Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mariape03

Σελίδες: 12
1
Βέβαια συνήθως σε αυτές τις χώρες που έχει ξέχωρο πρόγραμμα για να πάρεις την άδεια διδασκαλίας (πχ Ηνωμένο Βασίλειο) μπορεί να δώσει τις εξετάσεις οποιοσδήποτε έχει ένα πτυχίο ΑΕΙ πχ τελείωσες διοίκηση επιχειρήσεων αλλά αν θες μπαίνεις στο προγραμμα για να διδάξεις μαθηματικά. Το οποίο πρόγραμμα το πληρώνεις κιόλας αν κ υπάρχουν κ αρκετές υποτροφίες κ δάνεια. Εδώ για να διδάξεις μαθηματικά πας μόνο αν τελείωσες μαθηματικό κ το επίπεδο των εκπαιδευτικών μας είναι πολύ ανώτερο από της Αγγλίας γιατί ακριβώς έχουν σπουδάσει το αντικείμενο.

2
Καλημέρα συνάδελφοι, υπάρχει κάποια εκτίμηση για τους πε03 μέχρι ποια σειρά θα πάει Αθήνα?

3
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τον αλγόριθμο με τον οποίο δίνουν τις περιοχές στους υποψήφιους. Έστω ότι κάποιος είναι στη θέση 300 και έχει βάλει μόνο Αθήνα ενώ όλοι οι από πάνω του έχουν βάλει Αθήνα και άλλες περιοχές, θα πάρει ο 300 την Αθήνα και οι άλλοι πχ νησιά? Ακούγεται κάπως άδικο...

4
Για την δήλωση περιοχών θα γνωρίζουμε μόνο τα κενά ανά νομό ή μπορούμε να βρούμε κάπου κ τα συγκεκριμένα σχολεία που έχουν τα κενά?

5
Η αναφορά μου ήταν στο τι μαθαίνει κάποιος που κάνει διδακτορικό και στο γεγονος ότι το θεωρώ προσόν για έναν εκπαιδευτικο. Ούτε θέμα αριστείας είναι ούτε δηθενιας το να έχεις διδακτορικό. Με ενοχλεί απλά η στάση του επειδή δεν το έχω εγώ συμπεραίνω ότι ο άλλος που το έχει δεν είναι προσόν. Τότε να μην είναι κ το πτυχίο προσόν, μπορεί κ ένας μηχανικός να διδαξει πχ μαθηματικά ή φυσική λυκειου... Καλό είναι για τα παιδιά μας να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με μια ποικιλομορφία προσόντων. Με το θέμα της αξιολόγησης ειμαι γενικά εναντίον αλλά ναι εκεί δεν θεωρώ πως το διδακτορικό παίζει ρόλο...
Πάντως αντί να αναλωνομαστε στο να μην θεωρείτε προσόν το ένα ή το άλλο καλό θα ήταν να διεκδικούμε παραπάνω διορισμούς και να μην λειτουργούμε με λογικές κοινωνικού αυτοματισμού... Και ένα υ.γ. στον ιδιωτικό τομέα πληρώνεσαι και με βάση τα προσόντα σου...

6
Το διδακτορικό σου μαθαίνει να κάνεις έρευνα, να έχεις πιο κριτική σκέψη, να ψάχνεις πολλές πηγές και να παρουσιάζεις τα συμπεράσματα σου. Δεν είναι λοιπόν άσχετο το διδακτορικό με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Φυσικά αυτό δεν κάνει κάποιον αυτόματα καλύτερο εκπαιδευτικό, το μεράκι και η εμπειρία είναι ακόμα πιο σημαντικα...αλλά η λογική του ότι όποιος δεν έχει κάνει διδακτορικό είναι σίγουρος πως αυτός που έκανε δεν έμαθε τίποτα μάλλον δεν μου φαίνεται και πολύ καλό χαρακτηριστικό ενός εκπαιδευτικού...

7
Πραγματικά μου φαίνεται αδιανόητο το ότι τρωγόμαστε μεταξύ μας αντί να διεκδικούμε παραπάνω θέσεις εργασίας. Και η αμφισβήτηση οποιου έχει μεταπτυχιακό είναι αστεία. Προσωπικά όποιον ξέρω που έκανε μεταπτυχιακό έριξε διάβασμα, η μόνη περίπτωση που ξέρω ότι το πήρε για πλάκα ήταν σε ελληνικό πανεπιστήμιο με τις ευλογίες της δαπ. Βέβαια όσο τα μεταπτυχιακά κοστίζουν το σύστημα είναι ταξικό αλλά το ίδιο ισχύει και για τα φροντιστήρια του γραπτού ΑΣΕΠ (που μπορεί κ να σου κοστίσουν κ όσο ένα μεταπτυχιακό). Τι θα διδάξουμε στους μαθητές αν αντί να διεκδικούμε αυτά που πρέπει και από αυτούς που πρέπει τρωγόμαστε με τον διπλανό μας για το τι νομίζουμε μας βολεύει καλύτερα? Κρίμα για το επίπεδο μας



8
Νεοδιόριστοι / Απ: Αναρρωτικές άδειες νεοδιοριστοι
« στις: Απρίλιος 20, 2021, 10:56:55 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

9
Νεοδιόριστοι / Αναρρωτικές άδειες νεοδιοριστοι
« στις: Απρίλιος 19, 2021, 10:52:41 πμ »
Γεια σας,

Μες στον επομενο χρόνο θα ξεκινήσουμε προσπάθεια για εξωσωματικη. Υπάρχει περίπτωση να είμαι στους διορισμούς της νέασ σχολικής χρονιάς και να βρίσκομαι σε επαρχία.
Για την εξωσωματική θα χρειαστώ κάποιες ημέρες άδεια λογικά, θα μπορώ να πάρω για αυτό τον λόγο ως νεοδιόριστη? υπάρχει κάποια ανάλογη περίπτωση? Σας ευχαριστώ

10
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι γίνεται με αυτόν που δεν δήλωσε μια περιοχή τύπου Αγαθονησι(δ Δωδεκανήσου νομίζω) αλλά ειναι πιο ψηλά στον πινακα, δεν θα τον πάρει ούτε στην Β φάση? Η θα τον πάρει στην Β φάση εκεί που θέλει? Δεν βγάζει έτσι νόημα να δηλωθούν οι περιοχές και για τις 2 φάσεις μαζί... Άρα λογικά θα καλέσει 2 φορές για δήλωση περιοχών? Άσε που αν πάει για σχολικό έτος 22-23 θα υπάρχουν άλλα κενά...

11
Αν οι διορισμοί γίνουν όντως σε 2 φάσεις τότε για να μπει κάποιος στην Α φάση θα παίξει ρόλο η περιοχή που θα δηλώσει? Αν πχ βάλει κάποιος αγαθονησι κ ο άλλος Θεσσαλονίκη μπορεί να πάρουν πρώτα αυτόν που θα δηλώσει αγαθονησι και ας έχει κ λιγότερα μόρια?

12
Οι Ελληνες μεταναστες ειναι νομιμοι και πληρωνουν τους αντιστοιχους φορους και για αυτο εχουν τις αντιστοιχες παροχες... 8)

Άτομα σαν τον apap είναι που με κανουν να θέλω να είμαι στην εκπαίδευση....Χρειαζόμαστε αρκετοί για να βάζουμε φρένο στον κάθε ρατσιστή εκπαιδευτικό.... 'Αντε τώρα να κάνει με τέτοια πιστεύω μάθημα σε κάποιο προσφυγόπουλο ο apap

13
Καλησπέρα, γνωριζετε τη διαδικασία αφού βγουν οι οριστικοι πινακες? Δηλ. για τον μονιμο διορισμό θα πρέπει να γίνει η αίτηση/δήλωση περιοχών από τον κάθε υποψήφιο όταν μας καλέσουν?
Και αν πχ κάποιος δεν κάνει την αίτηση-δήλωση περιοχών στην α' φαση, θα έχει δικαίωμα να την κάνει στη β' φάση?

14
Eυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Κ εγώ αυτο πιστεύω αν γινουν ιδανικα 700-800 διορισμοι στην ΠΕ03 μεσα στους 10500 στην πρωτη φαση στην καλυτερη να μπουν 500 μαθηματικοί....Καλή επιτυχία σε όλους μας

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.