Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - teokat

Σελίδες: 12
1
...διευκρίνιση.
Ως μεταπτυχιακό για την κατάταξη στους πίνακες αναγνωρίζεται οποιοσδήποτε μεταπτυχιακός τίτλος, ανεξάρτητα αν είναι συναφής με το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών;
... Ρωτάω πλέον για τους επόμενους πίνακες...
Δεν χρειάζεται συνάφεια για την μοριοδότηση του μεταπτυχιακού. Οποιοδήποτε μεταπτυχιακό κάνει (πρέπει να είναι αναγνωρισμένο αν προέρχεται από εξωτερικό). Η συνάφεια χρειάζεται για την μισθολογική αναγνώριση του μεταπτυχιακού (δίνει +2 μισθολογικά κλιμάκια). Αλίμονο αν χρειαζόταν να μεσολαβήσει και η κρίση της συνάφειας από το ΠΥΣΔΕ για να κριθεί το +20 και να βγουν οι πίνακες...

2
Κάθε ΜΚ είναι 59 € μικτά, 35 € καθαρά (αυτό εξαρτάται και από τις κρατήσεις που γίνονται, οι οποίες αυξάνονται όσο μεγαλώνει ο μισθός).
...1 ΜΚ για κάθε 24 μήνες δημόσιας προϋπηρεσίας (δεν έχει σημασία αν είναι είναι διδακτική ή όχι)...
Πολύ χρήσιμα όλα αυτά και ευχαριστούμε για τη σύνοψη.
Προκύπτει τώρα το ερώτημα τί λογίζεται ως "δημόσια προϋπηρεσία"; Η συμμετοχή σε προγράμματα ΟΑΕΔ (κοινωφελούς χαρακτήρα) όταν αφορά απασχόληση σε περιφέρεια ή δήμο, ανήκει σε αυτή την κατηγορία;
Αντίστοιχο το ερώτημά μου και με εκείνο της Kalliope D.

3
...είχα ζητήσει τότε (2014) να το στείλουν σ μένα κ όχι εκείνοι στο ΔΟΑΤΑΠ.... Δε νομίζω να χρειάζεται παιδαγωγική επάρκεια έτσι δεν είναι??δε θυμάμαι να είχα κάνει κάτι αντίστοιχο. Βαθμολογική αντιστοιχία θυμάμαι είχα ζητήσει μόνο.. Όταν έρθει η ώρα με το καλό (γιατί αναφέρομαι στο άνοιγμα των πινάκων γενικής, δε προλαβαίνω τώρα) κάνουμε αίτηση ηλεκτρονικά και το δηλώνω χωρίς να το έχω, κατάλαβα σωστα? Εκείνοι όμως δε θα το προσμετρήσουν! Όταν θα πάω Δευτεροβάθμια όμως δε θα μ το ζητήσουν? και τί θα πώ?δεν έχει κπ ποινή για ψευδή δήλωση?...
Θα πρέπει να δεις τι θα ζητάει ο ΔΟΑΤΑΠ τότε που θα έχεις τον τίτλο στα χέρια σου για να κάνεις την αίτηση. Κάποια δικαιολογητικά θέλει να τα λαμβάνει από το ίδρυμα αποφοίτησης και όχι από τους αιτούντες αναγνώρισης που στέλνουν τα δικά τους. Όλο και κάποιες αλλαγές στην πλατφόρμα του θα έχουν γίνει μέχρι τότε οπότε θα έχουν ενημερώσει και τις αντίστοιχες οδηγίες. Βαθμολογική αντιστοιχία δεν ζητούσε για μεταπτυχιακό (αφού δε μετρά η βαθμολογία σε τέτοιους τίτλους για διαγωνισμούς ΑΣΕΠ) οπότε δε χρειάζεται.
Και δεν τίθεται θέμα ψευδούς δήλωσης. Δηλώνεις στην αίτηση ότι έχεις μεταπτυχιακό (που θα το έχεις) αλλά δεν θα έχεις την αναγνώρισή του από το ΔΟΑΤΑΠ (στον οποίο θα έχεις υποβάλει αίτηση αναγνώρισης πριν λήξει η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών για την αντίστοιχη 2ΓΕ του ...2023). Δεν μπορείς δηλ. να υποβάλεις το έντυπο της αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ στη ΔΔΕ/ΔΠΕ αλλά γι΄αυτό δεν έχεις ευθύνη εσύ αλλά ο οργανισμός που την παρέχει στον οποίο εσύ έχεις κάνει εγκαίρως ότι χρειάζεται.
Η Διεύθυνση δεν "απαιτεί" να τους πας δικαιολογητικά για ό,τι δηλώνεις στην αίτηση. Απλά δε θα καταχωρίσει προσόντα για τα οποία δεν θα έχει λάβει τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά.
...θα καταθέσω profficiency, σεμινάριο, 2 παιδιά, κ αυτή τη λίγη προυπηρεσία...
profficiency= 7 μόρια, σεμινάριο= 2, παιδιά= 6(νομίζω), μεταπτυχιακό= 20 (+8 το 2ο), παιδαγωγική επάρκεια (αν την παρέχει κάποιο από τα μεταπτυχιακά ή την έχεις από ΑΣΠΑΙΤΕ ή από το προπτυχιακό)= άνευ μοριοδότησης αλλά προσπερνάς όσους δεν την έχουν.
Με αυτά τα δεδομένα κοιτάς πίνακες κατάταξης στον κλάδο σου, κοιτάς μόρια τελευταίων αναπληρωτών που προσελήφθησαν σε περιοχές που σε ενδιαφέρουν και βγάζεις τα συμπεράσματά σου. Σίγουρα θα υπάρχει διαφορά, αλλά μην περιμένεις ότι θα είσαι και η μόνη που βελτίωσε τα τυπικά προσόντα στο μεσοδιάστημα των δύο προκηρύξεων - και πάντα με την επιφύλαξη τυχόν αλλαγών στη μοριοδότηση της επόμενης 2ΓΕ... Το γεγονός όμως ότι ήδη πήγες αναπληρώτρια δείχνει ότι έχεις μια καλή θέση και αφού δεν έμεινες εκεί αλλά βελτίωσες το status σου περισσότερο, εκτιμώ ότι η διαφορά θα φανεί έστω και στο δικό σου, κορεσμένο είναι η αλήθεια, κλάδο.

4
υπάρχει κάποιος που να τελείωσε τότε μεταπτυχιακό Κύπρου κ να πρόλαβε να το καταθέσει? 1 μήνας και είναι αρκετό διάστημα
Στο χρόνο θα πρέπει να υπολογίζεις και το πότε θα στείλουν από το πανεπιστήμιο τα απαραίτητα δικαιολογητικά για/προς το ΔΟΑΤΑΠ ώστε να οριστικοποιήσεις την αίτηση αναγνώρισης του μεταπτυχιακού σου. Έπειτα ο ΔΟΑΤΑΠ θέλει (λέει) μέχρι περίπου 40 μέρες για να ολοκληρώσει τις διαδικασίες αναγνώρισης.
Αν τίθεται και θέμα αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας (αν μιλάμε για μεταπτυχιακό σε π.χ. Επιστήμες της Αγωγής) γίνεται ξεχωριστή αίτηση προς ΔΟΑΤΑΠ έπειτα από την αναγνώριση του μεταπτυχιακού, διαδικασία που θέλει άλλες 15 μέρες.
Εσύ δηλώνεις στην αίτηση ότι έχεις τα σχετικά (μεταπτυχιακό + παιδαγωγική επάρκεια), δικαιολογητικά που να το πιστοποιούν δεν καταθέτεις (αφού δεν τα έχεις) και όταν βγουν τα προσωρινά αποτελέσματα - μέχρι τότε θα έχεις και τις αναγνωρίσεις στα χέρια σου - υποβάλεις ένσταση προς ΑΣΕΠ (20€ παράβολο) επισυνάπτοντας τις αναγνωρίσεις.
Αποτέλεσμα: χάνεις μια σχολική χρονιά (με τα αντίστοιχα μόρια προϋπηρεσίας) αλλά από την επόμενη, όλα τα μόριά σου από τους τίτλους υπολογίζονται κανονικά.
Τουλάχιστον αυτά έγιναν στην περίπτωσή μου (στα πλαίσια της 2ΓΕ/2019 πάντα με μεταπτυχιακό από ΑΠΚΥ σε Επιστήμες της Αγωγής).

5
Πολύ θεωρητικό. Δε θα γίνεις Σύμβουλος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης όταν το τελειώσεις απλά θα πάρεις μια γενική ιδέα του αντικειμένου και ίσως κάποια ερεθίσματα για να ασχοληθείς περισσότερο. Είναι εύκολο όσον αφορά τα τεστ του (είναι τύπου σωστό-λάθος ή πολλαπλής επιλογής και έχεις 4 ώρες να ολοκληρώσεις το τεστ κάθε ενότητας και δυνατότητα και 2ης εξέτασης - όχι με τις ίδιες ερωτήσεις). Κάποια στιγμή γίνεται κουραστικό καθώς η διάρκειά του είναι 9-μηνη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δυσκολεύει σαν αντικείμενο. Το χρονοδιάγραμμα είναι αρκετά απλωμένο οπότε δε θα δυσκολευτείς να το ακολουθήσεις. Το αντικείμενο έχει κάποια ενδιαφέροντα σημεία όπως η θεωρία του Holland αλλά από ΄κει και πέρα πολύ μπλα-μπλα.
Στο υλικό, ανά ενότητα (κάθε σεμινάριο αποτελείται από 10 ενότητες) δε θα βρεις βιντεοδιαλέξεις αλλά 4 παρουσιάσεις (των ~10 σελίδων) με τα αντίστοιχα ~20-σέλιδα κείμενα για κάθε μια από αυτές. Μαζί με όλα αυτά συνήθως υπάρχει και επιπλέον υλικό (εργασίες, μελέτες, αναφορές...). Αν έχεις χρόνο να διαθέσεις, κάντο. Δεν είναι κακό και όλο και κάτι θα μείνει.
Το ολοκλήρωσα πρόσφατα και μαζί παρακολουθούσα και το "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Ετερότητα, αποδοχή, ένταξη και σχολείο", 9-μηνο και αυτό. Αλλά ήμουν άνεργος όταν τα ξεκίνησα οπότε είχα χρόνο να τα δω και συνήθιζα να κάνω και 2 φορές τα τεστ της κάθε ενότητας για να μου μείνουν περισσότερα πράγματα...

6
Η διαδικασία της παραίτησης ποια είναι; Υπάρχει κάποια τυποποιημένη αίτηση ή αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση («δηλώνω υπεύθυνα ότι παραιτούμαι από τα καθήκοντά μου ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός αρχής γενομένης από…»); Και αυτά υποβάλλονται στη ΔιΔΕ ή στη διεύθυνση του σχολείου και σε έντυπη μορφή ή γίνεται και μέσω mail;
Και δυο ακόμα ερωτήματα:
- Μπορεί αναπληρωτής που παραιτείται, να υποβάλλει αίτηση πρόσληψης την επόμενη σχολική χρονιά ως ωρομίσθιος ή ο διετής αποκλεισμός από την εκπαίδευση ισχύει καθολικά και ανεξάρτητα από τη μορφή εργασίας;
- Μπορεί ένας αναπληρωτής ΑΠΩ να αλλάξει καθεστώς απασχόλησης σε ΑΜΩ ή ακόμα και ως ωρομίσθιος (με μετακίνησή του ίσως σε άλλη σχολική μονάδα); Μιλάμε για μεταβολή που να θέλει/ζητά ο ίδιος για τους λόγους του (π.χ. υγείας του ίδιου ή μέλους της οικογένειάς του που δεν του επιτρέπει να απασχολείται πλήρως). Ρωτώ γιατί βρίσκομαι σε τέτοια θέση και ψάχνω εναλλακτικές της παραίτησης…

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Καταλήψεις 2021-22
« στις: Νοέμβριος 01, 2021, 09:35:17 μμ »
@ menandros
Ο διευθυντής ζήτησε να πάει η αστυνομία (οι μαθητές από κάπου μπήκαν στο σχολείο - λένε βρήκαν μια πόρτα ξεκλείδωτη ή ένα παράθυρο ανοικτό...). Η αστυνομία απάντησε ότι "έχει εντολή" να μην επέμβει (τουλάχιστον για την ώρα ή μέχρι να γίνει κάτι σοβαρότερο - υποθέτω). Γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν ισορροπίες μπας και λήξει το θέμα σύντομα και ομαλά.
@ Έσπερος
Η διεύθυνση πάλι, είπε στο διευθυντή ότι πρέπει να γίνει η τηλε-εκπαίδευση - αδιάφορο από που και ότι όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν. Αν πάντως εγώ που είμαι με αργή σύνδεση - επαρχία γαρ - δω ότι δεν μπορώ να κάνω μάθημα, μπορώ να στείλω e-mail στο σχολείο για "αδυναμία υλοποίησης της τηλε-εκπαίδευσης για τεχνικούς λόγους" και να είμαι καλυμμένος. Άσε που ακόμα και τα εργαστηριακά μαθήματα πρέπει να τα κάνω μέσω webex και αυτά στο παρά 5, δεν γίνονται.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Καταλήψεις 2021-22
« στις: Νοέμβριος 01, 2021, 08:32:22 μμ »
     Σήμερα ξεκίνησαν κατάληψη οι μαθητές στο ΕΠΑΛ που έχω αναλάβει αναπληρωτής. Ο διευθυντής ζήτησε από το 15-μελές μεταξύ άλλων, να γίνει συνέλευση και να του φέρουν τα «πρακτικά» της που να δείχνουν ότι η πλειοψηφία συναινεί σε αυτή. Πράγματι το 15-μελές παρέδωσε 2-3 σελίδες που αναγράφουν, ενυπόγραφα και τα ονόματα όσων μαθητών ψήφισαν υπέρ της κατάληψης. Αφήνω κατά μέρος το κατά πόσο αυτό «νομιμοποιεί» την κατάληψη (η πλειοψηφία των μαθητών απουσίαζε έτσι κι αλλιώς). Θεωρητικά τώρα εμείς οι καθηγητές πρέπει να φτιάξουμε το webex μας και από αύριο να αρχίσει η τηλε-εκπαίδευση…
     Το ερώτημα μου είναι: οι μαθητές που ψήφισαν υπέρ της κατάληψης μπορούν να συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση ή αυτομάτως αποκλείονται και παίρνουν τις αντίστοιχες απουσίες; Η λογική μου λέει ότι πρέπει να αποκλείονται αλλά υπάρχει κάποια σχετική οδηγία – εγκύκλιος, κάτι που να το αναφέρει; Αν δεν αποκλείονται, τότε πρακτικά μιλάμε για επιβολή της τηλε-εκπαίδευσης από τους μαθητές οπότε τί κάνουμε;
     Στα δικά σας σχολεία υπάρχουν καταλήψεις;

9
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ ' ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021
« στις: Νοέμβριος 01, 2021, 07:49:29 μμ »
Τα χαρτιά στη δευτεροβάθμια τα στέλνεις μετά την ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο τοποθέτησης. Μόλις σε περάσει η διεύθυνση του σχολείου στο σύστημα, μπες να κάνεις αποδοχή σύμβασης. Αυτή η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί απαραιτήτως μέχρι τις 14:00.
Για πια χαρτιά μιλάτε; Αυτά που απαιτούνται για την ανάληψη υπηρεσίας (πτυχίο, μεταπτυχιακό, αίτηση για ΜΚ, οικογενειακή κατάσταση, ταυτότητα... ό,τι τέλος πάντων ζητά η κάθε διεύθυνση) τα παραδίδεις στο διευθυντή, στο σχολείο ανάληψης και έπειτα προωθούνται υπηρεσιακά. Τουλάχιστον έτσι έκανα εγώ (ανέλαβα στη Β' φάση - Β' βάθμια). Το μόνο που μένει έπειτα από την ανάληψη στο σχολείο, είναι η αποδοχή (που την κάνει ο καθένας μόνος του ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες). Μήπως δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά ή άλλαξε κάτι από Β' σε Γ' φάση;

10
Σχετικά με τις ενστάσεις, να πω ότι φαίνεται πως όσοι είχαμε κάνει ένσταση με αιτιολογία ΔΟΑΤΑΠ έγινε δεκτή. Προσωπικά ανέβηκα μερικές ...χιλιάδες θέσεις (+2800) που φυσικά δε φτάνουν για μόνιμο διορισμό αλλά για αναπληρωτής από την Α' φάση είναι ΟΚ.

Και όταν λέω "αιτιολογία ΔΟΑΤΑΠ" εννοώ ότι είχαμε μεταπτυχιακό (ή/και παιδαγωγική επάρκεια που προκύπτει από αυτό), είχαμε καταθέσει τα σχετικά στο ΔΟΑΤΑΠ πριν την έναρξη των αιτήσεων της 2ΓΕ και ο οργανισμός δεν είχε προλάβει να ασχοληθεί μέχρι την ημερομηνία λήξης των αιτήσεων για τη 2ΓΕ (αλλά είχε ολοκληρώσει τις διαδικασίες ΠΡΙΝ την έκδοση των προσωρινών πινάκων).

11
Αφού η επιλογή τύπου αίτησης "Βαθμολογική αντιστοιχία" υπάρχει αλλά είναι ανενεργή, κάποια στιγμή θα ενεργοποιηθεί. Ρώτησέ τους
πότε υπολογίζουν να συμβεί αυτό και αν καλύπτουν την περίπτωσή σου. Μέχρι τότε, θεωρώ ότι μπορείς να ακολουθήσεις την ισχύουσα
διαδικασία όπως περιγράφεται στο τελευταίο FAQ τους (αποστολή της σχετικής αίτησης και του παράβολου/απόδειξης πληρωμής του) με
επιφύλαξη για το αν θα τη δεχτούν ή θα δηλώσουν αναρμόδιοι.
Και πάλι όμως σου λέω ότι δεν χρειάζεσαι τη βαθμολογική αντιστοιχία για μεταπτυχιακό τίτλο (μιλάμε για μεταπτυχιακό όπως γράφεις στον
τίτλο του θέματος ή για πτυχίο όπως γράφεις στις αναρτήσεις σου;) αφού δεν μοριοδοτείται η όποια βαθμολογία του αλλά απλά η κατοχή
του.
Τώρα για το τι θα κάνουν την επόμενη χρονιά είναι περίεργη η κατάσταση. Μάλλον θα το αφήσουν φλου λόγω αντιδράσεων όπως στην
προκήρυξη που θέλεις, όπου δεν αναφέρεται το ΣΑΕΠ (που σημαίνει ότι μπορεί να μη δεχτούν τον τίτλο σου και να χρειαστεί ένσταση όταν
βγουν τα αποτελέσματα). Και ναι γενικά συμφωνώ ότι είναι άδικο να μην έχει στην Ελλάδα τα ίδια Α δικαιώματα ένας τίτλος που δίνει αυτά
τα Α δικαιώματα σε άλλη χώρα της EU αλλά υπάρχουν εύλογα θαρρώ, ερωτήματα. Π.χ. κατά πόσο ελέγχονται για την ποιότητα της
εκπαίδευσης και την αξιοπιστία των τίτλων τους τα ιδρύματα που δίνουν τα πτυχία αυτά; Γίνονται έλεγχοι αντίστοιχοι με εκείνους στα
δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα ή τα ιδιωτικά ανήκουν και ελέγχονται σε/από άσχετο με την παιδεία υπουργείο;
Τέλος πάντων, είναι άλλη κουβέντα αυτή και αφού δεν έχω περάσει από αντίστοιχο ιδιωτικό ίδρυμα δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή
συμπεράσματα ούτε θέλω να απορρίψω κάθε ιδιωτική σχολή/κολέγιο απλά και μόνο επειδή είναι ιδιωτικό.

12
Γιατί δε στέλνεις ένα email στον ΔΟΑΤΑΠ (helpdesk[at]doatap.gr) με τα ερωτήματά σου; Ενδιαφέρον θα έχει η απάντηση που θα δώσει ο ΔΟΑΤΑΠ στο ερώτημα αν μπορεί - είναι υποχρεωμένος να εκδώσει βαθμολογική αντιστοιχία για τίτλο σπουδών που ο ίδιος ΔΕΝ έχει αναγνωρίσει.

Γενικά πάντως η διαδικασία της βαθμολογικής αντιστοιχίας (στον ΔΟΑΤΑΠ) δεν γίνεται μέσα από την πλατφόρμα της αναγνώρισης τίτλων. Υπάρχει σχετική αίτηση που κατεβάζεις και συμπληρώνεις, πληρώνεις και ένα παράβολο και τους τα στέλνεις. Δες το ερώτημα 17 στα FAQ v1.4 για τα σχετικά link σε αίτηση και παράβολο. Το FAQ βρίσκεται στο "ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ" στην παλτφόρμα του ΔΟΑΤΑΠ (σε ένα zip αρχείο).
Αν ο ΔΟΑΤΑΠ δηλώσει αναρμόδιο μίλα με ΣΑΕΠ μήπως έχουν αντίστοιχη υπηρεσία βαθμολογικής αντιστοιχίας.

Πάντως αφού το θέμα σου αφορά μεταπτυχιακό τίτλο που η βαθμολογία του έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζεται - δεν μετρά στις προκηρύξεις, βάλε το ελάχιστο βαθμό του επιπέδου μέχρι να έχεις βαθμολογική αντιστοιχία.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Μεταπτυχιακό
« στις: Μάρτιος 10, 2021, 10:14:49 μμ »
     Για να μπορείς να δουλέψεις σε σχολική μονάδα θα φτιάξεις αρχικά λογαριασμό στο πληροφορικό σύστημα ΟΠΣΥΔ (https://opsyd.sch.gr) και έπειτα όταν ανοίξουν και πάλι οι πίνακες των εκπαιδευτικών (τέλη 2022 αρχές 2023 μάλλον) θα πάρεις το πτυχίο σου και όσα ακόμα δικαιολογητικά πιστοποιούν μοριοδοτούμενα προσόντα (και μαζί με αυτά και κάποια τυπικά διακιολογητικά όπως αντίγραφο στρατολογικής κατάστασης) και θα περάσεις από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ίσως και Πρωτοβάθμιας γιατί η πληροφορική, ειδικότητα ΠΕ86, είναι κοινή ειδικότητα για Β’βάθμια και Α΄βάθμια) της περιοχής σου, ώστε να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία και να εγγραφείς επίσημα στους καταλόγους εκπαιδευτικών.
     Όταν κλείσει η περίοδος υποβολής δικαιολογητικών, θα ανακοινωθούν οι πίνακες και θα βρεθείς σε μια ταξινομημένη λίστα με τους υπόλοιπους 5242 (τόσοι είναι στους πίνακες του 2020-21 – προκήρυξη 2ΓΕ) καθηγητές της πληροφορικής. Εφόσον υποβάλεις αίτηση πρόσληψης (όταν ανακοινωθούν οι σχετικές προθεσμίες, από μέσα Άνοιξης συνήθως), θα έχεις τη θεωρητική πιθανότητα να προσληφθείς ως εκπαιδευτικός (αναπληρωτής αρχικά εκτός και αν γίνουν μόνιμοι διορισμοί από τους πίνακες που θα ισχύουν τότε). Παρακολουθείς λοιπόν τις ανακοινώσεις προσλήψεων (Α’ φάση, Β’ φάση,… Ειδικές Προσκλήσεις) σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και ίσως δεις και το δικό σου όνομα στους προσληφθέντες ανάλογα με τη θέση σου στους πίνακες, τα μέρη που δήλωσες, το αν θέλεις να εργαστείς σε καθεστώς μερικής απασχόλησης κ.λπ.
     Για να αυξήσεις την πιθανότητα πρόσληψης, με το ισχύον σήμερα σύστημα, μπορείς να συγκεντρώσεις μόρια από:
- Διδακτορικό (40 μόρια),
- Μεταπτυχιακό (20 μόρια για το 1ο ΜΤ)
- Ξένες γλώσσες – μέχρι δύο γλώσσες αν δεν κάνω λάθος (3 μόρια για  Β2/Lower, 5 για C1 και 7 για C2/proficiency)
- Σεμινάρια (7-μηνης διάρκειας και 300 ωρών τουλάχιστον - μέχρι ένα σεμινάριο, 2 μόρια)
- Κοινωνικά κριτήρια (πλήθος τέκνων), αναπηρίες
- Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (υπό προϋποθέσεις, όχι από οποιαδήποτε δομή εκπαίδευσης) και
- Βαθμό του πτυχίου σου.
Επιπλέον αν παρακολουθήσεις μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής ή σχετικό σεμινάριο στην ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνεις και κάτι που λέγεται «Παιδαγωγική Επάρκεια» που δεν έχει μόρια αλλά σε προτάσσει έναντι των άλλων πληροφορικών που δεν την έχουν.
     Όπως καταλαβαίνεις αν δεν έχεις αρκετά από τα παραπάνω στοιχεία, πρακτικά ξεχνάς την πρόσληψη σε δημόσιες δομές εκπαίδευσης. Θα μπορούσες ίσως να δοκιμάσεις την εργασία σε ιδιωτικό σχολείο (ή σε άσχετες με την εκπαίδευση θέσεις) και σιγά-σιγά να συγκεντρώσεις τα υπόλοιπα προσόντα.
     Σχετικά με το πόσο κορεσμένη είναι η ειδικότητα, βλέπω ότι σε ειδική πρόσκληση τη φετινή χρονιά, έγινε πρόσληψη αναπληρωτή μερικής απασχόλησης (ΑΜΩ) που η κατάταξή του ήταν στη θέση 4763. Στις κανονικές φάσεις ο τελευταίος προσληφθείς ήταν στη θέση 3357 (ΑΜΩ και αυτός). Το χαμηλό των θέσεων αυτών φαίνεται να αφήνει περιθώρια ελπίδας πρόσληψης αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη ότι είναι θέσεις μερικής απασχόλησης, με εργασία για λίγους μήνες και ενδεχομένως σε μέρη δυσπρόσιτα. Με λίγα λόγια είναι ασύμφορες γι'αυτό και αποφεύγεται η επιλογή τους από τους πολλούς. Υπολόγισε επιπλέον πως όταν ανοίξουν ξανά οι πίνακες μπορεί να προστεθούν άλλοι ~2000 πληροφορικοί (στους πίνακες 2018-19 υπήρχαν 3300 πληροφορικοί, σε εκείνους του 2020-21 προστέθηκαν άλλοι 1942) και βγάλε τα συμπεράσματά σου…

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Εκκαθαρισμένος πίνακας ΠΕ19-20
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2020, 12:20:40 πμ »
Πως γίνεται στη Β' Φάση Δ.Ε. να έχει πάρει μέχρι και το 1891 στην κατάταξη, και να μην είμαι μέσα στους προσληφθέντες; Είχα βάλει όλες τις Περιφέρειες και η κατάταξη μου είναι κοντά στο 1700...
Μήπως κοιτάς την κατάταξή σου στους εκκαθαρισμένους πίνακες και όχι στον αρχικό πίνακα του υπουργείου; Η άλλη λογική εξήγηση είναι να σου ξέφυγε κάτι στη δήλωση περιοχών.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 315
Σύνολο: 316

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.