Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - chert

Σελίδες: 1234
1
Η υπόθεση είναι ανοιχτή και εκκρεμεί, το ξέρει και το  υπουργείο και η υπουργός και οι επόμενοι υπουργοί που θα ρθουν. Ξέρω σε πολλούς δεν αρέσει και το πολεμάνε, αλλά αργά η γρήγορα θα έρθει η δικαίωση. Μην σας πτοεί κανένας επιτήδειος προυπηρεσιολάγνος, που τρέμει τον ασεπ γιατι θα φανει η ανεπάρκεια του.

2
και αυτοι που τα εχουν κανει και τα 2?
με τον ενα ή με τον αλλο τρόπο θα διοριστούν, για την αδικια μιλάω.

3
Oι κυβερνώντες μπορούν και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν για να διευθετηθεί αυτή η ΑΔΙΚΙΑ.
Φοβούνται ωστόσο όλους αυτούς τους αναπληρωτές που εδώ και 10χρόνια έχουν πάει σε όλη τη Ελλάδα χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ και έχουν μαζέψει προϋπηρεσία από το "παράθυρο". Θα τους κατασπαράξουν άμα πουν ένα/δυο χρόνια θα διορίσουμε από τους πίνακες του ασεπ2008
Να πούμε αλήθειες…

4
για όλα αυτά είναι ίσως και ένας πολύ καλός λόγος για να μη ξανα έρθει ο γραπτός
δοκιμάστηκε, έφερε αδικίες , δικαστήρια και παραθυράκια
συνεχίζεις εσυ, οπου δεις ασεπ2008 φλύκταινες βγάζεις χαχαχχαχα, αστειοςςςςςς

5
Αυτοι που λενε για επαγγελματιες και μη και οτι αν δεν πιασεις τη βαση δεν αξιζεις να εισαι σε σχολικη ταξη, να ξερετε ειναι ατομα με 0 προυπηρεσια.
και εσεις με μηδεν επιτυχια στον ΑΣΕΠ αλλά με πολύ προυπηρεσία, κατι που το ΣΤΕ απεφάνθη ότι είναι παράνομο.
πείτε μας πωσ εγινε αυτό?

6
Μας τάξανε;;; Ενώ στον γραπτό ΑΣΕΠ δεν τάζουνε νομίζετε... Δεν ψάχνουν ήδη κάποιοι να βρουν ποιος θα τους βολέψει. Έτσι για την ιστορία αυτή είναι η ιστορία του Δημοσίου όλα τα χρόνια και για όλες τις υπηρεσίες. Άλλοι έδιναν γραπτούς και δεν τους έπαιρναν παρά μόνο με αγώνες γιατί τους έκρυβαν την επιτυχία και άλλοι έμπαιναν από τα παράθυρα. Αυτά τώρα γίνονται; Μόνο στην εκπαίδευση; Όχι!!! Για αυτό σας λέω ότι αυτά που λέτε είναι πολύ ωραία αλλά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Προσωπικά εάν γίνει γραπτός εγώ την προσπάθειά μου θα την κάνω. Αλλά ούτε μέσο έχω ούτε προτίθεμαι να πληρώσω φροντιστήρια. Επομένως, καλώς ή κακώς οι πιθανότητες να δουλέψω μειώνονται έως και μηδενίζονται. Και σας ρωτάω ξανά. Στη γενική αυτή τη στιγμή οι φιλόλογοι είναι γύρω στις 30000. Από αυτούς άντε να επιτύχουν και να αριστεύσουν όπως λέτε 5000. Θα δουλέψουν αυτοί οι 5000; Όχι! αλλά θα μπαίνουν σε έναν αγώνα ξανά και ξανά μήπως και δουλέψουν. Θεωρώ ότι ο γραπτός είναι απάνθρωπος γιατί μεγαλώνοντας βλέπω ότι είναι άδικο για τις μεγαλύτερες ηλικίες να μπαίνουν στο ίδιο βαρέλι με τους νεότερους που δεν έχουν υποχρεώσεις.
δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι υποχρεώσεις σας, μην προβάλετε τις προσωπικές ιστορίες για κάτι τόσο σημαντικό όσο η παιδεία.
να επιλέγατε κάποιο άλλο επάγγελμα που δεν απαιτεί συνεχές διάβασμα

7
Εάν δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται σε αυτή την χώρα ή εάν σας βολεύει να μην το καταλαβαίνετε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Νομίζω ότι όλοι έξω στην κοινωνία ζούμε, έχουμε εμπειρίες, ακούμε και βλέπουμε τι ισχύει. Είναι επομένως όλοι οι γιατροί άριστοι κατά τη γνώμη σας; Γιατί και αυτοί εξετάσεις δίνουν αλλά όχι για να διοριστούν. Είναι όμως;
εντάξει ας μην αλλάξει τίποτα, ας τα αφησουμε οπώς έχουν τα πραγματα, να είναι χάλια. Αφού ετσί σας τάξανε τόσα χρόνια,
Για κάτι καλύτερο από αυτο που συμβένει τώρα ψάχνουμε. Την τελευταία δεκαετία όσοι διορίστικαν δεν χρειαζόταν επιτυχία στον ασεπ , πήραν προυπηρεσία με πάρανομο τρόπο, το ΣΤΕ εχεί αποφανθει καταδικαστικά για αυτά.

8
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος εδώ. Ο εκπαιδευτικός δεν αρκεί να γνωρίζει ΆΡΙΣΤΑ το αντικείμενό του. Πρέπει πρώτα από όλα να είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν με βολεύει; Γιατί συνέχεια κυνηγάμε την ουρά μας σε αυτή την χώρα. Αντί να βελτιώνουμε ουσιαστικά τον ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, κάθε λιγο και λιγάκι αλλάζουμε τον τρόπο που εξετάζονται τα παιδιά, τον τρόπο που προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, τον τρόπο που εξετάζονται οι γιατροί. Το αποτέλεσμα;;; Πάλι το μέσο βασιλεύει σε αυτή τη χώρα. Εάν νομίζετε ότι δεν ξέρω το αντικείμενό μου κάνετε λάθος. Αλλά δεν είμαι μια βαθμολογία. Όπως δεν είναι και οι μαθητές μου τόσα χρόνια. Είμαστε περισσότερα. Δεν επικροτώ το προσοντολόγιο γιατί και αυτό δεν είναι αντικειμενικό. Αλλά όχι γραπτός. Να βρούνε άλλο τρόπο. Να κλείσουν σχολές. Να δώσουν δικαίωμα εργασίας σε άλλες θέσεις. αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα γιατί δεν είμαι εγώ στη θέση της οργάνωσης και του σχεδιασμού. Το μόνο που θα πω ως εκπαιδευτικός είναι ότι θλίβομαι με τέτοιες απόψεις. Και σας ρωτάω. Στο μαθητή σας που δεν είναι άριστος του λέτε ότι η θέση του δεν είναι στο άριστο σχολείο σας;
τι σχέση έχει ο μαθητής με τον καθηγητη στο θέμα της αριστειας? νόμιζω τα έχετε μπλεξει στο κεφάλι σας επείδη θίγονται τα συμφέροντα σας. ο καθηγητης πρεπει να είναι άριστος, τέλος. Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερος τρόπος αξιολόγησης απο τον γραπτό, στείλτε στο υπουργειο τις προτάσεις σας.

9
Ένας υπάλληλος γραφείου αν δεν ξέρει ΑΡΙΣΤΑ το γνωστικό του αντικείμενο δεν επηρεάζει τόσο πολύ την απόδοση του. Οπότε δεν είναι απαραίτητος ένας γραπτός διαγωνισμός, το κράτος ελέγχει τα προσόντα των υποψηφίων και διορίζει.
Ο εκπαιδευτικός για να διδάξει επιβάλετε να γνωρίζει ΑΡΙΣΤΑ το γνωστικό του αντικείμενο. Συνεπώς το κράτος πρέπει να βρε έναν καλύτερο τρόπο αξιολόγησης, από τα πτυχία και τα προσόντα. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Αν δεν σας βολεύει τώρα είναι άλλη υπόθεση. Και μένα δεν με βολεύει γιατί δεν γνωρίζω άριστα το γνωστικό μου αντικείμενο, αλλά το σωστό και το δίκαιο πρέπει να είναι προς το συμφέρον του συνόλου (στη συγκεκριμένη περίπτωση προς το καλύτερο μέλλον τη χώρας, την παιδεία). Εδώ όλοι αραδιάζετε τις προσωπικές σας ιστορίες. 

10
καλα ρε παιδια υπαρχει καποιος που δεχεται να μπει βαση με τον γραπτο διαγωνισμο και να μην εχουν δικαιωμα συμμετοχης οσοι δεν πιασουν τη βαση; Τοτε το πτυχιο τι ειδους αξια εχει; Ειναι σαν να σου λεει σε τεσταρω αν πραγματικα κανεις για αυτη τη δουλεια, το πτυχιο ειναι απλα ενα δικαοσμητικο. ΝΤΡΟΠΗ
H εκπαίδευση είναι η πιο σημαντική δαπάνη/επένδυση που κάνει ένα κράτος, προφανώς πρέπει να βρει τους καλύτερους. Επίσης, αν δεν μπορείτε να πιάσετε τη βάση στο γνωστικό σας αντικέιμενο, δεν έχετε θέση στο σχολείο. 

11
γιατί φοβάστε τόσο πολύ τον γραπτό διαγωνισμό;
αν δεν μπορείτε να γραψέτε βάση στο γνωστικό σας αντικείμενο, δεν θα πρεπει να βρίσκεστε στο σχολείο.
Η εκπαιδευση είναι η πιο σημαντική επένδυση/δαπάνη που κάνει ένα κράτος, φυσικά πρέπει να βρει τους καλύτερους.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιανουάριος 14, 2022, 09:46:11 πμ »
αυτός ο PASAS123 εμφανίζεται μόνο όταν τιθεται το θέμα των επιτυχόντων του ασεπ2008,
τι εμμονη ειναι αυτη, αστειος ο τύπος

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Δεκέμβριος 01, 2021, 01:21:50 μμ »
έχει κανείς κάποιο νέο για τους νεους διορισμούς των επιτυχόντων ασεπ2008?

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Νοέμβριος 29, 2021, 08:58:08 μμ »
δικαστήρια μπορούν να εκκρεμούν και πολύ καλά τους κάνετε, μαζί σας
άλλο αυτό και άλλο οι ΝΕΟΙ διορισμοί
στους νέους διορισμούς ισχύει ο 4589/2019
οι όποιοι δικαστικοί διορισμοί τους αποφασίζει το δικαστήριο και το υπουργείο τους πραγματοποιεί
είναι ξεχωριστά αυτά τα δύο
στους νέους διορισμούς θα εφαρμοστεί ο 4589/2019
αν ένα δικαστήριο βγάλει απόφαση για συμπερίληψη ή το οτιδήποτε, θα το εφαρμόσει το υπουργείο χώρια απο τον 4589
αυτό δε καταλαβαίνεται
Ρε μεγάλε χαλάρωσε λίγο, ποιος είσαι που θα μας πεις εσυ που θα γράφουμε? σου αρέσει δεν σου αρέσει νέους διορισμούς διεκδικούμε. Άρα είμαστε σωστό νήμα. Εμάς δεν μας πειράζει που υπάρχεις εδώ, εσένα γιατί σε πειράζει? Γιατί δεν σε βολευει προφανώς. Άντε ηρέμησε και άσε μας να συζητήσουμε.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158566
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.