Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - konstantina90

Σελίδες: 123 ... 8
1
Κι εμένα με πήραν Υ.Μ. ΕΠΑΛ και ψάχνω να καταλάβω αν είναι σαν την ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια ή γίνεται στο πλαίσιο του κανονικού ωρολογίου προγράμματος. Αν μπορεί κάποιος ας μας ενημερώσει από την δική του εμπειρία αλλιώς αν είναι να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα.
Το μναε είναι. Άλλαξε όνομα. Και εγώ εκεί προσλήφθηκα Καλη αρχη.

2
Και εγώ μίλησα με υπουργείο πάνω από 10 φορες για τα μναε. Το πρόγραμμα αλλαξε ονομα και επίσης η καθυστέρηση οφείλεται στην επιμόρφωση που θα παρακολουθήσουν όσοι θα προσληφθούν στο πρόγραμμα. Το θέμα της επιμόρφωσης λύθηκε και τώρα έχει περάσει στα κατεπείγοντα.

3
Το ewall έγραψε ότι το 1/4 θα αφορά ειδικότητες που πήρε η β1 φάση. Άλλωστε οι 1500 ήταν για τις λοιπές ειδικότητες. Οπότε δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, φιλόλογοι, μαθηματικοί, πε04 και πληροφορικής θα συμπεριληφθούν στο 1/4.

4
2 φορές το έχει πει. Αλλά όλοι απλά περιμένουμε.

5
Συνάδελφε, επανειλημμένα ζητάμε την κάλυψη των κενών γενικής παιδείας. Όταν όμως βλέπουμε τα άλλα προγράμματα ΕΣΠΑ να τρέχουν κανονικα, θα απαιτήσουμε και την άμεση έναρξη του προγράμματος ΜΝΑΕ. Ή θα τρέχουν όλα ή κανένα.

6
Συνάδελφοι, ακολουθεί το κείμενο διαμαρτυρίας της πρωτοβουλίας φιλολόγων γενικής παιδείας για την καθυστέρηση του προγράμματος ΜΝΑΕ. Καλούμε επίσης τους συναδέλφους μαθηματικους και ψυχολόγους να στηρίξουν την προσπάθεια μας, μιας και πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ που δεν επιβαρύνει τον τακτικό προϋπολογισμό.


Το πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, δημιουργήθηκε με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας και την αποτελεσματικότερη λειτουργία της σχολικής κοινότητας. Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή του έχει επεκταθεί σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας ενισχύοντας τη γνωστική και ψυχοπαιδαγωγική ανάπτυξη των μαθητών της Α΄ Λυκείου.
Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος καθίσταται εφικτή η αρχή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, η οποία συνδέεται άρρηκτα με τη θεωρία της σχολικής κοινότητας. Ειδικότερα, οι μαθητές αισθάνονται ότι αποτελούν ενεργά μέλη μιας ευρύτερης ομάδας που δε στοχεύει μόνο στην παροχή γνώσεων ή στην κοινωνικοποίηση και στη σύσφιξη σχέσεων. Ως εκ τούτου, πρόκειται για ένα περιβάλλον στο οποίο τα παιδιά αναπτύσσουν δεσμούς που προωθούν την προσαρμογή και τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτό σημαίνει πως γίνονται αποδεκτές τόσο οι ομοιότητες όσο και οι επιμέρους διαφορές τους, με αποτέλεσμα  την επίτευξη της μάθησης για όλους. Παράλληλα, ενισχύονται σε σημαντικό βαθμό η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση των μαθητών, καθώς μέσω της ουσιαστικής παρέμβασης των εκπαιδευτικών παρατηρείται σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις τους.
Δυστυχώς, παρά τα πολλαπλά οφέλη της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης, διαπιστώσαμε πως το πρόγραμμα ΜΝΑΕ δε συμπεριλήφθηκε στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών. Γι’ αυτόν τον λόγο, αιτούμαστε την άμεση εφαρμογή του σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας, προκειμένου να επιτευχθεί χωρίς επιπλέον καθυστέρηση η απρόσκοπτη λειτουργία του.
Πρωτοβουλία Φιλολόγων
Γενικής Παιδείας

7
Το 3000 είναι κοροϊδία. Πρώτον γιατί περιλαμβάνει το πρόγραμμα ΖΕΠ και ΔΥΕΠ.
Και δεύτερον γιατί αφήνει χιλιάδες ακάλυπτα κενά.

8
Τα ζεπ είναι στη γενική από άλλο ταμείο.

9
Ο κύριος Κορδης ανέβασε μόλις για 1500 προσλήψεις γενικής και 1500 μετά τις εκλογές. 3000 συνολικά εκ των οποίων οι 1000 είναι ΖΕΠ, ΔΥΕΠ. ΕΣΠΑ εν ολίγοις.

10
Η γενική θα πάει απατη εν τέλει; για άλλη μια φορά με άπειρα κενά;

11
Μέσα είσαι, αλλά έπεσε μεγάλος κουβάς στην Α' Φάση και είμαι επιφυλακτικός.

Η Α' Φάση για πρώτη φορά στα χρονικά δεν είχε καθόλου προσλήψεις από Τακτικό Προϋπολογισμό, πιστώσεις που παραδοσιακά πηγαίνουν στη Δευτεροβάθμια Γενική.
Πέρυσι η Α' Φάση είχε 1500 προσλήψεις από Τακτικό Προϋπολογισμό, ενώ αυτό που ανέφερε ο mmmm για τις πιστώσεις από τις άδειες άνευ αποδοχών είναι κάτι που γίνεται σε σταθερή βάση τα τελευταία χρόνια, αλλά συνήθως προς το Νοέμβριο.
Βέβαια, ξέρουμε από πέρυσι ότι είναι γενικότερη κατεύθυνση να μειωθούν οι πιστώσεις για Αναπληρωτές από Τακτικό Προϋπολογισμό, αλλά εδώ μιλάμε για μηδενισμό (μέχρι στιγμής).
Εν τω μεταξύ ακόμα δεν έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» η Πράξη «Υποστήριξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για μαθητές», που μπορεί να δώσει άλλες 500 πιστώσεις στη Δευτεροβάθμια Γενική. Δεν ξέρω γιατί τόση καθυστέρηση φέτος, ενώ πέρυσι πάλι άργησε να ενταχθεί αλλά όχι τόσο.

Φυσικά, ό,τι και να γίνει δεν πρόκειται να καλυφθούν ούτε τα μισά εναπομείναντα κενά. Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι με ακάλυπτα 47Κ - 28Κ (Σ.Σ. καμιά 300αριά μη αναλήψεις) = 19Κ κενά από την Α' Φάση και χωρίς σε αυτά να περιλαμβάνονται ΔΥΕΠ και τα 950 ΖΕΠ Πρωτοβάθμιας, τα κενά είναι λιγότερα από 20Κ. Στην πραγματικότητα είναι περίπου 22,5Κ. Φυσικά μιλάμε για τα κενά που έφθασαν στο Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τα οποία το Υπουργείο θεωρεί ότι δεν ανταποκρίνονται στη δική του πραγματικότητα (και στην Α' Φάση αν προσέξατε δεν διαψεύστηκε ότι έφθασαν 47Κ κενά, αλλά ότι τα κενά που έφθασαν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως την αντιλαμβάνεται το Υπουργείο). Τώρα το τι αναγράφεται ότι "με 10.000 Αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας θα καλύψει όλα τα κενά τα οποία έχουν καταγραφεί κι έχουν δηλωθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης", κανείς σώφρων άνθρωπος δεν το πιστεύει.

Αγαπημένε @patreas σε ευχαριστούμε για όλα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Το πρόγραμμα ΜΝΑΕ γιατί δε θα τρέξει στη β φάση;

12

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά της ομάδας της διεκδίκησης, που με μεγάλο κόπο κατάφεραν να συγκεντρώσουν όλα τα πραγματικά κενά! Μπράβο ξανά παιδιά και σας ευχαριστούμε! Σε τέτοιες στιγμές οι ΠΕ02 επιβάλλεται να είναι ενωμένοι και όχι να κρίνουν την αμέριστη προσπάθεια συναδέλφων να βοηθήσουν τον κλάδο! Μόνο ταραχή δεν προκαλεί στους συναδέλφους αυτός ο πίνακας! Το αντίθετο μάλιστα! Ανοίγει τα μάτια σε όσους τα έχουν κλειστά.

Τα κενά είναι πέρα για πέρα αληθινα. Συλλέχθηκαν με πολύ κόπο και με μοναδικό σκοπό τη βοήθεια των συναδέλφων. Μπράβο σου συναδελφε!

13
7000 με 3000 λιγότερες στην α φάση συγκριτικά με την περσινή α φάση; αισχος

14
Οι 7000 προσλήψεις που ειπώθηκαν χθες αφορούν στην ειδική αγωγή. Άκουσα τον Χατζή στο 98,9. Άρα λογικά από τις 4500 που είπε η ΟΛΜΕ ότι απέμειναν έχουμε 3000 παραπάνω.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159748
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.