχουν αφαιρεθεί όσοι μουσικοί διορίστηκαν στην Αβάθμια και Ββθμια αλλά δεν έχουν αφαιρεθεί όσοι ΠΕ79 διορίστηκαν στα μουσικά σχολεία σε μουσικές ειδικεύσεις (πχ πιάνο, βιολί κλπ). Αυτοί που διορίστηκαν στις μουσικές ειδικεύσεις στα μουσικά σχολεία βρίσκονται και στον ενιαίο πίνακα ΠΕ79. Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν γίνει η εκκαθαριση και σε αυτό το σημείο.

Ευχαριστούμε πολύ και πάλι!

10
Ο θρίαμβος της 527 προήλθε από τη γενναιότητα και μαχητικότητα των εκπαιδευτικών που διακρίθηκαν με διαφάνεια μέσα από το γραπτό διαγωνισμό με αξιοκρατία. Θα μπορούσαν να γίνουν παράδειγμα μαχητικότητας στους νέους μηδενικής προϋπηρεσίας (αλλά δεν έγιναν)

Για το τέλος του γραπτού διαγωνισμού δεν ευθύνονται ούτε από οι πολιτικοί ούτε οι ασεπούλες που εκδίδουν τις αξίες του εκπαιδευτικού στους διαδρόμους του υπουργείου.

Το τέλος του γραπτού διαγωνισμού έρχεται από τη λιγοψυχία των επιτυχόντων ΑΣΕΠ να στηρίξουν τις ίδιες αξίες που για αυτές προσέφυγαν στη δικαιοσύνη πριν 3 χρόνια. Μεταχειρίζονται την επιτυχία τους στον γρ διαγ με την ίδια ιδιοτέλεια που προστατεύουν οι αποτυχόντες του γρ διαγ τα μόρια από την προϋπηρεσία τους. Όμως ο γραπτός διαγωνισμός διασφαλίζει το κοινό συμφέρον όλων

11
    Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

    Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δίνει βαθύτατα  την εντύπωση ότι δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο ούτε και τα ιδανικά της αξιοκρατίας και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείτε είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο ένας και μοναδικός  τρόπος που επιτρέπει σε όλους  επι ίσοις όροις, χωρίς αποκλεισμούς και  ανισότητες,  να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι.  Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων. Εκτός φυσικά και αν αυτό δεν αποτελεί επιδίωξη της παρούσας κυβέρνησης , κάτι το οποίο αδυνατούσε να πιστέψει, μέχρι τώρα τουλάχιστον ,πλήθος νέων ανθρώπων που εναπέθεσαν τις ελπίδες τους  για  αποκατάσταση της αξιοκρατίας αξιοκρατία σε ΄σας.

     Τα κριτήρια επιλογής θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό βάσει  προϋπηρεσίας κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527/2015), τη στιγμή που το ΣτΕ ορίζει ρητά ότι οι προσλήψεις-διορισμοί των εκπαιδευτικών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο - προϋπόθεση την επιτυχή συμμετοχή στους εν λόγω διαγωνισμούς. Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

    Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων.
    Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

    https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896



Λοιπόν, έκανα κάποιες μικρές  αλλαγές  στο κείμενο της sikat, κυρίως στην 1η παράγραφο. Δείτε και πείτε μου τι νομίζετε οσο πιο άμεσα γίνεται!
Και πιό είναι το επόμενο βήμα ;
Δεν θα ήταν καλύτερο να είναι ενυπόγραφο; πχ ονοματεπώνυμο του καθένος ,ειδικότητα και επιτυχίες ΑΣΕΠ;

+++++

Συμφωνώ!

12
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων.

 Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.

Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896



Επιτέλους!!

Συμφωνώ!! Ας είναι αυτό μια αρχή πολλών δράσεων υπέρ της επιστροφής του γραπτού διαγωνισμού

13
++++++++
όσο νωρίτερα το αντιληφθούν οι μηδενικής ή με ελάχιστη προϋπηρεσία, τόσο καλύτερα για τους ίδιους. Χρειάζεται αντίδραση και κινητοποίηση. Αλλιώς,  δεν υπάρχει ελπίδα. Ακόμη και μεταπτυχιακό να ΄έχει κάποιος, δεν τον κατατάσσει αυτόματα διοριστέο.
Δυστυχώς, η κυβέρνηση θέλει να καταργήσει τον γραπτό ΑΣΕΠ για να δημιουργήσει κλειστό πελατολόγειο,εγκλωβισμένων ψηφοφόρων στη βούλησή της και τους (asepοula και σια) μεσάζοντες.


+++
Όσο πιο γρήγορα αντιληφθούν όχι μόνο οι μηδενικής αλλά και οι επιτυχόντες παλαιών ΑΣΕΠ (συμπεριφέρονται στην επιτυχία τους με τον ίδιο τρόπο που συμπεριφέρονται και οι έχοντες προυπηρεσία χωρίς επιτυχία σε γρ. διαγ.)
Μόνο ένας νέος γραπτός διαγωνισμός μπορεί να λύσει το κουβάρι

14
Μπορείς να περάσεις στον ΑΣΕΠ με προσωπικό και μόνο διάβασμα. Άπειρα τα παραδείγματα. Στο χέρι του καθενός είναι. Αντίθετα, η προϋπηρεσία χωρίς πρότερη επιτυχία στον ΑΣΕΠ ήταν αποτέλεσμα καλών γνωριμιών, τα μόρια από τα πτυχία καλών εισοδημάτων, γιατί μπορεί κι εγώ να έχω όσα προσόντα κατέκτησα με κόστος μηδενικό: ούτε φροντιτήρια για ξένες γλώσσες, ούτε επί πληρωμή μεταπτυχιακό (ε..στο διδακτορικό παίρνεις και κάτι, αλλιώς τι!), αλλά δεν ισχύει αυτό για την πλειοψηφία, είτε λόγω απόστασης από τα αστικά κέντρα είτε λόγω έλλειψης χρημάτων δεν δύνανται όλοι να κάνουν ένα μεταπτυχιακό.
Επομένως, ο διαγωνισμός ΜΟΝΟ μας θέτει σε κοινή αφετηρία, όσο το δυνατόν πιο πολύ. Δεν θέλετε να το κατανοήσετε! Δεν πειράζει! Οι βολεμένοι, όσοι νομίζουν ότι έχουν βολευτεί είναι πολλοί, ο χαμένος στην περίπτωσή μας είναι η αξιοκρατία και το δημόσιο σχολείο, που θα γεμίσει τυχοδιώκτες της εκπαίδευσης. Έχουμε συνηθίσει από τέτοιους σε όλους τους άλλους τομείς τόσα χρόνια χωρίς ασεπ και μετά με τις φωτογραφικές προκηρύξεις. Το τελευταίο οχυρό ας πέσει. Και τι έγινε...Προσωπικά όμως λυπάμαι πολύ.



Μιλάς με αλήθειες

Μεγάλη η θλίψη για την απόρριψη της ιδέας ενός νέου γραπτού διαγωνισμού και από τους νέους και από τους παλαιούς επιτυχόντες ΑΣΕΠ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159460
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 240
Σύνολο: 240

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.