Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - e-Maths

Σελίδες: 123 ... 5
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Ποινές Μαθητών στην Ειδική Αγωγή
« στις: Φεβρουάριος 07, 2024, 12:40:39 πμ »
Ενδεχομένως να μπορείτε να αρνηθείτε τη φοίτησή του αν η παρουσία του γίνεται επικίνδυνη για τα άλλα παιδιά.
Αλλά δεν έχω δει τη νομοθεσία.

2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Ευχές
« στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 11:38:18 μμ »
Χριστός Ετέχθη!

3
Υπάρχουν και τα ΕΕΕΕΚ. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ΕΕΕΕΚ των 20 παιδιών υπάρχει μόνο μία οργανική Θέση ΠΕ02 και μία ΠΕ03. Υπενθυμίζω ότι στα ΕΕΕΕΚ οι εκπαιδευτικοί εκτός των τμημάτων έχουμε και εξατομικευμένα με κάθε μαθητή χωριστά, στην πράξη πολλές φορές μόνο εκεί γίνεται το όποιο μάθημα.
Την παρακάτω εγκύκλιο δεν την πολυκατάλαβα, δηλ. στους 20 μαθητές μπορούν να υπάρχουν ακόμη και 3-4 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών;
1. Εκπαιδευτικό Προσωπικό: Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (εξειδικευμένοι στην κατηγορία αναπηρίας των μαθητών): Ενας προς 5-8 μαθητές και σε περιπτώσεις εφαρμογής εξατομικευμένου προγράμματος 1 προς 2 μαθητές. Ειδικότερα για τους Κλάδους: Α. ΠΕ16 Μουσικών:  Ένας ανά 6 τμήματα Β. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής:  Ένας ανά 6 τμήματα Γ. ΠΕ08 Καλλιτεχνικών:  Ένας ανά 6 τμήματα Δ. ΠΕ (ΤΕΙ) Πληροφορικής: Ενας ανά 6 τμήματα Ε. ΠΕ18 Τεχνολόγων: Τουλάχιστον ένας ανά ειδικότητα εργαστηρίου με αντιστοιχία 1 προς 5-8 μαθητές. ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ στο Φ.Ε.Κ. 1262 Τ.Β. ΗΜΕΡ.: 26-9-2002 Πηγή: www.especial.gr

4
Και στις 24.06.2023 που βγήκε νέο τροποποιητικό ΦΕΚ είχαν ήδη δημιουργηθεί νέα ΤΕ στη Δευτεροβάθμια από 12.2022 αλλά έγιναν κι άλλα. Κυριακή 09.06.2024 έχουμε Ευρωεκλογές οπότε στις 08.06.2024 μπορεί να έχουμε ξανά νέο ΦΕΚ με νέα Τ.Ε.

Με την ίδρυση νέων ΤΕ αλλά αυτό έγινε, σε ορισμένες περιοχές πρόσφατα, οπότε το να ξαναγίνει στα κοντά είναι λίγο απίθανο.
Τα ήδη υπάρχοντα έχουν οργανικές για ΠΕ02 και ΠΕ03. Ίσως προβλέπεται από τη σχετική εγκύκλιο 2η οργανική ΠΕ02 αν υπάρχουν πάνω από 300 μαθητές, δεν είμαι σίγουρος όμως. 
Στα ειδικά πάει με τις ώρες οπότε μόνο αν δημιουργηθούν νέα τμήματα.

5
α) Με την δημιουργία των νέων Τ.Ε. της εγκυκλίου Μαΐου 2021 που είναι στο ράφι
β) στα ΤΕ και ειδικά σχολεία που έχουν πολλά παιδιά

Κοινώς με πίεση στους βουλευτές εν όψει Ευρωεκλογών

6
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 01:41:48 μμ »
Patreas έχεις νέα για εδώ;

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Νοέμβριος 23, 2023, 09:26:32 πμ »
Προβλέπεται να ασχοληθεί κάποιος με ΣΜΕΑΕ Δ/θμιας;
(Πίνακες μετάθεσης)

Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση Δευτεροβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ef2Mz-8_lWylelU6MFX7C2dtw0UKoLPlgVtAI-KOd9g/edit?usp=sharing

Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση Πρωτοβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WajLN6Sqz8RZGzFfZJOQ1zVN4L39h4RnlLncvmzZ0fo/edit?usp=sharing

Συγκεντρωτικός πίνακας αιτούντων μετάθεση ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1enHg--dBsXeR-I8ncq9vG-3vRSwAoS53l6q4F9knuAk/edit?usp=sharing

- Όταν σε κάποιον δε γράφει π.χ. την πρώτη προτίμηση του ή τον αριθμό προτιμήσεων του, είναι γιατί στον πίνακα που δημοσίευσε η διεύθυνση στην οποία ανήκει τώρα, δεν περιέλαβε τη συγκεκριμένη πληροφορία.
- Το σύνολο μορίων ΔΕΝ περιέχει μόρια εντοπιότητας, συνυπηρέτησης και πρώτης προτίμησης, μιας κι αυτά δεν αποδίδονται στο σύνολο των προτιμήσεων του κάθε αιτούντα, αλλά ΜΟΝΟ στη διεύθυνση που έχουν εντοπιότητα, συνυπηρέτηση και στη διεύθυνση που δήλωσαν πρώτη, αντίστοιχα. Για αυτές τις διευθύνσεις θα προσμετρηθούν κανονικά τα μόρια εντοπιότητας, συνυπηρέτησης και πρώτης προτίμησης από το υπουργείο για εσάς (αλλά και για όλους τους άλλους)
Υ.Γ. Αν εντοπίσετε κάποιο λάθος, πείτε μου να το κοιτάξω.

Υ.Γ. 2. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο μέλος filro για τους πίνακες της Δευτεροβάθμιας

8
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 08:03:55 μμ »
Να σημειώσουμε βέβαια πως η διεύρυνση του ολοημέρου υποστηρίζεται από το ΕΣΠΑ, οπότε τα κονδύλια προέρχονται ως επί το πλείστον από την Ε.Ε. και δεν βαραίνουν αναγκαστικά τον κρατικό προϋπολογισμό.

Για τα τμήματα ένταξης, με το που ιδρυθούν, δημιουργούν νέες οργανικές θέσεις, οπότε αξιώνουν διορισμούς, κάτι που δεν συμφέρει τη κυβέρνηση. Επίσης η κάλυψή των κενών Τ.Ε. από αναπληρωτές είναι προβληματική τα τελευταία χρόνια αφού το πακέτο ΕΣΠΑ τους συμπεριλαμβάνει και τα ΣΜΕΑΕ και ποτέ οι πιστώσεις δεν φτάνουν για την κάλυψη όλων των κενών (αφού προτάσσεται έτσι και αλλιώς η κάλυψη των ειδικών σχολείων από τον νόμο) με αποτέλεσμα πολλά από τα ήδη υπάρχοντα Τ.Ε. να υπολειτουργούν (π.χ. να χρειάζονται δύο δασκάλους λόγω αριθμού παιδιών και να έχουν έναν) ή να μην λειτουργούν καθόλου (ειδικά σε μικρά σχολεία με λίγες περιπτώσεις παιδιών με διαγνώσεις ή σε περιοχές με χαμηλή ζήτηση όπου οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί έχουν φύγει με απόσπαση και δεν φτάνουν οι πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών).

Οπότε όταν δεν μπορεί το κράτος να καλύψει τις ανάγκες των ήδη συστημένων τμημάτων ένταξης, λίγο δύσκολο να προβεί στην ίδρυση νέων. Και για αυτό και η τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην προηγούμενη διαδικασία ίδρυσης και η τελική έγκριση μικρού μέρους των προτάσεων για τα μάτια του κόσμου λίγο πριν τις εθνικές εκλογές.

Διαφωνώ ως προς τα ΣΜΕΑΕ ως προς το κομμάτι ότι καλύπτονται πρώτα στις οργανικές και ότι θα μπορούσαν να αναπληρώνονται επίσης πρώτα.
Στον κλάδο μου, ΠΕ03ΕΑΕ, παρατηρώ μεγάλη αύξηση στην κάλυψη των κενών, απολύτως καμία σχέση πριν από τους διορισμούς διότι ο αριθμός των αναπληρωτών δεν μειώθηκε ουσιαστικά ενώ έχουν καλυφθεί τα περισσότερα οργανικά. Οπότε αν ενεργοποιούσε όλα τα ΤΕ απλά θα γυρνούσαμε σε κενά επιπέδου 2019. 

9
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 05:32:37 μμ »
Χώρια που η ίδρυση τζάμπα είναι, η στελέχωση έτσι κι αλλιώς είναι προαιρετική και στα υπόλοιπα που υπάρχουν

10
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 05:18:27 μμ »
Όπου θέλουν βρίσκουν κονδύλια, εδώ θα επιδοτούν και εκδρομές. Θυμάσαι τι μας έλεγε ο Patreas για τα υπέρ-ολοήμερα που είχαν αποτύχει προ δεκαετίας αλλά έριξαν όπως όπως ένα νέο κονδύλι σε αυτά για το φαίνεσθαι; Εδώ μου φαίνεται πρέπει να πάμε σε βουλευτές και να τους βάλουμε μπροστά μας να πάρουν την κα Μακρή τηλέφωνο να τους πει με ποια επιχειρήματα έκανε τα 11/48 στην εκλογική της περιφερειακή ενότητα ενώ αλλού δεν έχουν ούτε ένα ΓΕΛ/ΕΠΑΛ και αλλού πολλά.

Η σύσταση νέων οργανικών είναι τζάμπα.
Η στελέχωση με μόνιμο προσωπικό είναι το θεματακι του υπουργείου βρε παιδί μου!
Εκεί κολλάει το θέμα.
Εδώ σε λίγο όλα τα σχολεία είναι ικανοί να τα κάνουν πρότυπα και πειραματικά για να χαθούν όλες οι οργανικές.
Όχι να φτιάξουν και νέες!!!
Ίσως ανακυκλωθεί πάλι το θέμα λίγο πριν τις επόμενες εκλογές που ίσως το συνδυάσουν με γραπτό, με αξιολογήσεις και με ένα κάρο νέες επιμορφώσεις και σκαρφισματα.

11
Β/θμια / Απ: Ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 04:59:44 μμ »
Σε ενημέρωση που είχε δευτεροβάθμια από το Υπουργείο ειπώθηκε ότι δεν προβλέπεται να δημιουργηθούν νέα ΤΕ το 2023-24. Φθάνουν τα 11 που έκανε η κα Μακρή στην Μαγνησία και τα υπόλοιπα 37 στην υπόλοιπη Ελλάδα.

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 19, 2023, 06:35:24 μμ »
Έχει κανείς επικαιροποιημένο πίνακα οργανικών κενών δευτεροβάθμιας ΕΑΕ; Ή τουλάχιστον τα νέα Τμήματα Ένταξης

13
Τα 4Κ κενά στην // ΣΤΗΡΙΞΗ φαντάζομαι να αφορούν πλειοψηφικά την Α'.ΘΜΙΑ όπου εκεί οι ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΙ (διά των ΚΕΔΑΣΥ) δίνουν άάάφθονα ΔΕΠΥ...

Επειδή πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, τα κενά (τα πάντα όλα, εκτός από Ώρες στα Μουσικά για τις Μουσικές Ειδικεύσεις) που έφθασαν στο Υπουργείο για τη φετινή Α' Φάση Αναπληρωτών είναι περίπου 47Κ, έναντι 41Κ για την περυσινή Α' Φάση. Σε αυτά (σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους) δεν περιλαμβάνονται ούτε φέτος ούτε πέρυσι τα κενά για ΖΕΠ, ΔΥΕΠ, ΜΝΑΕ και Μαθητεία.
Η αύξηση των 6Κ επιμερίζεται περίπου ως εξής:
0,5Κ στη Γενική
4Κ στην ΕΑΕ (σχεδόν όλο από την Παράλληλη Στήριξη)
1,5Κ σε ΕΕΠ-ΕΒΠ
Για να πέσει ο πέλεκυς στην Παράλληλη Στήριξη, ετοιμάζεται σχετική εγκύκλιος (σημεία της οποίας έχουν διαρρεύσει).
Επειδή προβλέπω να πέφτουν σωρηδόν τα Π.Μ. για συγκεκριμένες Περιοχές/Ειδικότητες, δυστυχώς ο χρόνος δεν επαρκεί για να απαντηθούν.
Είναι, όμως, σαφές από τα ανωτέρω συνολικά νούμερα και γιατί το Υπουργείο δεν θέλει αυτά τα ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ στοιχεία να είναι ανοιχτά διαθέσιμα δεδομένα (open data) και γιατί προσπαθεί με διάφορους τρόπους (...) να μην βγαίνει προς τα έξω ούτε αυτή η γενική εικόνα (προσπαθώντας να ταυτίσει τον αριθμό των προσλήψεων της Α' Φάσης με τα δηλωθέντα κενά).

14
Εκτός από μετάταξη, απόσπαση σε άλλο κλάδο της Βθμιας προβλέπεται;

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 241
Σύνολο: 243

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.