Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aquarius2021

Σελίδες: 123 ... 12
1
@ Landau
Ώστε δεν είναι επιχείρημα ότι η πλατφόρμα  για να λειτουργήσει απαιτεί πολύ καλό λογισμικό και πολύ καλή σύνδεση. Επιχείρημα είναι τα παιχνίδια κλπ!! 
Το διάβασα και αυτό μετά από 35 χρόνια ανελλιπούς παρουσίας στις σχολικές αίθουσες.
Μην ξεχάσεις να στείλεις αγωνιστικούς χαιρετισμούς και να καλέσεις σε αγωνα κατά του καπιταλισμού. Σοβαρά το λεω και όχι ειρωνικά.

Τι λογισμικό επιπλέον χρειάζεται η πλατφόρμα για να λειτουργήσει; Η σύνδεση που σου δίνεται μια χαρά δουλεύει αν έχεις καλό ίντερνετ στην περιοχή σου. Εγώ με adsl μπορεί να έχω καλύτερη σύνδεση από vdsl μαθητή μια δεδομένη στιγμή ανάλογα της περιοχής που βρισκόμαστε! Εκτός από γιατρός είσαι και τεχνικός software και δικτύων;

Τώρα εσύ να υποθέσω ότι δεν την λες για τα πολιτικά πιστεύω σε συνομιλητή σου εδώ μέσα! Διδάσκεις 35 χρόνια και απαντάς έτσι σε συνομιλητή σου;

Τι έγινε εμένα γιατί δεν απαντάς; Μήπως προτιμάς να με αναφέρεις;

Φυσικά εμένα μπορεί να με πετάξει ο διαχειριστής που πιθανώς σου κάνει τα χατίρια εκτός. Θα περιμένω μερικές μερουλες και θα ξαναμπώ με άλλο nickname. Άλλη ip. Και άλλο eMail. Τσάμπα όλα αυτα! Χωρίς να χρεώσω το Δημόσιο. Εσύ θα το αντεχες αυτό ή πάλι δεν μπορείς να αποχωριστείς το προφίλ σού;

Εντελώς πάντως προτρεπτικα ξαναδιάβασε τι λέει ο Landau και τι εννοεί! Ίσως μια δεύτερη ανάγνωση να είναι καλύτερη από την πρώτη!

2
@ dors
Συμφωνώ απολυτα. Τα εχω επισημάνει  σε συζητήσεις με συμβούλους και εκπροσώπους παρατάξεων. Δυστυχώς όμως ουδέν.

@ Έσπερος
Θα τους συντονίζαμε εμείς.  Κάθε τμήμα κανει 2 ημέρες  και 3 ημέρες εναλλάξ ανα εβδομάδα, οπότε περισσότερη εργασία στο σπίτι και απαίτηση προετοιμασίας της από τους μαθητές.

Στην απάντηση προς τον Εσπερο γράφεις και ως γιατρός; Θες να πάμε μαζί σε ένα νοσοκομείο στην εισαγωγή ασθενών ως υποψήφιοι covid και να εφαρμόσουμε τα μέτρα που παίρνονται  στο σχολείο;

Απλά σε ενημερώνω ότι ενδεχομένως εγώ να έχω αναπτύξει αντισώματα...

ΥΓ. Παρακαλώ τους διαχειριστές να σβήσουν οποιαδήποτε ποινή έχει επιβληθεί σε αλλους, ως απάντηση στα μηνύματα μου. Τις δικές μου ποινές τις θέλω αυτούσιες να τις χαιρομαι. Εξάλλου το σκορ πρέπει να είναι 3-1 στις ποινές. 3 δικές μου αναφορές στον εαυτό μου και μια από άλλον!

3
Στην τηλεκπαίδευση χάνω τους μαθητές που με έχουν περισσότερο ανάγκη, τους αδύνατους μορφωτικά, οικονομικά, κοινωνικά. Προφανως και η ύλη αφομοιώνεται διαφορετικά απο τον κάθε μαθητή αλλά τα βασικά κάθε τάξης, όσα δηλαδή χρειάζονται για τις επόμενες χρονιές, στην κανονική τάξη τα μαθαίνανε ΟΛΟΙ. Με κόπο, με συνεχείς επαναλήψεις με το να είμαι απο πάνω τους και να τους πρήζω. Διαδικτυακά αυτό δεν γίνεται. Η εναλλακτική όμως δεν είναι να χαθεί η χρονιά για όλους. Έστω και αυτό το υποκατάστατο μαθήματος είναι καλύτερο απο να μην κάνουν απολύτως τίποτα. Υπάρχουν όμως καλύτερες λύσεις και αυτό ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ το καλοκαίρι και όχι να πάμε τελείως απροετοίμαστοι. Προσωπικά θεωρώ πολύ πιο αποτελεσματική την εκ περιτροπής διδασκαλία καθώς λιγότεροι μαθητές αυξάνουν την αποτελεσματικότητα του μαθήματος
Όσον αφορα τα τεχνικά μέσα, εμένα με βολεύει απλη σελίδα paint και γραφίδα, συνάδελφος δείχνει στην κάμερα χειρόγραφη σελίδα, άλλος πίνακα google και geogebra, παρόμοια αποτελέσματα έχουμε

Επιτέλους αναλυτικά μηνύματα!
Μόνη μου ένσταση τα έντονα γράμματα.
Ο ιός δεν είναι μια απλή γριπη. Αργή επώαση και μεγάλος αριθμός ημερών που κόλλας τον άλλον.
Προφανώς η κατάσταση είναι διαφορετική από το καλοκαίρι. Τότε έλεγαν πως τα παιδιά δεν είναι επικίνδυνα. Τώρα φαίνεται πως είναι! Και στα μισά μισά παιδιά υπάρχουν οι εκπαιδευτικοί που και τμήματα αλλάζουν και σχολεία και πανε κάθε μέρα. Όταν λοιπόν φουντώνει κάτι ίσως το μισό μισό δεν είναι αποτελεσματικό.

ΥΓ. Τα παραπάνω περί αναφορών δεν πήγαιναν οπωσδήποτε στον math22. Για αυτόν λοιπόν που τα στέλνει όπως και για τον math22, που ζήτησα να τον αφήσει ο admin να γράφει ελεύθερα όπως και για μένα το πεδίο διαλόγου είναι εδώ μέσα. Όποιος λοιπόν αντέχει με επιχειρήματα αναπτυσσει τις θέσεις του!

4
Αυτό το πράγμα με τη γραφίδα έχει καταντήσει γραφικό. Να μου πεις ότι δεν μπορείς να κανεις μάθημα κατεύθυνσης γιατί θες να να εις τα παιδθα να κάνουν ασκήσεις κ να περνάς από πάνω να βλέπεις, το δέχομαι; προφανώς ισχύει κ δεν ειναο δικαιολογία. Αλλά να επικαλείσαι μονιμα ένα προβκημα που λύνεται ανέξοδα πχ η κάμερα παίρνει το χαρτι που γράφεις με το χέρι,δεν στέκει.

Πες τα!

Αλλά από την άλλη αυτό που λες δεν μπορεί να διαχωρίσει τα κακα Δημόσια Σχολεία από τα καλά Φροντιστήρια!
Επίσης αν δεν κάνω κάποιο λάθος μπορείς ως εκπαιδευτικός να συνδεθείς με υπολογιστή και κινητό ταυτόχρονα. Και το δεύτερο να το χρησιμοποιήσεις ως γραφίδα. Επαναλαμβάνω δεν το έχω κάνει απλά  επιβεβαιώστε όσοι το έχετε κάνει!

ΥΓ. Αυτό το μήνυμα δεν θα το στείλω στον administrator. Αν θέλετε μπορείτε να το κάνετε οι γνωστοί άγνωστοι!

5
Δ
Τα κακως κειμενα του δημοσιου σχολειου κρινουμε. Πρεπει να παραιτηθουμε επειδη πιθανον στον ιδιωτικο τομεα τα φροντιστηρια και τα σχολεια διαθετουν εξοπλισμο; Να διεκδικησουμε δεν μπορουμε;

Είναι τα φροντιστήρια τα άστρα και τα δημόσια σχολεία η γλάστρα και μάλιστα κοροϊδευτικά; Ο συγκεκριμένος που γράφει αυτό το μήνυμα έχει γνώση τι γίνεται σε όλα τα σχολεία και σε όλα τα φροντιστήρια και βγάζει συμπεράσματα;  Ας μας πει λοιπόν σε όλα τα φροντιστήρια αν τους προμήθευσαν γραφίδες με κόστος του φροντιστήριου!

Επίσης ο συγκεκριμένος όταν του κάνουμε ερωτήσεις ποτέ δεν απαντάει να διευκρινήσει!

Και εγώ δουλεύω στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο έχει στραβά. Αλλο το ένα άλλο το άλλο όμως στο παραπάνω μήνυμα του που παρέθεσα!

ΥΓ. Λοιπόν έχω φάει μια ποινή για αυτό που στείλατε και μια ποινή για αυτό που έστειλα εγώ ο ίδιος ως μήνυμα. Για να δω να ξαναστειλω και αυτό να φάω και άλλη ποινή...Έχει ενδιαφέρον το σύστημα ποινών!

7
Για όλους του προλαλισαντες μια ερώτηση στα 25αρια τμήματα που έχετε προχωράει η ύλη για όλους τους μαθητές το ίδιο στα δια ζώσης μαθήματα; Αν μια έννοια είναι δύσκολη για ένα ή δύο μαθητές ή απλά ορισμένοι είναι αδιάφοροι μένετε στάσιμοι οσο χρειαστεί για να την καταλάβει μέχρι και ο τελευταίος διεξοδικα; Να υποθέσω ότι στο βιβλίο ύλης για ενότητα που προβλέπεται  να διδαχθεί π.χ. 5 ώρες εσείς γράφετε 10 ή και παραπάνω; Το ίδιο κάνετε και στα πανελλήνια μαθήματα; Παρακαλώ για ενημερώστε με αν θέλετε...

Επειδή γράφετε και για τεχνολογικά θέματα...
35 ευρώ βρίσκεις γραφίδα και το κινητό έχει και zoom!  Και για έννοιες που δεν γίνονται κατανοητές μπορείτε να κάνετε και χρήση της ασύγχρονης εκπαίδευσης! Για πείτε μου λοιπόν ποια είναι τα σούπερ ντουπερ εργαλεία που χρησιμοποιούν τα φροντιστήρια σε όλη την Ελλάδα για όλους τους μαθητές που στο Δημόσιο σχολείο υστερούμε; Θα είχε ενδιαφέρον

8
451 σήμερα!

https://www.esos.gr/arthra/71163/simera-1130-pm-ayxithikan-sta-451-ta-sholeia-me-kroysmata-koronoioy-synehis-enimerosi

Και επειδή το τριμελές περιστατικό του Αμαρουσίου και ο περιφερόμενος θίασος θα κατηγορείσετε εκπαιδευτικούς αργά ή γρήγορα

Αφιερωμένο!

Αν κάνω άτακτη ζωή
δε θα σε βάλω για κριτή,
γιατί δεν έχεις
το δικαίωμα αυτό.

....

Αν κάνω άτακτη ζωή,
δικός μου είναι λογαριασμός.
Πάψε να με κατηγορείς,
για μένα άξιος κριτής
είναι μονάχα ο Θεός.

Λες και το ήξερα!

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/343744_stayronoyn-ekpaideytiko-thetiko-ston-koronoio

9
Απλά βάζοντας σε όλους 20 πιστεύουν ότι έπιασαν τους στόχους της τηλεκπαίδευσης και της ύλης. Δηλαδή νομίζουν ότι βρέχει ενώ τους φτύνουν. Δεν ξέρω αν είδατε βαθμολογίες και τις εντολες των σχολικών συμβούλων πριν από αυτές.

Μιας που το αναφέρεις το να βάζεις σε όλους 20 ή να μην βάζεις βαθμό για κανένα από τα παρακάτω κριτήρια είναι το ίδιο για μένα.

1. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του/της μαθητή/-τριας κατά τη διάρκεια των τετραμήνων στα μαθήματα ή κλάδους μαθημάτων που έχουν χαρακτηριστεί ως γραπτώς εξεταζόμενα ή μη εξεταζόμενα κατά τις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις, ο/η εκπαιδευτικός συνεκτιμά:

i. τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία
ii. την επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα

iii. τις εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο
iv. την επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες
v. τις δημιουργικές εργασίες των μαθητών/-τριών, σε προαιρετική βάση
vi. τον φάκελο εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή/-τριας, όπου αυτός τηρείται.
 
Στην περίπτωση που λείπουν στοιχεία της παρούσας παραγράφου, ο Προφορικός Βαθμός Τετραμήνου (Π.Β.Τ.) διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

Λυπάμαι αλλά δεν θα αυτό εξευτελιστω για να παίξω τα κομματικά παιχνίδια οποιασδήποτε πλευράς.
Αυτούς τους μήνες ως επαγγελματίας πληρωθηκα για να κάνω μία εργασία με τους οποιους; πόρους που μου παρείχαν και πολλούς δικούς μου.
Το πιο εύκολο είναι να ισοπεδωσω και τη δική μου προσπάθεια και των μαθητών που μόχθησαν και αυτοί με δικά τους μέσα. Δεν πίστεψα και δεν πιστεύω σε καμία κοινωνία αρίστων όπως και δεν πιστεύω στην κοινωνία του όλοι αξίζουν το ίδιο αδιαφορώντας ποιοι προσπαθούν και ποιοι όχι.

Καλό σας απόγευμα!

ΥΓ. Όσο για τους μαθητές που δεν είχαν αντικειμενικά τη δυνατότητα είχα δύο μήνες να κρίνω τα παραπάνω μέσω της δια ζώσης διδασκαλίας και φυσικά θα δείξω την ίδια παιδαγωγική ευαισθησία που έδειχνα όλα αυτά τα χρόνια για μαθητές που μειονεκτουσαν χωρίς να φταίνε αντικειμενικά οι ίδιοι. Γιατί πάνω από όλα σέβομαι την προσωπικότητα μου ως παιδαγωγού και εκπαιδευτικού.

10
Νεότερα

https://www.fortunegreece.com/article/skliro-lockdown-se-achaΐa-evvia-rethimno-kalimno-ke-karpatho-paratasi-metron-se-thessaloniki-chalkidiki/

11
Σχολική ζώνη / Απ: Αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων...???
« στις: Φεβρουάριος 12, 2021, 03:30:35 μμ »

Sorry που θα στο χαλασω..... δεν κανανε μαθηματα ολα τα πανεπιστημια τη μεγαλη εβδομαδα. Επισης, οι αναπληρωσεις για να βγουν τα απαιτουμενα μαθηματα για το εξαμηνο σε μας (ΔΠΘ) εγιναν κανονικα στο τελος του εξαμηνου....

Τελος, επειδη καποιοι δουλευουν δεν σημαινει οτι πρεπει να δουλευουν ολοι.... Καποιοι δουλευουν και το καλοκαιρι, και τις αργιες κλπ κλπ.....

Για να το συνεχίσω...

Και κάποιοι σκάβουν τον λάκκο τους πως θα δουλεύουν ως τα 70 τούς!

12
Και κάτι τελευταίο στο παραπάνω...

Πέρα από άδειες που γλίτωσε η κυβέρνηση με το άνοιγμα των σχολείων, μήπως υπήρχαν ρήτρες αποζημίωσης σε περίπτωση που έμεναν κυλικεία κλειστά ή σχολικά γεύματα δεν παραδίδονταν;

13
Αυτό που λέμε εγώ και άλλα δύο άτομα από Νοεμβρη πως η ύλη μέσω τηλεκπαίδευσης πρέπει να επαναληφθεί. Όπως επίσης λέγαμε πως το υπουργείο ξέρει πως δεν τραβάει η τηλεκπαιδευση,ασχετα που μερικοί συναδελφοι λένε όλα ωραία όλα καλά.Ε λοιπόν όταν μειώνεις την ύλη, ακυρώνεις την τράπεζα θεματων(θα βγει απόφαση όπου να ναι), τότε ξεμπροστιαζεις τους εκπαιδευτικούς. Επίσης πως γίνεται φέτος οι καθηγητές να βρίσκονται πολύ πιο πέρα από την ύλη που βρίσκονταν πρόπερσι τέτοια περίοδο...
Σύμφωνα με οσα λες αν βάλεις καταλήψεις και τηλεκπαίδευση σε ένα ΕΠΑΛ έχει χαθεί περίπου ένα πεντάμηνο. Καθαρό μένει ακόμα ένα τρίμηνο. Πώς το βλέπεις και να γυρίσουμε αύριο βγαίνει η ύλη αφού δεν έγινε τίποτα μέσω τηλεκπαίδευσης; Ή αλλιώς τι θα υποστηρίξεις ότι η τηλεκπαίδευση καλύπτει το μισό της ύλης;

Αφού το υπουργείο ξέρει πως δεν τραβάει η τηλεκπαίδευση γιατί την εφαρμόζει για σπάσιμο καταλήψεων και λίαν συντόμως για εφαρμογή σε απομακρυσμένα μέρη (το ποσό απομακρυσμένο μένει να φανεί); ...

https://www.esos.gr/arthra/71471/voyleytis-tis-nd-proteinei-monimi-tilekpaideysi-gia-mathites-se-mikronisia-poy

Για την τράπεζα θεμάτων είσαι σίγουρος ότι δεν θα εφαρμοστεί λόγω τηλεκπαίδευσης;

https://www.esos.gr/arthra/70825/trapeza-thematon-tha-kostisei-93791200-eyro

Σου απάντησαν κάποιοι για το πιο πέρα. Σαράντα λεπτά καθαρά χωρίς χαμένες ώρες. Μην τις αναλύσω

Με αυτό το μήνυμα σου παρουσιάζω το σκεπτικο της κυβέρνησης. Ή δέχεστε ότι η τηλεκπαίδευση πάει καλά και την εφαρμόζω στο μέλλον όπως γουστάρω ή η τηλεκπαίδευση δεν πάει καλά και σας μαντρωνω όπως γουστάρω...μόνα ζυγά δικά της λοιπόν!

14
Σχολική ζώνη / Απ: Αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων...???
« στις: Φεβρουάριος 12, 2021, 02:24:34 μμ »
Σιγά που θα κάνουν παράταση διδακτικού έτους (στη δευτεροβάθμια). Δεν θα πληρώνουν έξτρα τον Ιούλιο..
Για τις διακοπές του Πάσχα, απορώ γιατί.. αφού πάει τόσο καλά η τηλεκπαίδευση... σύμφωνα με την υπουργό φυσικά!

Πω πω ρε αδελφέ ούτε πιστόλι να ήσουν με πρόλαβες...

Λοιπόν αρκετά με τις μπούρδες του υπουργείου. Αν ανοίξει Πάσχα η χώρα για μετακινήσεις σιγα μην χάσουν μέρα από τον εσωτερικό τουρισμό. Αν δεν ανοίξει θα μας έρθει κανένα εθελοντικό που ειδικά στη δβθμια θα είμαστε τρεις και ο κούκος. Για καλοκαίρι ούτε λόγος να χαθεί ο Ιούλιος και ο Αύγουστος για τον εσωτερικό τουρισμό. Για τη Δβθμια ο Ιούνιος δεν παίζει για παράταση και σιγά μην δώσουν Ιούλιο πανελλήνιες. Για την αβθμια θα πρέπει να δικαιολογήσει γιατί πέρσι με υποτυπώδη τηλεκπαίδευση και μισά μισά τμήματα το πήγε ως 26/6 ενώ φέτος το τραβάει...

Στην πολιτική όσα λέγονται δεν γίνονται και όσα γίνονται δεν λέγονται...

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159627
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.