Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - almali

Σελίδες: 123 ... 9
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου
« στις: Αύγουστος 08, 2020, 08:52:07 μμ »
Θα παρακαλούσα κάποιον που μπορεί να γνωρίζει την ισχύουσα νομοθεσία να μου δώσει μια απάντηση στο εξής ερώτημα:
Υπάρχουν διαφορετικές νομικές διατάξεις βάσει των οποίων μπορεί να κρίνει το ΠΥΣΔΕ αν ένα άτομο ανήκει σε ειδική κατηγορία για λόγους υγείας τέκνου στις τοποθετήσεις για οργανική θέση και άλλες νομικές διατάξεις για να υπαχθεί σε ειδική κατηγορία προκειμένου να μην του ζητηθεί να συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο; Πρόκειται για άτομο με λιγότερα μόρια και  τοποθέτηση την ίδια σχ. χρονιά στο ίδιο σχολείο με εμένα  το οποίο κρίθηκε, παρά την αίτησή του για να υπαχθεί σε ειδική κατηγορία, ότι δεν εμπίπτει η περίπτωσή του στις ισχύουσες διατάξεις για ένταξη σε ειδική κατηγορία (ήθελε να διεκδικήσει θέση σε άλλο σχολείο και απορρίφθηκε η ένστασή του) . Αν ζητηθεί από το ΠΥΣΔΕ να κρίνει πιο από τα δύο άτομα θα προηγηθεί για συμπλήρωση ωραρίου (να επισημάνω ότι έχω περισσότερα μόρια) υπάρχουν άλλες νομικές διατάξεις προκειμένου να ισχυριστεί ότι αυτό το άτομο δεν θα μετακινηθεί λόγω προβλημάτων υγείας τέκνου;(παρόλο που δεν εντάχθηκε, να τονίσω σε ειδική κατηγορία την περίοδο των τοποθετήσεων και απορρίπτονται συνεχώς οι αιτήσεις του;) Ευχαριστώ πολύ όποιον ασχοληθεί και γνωρίζει ζητήματα εκπαιδευτικής νομοθεσίας για να μην είμαι στα τυφλά. Μπορεί κανείς να μου απαντήσει;

2
Δεν γνωρίζει κανένας τις νομικές διατάξεις που ανέφερα παραπάνω για να με κατατοπίσει;
Ας ενδιαφερθεί κάποιος που μπορεί!  :-\

3
οποιος ανήκει σε ειδική κατηγορία ΔΕΝ φευγει από το σχολείο και ΔΕΝ χαραχτηρίζεται υπεράριθμος, δλδ συμπληρώνει παντα πρώτος ωράριο. Το θεμα είναι αν ανήκει σε ειδική κατηγορία, γιατί είναι περιορισμένες οι παθησεις που σε εντάσουν σε ειδική κατηγορία. Αναλογα με την πάθηση εντάσσεσαι ή όχι, σε ειδική κατηγορία, δεν παίρνεις απί πλέον μόρια (στις μεταθέσεις, γαιτί στις αποσπάσεις παίρνεις). Οι εκ/κοί που ανηκουν σε ειδική κατηγορία συγκρίνονται μεταξύ τους βάση μορίων και προηγούνται όλων των υπολοίπων που δεν ειναι ειδική κατηγορία
Είναι δυνατόν κάποιος που δεν έχει ενταχθεί σε ειδική κατηγορία κατά την περίοδο των τοποθετήσεων ,μετά αν δεν συμπληρώνει ωράριο πλήρες στο σχολείο και είναι ο τελευταίος στον κλάδο εκπαιδευτικός, να τον εντάξει το ΠΥΣΔΕ σε ειδική κατηγορία τότε προκειμένου να μην μετακινηθεί;;;; Είναι άλλο ΠΔ για τις ειδικές κατηγορίες στις τοποθετήσεις και άλλο για το αν θα μετακινηθεί για να συμπληρώσει; Εγώ ως τώρα έχω βρει μόνο το ΠΔ 50/96 άρθρο 13. Ας με διαφωτίσει όποιος γνωρίζει υπεύθυνα γιατί πρέπει να ξέρω πιο είναι το νόμιμο επιτέλους! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

4
Θα παρακαλούσα κάποιον που μπορεί να γνωρίζει την ισχύουσα νομοθεσία να μου δώσει μια απάντηση στο εξής ερώτημα:
Υπάρχουν διαφορετικές νομικές διατάξεις βάσει των οποίων μπορεί να κρίνει το ΠΥΣΔΕ αν ένα άτομο ανήκει σε ειδική κατηγορία για λόγους υγείας τέκνου στις τοποθετήσεις για οργανική θέση και άλλες νομικές διατάξεις για να υπαχθεί σε ειδική κατηγορία προκειμένου να μην του ζητηθεί να συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο; Πρόκειται για άτομο με λιγότερα μόρια και  τοποθέτηση την ίδια σχ. χρονιά στο ίδιο σχολείο με εμένα  το οποίο κρίθηκε, παρά την αίτησή του για να υπαχθεί σε ειδική κατηγορία, ότι δεν εμπίπτει η περίπτωσή του στις ισχύουσες διατάξεις για ένταξη σε ειδική κατηγορία (ήθελε να διεκδικήσει θέση σε άλλο σχολείο και απορρίφθηκε η ένστασή του) . Αν ζητηθεί από το ΠΥΣΔΕ να κρίνει πιο από τα δύο άτομα θα προηγηθεί για συμπλήρωση ωραρίου (να επισημάνω ότι έχω περισσότερα μόρια) υπάρχουν άλλες νομικές διατάξεις προκειμένου να ισχυριστεί ότι αυτό το άτομο δεν θα μετακινηθεί λόγω προβλημάτων υγείας τέκνου;(παρόλο που δεν εντάχθηκε, να τονίσω σε ειδική κατηγορία την περίοδο των τοποθετήσεων και απορρίπτονται συνεχώς οι αιτήσεις του;) Ευχαριστώ πολύ όποιον ασχοληθεί και γνωρίζει ζητήματα εκπαιδευτικής νομοθεσίας για να μην είμαι στα τυφλά. Μπορεί κανείς να μου απαντήσει;

5
Δεν γνωρίζει κανείς τίποτα σχετικά με το ζήτημα που έχω εκθέσει παρακαλώ;

6
Θα ήθελα συνάδελφοι, κάποιος που γνωρίζει τις ισχύουσες διατάξεις να μου απαντήσει στο εξής ερώτημα:
Παίρνει κάποιος τον Σεπτέμβριο οργανική σε ένα σχολείο και τον Οκτώβριο έρχεται με οργανική άλλος συνάδελφος τον οποίο αφαίρεσαν από την προηγούμενη τοποθέτησή του μετά από ένσταση τρίτου. Όμως το σχολείο μπορεί να καλύψει με ωράριο πλήρες μόνο τον ένα ενώ για τον άλλο διαθέτει μόνο 13 ώρες και στη συνέχεια πρέπει να διατεθεί για συμπλήρωση σε άλλο σχολείο. Ποιος από τους δύο θεωρείται αρχαιότερος για να παραμείνει με το πλήρες ωράριο;
Επίσης να πω ότι με βάσει τους μοριακούς πίνακες της ΔΔΕ ο πρώτος έχει 80,08 μόρια και ο άλλος 76,54 αλλά ανήκει σε ειδική κατηγορία.(κάποια πάθηση τέκνου) Υπάρχουν κάποια άλλα μόρια που παίρνει ο δεύτερος από ειδικές διατάξεις για να προηγείται στην οργανική από αυτόν με τα περισσότερα μόρια; Πρόκειται για τυχόν μόρια που δεν φαίνονται στον μοριακό πίνακα που έχει δημοσιεύσει η ΔΔΕ;
Παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος! ???

7
Θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει για το τί ισχύει φέτος για την αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων στο γυμνάσιο. Ευχαριστώ.

8
Θα ήθελα να ρωτήσω σε όποιον δίδασκε πέρσι λογοτεχνία β΄λυκείου τί γίνεται με το άγνωστο τελικά; Είναι ένα οποιοδήποτε κείμενο άσχετο από το διδαγμένο; Μήπως μπορεί κάποιος να ανεβάσει κάποιο θέμα για να πάρω μια ιδέα για τον τύπο των ερωτήσεων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 27, 2015, 07:14:45 μμ »
Πραγματικά έχω μπερδευτεί διαβάζοντας το πρόγραμμα σπουδών με ημερ. 22 Ιανουαρίου 2015. Δεν ήμουν σε ΓΕΛ την τελευταία χρονιά και θα ήθελα τα φώτα σας : Θα μας στείλουν άλλα βιβλία για τα αρχαία της α΄λυκείου;γιατί είδα να αναφέρεται σε κείμενα όπως Πλούταρχο και Αρριανό που δεν κάναμε από ό,τι θυμάμαι καθώς και σε νέο εγχειρίδιο της Α.Ε. Ας με διαφωτίσει κάποιος παρακαλώ!

10
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Ιούνιος 28, 2015, 09:11:56 πμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω για σιγουριά αν η περίοδος της άδειας επαπειλούμενης κύησης προσμετράται στον 1 χρόνο που χρειάζεται για την υπηρέτηση της οργανικής. Όσο χαζό και είναι ας μου απαντήσει κάποιος!

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάρτιος 24, 2014, 10:26:13 μμ »
Πώς ενημερώνεται κανείς για τους φορείς στους οποίους μπορείς να κάνεις αίτηση απόσπασης; δηλώνεις στην αίτηση απόσπασης συγκεκριμένα τον φορέα πέρα από την περιοχή την οποία θέλεις; δηλαδή μπορείς ταυτόχρονα να δηλώσεις και για να πας σε σχολείο κανονικά μιας περιοχής και για να πας σε ένα φορέα;
μπορεί κάποιος να με ενημερώσει κατατοπιστικά ή να μου πει που μπορώ να βρω πληροφορίες;

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάρτιος 03, 2014, 12:44:49 πμ »
κανένας δεν κατάλαβε;;;;

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάρτιος 03, 2014, 12:24:44 πμ »
μπορεί κάποιος αν κατάλαβε να με ενημερώσει αν μπορούμε όσοι έχουμε υποχρεωτική συνυπηρέτηση με σύζυγο λόγω επαγγέλματος να κάνουμε αίτηση μετάθεσης;πραγματικά με καίει. ευχαριστώ.ας μου απαντήσει κάποιος!!!!


14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Απρίλιος 21, 2012, 03:00:33 μμ »
http://www.art-teachers.com/

Θα στείλεις αίτηση στο ΠΥΣΔΕ ότι θέλεις να κριθείς υπεράριθμη (αν θες).

...
β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
  ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
...


μετά θα ζητήσεις άρση υπεραριθμίας
...
β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου γραφείου ή της ίδιας διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί γραφείο.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
....
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά επειδη δεν τα γνωρίζω αυτά θα μπορούσες να μου εξηγήσεις:
  • τι θα γίνεί αν δεν ζητήσω να βγω υπεράριθμη;
έχω δικαίωμα να το ζητήσω αυτό και γιατί να με συμφέρει;
όλη αυτή η διαδικασία θα κρατήσει μέχρι τον Σεπτέμβρη;
γιατί μου έγραψες ότι μετά πρέπει να ζητήσω άρση υπεραριθμίας; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά χρειάζομαι τα φώτα σου!
[/list]

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.