Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ppil

Σελίδες: 123 ... 22
1
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 12:15:06 μμ »
Εμείς ως σχολείο δεν δίνουμε ημερήσιες αποβολές, αλλά δίνουμε πολλές ωριαίες. Στις ελάχιστες ημερήσιες που έχουν δοθεί μέχρι τώρα, ο μαθητής δε θυμάμαι ποτέ να μην ήρθε και μάλιστα ζητούσε να μείνει στα μαθήματα. Εγώ δέχτηκα σε όλες τις περιπτώσεις που μου ζητήθηκε (θα είχα αρνηθεί μόνο αν η αποβολή αφορούσε σε εκφοβισμό άλλου συμμαθητή ή πραγματική παραβατικότητα, αλλά είχαν να κάνουν με προβλήματα με άλλους καθηγητές και για να πω την αλήθεια δεν θεωρούσα πως έπρεπε να είχαν δοθεί για εκδικητικούς προσωπικούς λόγους.)

2
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:52:38 πμ »
@emmaki Ευχαριστώ για την ειλικρινή απάντηση.

@Έσπερος Σε διαβεβαιώνω πως υπάρχουν τέτοια σχολεία. Ρωτάς πώς θα το τεκμηρίωνε ο σύλλογος. Εύκολα σε κάποιες περιπτώσεις που έχω στο νου μου, μιας και δεν είναι όλες οι μαθησιακές δυσκολίες ίδιες. Οι δύσκολες περιπτώσεις πολλές φορές δεν ελέγχονται μέσα στην τάξη και ειδικά αν το σχολείο δεν έχει τμήμα ένταξης και η παράλληλη στήριξη δεν επαρκεί, δίνει την αιτιολόγηση που ίσως χρειάζεται. Η εγκύκλιος θα μας απαντήσει αν θα είναι εφικτό.
Εγώ πάντως δεν έχω δει γνωμάτευση να πέφτει έξω και για την ακρίβεια, έχω δει καθυστερημένες διαγνώσεις στην περιοχή μου. Εξηγούμαι: πολλοί γονείς αρνούνται να εξεταστεί το παιδί τους στο δημοτικό, δημιουργώντας ένα κάρο προβλήματα σε όλους και το θυμούνται στο γυμνάσιο για να τύχουν πλέον ευνοϊκών ρυθμίσεων στις εξετάσεις. Συνταγματικά δεν μπορεί να υποχρεωθεί ο γονέας να δεχτεί τη διάγνωση, χάνεται πολύτιμος χρόνος και στο γυμνάσιο δεν μπορούν να γίνουν θαύματα. Έχω δει όμως και καθηγητές να μην έχουν διαβάσει ποτέ γνωματεύσεις. Εμένα προσωπικά μου έχουν ζητήσει περίληψη πολλές φορές. Όσες έχω διαβάσει, είναι καλογραμμένες, με καλές ιδέες, πλην όμως χρειάζεται προσωπικό για να τις υλοποιήσει και φυσικά να είναι πρόθυμο.
Πάντως την ερώτηση την έκανα γιατί δεν είμαι γενικότερα σίγουρη για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Παλιότερα ήταν μια λύση για συμμόρφωση, τώρα είναι λύση μόνο για προστασία του θύματος από τον θύτη. Αλλά όταν σε αποβολή ο θύτης βρίσκεται να "απασχολείται " στο ίδιο σχολείο με το θύμα απορώ πως θα πάμε από την μια κατάσταση στην άλλη.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:04:22 μμ »
@emmaki
Η γνώμη μου είναι πως τα μέτρα αυτά ανακοινώθηκαν όλα μαζί με σκοπό να ευχαριστήσουν τους πάντες. Τους γονείς με την πλατφόρμα, τους καθηγητές με τις ποινές, τον αποκλεισμό μαθητών από τις εκδρομές, τα νέα σχέδια για αυτονομία στα σχολεία με τα "συμβόλαια" και τους μαθητές κλείνοντάς τους το μάτι με τα δεκαπεντάλεπτα καθυστέρησης.

Το μόνο μέτρο που δεν είμαι σίγουρη αν συμφωνώ ή όχι είναι η απόφαση αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος από τον Σύλλογο και μόνο. Βοήθησέ με αν θες να δω τι σημαίνει αυτό για τα παιδιά με μαθησιακές. Αν ο τελικός νόμος υποθέσουμε πως έχει αρκετές δικλείδες ασφαλείας και σέβεται το Σύνταγμα, ποιες θεωρείς πως είναι οι επιπτώσεις του; Το βλέπεις θετικά η ίδια με την εμπειρία σου; Είναι κάτι που απασχόλησε το ΚΕΔΑΣΥ;

@Έσπερος
Αποζημίωση φθορών εφαρμόζουμε και εμείς, αλλά μην ξεχνάς πως είμαστε σχολεία σε περιοχές με πλούτο. Θα ήταν ένα καλό μέτρο πάντως, αν δεν άφηνε να εννοηθεί πως θα είναι δουλειά του σχολείου και πως δεν θα εμπλακεί όπως πρέπει ο δήμος (και ο κάθε γονέας θα φέρνει οποιοδήποτε υλικό θέλει για να αντικαταστήσει αυτό που καταστράφηκε: είναι πιο σοβαρό από όσο ακούγεται γιατί την ευθύνη ατυχήματος θα την έχει η σχολική μονάδα). Σχετικά με τις υπογραφές τώρα, όταν ο γονέας δεν είναι υποχρεωμένος να έρθει στο σχολείο όταν τον καλείς (αυτό τον εξαναγκασμό προσπάθησε να αποφύγει το υπουργείο και σκέφτηκε το συμβόλαιο, μαζί με τα όσα λέω παραπάνω), όλα τα άλλα είναι περιττά.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 11:38:54 πμ »
Επειδή ο σχολικός κανονισμός δεν είναι γνωμάτευση μετά από αίτηση του ίδιου του γονέα, είναι έγγραφο που αφορά τη σχολική κοινότητα και καθένα σχολείο ξεχωριστά, δημιουργείται από παράγοντες του σχολείου και μόνο και όχι τους γονείς, δεν είναι κοινό έγγραφο για όλους τους γονείς σε όλη την Ελλάδα και δεν συναποφασίστηκε με αυτούς. Προφανώς και δεν είναι μόνο η υπογραφή επιβεβαίωση πως έλαβε γνώση κάποιος, είναι συμβόλαιο. Αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου ήδη και ο καθένας μας μπορεί να λάβει γνώση, δεν χρειάζεται την υπογραφή μας ως γονείς. Επίσης, όντως κανένα σχολείο δεν μπορεί να μη δεχθεί εγγραφή μαθητή που ανήκει σε αυτό, αλλά ο υπουργός φαίνεται να το αγνοεί γιατί ο ίδιος είπε πως δεν θα εγγράφεται το παιδί του αρνητή. Μάλιστα δεν έχει ιδέα ότι προηγείται η εγγραφή του μαθητή από την σύνταξη του κανονισμού. Όλα αυτά μαζί δείχνουν ασχετοσύνη τουλάχιστον. Αν προσθέσουμε πως η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται, γίνεται αχταρμάς νομικός. Πουθενά σε δεσμευτικούς όρους που θέτει το ίδιο το κράτος δεν υπογράφουμε ότι ενημερωθήκαμε, άρα οι ίδιοι δεν μας λένε σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ο κανονισμός. Ιδιωτικό έγγραφο της σχολικής μονάδας ή επίσημο; Όλο αυτό έγινε επειδή προσπαθούν να δείξουν πως η κάθε σχολική μονάδα είναι αυτόνομη. Είναι όμως; Μπορώ να πάω σε άλλη αν δεν μου αρέσει αυτή που υπάγομαι;
Στο σύνολο των νέων κανονισμών είναι ένας από τους γελοιότερους, αλλά όχι ο πιο γελοίος.

ΥΓ. Κανονικά χρειαζόμαστε επίσημη μετάφρασή του σε πολλές γλώσσες. Δεν πιστεύω να θέλουν να υπογράψουν οι μετανάστες γονείς χωρίς να έχουν πραγματική γνώση του τι υπογράφουν. Ή όχι;
Θέλω να γελάσω και δεν μπορώ...

5
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 08:59:46 μμ »
Η γελοία και προσβλητική απασχόληση μαθητή που έχει πάρει αποβολή μπορεί όντως να τον ενοχλήσει, αλλά νομίζω πως ενοχλεί περισσότερο τη λογική των υπολοίπων μας.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα μέτρα, εκτός της πλατφόρμας που είναι κατάπτυστο εργαλείο του συστήματος (εκφοβισμός των εκπαιδευτικών, αίσθηση δύναμης στους γονείς που εν τέλει δεν είναι δύναμη αφού δεν θα γίνει τίποτα σε επίπεδο λύσης: άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και ουσιαστικό φακέλωμα), εκτός της θεόχαζης υπογραφής συμβολαίου σε νόμους του κράτους (παγκόσμια πρωτοτυπία και ετοιμαστείτε για νόμιμες αρνήσεις), εκτός της ανόητης απαγόρευσης κινητού εκτός τάξης (τύπου πονάει κεφάλι, κόβω κεφάλι), εκτός της επιβεβλημένης δουλειάς σε ομαδούλες για να κάνουμε ευσυνείδητους πολίτες (έλεος!), εκτός του θεσμού του χρονομέτρη μαθήματος με 15λεπτη ειδοποίηση και καταγραφή τύπου πόρτας σε στρατόπεδο (πάντα ήθελα να κρατάω χρόνο σε αγώνες),  τα άλλα μέτρα καλά φαίνονται...

6
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 07:02:14 μμ »
@Scout
Ακριβώς όπως κατάλαβες. Αυτό είπα. Ο ξεναγός (συνήθως φιλόλογος ή δάσκαλος ή απλά βίσμα με παπαγαλία) ξέρει πράγματα που διάβασε για το αντικείμενό του και μόνο, και απευθύνεται είτε σε τουρίστες είτε σε ενήλικες. Γνωρίζει πράγματα και μπορεί να απαντήσει σχολαστικά αν ερωτηθεί, αλλά συνήθως περιληπτικά και ξύλινα λέει δυο λόγια για καθετί ενώ τα δείχνει, τα πιο πιασάρικα. Ο φιλόλογος και ο δάσκαλος του δημοτικού δεν πάει εκεί ζητώντας κάτι τουριστικό για την χώρα του.Δεν πάει ούτε για να δουν οι μαθητές του, όσα βλέπουν σε εικόνες του ίντερνετ. Πάει για να πατήσει σε άγια χώματα, πάει για να μυρίσει τον χώρο, να ξέρει την οσμή κυριολεκτικά (εμπειρία που δεν μεταφέρεται), πάει για να δει το φως του ήλιου ανάμεσα στα κτίσματα ή τα χρώματα των αγγείων. Πάει για να θαυμάσει μαζί με τους μαθητές, να εξηγήσει στην τάξη του αυτά που η συγκεκριμένη τάξη αγνοεί. Να τους κινήσει το ενδιαφέρον με μια ιστορία που απέρριψε ο ξεναγός που δεν τα γνωρίζει. Να τους δείξει κάτι που έχουν ξαναπεί. Να χαρεί μαζί τους, να διαπαιδαγωγήσει, να τους μεταφέρει στην ιστορία, να ξεσηκώσει. Αν δεν ξέρει τον χώρο, να διαβάσει. Καλό θα του κάνει, θα το χαρεί διπλά. Στην χώρα του ξεναγό;
Μην μπλέκουμε το ΕΚΦΕ κάθε περιοχής με την Ολυμπία και το νεκρομαντείο και τα έργα των αρχαίων με τα έργα του συναδέλφου, είναι τελείως άσχετα. Αλλά ναι, αν πας στο νεκρομαντείο στον Αχέροντα, ένας φυσικός θα μπορεί να εξηγήσει πως εκείνη την εποχή είχαν πετύχει τέτοια ηχομόνωση. Δεν είναι ΕΚΦΕ.

@Έσπερος
Συμφωνώ και οφείλω να πω πως και σε προηγούμενα μηνύματα στο συγκεκριμένο θέμα, η προσέγγισή σου είναι πολύ προσεγμένη.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 05:38:57 μμ »
Να πας συνοδός σε δημόσιο μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο στην Ελλάδα, να είσαι φιλόλογος ή δάσκαλος και να έχεις εναλλακτική να μην κάνεις εσύ την ξενάγηση αλλά να χρειαστεί ξεναγός; Δεν έπρεπε να είχες πάρει το ρημάδι το πτυχίο, σκίστο να περισώσεις  λίγη αξιοπρέπεια...




8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε πανεπιστήμια
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 04:52:31 μμ »
Θα ήσουν υπερβολικός αν έλεγες 101% (γίνεται και αυτό, ξέρω περίπτωση). Στα 100% είναι μια χαρά να το κλείσουμε.

 ΥΓ. Σχολίαζα τα λόγια του kapoioskapoukapote

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 12:29:17 μμ »
Πολλά μπορούν να συμβούν, και όχι μόνο στις εκδρομές, αλλά και εντός σχολικών χώρων (π.χ. σε τουαλέτες). Δεν είναι η πρώτη φορά που τέτοιες ειδήσεις βγαίνουν στη φόρα. Δεν αποτελούν όμως, κατά τη γνώμη μου, παράγοντα σκεπτικισμού ως προς την αναγκαιότητα των εκδρομών, παρά μόνο ως προς τον τρόπο οργάνωσής τους. Το να πούμε ότι πρέπει να καταργήσουμε τις εκδρομές εξαιτίας τέτοιων συμβάντων, είναι σα να αποδεχόμαστε τη "λογική" κάποιων που λέει "μαζέψτε τις κόρες σας" αντί για "εκπαιδεύστε τους γιους σας". Καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, τι εννοώ.
Και βέβαια μπορούν να συμβούν παντού, αλλά δεν είναι και το πλέον συνετό να πηγαίνουμε και κατά πάνω τους. Καταλαβαίνω τι λέτε γενικότερα, αλλά δεν είμαι θιασώτης αυτής της λογικής. Τα παιδιά όλα χρειάζονται εκπαίδευση, κόρες και γιοί, ούτε οι κίνδυνοι αφορούν μόνο τις μεταξύ τους σχέσεις. Είμαι ενάντια σε όλα όσα αδικούν και διαφθείρουν τους νέους (η κατηγορία που δεν χωράει καμία υπεράσπιση ακόμη και αν το κατηγορητήριο απευθύνεται στον μέγιστο Σωκράτη). Δεν δρω "μαζεύοντας" κατά κάποιο τρόπο την κόρη μου, δεν είναι παιδί που έχει ανάγκη κάτι τέτοιο. Ξέρει να λειτουργεί με βάση το σωστό και δίκαιο και όχι τους νόμους, την έμαθα να είναι πέρα και πιο πάνω από αυτούς, να έχει αυστηρότερους για τον εαυτό της από αυτούς που θεσπίζει η πολιτεία. Δεν την μεγαλώνω όμως πριν την ώρα της αναίτια, δεν εκβιάζω το μεγάλωμά της, δεν αφήνω την διαπαιδαγώγησή της στους τυχαία επιλεγμένους συμμαθητές της, αποδέχομαι την πλήρη ευθύνη μου για το τι άνθρωπο θα παραδώσω στην κοινωνία και δεν προκαλώ την τύχη μου χωρίς κανένα λόγο.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 08, 2024, 02:28:11 μμ »
Αυτό είναι σεξουαλική βία και απόπειρα βιασμού, δεν είναι αποπλάνηση. Επίσης αποπλάνηση δεν είναι μόνο η σεξουαλική αποπλάνηση.

Ένα παράδειγμα επίσης  του τι μπορεί να συμβεί σε μια "αθώα" εκδρομή (και δεν μπορεί να το προλάβει εκπαιδευτικός βέβαια, είναι αδύνατο)

11
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 08, 2024, 12:34:48 μμ »
Θα προσθέσω και μια άλλη παράμετρο. Πολλές εκδρομές στο εξωτερικό γίνονται στο πλαίσιο erasmus, τα οποία μοριοδοτούν τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αξιολόγησης. Έχω δει αρκετές φορές να καλοπιάνουν τα παιδιά με το δέλεαρ του ταξιδιού στο εξωτερικό, όλα αυτά για να εξασφαλίσουμε δωρεάν ταξίδια και εξτρα μοριοδοτήσεις....
Ώρα είναι να ακούσουμε ότι είναι και... αποπλάνηση ανηλίκου το Erasmus. Πειράζει δηλαδή να αξιοποιήσουν την ευκαιρία τα παιδιά, κι "ας ποτιστεί κι η γλάστρα μαζί με το βασιλικό"; Άλλωστε, καθώς το Erasmus προϋποθέτει αμοιβαιότητα (ανταλλαγή φιλοξενίας), αν οι γονείς δεν μπορούν για οποιονδήποτε λόγο να την παράσχουν στο παιδί που θα έρθει από το εξωτερικό, μπορούν κάλλιστα να μη δηλώσουν συμμετοχή του δικού τους παιδιού στο πρόγραμμα. (Προσωπικά ξέρω κάποιους που το έχουν κάνει και άλλους που θα το κάνουν, ακριβώς για αυτόν το λόγο.)...
Συμφωνώ με την erietta, η οποία φυσικά δεν είπε πως είναι αποπλάνηση ανηλίκου το Erasmus, αλλά έθεσε την παράμετρο της μοριοδότησής του. Της εσφαλμένης φυσικά μοριοδότησής του, λες και είναι μεταπτυχιακό του καθηγητή συναφές με το αντικείμενό του. Όπως διαβάσατε από συνάδελφο νωρίτερα, έχει όντως δουλειά για να σχεδιαστεί, αλλά δουλειά που μπορεί να κάνει ένας και να επωφεληθούν άλλοι 8!!!
Τι είναι όμως και τουλάχιστον επωφελούνται οι μαθητές; Λοιπόν, είναι ένα υπέροχο πρόγραμμα για τα πανεπιστήμια, που κατέβηκε και στα Γυμνάσια πλέον, χωρίς να εξεταστεί η ηλικία των παιδιών αυτών ως η σημαντικότερη παράμετρος εισαγωγής του. Η ξενομανία καλά κρατεί. Είχαν δει τα παιδιά τα πολιτιστικά αξιοθέατα της χώρας τους και θέλουν σε τόσο μικρή ηλικία να δουν και άλλε κουλτούρες από κοντά; Ας αφήσουμε στην άκρη τους ενήλικες. Σίγουρα θα εντυπωσιαστεί ένα παιδάκι σε ξένο τόπο, δε λέω. Έπαθαν όμως τίποτα τόσοι φιλόσοφοι της αρχαιότητας που δεν είχαν βγει ποτέ από τον τόπο τους και κρίνεται απαραίτητο να το φιλοξενήσει ξένη οικογένεια το δικό μας για να αποκτήσει την ιδέα της ελευθερίας και των υψηλών ιδανικών; Το ανήλικο; Που κινδυνεύει στην γειτονιά του ακόμη; Μήπως δεν γίνει ανεξάρτητο ανησυχούμε ή μήπως δεν κοινωνικοποιηθεί αν δεν πάει στη Γερμανία (που σε λίγα χρόνια μπορεί να χρειαστεί να πάει μετανάστης...) Προσωπικά δεν το διανοήθηκα καν να συμμετέχει το παιδί μου σε κάτι τέτοιο, γιατί να αναρωτηθώ για τους μαθητές μου; Το σχολείο μας κάνει το πρόγραμμα σχεδόν κάθε χρόνο, θα μπορούσα να είμαι στους 8 της harac, θα μπορούσα να στείλω και το δικό μου παιδί γιατί κάνει και το δικό του σχολείο. Ο βασικός λόγος συμμετοχής που χρησιμοποιούν οι γονείς είναι: "θα γλιτώσουμε για λίγο". Εγώ δεν θέλω να γλιτώσω, ούτε θυσιάζομαι. Είναι προσφορά να μεγαλώνεις το παιδί σου. Γνώμη μου βέβαια, αλλά ας ακουστεί και αυτή.
Θα πω όμως και για τις εκδρομές γενικά. Στο γυμνάσιο του παιδιού μου έκαναν 2 ταξίδια εξωτερικού. Ε λοιπόν ήταν αρκετά κοντά στην αποπλάνηση ενηλίκου αυτό που έγινε! Πως αλλιώς να πω πως η κόρη μου ένιωσε παρίας που δεν συμμετείχε; Ένα παιδί με έντονη προσωπικότητα, που δεν φοβάται να διαφωνεί και να έχει λόγο σε όλα, ενώ έβλεπε όλα όσα δεν της ταίριαζαν στην εκδρομή, κάπου πληγώθηκε. Έλεγε πως δεν θέλει να πάει κάπου με διανυκτέρευση και η απάντηση ήταν: "μα δεν σε εμπιστεύονται, τέτοιο κορίτσι, οι δικοί σου;" ή "θα μιλήσω στη μαμά σου" και της υπέβαλαν ιδέες. Παιδί που της εμπιστεύομαι και τη ζωή μου ακόμη. Και το ωραίο, να παρακολουθεί μάθημα με 2-3 παιδιά μια ολόκληρη εβδομάδα για αντίποινα... (προφανώς και της είπα να απουσιάσει όσες μέρες θέλει). Μετά αναρωτιέται κάποιος γιατί αποθρασύνθηκαν τα παιδιά ή γιατί τα φροντιστήρια κάνουν χρυσές δουλειές. Αφού αποφασίσαμε να τα ξεβγάλουμε (λες και τα είδαμε κλεισμένα και κουμπωμένα)

12
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Απρίλιος 03, 2024, 11:12:59 πμ »
Η αιμοδοτική άδεια είναι ιερή, δεν είναι μια απλή άδεια. Ακόμη και αν ο αιμοδότης ενεργεί προς ίδιον όφελος, προσφέρει στην κοινωνία σε τέτοιο βαθμό, που μας είναι αδιάφορο το κίνητρό του. Αν ήταν χρηματικό το κίνητρο και πάλι τα ίδια θα έλεγα (με την προϋπόθεση του νόμου πως ο ίδιος δεν κινδυνεύει, από την προσφορά του αυτή). Δεν είναι ευεργέτημα η άδεια, η αιμοδοσία είναι. Συνεπώς, αδικεί ο διευθυντής που αρνείται την χορήγησή της στον αιτούντα, ακόμη και αν ο ίδιος δεν έχει συναίσθηση του πότε την ζητάει (πράγμα σπάνιο γενικά επειδή προκαλούνται και στον ίδιο προβλήματα αν λείπει συγκεκριμένες μέρες). Στο σχολείο μου είναι "ανέγγιχτη" άδεια και προσωπικά δεν θα βαρυγκωμούσα για τέτοια απουσία συναδέλφου. Ίσως ο συνάδελφος να είναι πιο ξεκάθαρος από όσο ακούγεται ωραίο στα αυτιά μας (αν και δεν σημαίνει πως έδωσε αίμα μόνο για την άδεια). Αφού όμως έχω ακούσει άνθρωπο να λέει πως έκανε παιδιά για τα μόρια, δεν κρίνω τίποτα πλέον
Διευκρινίζω πως η ίδια δεν έχω δώσει ποτέ αίμα. Όσες φορές προσπάθησα δεν με άφησαν λόγω χαμηλού σωματικού βάρους και πίεσης αίματος και ας ήμουν αθλήτρια.

13
Μιλάμε για μαθητή Γυμνασίου, ετών 18, σε σχολείο με 12χρονα. Μιλάμε για θυρωρό που δεν είναι σε θέση να ελέγξει ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει στο σχολείο (υπάρχουν παιδιά που μπαίνουν για 1-2 ώρες κατά ομολογία μαθήτριας). Μιλάμε για επεισόδιο που μπορούσε να συμβεί και μεταξύ Ελλήνων, όπως τόσα και τόσα άλλα. Μιλάμε λοιπόν για ευθύνη του υπουργείου, καθαρή και ατόφια.

14
Αν κυριολεκτείτε για το "λίγο πριν τη σύνταξη" και αν δεν πρόκειται για περιπτώσεις βγαλμένες από ερμηνεία ρόλου μετεμφυλιακού γυμνασιάρχη στο ιδεολογικό επίπεδο, εμένα θα με έβαζε σε σοβαρό προβληματισμό αυτή η αποδοχή της αξιολόγησης από ανθρώπους που ακόμα και με την ψυχρή αριθμητική των εναπομεινάντων ετών υπηρεσίας δεν τη φοβούνται.
Μα την φοβούνται. Την τρέμουν. Σε σημείο που γίνονται ανελεύθεροι και δειλοί, που προτάσσουν τη σκοπιμότητα της επιβίωσης και την βεβαιότητα πως αυτός είναι ο κόσμος και πρέπει να προσαρμοστούμε.

Σελίδες: 123 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159611
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 437
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.