1
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων / Απ: Διορισμοί 2021 Πε0401
« στις: Απρίλιος 15, 2021, 06:44:51 μμ »
δεν ισχύει αυτό που λες, μέχρι το 2016 οι ώρες των φυσικών (στα γυμνάσια) ήταν τόσες όσες των βιολόγων και των γεωλόγων.
Το σενάριό σου θα μπορούσε να έχει βάση αν ΔΕΝ υπήρχαν τα νούμερα που σου παρέθεσα, ήδη από πριν. Το μοτίβο της δυσαναλογίας μονίμων/ωρών γιγαντώνεται όσο πιο πίσω πηγαίνεις.
Οι συγχωνεύσεις δεν ήταν τόσες όσες ισχυρίζεσαι. Κι αυτό αποδυκνείετε από το γεγονός ότι η δυσαναλογία που ανέφερα υπήρχε ήδη από πιο παλιά.
(Βλέπε θέσεις προτελευταίου ασεπ για παράδειγμα)
Όμως θέλω να μου εξηγήσεις, οι φυσικοί είχαν περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο από βιολόγους και γεωλόγους, με τη δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων τότε θα πολλαπλασιάζονταν οι ώρες τους πολύ περισσότερο από αυτές των βιολόγων, γεωλόγων άρα θα σημειωνόταν γενικότερη αύξηση όχι μόνο για τους δεύτερους.
Υπενθυμίζω πως στα γυμνάσια (που είναι περισσότερα από τα γενικά λύκεια) οι ώρες των φυσικών αυξήθηκαν ενώ των βιολόγων,γεωλόγων μειώθηκαν. Παράλληλα τελευταία μπήκε και το 6ωρο των κατευθύνσεων στα λύκεια.
Τεκμηριώνεται διαρκώς εδώ, απλά υπάρχει η επιλογή του να εθελοτυφλεί κανείς γιατί τον συμφέρει.Πως να το κάνουμε;
Να το πω και διαφορετικά, ποιοι ευνοήθηκαν περισσότερο από το νόμο για την κρίση και τη ρύθμιση υπεραριθμίας; Γιατί τα ΠΥΣΔΕ όσον αφορά τις τοποθετήσεις βγάζουν τα κενά στα γυμνάσια ΕΝΙΑΙΑ ως ΠΕ04 ενώ στα λύκεια ανά ειδικότητα;
Κάπως πρέπει να διαχειριστεί το πλεόνασμα.
Φτάσαμε στο ζουμί. Οργανικό κενό σημαίνει κάποιες ώρες (τουλάχιστον 12) μάθημα Α΄ανάθεσης σε σχολείο ή ομάδα σχολείων που ψάχνουν τον αντίστοιχο καθηγητή;
Πλεόνασμα σημαίνει ότι υπάρχει μόνιμος που δεν συγκεντρώνει τις μίνιμουμ ώρες Α΄ανάθεση;
(ρητορικά τα παραπάνω..)
Αν λοιπόν σε μια περιοχή π.χ. με 10 πλεονάσματα από μια ειδικότητα, βγουν οι 5 στη σύνταξη (που προφανώς κάλυπταν ωράριο-αν το κάλυπταν κιόλας-με άλλα μαθήματα), αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθούν με άλλους 5 της ίδιας ειδικότητας για να συνεχίσουν κάνουν το ίδιο;
Ξαναλέω, δεν αντιλέγω ότι τα...συμφέροντα μπορούν να οδηγήσουν στο να παίξουν ρόλο τελικά οι συνταξιοδοτήσεις. Μη προσπαθείτε να μας πείσετε όμως ότι είναι και το σωστό.
Γελάνε και οι πέτρες!
Το σενάριό σου θα μπορούσε να έχει βάση αν ΔΕΝ υπήρχαν τα νούμερα που σου παρέθεσα, ήδη από πριν. Το μοτίβο της δυσαναλογίας μονίμων/ωρών γιγαντώνεται όσο πιο πίσω πηγαίνεις.
Οι συγχωνεύσεις δεν ήταν τόσες όσες ισχυρίζεσαι. Κι αυτό αποδυκνείετε από το γεγονός ότι η δυσαναλογία που ανέφερα υπήρχε ήδη από πιο παλιά.
(Βλέπε θέσεις προτελευταίου ασεπ για παράδειγμα)
Παράθεση
Στατιστικά το 2009 είχαμε 1892 δημόσια γυμνάσια και 1297 δημόσια γενικά λύκεια 482 επαγγελματικά.
Το 2016 ο συνολικός αριθμός των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανέρχονταν σε 3455. Από αυτά 1677 είναι Γυμνάσια, 1060 Λύκεια, 508 ΕΠΑΛ
Μια απλή ματιά δίνει μείωση 450 λιγότερα. Περίπου 200 γυμνάσια και 200 κάτι λύκεια.
http://kesyp-ampel.att.sch.gr/greek_ed_syst_euridice_0910.pdf (περιλαμβάνει και τα ωρολόγια προγράμματα γυμνασίων λυκείων και τεχνικών )
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/253102_ptyhes-tis-deyterobathmias-ekpaideysis-stin-ellada-2018
Όμως θέλω να μου εξηγήσεις, οι φυσικοί είχαν περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο από βιολόγους και γεωλόγους, με τη δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων τότε θα πολλαπλασιάζονταν οι ώρες τους πολύ περισσότερο από αυτές των βιολόγων, γεωλόγων άρα θα σημειωνόταν γενικότερη αύξηση όχι μόνο για τους δεύτερους.
Παράθεση
Ακατάληπτα αυτά που γράφεις. Από τις συγχωνεύσεις, την αύξηση μαθητών, και την μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής, οι ανάγκες για διορισμούς μειώθηκαν.
Τυχαία αυξήθηκαν οι «οργανικές» θέσεις για βιολόγους και γεωλόγους. Και βάζω εισαγωγικά γιατί δεν θα πραγματοποιούνταν διορισμοί για μια δεκαετία όπως είχαν συμφωνήσει με τους «θεσμούς-τρόικα».
Και εξηγώ πάλι το τυχαία. Η μείωση σε 200 λύκεια και 200 γυμνάσια (2009 vs 2016) προκάλεσε αύξηση στον αριθμών των τμήματων και αύξηση των ωρών της βιολογίας και γεωλογίας στο μαγικό νούμερο 11(12 μετά την αύξηση ωραρίου αν δεν κάνω λάθος) που ορίζει οργανική θέση, θεωρητικά πάντα αφού δεν θα καλύπτονταν με διορισμό...
Παράλληλα οι φυσικοί που ως πλειονότητα είχαν τις περισσότερες οργανικές θέσεις στις μονάδες που καταργήθηκαν συσσωρεύτηκαν στις υπόλοιπες.
Υπενθυμίζω πως στα γυμνάσια (που είναι περισσότερα από τα γενικά λύκεια) οι ώρες των φυσικών αυξήθηκαν ενώ των βιολόγων,γεωλόγων μειώθηκαν. Παράλληλα τελευταία μπήκε και το 6ωρο των κατευθύνσεων στα λύκεια.
Τεκμηριώνεται διαρκώς εδώ, απλά υπάρχει η επιλογή του να εθελοτυφλεί κανείς γιατί τον συμφέρει.Πως να το κάνουμε;
Να το πω και διαφορετικά, ποιοι ευνοήθηκαν περισσότερο από το νόμο για την κρίση και τη ρύθμιση υπεραριθμίας; Γιατί τα ΠΥΣΔΕ όσον αφορά τις τοποθετήσεις βγάζουν τα κενά στα γυμνάσια ΕΝΙΑΙΑ ως ΠΕ04 ενώ στα λύκεια ανά ειδικότητα;
Κάπως πρέπει να διαχειριστεί το πλεόνασμα.
Παράθεση
Πάλι εριστικός και καταγγελτικός λόγος. Νομίζω ότι ο κλάδος ΠΕ04 ήταν όπως των φιλολόγων ενώ κάποια στιγμή διασπάστηκε και μετά αν κατάλαβα καλά μισοενώθηκε ξανά.
Σίγουρα κάποιες στρεβλώσεις οφείλονται σε αυτό. Δεν το έχω ψάξει αλλά θα το κάνω άμεσα.
Εγώ θέλω να αποδείξω ότι το μνημόνιο όπως εφαρμόστηκε στην εκπαίδευση ουσιαστικά την κατέστρεψε.
Πας σε ένα σχολείο και βλέπεις συναδέλφους γεμάτους ανησυχία να πασχίζουν, πίσω από μια τερατώδη γραφειοκρατία, να κρυφτούν και να προστατευτούν ο ένας απ’ τον άλλο… Αυτό δεν είναι το νορμάλ για εκπαιδευτικούς. Οι σχέσεις είναι σημαντικές αν θέλουμε στα αλήθεια το καλό το δικό μας…
Φτάσαμε στο ζουμί. Οργανικό κενό σημαίνει κάποιες ώρες (τουλάχιστον 12) μάθημα Α΄ανάθεσης σε σχολείο ή ομάδα σχολείων που ψάχνουν τον αντίστοιχο καθηγητή;
Πλεόνασμα σημαίνει ότι υπάρχει μόνιμος που δεν συγκεντρώνει τις μίνιμουμ ώρες Α΄ανάθεση;
(ρητορικά τα παραπάνω..)
Αν λοιπόν σε μια περιοχή π.χ. με 10 πλεονάσματα από μια ειδικότητα, βγουν οι 5 στη σύνταξη (που προφανώς κάλυπταν ωράριο-αν το κάλυπταν κιόλας-με άλλα μαθήματα), αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθούν με άλλους 5 της ίδιας ειδικότητας για να συνεχίσουν κάνουν το ίδιο;
Ξαναλέω, δεν αντιλέγω ότι τα...συμφέροντα μπορούν να οδηγήσουν στο να παίξουν ρόλο τελικά οι συνταξιοδοτήσεις. Μη προσπαθείτε να μας πείσετε όμως ότι είναι και το σωστό.
Γελάνε και οι πέτρες!
Παράθεση
Στο δια ταύτα λοιπόν. Απ’ ότι λέει και ένας παραπάνω με μια ανακοίνωση, απ’ την εκπαίδευση έφυγαν 2600 φυσικοί, μείωση πάνω από 40%.
Τα σχολεία στην δευτεροβάθμια συνολικά είναι 3500 όσοι ακριβώς είναι και οι φυσικοί τώρα.
Και να σε ρωτήσω ευθέως εδώ. Πιστεύεις ότι υπάρχει πουθενά στον κόσμο γυμνάσιο ή λύκειο που δεν έχει τουλάχιστον ένα καθηγητής φυσικής; Ή ότι το μάθημα αυτό δεν είναι μάθημα κύριο;
Και εγώ σέβομαι την προσπάθεια που κάνει ο καθένας να προωθήσει τα συμφέροντά του.
Στην εκπαίδευση όμως όλοι παίρνουν τον ίδιο μισθό και πρακτικά το συμφέρον είναι περισσότερο συνδεδεμένο με την ειδικότητα και τον κλάδο, πχ τις δυνατότητες μετάθεσης.
Στους μισοενωμένους ΠΕ04 υπάρχουν κοινά και αντικρουόμενα συμφέροντα.
Αλλά απ’ την άλλη πλευρά, η εκπαίδευση είναι ένα καλό επάγγελμα αν κάποιος το αγαπά.
Προσωπικά νομίζω ΔΕΝ… όπως είναι τα πράγματα… με τους διχασμούς, τον παραλογισμό του ελληνικού κράτους, το αποτέλεσμα είναι η απαξίωση.
Δείτε μόνο τα βιβλία, ακόμα και τα δικά σας, βιολογία- γεωγραφία κλπ. Τουλάχιστον στο γυμνάσιο που ξέρω απ’ τα παιδιά μου που διαβάζω μερικές φορές είναι απαράδεκτα. Και το λέω με λύπη και αγανάκτηση.
Και βλέπω εδώ άτομα που γράφουν σωστά ελληνικά όπως ο gvasilis που φαντάζομοι ότι αν συντόνιζε τους βιολόγους να γράψουν ένα βιβλίο, (ίσως ηλεκτρονικό σαν αυτό που έχει φτιάξει ο vyridis), θα έπιανε τόπο τόσος κόπος που εδώ είναι για το τίποτα…