Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mixalis21

Σελίδες: 12
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 10:13:00 μμ »
Ακριβώς αυτό που λες συμβαίνει.

Η ενιαία αντιμετώπιση, κατά την άποψή μου, είχε γίνει και προέκυψε όταν, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και λόγω μνημονίων, οι οργανικές θέσεις σε ένα σχολείο μειωνόταν. Και εκεί που κάλυπταν πχ 2 ολοκληροι φυσικοί, τελικά κάλυπτε ο ένας με 20 ώρες και ο άλλος με 10 θα έπρεπε να κριθεί υπεράριθμος. Διορισμοί δεν γινόταν, βιολόγοι ήταν σε έλλειψη, οπότε τι θα κάνουμε; Θα τους βάλουμε όλους μαζί και θα τελειώνουμε (Ν.4186/2013). Και έτσι δεν έλαβαν υπόψη όλες τις περιπτώσεις και δημιούργησαν ένα χάος.
Για να μην πούμε για το χάος που έχει δημιουργηθεί τα 3 τελευταία χρόνια με τους διορισμούς και τις οργανικές τοποθετήσεις που έγιναν στους ΠΕ04 χωρίς ίχνος λογικής αλλά και νομιμότητας. Και σε αυτό δε φταίνε τα ΠΥΣΔΕ, αλλά το υπουργείο.

Και να επισημάνω κάτι ακόμα: Οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι δεν είναι νόμος. Και έχουμε δει με τις σχετικές εγκυκλίους που έχουν βγει, πόσο "ξεκαθάρισαν" τα πράγματα. Ό,τι συμφέρει και όπως θέλει ο καθένας ερμηνεύει ό,τι θέλει.

1. Και τώρα να θέσω αλλιώς το ερώτημα:
Αν κατά τις βελτιώσεις - οργανικές τοποθετήσεις στο σχολείο που ανέφερα βγάλει οργανικό κενό φυσικού με 18 ώρες, με βάση ποιο νόμο κάποιος θα κάνει ένσταση ότι δεν πρέπει να βγει οργανική φυσικού;

2. Και ένα 2ο πρόβλημα: Σε λύκειο υπάρχουν 32 ώρες ΠΕ04 (12 φυσική + 10 χημεία + 10 βιολογία). ’ρα, με βάση όσα έχουν αναφερθεί, 2 οργανικές στις υπεραριθμίες. Δεν τοποθετείται κανείς κατά τις υπεραριθμίες. Στην Α φάση βελτιώσεων θα υπάρχει 1 οργανικό μόνο φυσικού. Τοποθετείται φυσικός ο οποίος συμπληρώνει με β ανάθεση, ας πούμε, χημεία γιατί αυτό γνωρίζει. Απομένουν 12 ώρες (2 χημεια + 10 βιολογία). Θα πρέπει το ΠΥΣΔΕ να λάβει υπόψη τι μαθήματα θα πάρει ο ήδη τοποθετημένος φυσικός για να δώσει οργανικό σε βιολόγο; Αν δεν το κάνει, και στείλει χημικό, δεν χαντακώνει τα παιδιά;
Στο 2 που ρωτάς στο τέλος, πως να δώσει οργανικό κενό σε βιολογο αφου χρειάζονται 12 ώρες για οργανική τοποθέτηση? Μάλλον εννοείς να το δώσει σε βιολογο ως λειτουργικό το Σεπτέμβρη (10 ωρες βιολογια και 2 ωρες χημεια).

2
ΥΓ ψάξε ρώτα τους παλιούς που έδιναν γραπτό ασεπ, πάντα περνούσαν την βάση αλλά ποτέ δεν τους καλούσαν ούτε σαν αναπληρωτές... Αυτοί έχουν να σου πούν εμπειρίες.
Επειδή είμαι ένας από τους παλιούς, σε κάποιους κλάδους τη βάση την έπιανε ένα μικρό ποσοστό, κοντά στο 25% ,μιλώντας γενικα σε σχέση με όσους δήλωσαν συμμετοχή. Πολλοί άνθρωποι ξεκίνησαν έτσι να εργάζονται στην εκπαίδευση. Σε κάποιες πιο δύσκολες ειδικότητες ισως χρειαζόταν δύο σερί καλούς βαθμούς ασεπ για να δουλέψεις, ώστε να πάρεις και τα μισά μορια του προηγούμενου ασεπ. Αυτό ειδικά για φυσικους, φιλολογους που ήταν σε δύσκολη κατάσταση.  Απλά τα αναφέρω για να μη λέγονται ανακρίβειες.

3
Η Βθμια πάλι στον Καιάδα ή να περιμένουμε αντίστοιχο έγγραφο και για τις ειδικότητες της Βθμιας;
Η δευτεροβαθμια έχει τον αλγόριθμο της. Η σύσταση οργανικών αφορά πρωτοβάθμια.  ’ρα στον Καιάδα σε μόνιμους, τεράστια νούμερα σε αναπληρωτες.

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Νοέμβριος 25, 2022, 09:53:35 μμ »
Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση Δευτεροβάθμιας 2022-2023

https://docs.google.com/spreadsheets/d/14CncypPHUZbcSRNMAj_ptJU0M_52SFnMzirP9dQQhq8/edit?usp=sharing
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, για την διευκολυνση που παρέχεις διαρκώς σε τόσο πολύ κόσμο!

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Νοέμβριος 22, 2022, 08:32:58 μμ »
Τι εννοείτε;
Αν μια περιοχή δίνει πλεόνασμα κατά ένα άτομο, αρχικά κάποιος θα νομίζει ότι δεν θα ανοίξει σίγουρα η περιοχή. Αν όμως από αυτή την περιοχή φύγουν με μετάθεση 5 άτομα τότε το πλεόνασμα κατά ένα γίνεται έλλειμμα κατά 4 και τελικά μπορούν να παρουν μετάθεση 4 άτομα. Αυτό το φαινόμενο λέμε συνηθως καραμπόλα.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Νοέμβριος 15, 2022, 07:27:23 μμ »
Και μη ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι αναπληρωτές πληρώνονται από το ΕΣΠΑ, ενώ οι μόνιμοι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ίσως γι'αυτό ζητάει κι η Ευρώπη τη μείωση των αναπληρωτών.
Επίσης πολύ σωστή παρατήρηση.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Νοέμβριος 15, 2022, 07:00:13 μμ »
Ακούγεται από πολλούς συναδέλφους και ειδικά τους νεοδιόριστους (γεγονός εύλογο εφόσον είναι ο βασικός κορμός των αιτούντων μετάθεσης) ότι οι επαρχίες είναι συμπληρωμένες και δε θα βγουν κενά εκεί για μεταθέσεις ή από κάποιους άλλους το αντίστροφο. Όντως με δεδομένη την ανθρωπογεωγραφία των διορισμών 21-22 είναι εύλογο να βγαίνουν τέτοια συμπεράσματα. Νομίζω όμως ότι δεν είναι ασφαλή.
Οργανικά κενά είναι δυνατόν να ξεπηδούν παντού και πάντα  στην επικράτεια. Φέτος είναι σίγουρο ότι θα συνταξιοδοτηθούν 600-700 συνάδελφοι γεννηθέντες το 1955 είτε το επιθυμούν είτε όχι λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης. Ξέρουμε σε ποιες δδε ανήκουν αυτοί?
 Ή μήπως ξέρουμε όσοι υποβάλουν παραίτηση σε ποιες δδε ανήκουν ή μήπως ξέρουμε πως μεταβάλλονται οι αριθμοί του μαθητικού πληθυσμού ανά περιοχή μετάθεσης και ειδικότερα ανά όμορη ομάδα σχολείων?
Στη δική μου περιοχή τα τελευταία 6 χρόνια βλέπω μια διαρκή εναλλαγή από πλεόνασμα σε έλλειμμα φιλολόγων ανά δυο χρόνια.
Επίσης, ως προς το ζήτημα του αν αποκρύπτονται οργανικά κενά στους πίνακες που στέλνουν οι δδε στο υπουργειο (διαμέσου των πδε) η δική μου εμπειρία από την εργασία μου σε  μια μικρή δδε των 30 σχολειων είναι ότι οι δδε είναι δύσκολο να κρύψουν οργανικά κενά (και γιατί άλλωστε? Μάλλον να φουσκώσουν οργανικά κενά επιθυμούν..) . Πιο συγκεκριμένα, το κάθε σχολείο καλείται, τον Μάρτιο, να συμπληρώσει τον πίνακα Α κενών/ πλεονασμάτων να τον στειλει στο πυσδε. Στη συνέχεια το κάθε  πυσδε δημιουργεί τους πίνακες Β (για κάθε ομάδα σχολείων) και μετά  τον πίνακα Γ με τα τελικά κενά/πλεονάσματα ανά περιοχή μετάθεσης.
Όταν στον πίνακα Γ , υπάρχει σε μια ειδικότητα έλλειμμα  12 ωρών = 1 οργανικό κενό, 32 ωρών =2 οργ, 52 ωρών= 3 οργ κενά κ.ο.κ.   
Για να γίνει παγαποντιά , με σκοπό να βοηθηθούν οι ημέτεροι, θα πρέπει να είναι συνεννοημένοι και τα 5 μελη πυσδε, πράγμα πολύ δύσκολο με βάση την εικόνα που έχω. Από την άλλη και όσο καιρό συμμετείχα σε σχετικές διαδικασίες, δεν είδα κάποια προφορική οδηγία για συρρίκνωση οργανικών κενών ακόμα και στην σκληρή εποχή των μνημονίων.
Φωνές - εκ μέρους- του υπουργείου για περιορισμό λειτουργικών κενών  ακούγονται κάθε χρόνο, αλλά μόνο για καταγραφή κενών για  αναπληρωτές κι αυτό από τη  Β΄φαση και μετά.
Το μόνο «παράτυπο» που έχω συναντήσει είναι να βγαίνει σε μία κεντρική (με την έννοια των ωρών που καταλαμβάνει στο ωρολόγιο) ειδικότητα, έλλειμμα 31 ωρών και να προτείνει  ο προιστάμενος δδε να σημειωθεί στον πίνακα  Γ  έλλειμμα 32 για να βγει 1 επιπλέον οργανικό και να «έρθει ένας επιπλέον χριστιανός με μετάθεση και να βουλώσει καμιά τρύπα»
(μόνο οι πίνακες Γ  στέλνονται στις ΠΔΕ. Οι Α +Β μένουν στα συρτάρια της ΔΔΕ για πιθανό έλεγχο που δεν γίνεται ποτέ, πλην της περίπτωσης δικαστικής προσφυγής «θιγμένου» εκπαιδευτικού).

Το μεγάλο ζητούμενο/πρόβλημα/αχίλλειος πτέρνα του συστήματος  και το οποίο το υπουργείο πρέπει να δει κάποια στιγμή είναι ότι η όλη διαδικασία ξεκινάει από τα σχολεία που θα πρέπει να συμπληρώσουν τους σχετικούς πίνακες με βάση τα τμήματα που ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ να λειτουργήσουν το ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ δηλ τρεχαγυρευοπουλος..Ο κάθε διευθυντ-ης/τρια βάζουν τα υπάρχοντα τμήματα και το κάθε πυσδε πάνω-κάτω τα αποδέχεται
(ίσως σε κάποια γυμνάσια να κόψει κάποιο τμήμα – σε σχέση με τον πίνακα Α του σχολειου- εάν και εφόσον οι μαθητές της 6ης δημοτικού έχουν σαφή μείωση). Όμως τι γίνεται με  τα τμήματα προσανατολισμού της Β-Γ ΛΥΚΕΙΟΥ??
 Ή με τα  ολιγομελή εγκεκριμένα τμήματα των ΕΠΑΛ ?? Τι να υπολογίσει το πυσδε ως προς αυτά ?? Να θεωρήσει ότι θα λάβουν έγκριση και του χρόνου χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως εικόνα αριθμού μαθητών?
Στο σημείο αυτό λοιπόν αρχίζουν οι αυθαιρεσίες για ένα τόσο κορυφαίο ζήτημα που επηρεάζει ασφαλέστατα τις κομβικοτερες διαδικασίες για τις ζωές των εκπαιδευτικών: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.
Να θεσπίσουν μια διαδικασία κάθε Γενάρη,  ώστε να ζητούν από γονείς υπευθ δήλωση για το αν τα παιδιά τους -ως εν δυνάμει απόφοιτοι  γυμνασίου- θα φοιτήσουν σε ΓΕΛ   Ή ΕΠΑΛ, τι ξένη γλώσσα θα επιλέξουν  στο γυμνάσιο οι εν δυνάμει απόφοιτοι δημοτικού, τι προσανατολισμούς θα επιλέξουν τα καμάρια της α και  της β ως εν δυνάμει απόφοιτοι  των αντίστοιχων τάξεων, τι τομέα/ειδικότητα θα επιλέξουν οι μαθητές των επαλ κ.ο.κ έτσι ώστε να μην κλέβει κανένας κανέναν.
Συμφωνώ απολύτως με συναδέλφους που ανέφεραν ότι θα δοθούν τόσες μεταθέσεις, όσες είναι και τα οργανικά. Μέχρι να φθάσουν στο τραπέζι του ΚΥΣΔΕ οι πίνακες των ΠΔΕ για να γίνουν οι μεταθέσεις είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, τουλάχιστον με βάση τη δική μου γνώση .
ΠΟΛΙΤΙΚΟΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΖΥΜΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ.
Γι’ αυτόν τον λόγο είδαμε και φέτος να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ της εγκυκλίου των μετατάξεων και του αριθμού των διορισμών ανά περιοχή.
Το κομβικό σημείο για μένα ως προς το τι θα παιχθεί στο τρίπτυχο ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ,  είναι η εγκύκλιος προσδιορισμού οργανικών κενών (και βεβαια το πότε θα κυκλοφορήσει..).
 Αν δηλ στο σημείο που αναφέρει «..Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη..» θα υπάρξουν αλλαγές. Συγκεκριμένα:
Θα υπάρξει, άραγε, αλλαγή στο σημείο που λέει ότι τα αλγεβρικά αθροίσματα των πινάκων Β θα διαιρεθούν με το 20 ?? Θα δούμε, επιτέλους, αυτό το ανελαστικό 20 να εξορθολογίζεται και να γίνεται αριθμός <20?
 Ή στο σημείο που γράφει η εγκύκλιος «..υπόλοιπο ωρών κάτω του 12 δε λαμβάνεται υπόψη..», έχει μήπως αναρωτηθεί αυτός που σκέφτηκε το 12 στο υπουργείο (αν είναι ενεργός ακόμα), αν είναι συμβατός με την τρέχουσα υπηρεσιακή κατάσταση των ενεργών εκπαιδευτικών ο αριθμός αυτός?
Το 12 είχε επιλεγεί ως ένας αριθμός > του 50% του υποχρ. ωραρίου του νεοδιόριστου, όταν είχε αυξηθεί το ωράριο. Όμως στη σημερινή συγκυρία η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει από 21 ώρες και κάτω, συμπεριλαμβανομένων και των νεοδιόριστων, που μετά από την μακροχρόνια αναπλήρωση έχουν ωράρια μεταξύ 20-21 ώρες, πλην της πλειοψηφίας των βιολόγων που έχουν 23 ώρες. Μήπως ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στον απολύτως ρεαλιστικό αριθμό 11, όπως και πριν την αύξηση του ωραρίου?
Επιπλέον, μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει ο σύνθετος αλγοριθμικός υπολογισμός των οργανικών κενών (πίνακες Α-Β-Γ)  και να ευθυγραμμιστεί  με τον απλό τρόπο υπολογισμού των λειτουργικών κενών για τη διενέργεια των αποσπάσεων δηλ υπολογισμός μόνο πινάκων Α και Γ?
Από τη άλλη πλευρά, ακούγεται η άποψη και από συναδέλφους προκειμένου να μην γίνουν διορισμοί φέτος, ώστε να γίνουν όλοι μαζί το 2024 με τους καινούριους πίνακες που είναι και το πιο δίκαιο. Η κουβέντα περί δικαίου και αδίκου προσωπικά μου ακούγεται ως ατέρμονη.. Σαν τη κουβέντα του αν υπάρχει θεός, ένα πράγμα..
Θα μείνω στο τεχνικό μέρος αυτής της άποψης κάποιων συναδέλφων και θα πω ότι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο των διορισμών χαιρέτα μου τον πλάτανο δηλ αν κάποιος πιστεύει ότι όσα οργανικά υπάρχουν για διορισμούς φέτος, αν αυτοί δεν γίνουν το 2023, θα μεταφερθούν στην επόμενη χρονιά, κάνει λάθος.
Eπίσης, ακούω ως λογική την άποψη ότι μετά τις εκλογές θα φροντίσει η όποια κυβερνηση να «μαζέψει» τα σπασμενα από επιστρεπτέες, τα διάφορα “pass” κλπ, αρχίζοντας από περιορισμούς ή και εξάλειψη των διορισμών εντός του 23.
Η δική μου σκέψη ως προς αυτό:
θεωρώ ότι μια χαρά θα έχουν, από δω και πέρα, οι όποιες κυβερνήσεις τη δυνατότητα διορισμών, αρκεί να σκεφτούμε ότι
Το 2008 οι δημ υπαλληλοι ήταν 1030000. Σημερα 600.000.
Η μέση μείωση μισθού ανα δημόσιο υπάλληλο την δεκαετία που μας πέρασε, εφτασε το 35% (μαζί με τα δώρα) δηλ περιπου 500-600/ μηνα, αν λαβουμε υπόψη το ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει η αναπροσαρμογή λογω πληθωρισμου, παγωμα μισθολογικής ωρίμανσης, ενιαιο μισθολόγιο κλπ . Με απλούς υπολογισμούς μιλαμε για μια εξοικονόμηση, από τους υπάρχοντες υπαλληλους της ταξης των 4 δις ετησιως. Αν λαβουμε υπόψη και τις μεγάλες μειωσεις των συνταξιούχων μια χαρά την βρισκω την μειωση του δημοσιονιομικου κόστους μονο απ αυτό το πεδιο.
Επιπλεον, όπως μας εχει πει ο patreas, υπαρχει ευρωπαικη  οδηγια για συρρίκνωση αναπληρωτων.
Επιπρόσθετα θα έλεγα ότι ενας αναπληρωτης, αν σκεφτουμε τα επιδοματα ανεργιας και το επιδομα μη ληφθεισας άδειας, κοστιζει όσο και ενας μονιμος.
Ο αριθμος αναπληρωτων θα είναι πανω κατω σταθερός τα επόμενα χρόνια, λογω των αναγκων για αποσπάσεις. Αν τωρα αλλαξει η φιλοσοφια και περικοπουν οι αποσπασεις θα μπορουσε να το σκεφτεί η όποια κυβερνηση για συρρικνωση των  διορισμών. Ποια κυβερνηση όμως θα σηκωσει αυτό το φορτίο? Ας περιμενουμε τους καρπους της κινητικότητας για καμιά δεκαετία και μετα το ξανασυζητάμε για περιορισμο αποσπασεων, διορισμων κλπ.
Πιστεύω λοιπόν ότι θα γινουν κανονικά διορισμοί από τους ισχυοντες πίνακες φέτος και μάλιστα σημαντικά αυξημένοι στη δευτεροβαθμια σε σχέση με πέρυσι.
Οι αναλύσεις σου είναι εκπληκτικές, ειδικά για όσους ξέρουν πως λειτουργούν τα πράγματα. Μια μόνο ένσταση για το κόστος των αναπληρωτών σε σχέση με τους μόνιμους.  Ναι ,μισθολογια κοστίζουν τα ίδια, αλλά από τους 25.000 μόνιμους των τελευταίων ετών, πιστεύω χωρίς να έχω φυσικα ακριβή στοιχεία ότι οι 7.000 μια σχολική χρονιά έχουν πάρει άδεια 9 μηνών, κάτι που ο αναπληρωτής δεν έχει το δικαίωμα. Το λέω επειδή σπάνια κάποιος το σχολιάζει. Φυσικά και πρέπει να δινονται  οι αδειες αυτές, και μάλιστα και σε αναπληρωτες.  Πιστεύω πως θα γίνουν και φέτος διορισμοί.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Οκτώβριος 16, 2022, 10:38:34 μμ »
Θέλω να πω ότι στα πιστοποιητικά γέννησης και οικογενειακής κατάστασης που κατεβαίνουν άμεσα από το gov (χωρίς επίσκςψη σε ΚΕΠ) αναγράφεται η ημερομηνία κτήσης της δημοτικότητας. Όμως οι διευθύνσεις δεν τα κάνουν δεκτά. Γι αυτό ρωτάτω την athanasia ποια διεύθυνση τα δεχεται.
Δδε κυκλαδων παλαιότερα και δδε ανατολικης αττικης πιο πρόσφατα έχουν δεχτεί την εντοπιότητα μέσω οικογενειακης κατάστασης. Προφανώς θα υπάρχουν και άλλες δδε που (κακως) δεν θα το δέχονται.

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Μέντορας
« στις: Οκτώβριος 07, 2022, 06:08:32 μμ »
Έτυχε να συνεργαστώ με συνάδελφο δεινόσαυρο όταν προσδιορίστηκα το 2008. Εγώ είχα εμπειρία 10 χρόνια από φροντιστήριο ενώ εκείνος είχε διοριστεί με την τότε επετηρίδα όταν ήταν 25 ετών. Νόμιζα ότι επειδή ήμουν καλός στην προετοιμασία των μαθητών για τις Πανελλαδικές ότι τα ήξερα όλα. Και όμως στο δημόσιο σχολείο ο συγκεκριμένος συνάδελφος υπήρξε άτυπα αυτό που λέμε ο "μέντορας". Δεν φαντάζεσαι πόσα χρήσιμα πράγματα έμαθα από αυτόν ακόμη και για την διδασκαλία, γιατί άλλο σχολείο και άλλο φροντιστήριο. Γι' αυτό συνάδελφε μην υποτιμάς κανέναν. Προτιμώ για συνάδελφο μου έναν χρήσιμο και καλό χαρακτήρα παρά κάποιον με μεταπτυχιακά και διδακτορικά και ενσυναίσθηση μηδέν...
Μιλάς πολυ σωστά. Σε όλα τα σχολεια υπάρχουν μέντορες για τους νέους καθηγητές, οι οποίοι νέοι είναι συχνά εντελώς άσχετοι με τα τυπικά εκπαιδευτικά ζητήματα (οτιδήποτε άλλο εκτός γνωστικό αντικειμένου δηλαδη) διότι ποτέ κανείς δεν τους τα έμαθε. Συνήθως αυτοί όλοι οι μέντορες είναι οι απλοί καθηγητές που νιώθουν ότι πρέπει να βοηθήσουν ένα συνάδελφο. Τέλος εγω έχω να πω ότι έχω μάθει χρήσιμα πράγματα από μεγάλο αριθμό συναδέλφων, από διάφορες ειδικότητες που φυσικά δεν ήταν οι μέντορες μου με την επίσημη έννοια.

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2022, 12:07:02 μμ »
Καλημέρα!
Είχα μια μίνι διαφωνία με τη Διευθύντριά μου για το εξής θέμα και θα θέλαμε τα φώτα σας: εκπαιδευτικός (όχι νεοδιόριστος) ο οποίος μετατίθεται στο χ ΠΥΣΔΕ , παίρνει οργανική θέση και παράλληλα ζητά και παίρνει απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ από την πρώτη χρονιά... χρωστά να υπηρετήσει την οργανική του ή θεωρείται ότι την υπηρέτησε;;
Ξεκαθαρα την χρωστάει, δεν μπορεί να κάνει αίτηση μεταθεσης/βελτίωσης.

11
1430 κενα φιλολογων απο αδειες μονο? Βεβαια αν διοριζεις ψιχουλα..ετσι ειναι...

Τα κενα α φάσης σε σχέση με τους διορισμούς περιλαμβάνουν εκτός από τις άδειες και όλους τους εκπαιδευτικούς που παίρνουν αποσπαση σε πάρα πολλούς φορείς (χιλιάδες άτομα όλων των ειδικοτητων) , καθώς και στο ότι πλέον λαμβάνουν υπόψιν ότι  διευθυντές, υποδιευθυντες, σύμβουλοι κλπ έχουν μηδενικό η μειωμένο ωράριο. Στα οργανικα κενα όλες αυτές τις χιλιάδες ατόμων το υπουργείο κάνει την παραδοχή ότι είναι στο σχολείο τους και διδάσκουν 20ωρες τη βδομάδα!

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί 2022
« στις: Αύγουστος 16, 2022, 10:17:59 μμ »
με βάση το Ν.2817/2000 αρθ.8 §9 "..οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθ΅ιας και δευτεροβάθ΅ιας εκπαίδευσης διορίζονται στις περιοχές
΅ετάθεσης, τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών συ΅βουλίων και τοποθετούνται
προσωρινά ΅ε απόφαση του προϊστα΅ένου της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση
του οικείου περιφερειακού συ΅βουλίου σε κενές θέσεις σχολείων της περιοχής..".
Εφόσον είναι στη διάθεση του πυσδε και από το συνδυασμό των 100252/Ε2/12-08-2021/ΥΠΑΙΘ  και 137644/Ε1/03-09-2015 τοποθετούνται μετά από τους λειτουργικά υπεράριθμους και  πριν από τους αποσπασμενους. Φετος το υπουργειο εστειλε εγκύκλιο και καλούσε τα πύσδε να καταγράψουν στο οπσυδ τα κενα για προσληψη αναπληρωτων μεχρι 12/8 δηλ σα να λεει στα πυσδε να προβουν σε τοποθετησεις των μονιμων σε λειτουργικα κενά μεχρι της 12/8 και  κατα συνέπεια πριν την τοποθετηση των νεοδιοριστων.
Απο κει και μετά καθε δδε έκανε τα δικά της.

Μια ενδεικτική περιηγηση ενός νεοδιοριστου ανά δδε (και με βαση ότι εχουν αναρτησει στις ιστοσελίδες τους):
Αν διοριστηκε στη δδε κυκλαδων,βοιωτιας, φθιωτιδας, σε δδε της αττικης, του πειραιά, ανατολ θεσνικη κλπ τότε σχεδον δεν εχει μεινει κολυμπηθρόξυλο (που λεει ο ο λογος) για τους νεοδιοριστους  μιας και εχουν τοποθετηθεί σε λειτουργικά κενά οι μονιμοι . Σ αυτες τις δδε να παρακαλανε οι νεοδιοριστοι να προβουν τα πυσδε στις τοποθετήσεις τους πριν της 26/8, αλλιως θα τους προσπερασουν και οι αναπληρωτες.
Αν διορίστηκε στη δδε αρτας και κοζάνης (ισως και σε άλλες) τοτε (λογικά ) θα προλαβει να τοποθετηθει πριν τους αποσπασμενους, αφου εκει δεν ξεκινησαν οι  διαδικασιες τοποθετησης σε λειτουργικα (τουλαχιστον με βαση τις αναρτησεις στις ιστοσελιδες τους).
Αν διοριστηκε στη δδε ιωαννινων, θεσπρ, λευκαδας παραλιγο να προλάβαινε, αφου αυτες οι δδε αργησαν να παρουν μπρος (και αναρωτιεμαι με ποιο τρόπο κατεγραψαν κενά για αναπληρωτές) , αλλα τελιμα πηραν και εδωσαν προθεσμια τοποθετησεων απο 11/8 μεχρι 19/8.
Μια μικρή διόρθωση για τις δδε της Αττικής. Ο πειραιας και η α αθηνας δεν έχουν κάνει τίποτα και εκει θα προηγηθούν λογικα οι νεοδιοριστοι. Μάλλον και στη δυτικη αττικη το ίδιο, εκτός αν υπηρξε κάποια εξέλιξη τις τελευταίες μερες,που δε νομίζω.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούνιος 29, 2022, 10:50:48 μμ »
Είχα πάρει χθες τηλέφωνο σε ένα από τα τηλέφωνα που έλεγε η εγκύκλιος. Ρώτησα ποτέ να περιμένουμε. Μου είπε την επόμενη εβδομάδα. Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη. Μακάρι να ισχύει η πληροφορία για αυτή την Παρασκευή.

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Ιούνιος 21, 2022, 03:40:10 μμ »
Συνάδελφοι, μπορεί κάποιος να αιτηθεί απόσπασης από πυσδε σε πυσδε ενώ  έχει κάνει (την ίδια χρονιά) αίτηση για βελτίωση σε άλλο πυσδε (της οργανικής;)
Θεωρώ πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν δεν πάρει εν τέλει βελτίωση, όμως αν τελικά πάρει θα μπορεί να αποδεσμεύει από την αίτηση απόσπασης;
Έχει βρεθεί κάποιος σε τέτοια περίπτωση;
Δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Απλά θα χρωστάς τη νέα οργανική αν πάρεις και δε θα μπορείς το Νοέμβρη να κάνεις αίτηση μεταθεσης/βελτίωσης.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.