Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MiVaLo

Σελίδες: 123 ... 13
1
δεν ισχύει αυτό που λες, μέχρι το 2016 οι ώρες των φυσικών (στα γυμνάσια) ήταν τόσες όσες των βιολόγων και των γεωλόγων.
Το σενάριό σου θα μπορούσε να έχει βάση αν ΔΕΝ υπήρχαν τα νούμερα που σου παρέθεσα, ήδη από πριν. Το μοτίβο της δυσαναλογίας μονίμων/ωρών γιγαντώνεται όσο πιο πίσω πηγαίνεις.

Οι συγχωνεύσεις δεν ήταν τόσες όσες ισχυρίζεσαι. Κι αυτό αποδυκνείετε από το γεγονός ότι η δυσαναλογία που ανέφερα υπήρχε ήδη από πιο παλιά.
(Βλέπε θέσεις προτελευταίου ασεπ για παράδειγμα)
Παράθεση
Στατιστικά το 2009  είχαμε 1892 δημόσια γυμνάσια  και 1297 δημόσια γενικά λύκεια  482 επαγγελματικά. 
Το 2016 ο συνολικός αριθμός των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανέρχονταν σε 3455. Από αυτά 1677 είναι Γυμνάσια, 1060 Λύκεια, 508 ΕΠΑΛ
Μια απλή ματιά δίνει μείωση 450 λιγότερα. Περίπου 200 γυμνάσια και 200 κάτι λύκεια.
http://kesyp-ampel.att.sch.gr/greek_ed_syst_euridice_0910.pdf (περιλαμβάνει και τα ωρολόγια προγράμματα γυμνασίων λυκείων και τεχνικών )
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/253102_ptyhes-tis-deyterobathmias-ekpaideysis-stin-ellada-2018


Όμως θέλω να μου εξηγήσεις, οι φυσικοί είχαν περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο από βιολόγους και γεωλόγους, με τη δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων τότε θα πολλαπλασιάζονταν οι ώρες τους πολύ περισσότερο από αυτές των βιολόγων, γεωλόγων άρα θα σημειωνόταν γενικότερη αύξηση όχι μόνο για τους δεύτερους.
Παράθεση
Ακατάληπτα αυτά που γράφεις. Από τις συγχωνεύσεις, την αύξηση μαθητών, και την μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής, οι ανάγκες για διορισμούς μειώθηκαν.
Τυχαία αυξήθηκαν οι «οργανικές» θέσεις για βιολόγους και γεωλόγους. Και βάζω εισαγωγικά γιατί δεν θα πραγματοποιούνταν διορισμοί για μια δεκαετία όπως είχαν συμφωνήσει με τους «θεσμούς-τρόικα».
Και εξηγώ πάλι το τυχαία. Η μείωση σε 200 λύκεια και 200 γυμνάσια (2009 vs 2016) προκάλεσε αύξηση στον αριθμών των τμήματων και αύξηση των ωρών της βιολογίας και γεωλογίας στο μαγικό νούμερο 11(12 μετά την αύξηση ωραρίου αν δεν κάνω λάθος)  που ορίζει οργανική θέση, θεωρητικά πάντα αφού δεν θα καλύπτονταν με διορισμό...
Παράλληλα οι φυσικοί που ως πλειονότητα είχαν τις περισσότερες οργανικές θέσεις στις μονάδες που καταργήθηκαν συσσωρεύτηκαν στις υπόλοιπες.

Υπενθυμίζω πως στα γυμνάσια (που είναι περισσότερα από τα γενικά λύκεια) οι ώρες των φυσικών αυξήθηκαν ενώ των βιολόγων,γεωλόγων μειώθηκαν. Παράλληλα τελευταία μπήκε και το 6ωρο των κατευθύνσεων στα λύκεια.

Τεκμηριώνεται διαρκώς εδώ, απλά υπάρχει η επιλογή του να εθελοτυφλεί κανείς γιατί τον συμφέρει.Πως να το κάνουμε;
Να το πω και διαφορετικά, ποιοι ευνοήθηκαν περισσότερο από το νόμο για την κρίση και τη ρύθμιση υπεραριθμίας; Γιατί τα ΠΥΣΔΕ όσον αφορά τις τοποθετήσεις βγάζουν τα κενά στα γυμνάσια ΕΝΙΑΙΑ ως ΠΕ04 ενώ στα λύκεια ανά ειδικότητα;
Κάπως πρέπει να διαχειριστεί το πλεόνασμα.
Παράθεση
Πάλι εριστικός και καταγγελτικός λόγος. Νομίζω ότι ο κλάδος ΠΕ04 ήταν όπως των φιλολόγων ενώ κάποια στιγμή διασπάστηκε και μετά αν κατάλαβα καλά μισοενώθηκε ξανά.
Σίγουρα κάποιες στρεβλώσεις οφείλονται σε αυτό. Δεν το έχω ψάξει αλλά θα το κάνω άμεσα.
Εγώ θέλω να αποδείξω  ότι το μνημόνιο όπως εφαρμόστηκε στην εκπαίδευση ουσιαστικά την κατέστρεψε.
Πας σε ένα σχολείο και βλέπεις συναδέλφους γεμάτους ανησυχία να πασχίζουν, πίσω από μια τερατώδη γραφειοκρατία, να κρυφτούν και να προστατευτούν ο ένας απ’ τον άλλο… Αυτό δεν είναι το νορμάλ για εκπαιδευτικούς. Οι σχέσεις είναι σημαντικές αν θέλουμε στα αλήθεια το καλό το δικό μας…

Φτάσαμε στο ζουμί. Οργανικό κενό σημαίνει κάποιες ώρες (τουλάχιστον 12) μάθημα Α΄ανάθεσης σε σχολείο ή ομάδα σχολείων που ψάχνουν τον αντίστοιχο καθηγητή;
Πλεόνασμα σημαίνει ότι υπάρχει μόνιμος που δεν συγκεντρώνει τις μίνιμουμ ώρες Α΄ανάθεση;
(ρητορικά τα παραπάνω..)

Αν λοιπόν σε μια περιοχή π.χ. με 10 πλεονάσματα από μια ειδικότητα, βγουν οι 5 στη σύνταξη (που προφανώς κάλυπταν ωράριο-αν το κάλυπταν κιόλας-με άλλα μαθήματα), αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθούν με άλλους 5 της ίδιας ειδικότητας για να συνεχίσουν κάνουν  το ίδιο;

Ξαναλέω, δεν αντιλέγω ότι τα...συμφέροντα μπορούν να οδηγήσουν στο να παίξουν ρόλο τελικά οι συνταξιοδοτήσεις. Μη προσπαθείτε να μας πείσετε όμως ότι είναι και το σωστό.
Γελάνε και οι πέτρες!
Παράθεση
Στο δια ταύτα λοιπόν. Απ’ ότι λέει και ένας παραπάνω με μια ανακοίνωση, απ’ την εκπαίδευση έφυγαν 2600 φυσικοί, μείωση  πάνω από 40%.
Τα σχολεία στην δευτεροβάθμια συνολικά είναι 3500 όσοι ακριβώς είναι και οι φυσικοί τώρα.
Και να σε ρωτήσω ευθέως εδώ. Πιστεύεις ότι υπάρχει πουθενά στον κόσμο γυμνάσιο ή λύκειο που δεν έχει τουλάχιστον ένα καθηγητής φυσικής; Ή ότι το μάθημα αυτό δεν είναι μάθημα κύριο;
Και εγώ σέβομαι την προσπάθεια που κάνει ο καθένας να προωθήσει τα συμφέροντά του.
Στην εκπαίδευση όμως όλοι παίρνουν τον ίδιο μισθό και πρακτικά το συμφέρον είναι περισσότερο συνδεδεμένο με την ειδικότητα και τον κλάδο, πχ τις δυνατότητες μετάθεσης.
Στους μισοενωμένους ΠΕ04 υπάρχουν κοινά και αντικρουόμενα συμφέροντα. 
Αλλά απ’ την άλλη πλευρά, η εκπαίδευση είναι ένα καλό επάγγελμα αν κάποιος το αγαπά.
Προσωπικά νομίζω ΔΕΝ…  όπως είναι τα πράγματα… με τους διχασμούς, τον παραλογισμό του ελληνικού κράτους, το αποτέλεσμα είναι η απαξίωση. 
Δείτε μόνο τα βιβλία, ακόμα και τα δικά σας, βιολογία- γεωγραφία κλπ. Τουλάχιστον στο γυμνάσιο που ξέρω απ’ τα παιδιά μου που διαβάζω μερικές φορές είναι απαράδεκτα. Και το λέω με λύπη και αγανάκτηση.
Και βλέπω εδώ άτομα που γράφουν σωστά ελληνικά όπως ο gvasilis που  φαντάζομοι ότι αν συντόνιζε τους βιολόγους να γράψουν ένα βιβλίο, (ίσως ηλεκτρονικό σαν αυτό που έχει φτιάξει ο vyridis), θα έπιανε τόπο τόσος κόπος που εδώ είναι για το τίποτα…

2
Είναι εντυπωσιακή η μείωση του αριθμού εκπαιδευτικών μέσα στην δεκαετία που προηγήθηκε. Στις κύριες ειδικότητες , μαθηματικούς, φυσικούς, φιλόλογους  πάνω από το 40% βγήκαν σε σύνταξη.
Παρατηρώντας απ’ τα γραφόμενα εδώ, ένα παράδειγμα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το μελέτησα λίγο περισσότερο. Είδα στον κλάδο των φυσικών (που είναι μαζί χημικοί, βιολόγοι , γεωλόγοι και φυσιογνωμιστές), ότι υπάρχει έριδα και αλληλοκατηγορίες, που παίρνουν όμως μπάλα όλους τους εκπαιδευτικούς στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που μπορεί ακόμη να επηρεάσει την κατανομή μεταξύ των δύο βαθμίδων.
Οι φυσικοί, που ήταν το 2010 περίπου 6000 -τώρα έχουν πέσει κάτω από 3500- και σε έναν πίνακα κάποιος είχε μετρήσει τα οργανικά κενά σε 83!
Ενώ ένας άλλος μέτρησε τα κενά των βιολόγων κάπου 800!!
Και σχεδόν σε μόνιμη βάση, ένας άλλος  διατείνεται ότι υπήρχε εξαπάτηση στην δευτεροβάθμια με τα κενά, και ότι ήταν πλασματικά, και μάλιστα κατηγορούσε τους άλλους στον κλάδο του ότι έτρωγαν τα κενά των βιολόγων. Το ίδιο μάλιστα είπε και ένας γεωλόγος που μου επιτέθηκε φραστικά όταν είπα εμμέσως ότι δεν συμφωνώ με αυτή την καταγγελία.
Μου έδειξε  αριθμούς που φαινόταν το 2013 ότι ήταν πολλές οι ώρες της φυσικής, της βιολογίας και γεωλογίας ενώ με βάση τους καθηγητές κάθε ειδικότητας αυτό δεν ταίριαζε.
Και εκ’ πρώτης όψεως φαινόταν με μια απλή διαίρεση ότι είχε δίκαιο.
Αποφάσισα να το ψάξω λίγο και διαπίστωσα τα εξής:
Όντως υπήρχαν παραπάνω διδακτικές ώρες βιολογίας, και γεωλογίας , (χημείας δεν το έψαξα) από τους βιολόγους και γεωλόγους και αντίστροφα στους φυσικούς.
ΟΜΩΣ  βρήκα ότι η βιολογία και γεωλογία  είχαν λίγες ώρες διδασκαλίας, μάλιστα σε πολλά σχολεία δεν μπορούσε να συμπληρωθεί ο αριθμός 11 για να οριστεί οργανική θέση για βιολόγο και γεωλόγο αντίστοιχα.
Σε αυτά τα σχολεία όμως οι φυσικοί είχαν περισσότερες ώρες του μαθήματός τους και σχημάτιζαν οργανικές.
Όμως με την συγχώνευση εκατοντάδων γυμνασίων και λυκείων, που ήταν μικρά, οδήγησε στη δημιουργία μεγαλύτερων μονάδων με περισσότερα τμήματα και αυξημένο αριθμό σε ώρες βιολογίας και γεωλογίας συνολικά. Άρα τώρα μπορούσε να σχηματιστεί το νούμερο των 11 ωρών της οργανικής θέσης. Στους φυσικούς δεν άλλαξε τίποτα αφού είχαν εξαρχής οργανικές θέσεις τις οποίες διατήρησαν
. (Ο σκοπός των συγχωνεύσεων ήταν να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη και οι διευθυντικές θέσεις).
Όμως μια μικρή ειδικότητα  τυχαία έβγαινε «κερδισμένη» θεωρητικά, γιατί στην πράξη δεν γινόταν διορισμοί.
Ακολούθησαν οι γνωστές αυξήσεις ωραρίου και μείωση των ωρών διδασκαλίας των κυρίων ειδικοτήτων και των φυσικών όπως περιέγραψε ένας άλλος συνάδελφος, νομίζω φυσικός.   
Ακριβώς εδώ είναι το πρόβλημα. Οι αναπληρωτές βιολόγοι κλπ βλέπανε την ευκαιρία να διαμορφώνεται και απαιτούσαν αλλαγή, ενώ η τακτική του κλάδου ΠΕ04 ήταν, (αφού οι βιολόγοι δεν είχαν οργανικές θέσεις), τις ώρες τους να τις παίρνουν οι άλλοι που είχαν οργανικές.
Οι βιολόγοι λοιπόν τυχαία βρέθηκαν με τα οργανικά κενά που εμφανίζονται τώρα σε διάφορους πίνακες, τα οποία αυξήθηκαν επιπλέον γιατί μια ομάδα αναπληρωτών πίεσε κομματικά πρόσωπα, όπως ο Κουράκης που τους αύξησες λίγο τις ώρες διδασκαλίας της βιολογίας.
Ο αριθμός των βιολόγων που βγήκαν σε σύνταξη είναι νομίζω 300 άτομα και όχι 2500 όπως οι φυσικοί.
Η αύξηση ωραρίου επηρεάζει αναλογικά τους πολυπληθέστερους κλάδους στην μείωση οργανικών θέσεων κατά ένα 10%. Αλλά καταλύτης είναι η μείωση των  ωρών διδασκαλίας του μαθήματος. Σε μικρό ποσοστό επηρέασε και η απαλοιφή του εργαστηρίου που αντιστοιχούσε νομίζω σε τρείς ώρες ανά σχολείο δηλαδή άλλο ένα 5% στις οργανικές θέσεις οριζόντια, αν το υπολόγισα σωστά.
Συνοψίζοντας για να μην κουράζω, ορισμένοι είτε αφελώς είτε με ιδιοτέλεια εγκαλούν τους άλλους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας ως καταχραστές των θέσεων τους.
Και αυτό είναι άδικο γιατί δεν τεκμηριώνεται συνολικά.
Προκαλεί ζημιά στον σύνολο των εκπαιδευτικών που παγιδεύονται σε μια διεκδίκηση χαμηλού τοίχου την ώρα που η μνημονιακή περίοδος προκάλεσε αυτά τα δραματικά αποτελέσματα.
Η δικιά μου θέση είναι ότι πρέπει να υπάρχει κατανομή με βάση τις συνταξιοδοτήσεις ανά κλάδο σε όλη την δευτεροβάθμια και σε όλους τους κλάδους.
Είναι υποχρέωση του υπουργείου παιδείας να σταματήσει τον εμπαιγμό των εκπαιδευτικών.  Οι 5000 διορισμοί στην δευτεροβάθμια δεν αντιστοιχούν ούτε  στην μνημονιακή δέσμευση ένα προς πέντε…


3
Η κατανομή με βάση τις συνταξιοδοτήσεις επιβάλλεται εκ' των πραγμάτων.
Ειδάλλως θα υπάρχει σφοδρός εσωτερικός ανταγωνισμός  μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων, για επίτευξη "ζωτικού χώρου" , με συνεχείς παρεμβάσεις των πολιτικών...
Αν το υπουργείο θέλει να εισάγει καινούρια στοιχεία στην υπάρχουσα εκπαίδευση ας τα χρηματοδοτήσει ξεχωριστά.
Ο μαθητής πρέπει να μαθαίνει την γλώσσα της χώρας του, να συμμαζεύει την σκέψη του στα μαθηματικά, και να κατανοεί την πραγματικότητα μέσα απ' την επανάσταση του ορθού λόγου της επιστήμης. Επίσης να συνδέεται με  τις τέχνες ,τον πολιτισμό και την θρησκευτική ταυτότητα του έθνους του. 
Αυτό το πράγμα που έκαναν πριν την χρεοκοπία με τις εκατοντάδες ειδικότητες , τον κατακερματισμό, τους παράλληλους τρόπους διορισμού, μεταθέσεων, αποσπάσεων έφερε το σχολείο στην σημερινή του κατάσταση που όλοι αντιλαμβανόμαστε πόσο απαξιώνει και εμάς τους ίδιους.
Αν στους πέντε χιλιάδες διορισμούς που αντιστοιχούν στην δευτεροβάθμια δεν υπάρξει μια απεικόνιση των συνταξιοδοτήσεων που έλαβαν χώρα στην δεκαετία που προηγήθηκε, τότε η ζημιά που θα γίνει στον πυρήνα της εκπαίδευσης θα είναι ανεπανόρθωτη.
Όλοι οι κλάδοι είναι αναγκαίοι αλλά χωρίς τους φιλολόγους, φυσικούς, μαθηματικούς   που αποχώρησαν σε ποσοστά πάνω από 40% δεν πρόκειται να κάνεις εκπαίδευση. Θα έχεις ένα τσαντίρι πολύχρωμο σίγουρα, αλλά τσαντίρι.
Και μερικοί ίσως δεν έχουν παιδιά και δεν τους νοιάζει η χώρα, πως θα καταντήσει, χωρίς στοιχειώδη έστω εκπαίδευση. Ίσως σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους και πως θα βολευτούν καλύτερα οι ίδιοι.
Αλλά δεν υπάρχει στα αλήθεια τέτοιο βόλεμα αν επικρατήσει το πνεύμα αυτό...

4
Ο Κορδής δυστυχώς υπονομεύει το υπουργείο.
Και φυσικά θα είχε δίκαιο αν έπραττε η Κεραμέως μπακαλίστικα όπως ο Γαβρόγλου.
Εδώ μιλάμε για πάρα πολύ κόσμο 116.000 που αιτήθηκαν στην δευτεροβάθμια.
Αυτοί δεν θα είναι απλά εξαγριωμένοι, θα είναι εχθρικοί προς το κυβερνόν κόμμα αν δεν τηρήσει τουλάχιστον μια δεοντολογία αναλογίας συνταξιοδοτήσεων-προσλήψεων.
Κανείς δεν είναι χαζός για να μην καταλαβαίνει τα μαγειρέματα που έγιναν και γίνονται και που υπονοούνται...
Αν κάποιοι ήθελαν να είναι συνεπείς με την κάθαρση στην εκπαίδευση θα έπρεπε να στηρίξουν την διαθεσιμότητα αχρείαστων ή πλεοναζόντων. Απ' την στιγμή που θέλουν και την πίτα γερή και το σκύλο χορτάτο έχουν χάσει το "δίκιο τους"...
Επιμένω και ας με λογοκρίνουν στα σχόλια, λες και οι άλλοι τηρούν καμιά δεοντολογία. Οι διορισμοί θα γίνουν με βάση τον γνώμονα των συνταξιοδοτήσεων.
Αν δεν το πράξει αυτό η κυβέρνηση θα έχει τους πάντες απέναντί της. Και θα έχει άδικο.
Θα ακολουθήσει την τακτική του Σύριζα περί νομιμότητας  που αντιφάσκοντας με την διαδρομή του όταν, απ' την σύστασή του μέχρι την ανάληψη της διακυβέρνησης, θεωρούσε  κίβδηλη την νομιμότητα της "αστικής δημοκρατίας".
Η νομιμότητα δεν μπορεί να αποτελεί νομικίστικη τεχνοτροπία με πρόθεση την χειραγώγηση.

5
Ο infinity_kos είναι αναξιόπιστος και πριν και τώρα, είναι αυθαίρετα αυτά που λέει.
Εκτός αυτού παλιότερα με έβριζε μέσα από pm.
Έλεγε ότι οι βάση θα είναι 200 έβαζε ότι έχουν όλοι διδακτορικό και ότι όλοι θα έχουν πιάσει 120 μήνες προϋπηρεσία.
Δεν ξέρω γιατί το κάνει.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει.
Το θέμα είναι ότι έτσι δημιουργούνται εντυπώσεις οι οποίες δεν είναι σε ορισμένες περιπτώσεις αθώες.
Οι θεωρίες αυτές, με τα 128 κενά φιλολόγων (όταν έχουν αποχωρήσει 7.000) και εδώ πέρα έχουν αποχωρήσει 2.500 και τα κενά είναι 80 στους φυσικούς.
Και ποια είναι η αιτία;
Οι πολιτικοί  που βγάζουν λατινικά και βάζουν κοινωνιολογία...
Που αναθέτουν σε άλλες ειδικότητες να διδάσκουν πέρα από τον κλάδο.
Στους φιλολόγους οι αγγλόφωνοι ιστορία.
Στους ΠΕ04 γεωγραφία όποιος να ναι.
Βγάλανε τα εργαστήρια, που υπάρχει σχολείο που δεν υπάρχει εργαστήριο;
Παρεμβάσεις αυθαιρεσίας, προς ανακατανομή των πλεοναζόντων με την καβάντζα των συνταξιοδοτήσεων...
Εντάξει, όταν δεν θέλεις να έχεις σχολείο και τάζεις σε όλους από κάτι, πετυχαίνεις  έναν επαναστατικό αναβρασμό...
Τουλάχιστον ας γίνει κατανοητό ότι χωρίς φιλολόγους, μαθηματικούς, φυσικούς σχολείο δεν υφίσταται.
Και είναι γελοίο να μπαίνει στη συζήτηση οτιδήποτε άλλο παρά μία ποσόστωση με βάση αποκλειστικά τις συνταξιοδοτήσεις τα 10 χρόνια των μνημονίων.
Είμαστε στην Ευρώπη και θέλουμε ένα σχόλιο κανονικό και όχι μία παράγκα.
Και ειρήσθω εν παρόδω θέλω να παραμείνω αισιόδοξος με την Νέα Δημοκρατία στα πράγματα
μέχρι ίσως αναπάντεχης ανατροπής  :) :) :)

6
Το ίδιο ισχύει με όλες  τις βασικές ειδικότητες.
Αλλά αρχίζει ένα παιχνίδι εννοιών, αν είναι έτσι ή γιουβέτσι;
Όταν απ' την εκπαίδευση φεύγει αναλογικά το 30% με 45% των εκπαιδευτικών των βασικών μαθημάτων, μιλάμε για αν θα πρέπει να κάνει διορισμούς και ό,τι του κατέβει στο κεφάλι του καθενός;
Με τις συνταξιοδοτήσεις της επόμενης χρονιάς θα έχουν μείνει οι μισοί μαθηματικοί, φιλόλογοι, φυσικοί.
Είναι δυνατόν να υπάρχει εκπαίδευση έτσι;
Δηλαδή μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών στο μισό; Αυτό έγινε;
Και το κυριότερο που στο καλό πήγε το φρόνημα που είχε το εκπαιδευτικό κίνημα; Δεν πέρασε απ' τους νεότερους;
Δηλαδή οι αναπληρωτές, που δεν είναι δα και τίποτα νεανίες, δεν ξέρουν τι πάει να πει διεκδίκηση με  συλλογικότητα, ουσιαστική και όχι επίπλαστη κομματική, των κοινών δεδομένων;
Πως είναι δυνατόν να λέει κάποιος ότι θα πάρουν 83 φυσικούς, 128 φιλόλογους, μηδέν θεολόγους;
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει στο μυαλό μερικών; 

7
Στους φυσικούς από τότε που σταμάτησαν οι διορισμοί έφυγε σε σύνταξη πάνω από το 40% του συνόλου των ΠΕ 04.01.
Μου έλεγε συνάδελφος φυσικός ότι έχουν πάρει σύνταξη πάνω από 2500 από τους 6000 που υπηρετούσαν.
Και λες τώρα ότι υπάρχουν 83 κενά;
Εντάξει; Τι ειδικότητα είσαι;
Εσύ δεν έλεγες ότι η βάση θα είναι πάνω από 200 στους πίνακες διορισμού;
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις;
Ας βγει κάποιος φυσικός και να μιλήσει.
Είναι δυνατόν;  και με την αναλογία ένας προς είκοσι φυσικούς που βγήκαν απ’ την εκπαίδευση θα έπρεπε να διορίσει 125 άτομα.
Αυτά τα λέτε με κάποιο δόλο ή τα πιστεύετε;
Ήρεμα ρωτάω…

8
Στους φυσικούς από τότε που σταμάτησαν οι διορισμοί έφυγε σε σύνταξη πάνω από το 40%  του συνόλου των ΠΕ 04.01.
Μου έλεγε συνάδελφος φυσικός ότι έχουν πάρει σύνταξη πάνω από 2500 από τους 6000 που υπηρετούσαν.
Και λες τώρα ότι υπάρχουν 83 κενά;
Εντάξει; Τι ειδικότητα είσαι;
Εσύ δεν έλεγες ότι η βάση θα είναι πάνω από 200 στους πίνακες διορισμού; :P :P
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις;
Ας βγει κάποιος φυσικός και να μιλήσει.
Είναι δυνατόν;  και με την αναλογία ένας προς είκοσι φυσικούς που βγήκαν απ’ την εκπαίδευση θα έπρεπε να διορίσει 125 άτομα.
Αυτά τα λέτε με κάποιο δόλο ή τα πιστεύετε;
Ήρεμα ρωτάω…
Α και κάτι ακόμα; Οι εκπαιδευτικοί  μετασχηματίστηκαν από πολιτικά όντα σε καρικατούρες τύπου Κούγια;
Δεν είναι αυτονόητο να διεκδικούν το πραγματικό δίκαιο για τον εαυτό τους και την εκπαίδευση; 

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απορία προς πολλούς
« στις: Απρίλιος 03, 2021, 08:35:43 μμ »
Οι εξετάσεις έχουν καταστρέψει την ανάπτυξη συνεργατικής εμπειρίας και ομαδικού πνεύματος , μια διαδικασία που έπρεπε να προάγεται με την διδασκαλία και την μάθηση.
Οι Έλληνες είμαστε ατομιστές εκ' παραδόσεως και μοιάζουμε με δεινόσαυρους προς εξαφάνιση στο σύγχρονο περιβάλλον. Γιατί; Γιατί παντού οι άνθρωποι προκόβουν όταν μπορούν να συνεννοούνται και να συνεργάζονται. Γιατί το πνεύμα της δημοκρατίας βρίσκεται στο συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι.
Εδώ η δημοκρατία είναι θέμα Ρουσφετιού, και ο διάλογος θέμα Συνθηματολογίας.
Σε ένα σύλλογο ενός σχολείου να βρεθείς,  καταλαβαίνεις ότι ο καθένας κοιτάει αυστηρά την γραφειοκρατία και τίποτα άλλο...
Αν αξιολογούνταν κανονικά ένα σχολείο θα έπιανε όχι πάτο αλλά απόπατο γιατί οι μαθητές κατ' ουσία εκπαιδεύονται στην "λούφα και την παραλλαγή"
Διαβάζει ο καθένας μόνος του με ιδιαίτερα γιατί "έτσι μόνο μαθαίνει"
Προσέχει πως "ξοδεύει" τις 114 απουσίες χωρίς δικαιολογητικά "για να έχει καβάντζα"
Τον νοιάζει μόνο ο βαθμός που "τον παζαρεύει" με τον εκπαιδευτικό για να μην κάνει "παράταιρο" χαβαλέ
Δίνει στο τέλος πανελλαδικές εξετάσεις "για να ξεπεράσει" σε μόρια τους άλλους
Το σχολείο μιας χώρας παρτάκιδων είναι μια μηχανή αναπαραγωγής κλώνων... 

10
Τίποτα από όσα γράφει ο infinity_kos
Δεν είναι ακριβές
 έχει πέσει σε όλα έξω ;D ;D

11
όποιος βιάζεται σκοντάφτει
σιγά σιγά θα βγει η εκπαίδευση απ' το αδιέξοδο
και θα σταματήσει αυτή η πολυδιάσπαση
οι διορισμοί μισοί μισοί πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια
και λαμβάνοντας υπόψιν το σύνολο των συνταξιοδοτήσεων των
τελευταίων δέκα χρόνων ανά ειδικότητα. (ευνοείται η πρωτοβάθμια αλλά έχει υποστεί τις ειδικότητες)
ειδάλλως δεν θα μπορέσουν αδίκως άνθρωποι να ξεκολλήσουν με μετάθεση
και θα "δουλεύουν" οι αποσπάσεις που έχουν διαλύσει εν πολλοίς τα σχολεία.
πληροφορίες απ' τις ενημερώσεις με ανθρώπους εντός και επί τα αυτά. 

12
Ευτυχώς που είναι η Νέα Δημοκρατία στα πράγματα. Με  Φίλη και Γαβρόγλου πολλά μαγειρέματα. Όπως και με Κουράκη Λοβέρδο.
Οι θιγμένοι της παλιάς εποχής το ρίχνουν στην μικροπολιτική και την φάλτσα ηθικολογία.
Εχω την εντύπωση ότι οι τοποθετήσεις και οι κατανομές θα είναι δίκαιες με βάση συνταξιοδότησης των τελευταίων δέκα ετών.
Να μην είναι όμηροι  οι άνθρωποι που περιμένουν μετάθεση. Να μη δημιουργούνται τεχνητές ανάγκες  για να μπαίνουν "μαζικά"  στο παιχνίδι ...

13
Κανονικά οι ειδικότητες δεν έχουν θέση στην πρωτοβάθμια.
Φτάνουν οι δάσκαλοι και περισσεύουν.
Δεν χρειάζονται προφέσορες στην δευτεροβάθμια.
Φτάνουν μερικά μαθήματα βασικών γνώσεων και άνθρωποι με μεράκι.
Στην επαγγελματική εκπαίδευση έπρεπε να είναι το εβδομήντα τα εκατό των μαθητών.
Αλλά όταν θες να λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας των πτυχιούχων έχεις τον κάθε απογοητευμένο.
Που θα στηθεί για δεκαετίες ακόμη και θα κλαίγεται για δικαιοσύνη...

14
Τελικά με βάση τις συντάξεις.
Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ανάλογα σε κάθε κλάδο.
Και μισά μισά α-β Ίμια.
Είναι δίκαιο να γίνει πράξη.
Όλοι πρέπει να έχουν θέση στον ήλιο.

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.