Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Korina92

Σελίδες: 123
1
Συγγνώμη αλλά πού έβγαλα χολή; Επειδή είπα ότι μια από τις καλύτερες καθηγήτριες στο σχολείο έχει «μόνο» πτυχίο κ δεν ψάχνεται; ε να μην το πω αφού το έχω δει; δεν μειώνει σε κάτι αυτό τους άλλους. Από πότε είναι προϋποθεση το μεταπτυχιακό για να είσαι καλός καθηγητής;

Η εξέλιξη επίσης είναι κάτι σχετικό. Δεν έχουν όλες οι θέσεις ίδιες απαιτήσεις. Εγω έχω διδακτορικό σε φιλολογικό αντικείμενο. Σαφώς εμπλουτίζω το μάθημα με γνώσεις που απέκτησα στην ειδίκευση, όμως για να λύνω τα ζητήματα συμπεριφοράς των μαθητών δεν με βοηθάει το διδακτορικό, με βοηθάει η εμπειρία μου κ σε μικρότερο βαθμό κάποιες τεχνικές/μέθοδοι  διδασκαλίας που διαβασα. Όμως γνωριζω καλά ότι δεν θα ήμουν καλή διευθύντρια γιατί δεν έχω άλλες δεξιότητες κ άλλα χαρακτηριστικά, που απαιτούνται, κ που δεν τα αποκτάς με τις σπουδές. Στα χαρτιά φυσικά θα ήμουν πολύ καλή. ακόμα κ σε συνέντευξη με μελέτη περίπτωσης θα ήμουν καλή γιατί ξέρω μεσες άκρες τι περιμένουν να ακούσουν. Στην πράξη όμως, γνωριζω τον εαυτό μου, δεν θα ήμουν. Δεν έχω τις ικανότητες, δεν μου ταιριάζει, κ δεν αρκεί το να κατέχω τη θεωρια.
Μα φυσικά και το μοναδικό πράγμα που θα σε βοηθούσε στο να αντιμετωπίσεις ή προσεγγίσεις έναν μαθητή είναι η επιμόρφωση στο συγκεκριμένο "αντικείμενο". Επαναλαμβάνω ότι ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό δε σημαίνει ότι είναι καλός στο έργο του. Θαρρώ ήμουν κατανοητή σε αυτό το κομμάτι και ξεκάθαρη επίσης. Για να αφήσουμε αυτό το θέμα λοιπόν πίσω και να μην το υπεραναλύουμε, υπάρχουν εκπαιδευτικοί όλων των ειδών. Αυτοί που προσπαθούν, αυτοί που δεν προσπαθούν, αυτοί που ψάχνονται, αυτοί που αδιαφορούν, αυτοί που πηγαίνουν τη γνώση ένα βήμα παραπέρα και προσπαθούν να την κάνουν πράξη και αυτοί που συνεχώς γκρινιάζουν για τα εκπαιδευτικά συστήματα στεκόμενοι εκεί και μόνο εκεί. Ας μη γενικεύουμε αυτό μόνο. Έχουμε εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς παλιούς και νέους. Απλα οι νέοι πια έχουν εξελιχθεί. Θες καταναγκαστικά, θες επειδή το γουστάρουν; Παρ’ όλα αυτά το έχουν πετύχει και είμαι 100% σίγουρη ότι αυτό θα είναι εμφανές τα επόμενα χρόνια.
Καλό βράδυ

2
Δεν τε ισοπεδώνω, απλώς έχω εικόνα από πολλούς ανθρώπους με μεταπτυχιακά από διάφορες σχολές σε διάφορες ειδικεύσεις κ προφανώς δεν είναι όλα ίδια. Και για να μην κάνω την έξυπνη, έχω πει πολλές φορές ότι το πτυχίο φιλολογίας τιυ εκπα που έχω προέκυψε από σπουδές χαμηλού επιπέδου με κάποιους καθηγητές που ούτε για θυρωροί δεν έκαναν, το δε μεταπτυχιακό ήταν το μισό για πέταμα. Η αδερφή μου με δυο μεταπτυχιακά, το ένα στην επιστήμη τξς, χωρίς δίδακτρα κ με εξετάσεις εισαγωγής κ το άλλο δια τμηματικό σε μοντέρνο αντικείμενο, με δίδακτρα, ζορίστηκε στο δεύτερο γιατί στο πρώτο έπρεπε απλώς να δθαβαζει κ να κάνει συμπίλημα της βιβλιογραφίας ενώ στο δεύτερο χρειαζόταν πρωτότυπη σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία…

μην κοροϊδευομαστε μεταξύ μας, η εκπαίδευση στην Ελλάδα γενικα, σε όλες τις βαθμίδες, δεν καλλιεργεί κριτική σκέψη, πρωτοτυπία, επίλυση προβλήματος, συνεργασία κλπ. Οπότε γιατί θεωρούμε ότι ένας κάτοχος μεταπτυχιακού ντε κ καλά τα διαθέτει αυτά; Το ότι κάποιος είναι διαβαστερός κ συνθέτει ωραία τη βιβλιογραφία, που συχνά είναι η βασική απαίτηση ενός μεταπτυχιακού, δεν σημαίνει ότι είναι ικανός για διοίκηση ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (εντάσσω κ την τάξη εκεί). Η απόλυτη εμβάθυνση σε έναν επιστημονικό κλάδο δεν σε καθιστά ικανό να διδάξεις αποτελεσματικότερα από μόνη της,και φυσικά ούτε η συγγραφή εργασιων με μια τυποποιημένη μανιέρα διδακτικού σεναρίου σε κάνει. Εννοώ ότι αυτά δεν είναι νομοτελειακά, εχεις το χ προσόν άρα κ τις χ ικανότητες. Φυσικά κ ένα μεταπτυχιακό μπορεί να είναι ένδειξη ότι εχεις διάθεση να το ψάξεις, κ αν το ψάχνεις γενικα είναι πιθανό να βελτιωθείσ. πολλοί όμως δεν κάνουν μεταπτυχιακό για να το ψάξουν, το κάνουν γιατί θέλουν ένα παραπάνω χαρτι, κι αυτό δεν έχει σχέση με το αν το χαρτι το πήραν με ή χωρίς δίδακτρα, με ή χωρίς εισαγωγικές εξετάσεις, από το αθηνησι ή από κάποιο ιδιωτικό της Κύπρου κλπ.  Ο ρεαλισμός δεν είναι ισοπέδωση.

Προφανώς και ο ρεαλισμός δεν αποτελεί ισοπέδωση. Προφανώς η παιδεία μας και γενικότερα η εκπαίδευση στη χώρα μας είναι άκρως θεματική. Προφανώς και όποιος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού δε σημαίνει ότι είναι και ικανός. Θεωρώ όμως από τη δική μου εμπειρία πως κάποιος που είναι κάτοχος μεταπτυχιακού, εφόσον τον ενδιαφέρει, θα εξελιχθεί. Κάποιος που δεν κατέχει ίσως εκεί χρειαστούν και άλλα στοιχεία, μιας και η επιμόρφωση δεν έρχεται έτσι απλά στη ζωή μας, πχ με ένα γκουγκλάρισμα. Προσωπικά  όπως προείπα με δύο μεταπτυχιακά συναφή στην εκπαίδευση γνώρισα ανθρώπους που παλεύουν για να τα κατακτήσουν, που ενδιαφέρονται να προχωρήσουν και όχι να μείνουν στα απλά
συνηθισμένα(μπαίνω- κάνω μάθημα- λέω κάνα αστειάκι-πέρασε η ώρα). Ρεαλισμός= όχι γενίκευση! Ένας εκπαιδευτικός πρέπει να συνδυάζει γνώση, παιδεία, ψυχολογία, διάθεση, μεταδοτικότητα, ανεκτικότητα, σωστή ακρόαση των επιθυμιών των μαθητών. Και αυτά χωρίς επιμόρφωση δυστυχώς έρχονται μία στους 1000. Τη φράση που αναφέρθηκες "καθηγήτρια που δε διαβάζει πολύ απλά ξέρει να συμπεριφέρεται στους μαθητές" δεν ξέρω αν θέλω να τη σχολιάσω γιατί για εμένα λέει πάρα πολλά για το που έχουμε φτάσει και με λυπεί πραγματικά.
Δεν έχω κάτι μαζί σου αλλά δε μου αρέσει να βγαίνει χολή για ανθρώπους που πολεμούν.

3
Ένα άλλο καλό ερώτημα βέβαια είναι, τι την θες την καινοτομία όταν το όλο σύστημα είναι συντηρητικό. Όταν η εξέταση στα περισσότερα φιλολογικά είναι η απόλυτη τυποποίηση κ ίδια εδώ κ δεκαετίες, γιατί να κριθεί θετικά όποιος κάνει μια καινοτομία ή μάλλον γιατί να κριθεί αρνητικά οποίος δεν κάνει, από τη στιγμή που ο δεύτερος μπορεί να προετοιμάζει άψογα τους μαθητες του γι αυτό το παρωχημένο σύστημα; δεν έχει λογική όλο αυτό, είναι απλα μια ιδεοληψία. Η αξιολόγηση βάσει απόδοσης μαθητών έχει μια τεχνοκρατική λογική τουλάχιστον, επικίνδυνη, δεσμευτική, ταξική, αλλά έχει λογικό: θεωρείς ότι αν εχεις μια χ δουλειά αναμένεις ένα ψ αποτέλεσμα. Ελπίζω να μην εφαρμοστεί κι εδώ ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά κατά τ άλλα κ η συζήτηση για το τι θα έπρεπε να μοριοδοτείται κ τι όχι, είναι εκτός λογικής. Ο δικός μας διευθυντής πάντως, που δεν μπορεί να χωρίσει δυο γαϊδάρων άχυρα, έχει μεταπτυχιακό κ τπε 1 κ ξένη γλώσσα κ παλαιότητα κ παλαιότερη θητεία σε θέση ευθύνης. κ ο προηγούμενος άθλιος που είχαμε έχει μεταπτυχιακό κ μάλλον κ ξένη γλώσσα ενώ δεν μπορεί να διατυπώσει μια συντακτικώς ορθή πρόταση στα νέα ελληνικά κ βαράει προσοχή στη σημαία αλλά μάλλον μπερδεύει την κάθε εθνική εορτή. Τι να συζητάμε τώρα… Στο σχολείο μου έχουμε μεταπτυχιακά σε ποσοστό 80% συν 2-3 διδακτορικά, αλλά το παιδαγωγικά πιο ορθό κ μάλλον πιο αποτελεσματικό μάθημα το κάνουν δυο συνάδελφοι παλιές, η μια κοντά στη σύνταξη, χωρίς μεταπτυχιακό κ η μια γενικώς χωρίς να διαβάζει κάτι συγκλονιστικά παραπάνω για να προετοιμαστεί. Απλώς έχει καταλάβει τι βοηθάει τα παιδθα κ τι έχει αποτέλεσμα κ έχει κ ικανότητα στο να τα προσεγγίζει κ να έχει καλή σχέση μαζί τους.

Ε τώρα αυτό που διαβάζω μου φαίνεται εξωφρενικό και με θυμώνει κιόλας. Δεν μπορεί να λες ότι εκπαιδευτικοί με
μεταπτυχιακά δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε όλους όσους έχουν μεταπτυχιακό ότι θα πρέπει ντε και καλά να αποδίδουν, αλλά να τους μειώνουμε και τόσο; Δεν ξέρω. Εγώ πια στο 2ο μεταπτυχιακό είδα να αλλάζει όλη μου η σκέψη και ολοκληρωτικά ο τρόπος προσέγγισης των μαθητών. Και όχι μόνο σε εμένα αλλά σε μεγάλο μέρος των συμφοιτητών μου μέσα στους οποίους εντοπίζονται διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικοί κτλ. Από την άλλη πλευρα μέσα από τους μαθητές μου κατάλαβα πάρα πολύ καλά τι πάει να πει να μην υπάρχει επιμόρφωση όλων των ειδών στους εκπαιδευτικούς των σχολείων και ειδικά στους μεγαλύτερους σε ηλικία. Λίγοι είναι αυτοί που δεν τους αγγίζει το χάσμα γενεών και που μπορούν να κινηθούν κατά τη διάρκεια του μαθήματος έχοντας στον νου τους όλες τις προϋποθέσεις ενός παραγωγικού κι εποικοδομητικού  μαθήματος . Ας μην τα προσγειώνουμε όλα.

4
Απ’ ότι διάβασα εδώ μέσα κάπου, δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση των οριστικων πινάκων, άρα Μάιο με Ιούνιο.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2021, 10:50:46 μμ »
Προσωπικά θεωρώ πως ένας μαθητής κατάλληλα προετοιμασμένος (και όταν μιλάω για κατάλληλα προετοιμασμένους αναφέρομαι σε παιδιά που δε θυμήθηκαν να γράψουν έκθεση στη γ λυκείου) είχε την ευκαιρία να γράψει αν μη τι άλλο πολύ καλά. Το ποίημα δεν το βρήκα δύσκολο. Ίσως το μοναδικό ζήτημα που με προβληματίζει, είναι ο συνδυασμός άρθρου και προσωπικής άποψη, αν και είναι κάτι που είδαμε και την προηγούμενη χρονιά.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 02:45:58 πμ »
Στα περί τσουβαλιάσματος λοιπόν θα συμφωνήσουμε. Όπως και σε πολλά σημεία ακόμα πιστεύω. Θα πω κάτι τελευταίο. Όταν τελείωσα πριν πολλά χρόνια τη σχολή μου, βρέθηκα σε έναν πίνακα μηδενικής έχοντας μπροστά μου άπειρο κόσμο και ξεκάθαρα με χαμένες ελπίδες για να εργαστώ μελλοντικά σε κάποιο σχολείο, που αποτελούσε και αποτελεί το όνειρο της ζωής μου! Πολύ άδικο κατ’ εμέ να είμαι σε έναν πίνακα που δεν ξεκουνιέται. Κάποια στιγμή με την εμφάνιση των προσόντων, στα ξαφνικά βρέθηκα σε θέση αρκετά καλή ώστε να αρχίσω να ονειρεύομαι ξανά. Καταλήγουμε λοιπόν πως στη ζωή καλώς κακώς το συστήμα θα ευνοεί κάποιους. Μακάρι να ευνοούσε τους πάντες. Πραγματικά θα ήμουν ευτυχισμένη. Από εκεί και πέρα ο καθένας παλεύει για ένα καλύτερο αύριο. Όποιος περιμένει κοιτώντας τον ουρανό δυστυχώς... θα μείνει στο περίμενε.

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 10, 2021, 01:40:50 πμ »
Κοιτάξτε εγώ αυτό που εντοπίζω από πολύ κόσμο και ίσως και στα λεγόμενά σας καλώς κακώς δυστυχώς είναι πικρία. Για να κάνω το πρώτο μου μεταπτυχιακό πλήρωσα με αίμα, ιδρώτα και φυσικά κάνοντας πολλές δουλειές και ίσως κάποιες από αυτές άαχετες με το αντικείμενό μου. Όταν το απέκτησα μου ανοίχτηκαν πόρτες στον ιδιωτικό τομέα και από τότε αισίως εργάζομαι πάνω σε αυτό που αγαπώ. Και εξακολουθώ να κάνω δύο δουλειές. Το δεύτερο μεταπτυχιακό μου χωρίς μέσον το κάνω χωρίς να πληρώνω. Γιατί το έψαξα πολύ και δεν περίμενα να μου έρθει ουρανοκατέβατο. Μιλάτε λες και μόνο εσείς έχετε φάει δυσκολίες στη ζωή και όλοι οι άλλοι τα βρήκαν εύκολα. Ξέρετε κάτι; Πολλοί από εμάς δε βρήκαμε τίποτα εύκολα. Πολυ απλά ψάξαμε, διαβάσαμε, ξαναψάξαμε, είδαμε νόμους, είδαμε αποφάσεις... ας μη βάζουμε λοιπόν όλον τον κόσμο σε μία σακούλα. Είναι αρκετά εγωιστικό. Όποιος προσπαθει σε αυτή τη ζωή δε θα του κάτσει μία... δύο... τρεις... την τέταρτη θα κάτσει. Αρκεί να μην τα παρατάει.

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 01:58:39 πμ »

Κοίταξε προσωπικά δουλεύω όντως 10 ώρες την ημέρα. Δυστυχώς αυτό το πράγμα περί ανεργίας όπως είπα και σε προγούμενο μήνυμά μου, ισχύει το λιγότερο, τα τελευταία 12 χρόνια που εργάζομαι εγώ. Άρα θες να πω συνήθισα; Πες το όπως θες. Δε ντρέπομαι να παραδεχτώ σε καμία περίπτωση πως όνειρό μου είναι να μπω σε ένα σχολείο. Παρ’ όλα αυτα είδα τεράστια αλλαγή στη ζωή μου μετά από όλα όσα έχω κάνει με πληρωμή ή μη. Έχω δουλειά και πολύ καλή και νιώθω ότι μπορώ και διεκδικώ τα δικαιώματά μου, μιας και με τόση προσπάθεια για να απόκτησω  τα "πληρωμένα" χαρτιά... έγινα πολύ καλή στη δουλειά μου! Και αυτός είναι ο λόγος που νιώθω εκνευρισμό όταν ακούω ανθρώπους, να λένε πληρωμένα προσόντα. Βέβαια εσύ δεν το εννοείς όπως ο υπόλοιπος πληθυσμός, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου. Εύχομαι όλος ο κόσμος να είχε τη δύναμη Και τη διάθεση που έχω εγώ και πολύς κόσμος ακόμα, για εξέλιξη.

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 09, 2021, 01:56:56 πμ »
Ανεξαρτητα απο το αν χρειάζεται διάβασμα ή όχι ένα μεταπτυχιακό, μπορεί να χρειάζεται διδακτρα, μπορεί κ όχι (αρχίζει να σπανίζει).
Δεν αναιρεί καμια προσπάθεια αυτή η άποψη.
Για να κάνεις μεταπτυχιακό, χρειάζεσαι χρήματα. Επίσης, κατα πάσα πιθανότητα χρειάζεσαι πολλές ώρες ενασχόλησης, για τις οποίες θα πρέπει να θυσιάσεις είτε χρόνο απο την εργασία ( 10ωρη εργασία κ μεταπτυχιακό ΔΕΝ γίνεται), είτε απο την οικογένειά σου (και δουλειά και μεταπτυχιακό και παιδί/α  δύσκολα).
Αρα; Ποιο είναι το πρόβλημα; Δεν ειναι καραμέλα. Την προσπάθειά μας τη μειώνουν αυτοι που μας βάζουν να κάνουμε μεταπτυχιακά για να μείνουμε άνεργοι. Επίσης, έδωσα κι εγω διδακτρα για το μεταπτυχιακό μου και διάβασα κιόλας, αλλά όχι, δεν μπορώ να πω οτι είμαι περήφανη που πλήρωσα κιόλας.
Κι επειδη βγήκαμε απο το θέμα, το σταματάω εδώ, σε καμία περίπτωση το πρόβλημά μου δεν ειναι με αυτούς που κάνουν τα μεταπτυχιακά, αλλά με το παζάρι που έχει δημιουργηθεί στις πλάτες μας. 
 :-*
.......
Κοίταξε προσωπικά δουλεύω όντως 10 ώρες την ημέρα. Δυστυχώς αυτό το πράγμα περί ανεργίας όπως είπα και σε προγούμενο μήνυμά μου, ισχύει το λιγότερο, τα τελευταία 12 χρόνια που εργάζομαι εγώ. Άρα θες να πω συνήθισα; Πες το όπως θες. Δε ντρέπομαι να παραδεχτώ σε καμία περίπτωση πως όνειρό μου είναι να μπω σε ένα σχολείο. Παρ’ όλα αυτα είδα τεράστια αλλαγή στη ζωή μου μετά από όλα όσα έχω κάνει με πληρωμή ή μη. Έχω δουλειά και πολύ καλή και νιώθω ότι μπορώ και διεκδικώ τα δικαιώματά μου, μιας και με τόση προσπάθεια για να απόκτησω  τα "πληρωμένα" χαρτιά... έγινα πολύ καλή στη δουλειά μου! Και αυτός είναι ο λόγος που νιώθω εκνευρισμό όταν ακούω ανθρώπους, να λένε πληρωμένα προσόντα. Βέβαια εσύ δεν το εννοείς όπως ο υπόλοιπος πληθυσμός, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου. Εύχομαι όλος ο κόσμος να είχε τη δύναμη Και τη διάθεση που έχω εγώ και πολύς κόσμος ακόμα, για εξέλιξη.

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 08, 2021, 05:26:03 μμ »
Καλά αυτό που λες ως προς την ύπαρξη μπόλικης ανεργίας στον συγκεκριμένο τομέα, θεωρώ πως δε φέρει καμία διαφορά από τα προηγούμενα χρόνια. Εγώ δεν καταλαβαίνω όμως την έκφραση αγορά πρόσοντων. Και το εννοώ πραγματικά. Έχω κάνει δύο μεταπτυχιακά. Τώρα για την ακρίβεια κάνω το 2ο, που το βρίσκω εξαιρετικό σε σχέση με το πρώτο και κυριολεκτικά σκοτώνομαι στο διάβασμα. Άρα γιατί υπάρχει αυτή η επανάληψη αυτής της έκφρασης; Ο κόσμος πάντα έκανε μεταπτυχιακά. Στην τελική αισθάνομαι ότι έρχεστε και μειώνετε την προσπάθειά μου, όχι προσωπικά εσύ, αλλά γενικά όλος ο κόσμος που χρησιμοποιεί αυτήν την καραμέλα.

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 05, 2021, 05:54:01 μμ »
Διάβασα μόλις αυτό. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει;


Διαβάστε την τελευταία προκήρυξη αιτήσεων στην ειδική. Θα σας διαφωτίσει αναφορικά με τη διαδικασία και τα προσόντα που αναγνωριζονται. Οι πίνακες αναμένεται να ανοίξουν αυτή τη φορά δύο χρόνια έπειτα από τη δημοσίευση των οριστικών πινάκων της εαε. Ως τώρα θεωρούσαμε ότι οι οριστικοι εκδόθηκαν το 2020 κι ως εκ τούτου αναμέναμε το άνοιγμα για το 2022. Ωστόσο προεκυψαν διορθωμένοι οριστικοι εντός του 2021 κι έτσι το ανοιγμα μετατίθεται μάλλον για το 2023, αν δεν αλλάξει κάτι. Όλα αυτά όμως είναι καλό να τα ψάξετε ανατρεχοντας στα επίσημα έγγραφα. Οσοι οι σχολιαστές τόσες και οι διαφορετικές απαντήσεις που θα λάβετε. Οι περισσότερες δε είναι και άστοχες. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι πίνακες θα ανοίγουν γενικά στο εξής κάθε δυο χρόνια. Αυτή είναι μια ειδική διαδικασία που ακολουθήθηκε μεταξύ άλλων επειδή επίκεινται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 05, 2021, 05:48:50 μμ »
σίγουρα θα σε πάρουν αρκεί να δηλώσεις τα πάντα, οι συνταξιοδοτήσεις ειναι περισσότερες απο τους διορισμούς, η χρονιά θα ξεκινήσει με περισσότερα κενά απο τα περσινά. Ενώ πρέπει να παρακολουθείς και τις ειδικές προκηρύξεις αν ανήκεις στην δευτεροβάθμια από Δεκέμβριο και μετα... για πρωτοβάθμια δεν γνωρίζω

Μακάρι! Είχα ελπίδες για φέτος και με έριξε ψυχολογικά ότι δε με πήραν. Βέβαια μελλοντικά όποτε ανοίξουν οι πινακες θα καταφερω να προσθέσω 2η γλώσσα, προφίσενσι και δεύτερο μεταπτυχιακό+σεμινάριο,
Που δεν είχα προλάβει να προσθέσω! Εεεε μετά σταματάω!

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 05, 2021, 04:47:21 μμ »
Αναρωτιέμαι. Στους πίνακες είμαι στο νούμερο 9400 και δε με πήραν ενισχυτική για δύο άτομα και σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας για ένα. Δε θα έχω περισσότερες πιθανότητες φέτος με τη λογική ότι θα έχουμε πολλές παραιτήσεις;

14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Σκέψεις
« στις: Ιούνιος 03, 2021, 12:57:48 πμ »
Γεια σας! Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας για τη νέα χρονιά. Αισίως τελείωσε μία από τις δυσκολότερες χρονιές για όλους μας. Διάβαζα σήμερα τα νούμερα των εκπαιδευτικών που παραιτούνται φέτος. Τι σημαίνει αυτό για την ακόλουθη χρονιά; Θα έχουμε ένα μεγάλο μπαμ για μεγαλύτερο αριθμό αναπληρωτών από τον φετινό; Φυσικά το θέμα είναι οι μονιμοποιήσεις, αλλά δυστυχώς βλεπουμε και την αναπλήρωση, εφόσον πολύς κόσμος ζει από αυτήν. Το δεύτερο ερώτημά μου έχει να κάνει με το 2ο μεταπτυχιακό που κάνω. Το ολοκληρώνω τον επόμενο Ιούνιο, έχοντας όμως πτυχιακή, όχι μαθήματα και εξετάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Πιστεύετε ότι υπάρχουν πιθανότητες να το προσθέσω στον πίνακα της ειδικής που θα ανοίξει καλως εχόντων των πραγμάτων, το 22; Μου έχουν αναφέρει πως αν έχεις ολοκληρώσει την πτυχιακή με επιτυχία μπορεί η σχολή να δώσει μία βεβαίωση ολοκλήρωσης σπουδών για τέτοιες περιπτώσεις. Θα ήθελα να ακούσω-διαβάσω τις σκέψεις σας.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 534
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.