Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lemonpies

Σελίδες: 123 ... 35
1
Εκτός φυσικά και αν ξυπνήσουμε κάποια στιγμή, εμπνευστούμε από τους επαναστάτες της 3 Σεπτεμβρίου 1843, και στο πλευρό των μαθητών μας ακριβώς όπως κάνανε και οι επαναστάτες, πάμε έξω από το σπίτι που κατοικεί η λαομίσητη Κεραμέως και απαιτήσουμε να εφαρμόσει κατά γράμμα το άρθρο 16 του συντάγματος για την δωρεάν παιδεία. ’ρθρο το οποίο η λαομίσητη Κεραμέως, ως άθλια εντολοδόχος των γερμανών και των ιδιωτικών συμφερόντων, πασχίζει να το καταργήσει ή να το απενεργοποιήσει-αδρανοποιήσει με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Συμφωνώ με την παραπάνω πρόταση για μια ειρηνική επανάσταση του λαού σαν αυτή της 3 Σεπτεμβρίου 1843, με καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της λαομίσητης Κεραμέως (ή όποιου άλλου υπουργού) ή ακόμα καλύτερα έξω από το σπίτι του (υποστηριζόμενου από το 25% των πολιτών) Κούλη (ή όποιου άλλου πρωθυπουργού). Είναι η τελευταία μας ελπίδα σε περίπτωση που υπάρξει ολομέτωπη επίθεση στο άρθρο 16 του Συντάγματος, αλλά ακόμα και στην περίπτωση που η ατομική αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων προχωρήσει.

Σύσσωμοι οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι φοιτητές πρέπει να οργανώσουμε την ειρηνική αυτή διαμαρτυρία που αναφέρεται παραπάνω, και φυσικά να συμμετέχουμε σε αυτή , αν τυχόν και τολμήσει το δικτατορικό καθεστώς που βιώνουμε να καταργήσει το άρθρο 16 ή να επιμείνει στην ατομική αξιολόγηση και στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Γιατί, ας μην το ξεχνάμε, η μόνη ειρηνική επανάσταση του λαού που είχε επιτυχία είναι αυτή της 3 Σεπτεμβρίου 1843, τότε που ο λαός κατευθύνθηκε στο σπίτι του κυβερνήτη.

Οι πουλημένοι μπλε-πράσινοι-κόκκινοι-ροζ συνδικαλιστές τα έχουν κάνει πλακάκια με τους κυβερνώντες, και πάντα καλούν τον λαό σε διαμαρτυρίες σε άσχετους δρόμους και πλατείες, αντί να καλέσουν σε διαμαρτυρία στον τόπο που ο κυβερνήτης έχει φυσική παρουσία. Με αυτό τον τρόπο οι πουλημένοι συνδικαλιστές παίζουν το παιχνίδι του κυβερνήτη. Λειτουργούν ως βαλβίδα ασφαλείας και εκτόνωσης του παλμού της διαμαρτυρίας, και εξασφαλίζουν ότι ο κυβερνήτης δεν θα χαλάσει την ζαχαρένια του και ότι η διαμαρτυρία του λαού θα αποτύχει.

2
ως γυναικα βγηκε 1η σε ψηφους.
Στον Β1 Βορειο Τομεα Αθηνων βγηκε 3η

1) Είχε 4 χιλιάδες ψήφους λιγότερους σε σχέση με την προηγούμενη φορά (2019).
2) Η εκλογική περιφέρεια Β1 είναι από τις μεγαλύτερες, οπότε λογικό να έχει τους περισσότερους σταυρούς στις γυναίκες.
3)Τέλος, το θέμα δεν είναι οι 58000 που θέλουν την κεραμέως, αλλά οι 500000 που ΔΕΝ την θέλουν.

Φελλοί σαν την Κεραμέως επιπλέουν εξαιτίας του στρεβλού πολιτικού συστήματος που δεν επιτρέπει το μαύρισμα (Αρνητική ψήφο)

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 21, 2023, 07:23:53 πμ »
Διακρίνω μια αντίφαση μεταξύ αρχής και τέλους.

Δεν διακρίνεις τίποτα.
Την συγκεκριμένη φράση-απόκομμα που παραθέτεις την άλλαξα για να διευκρινίσω τι ακριβώς εννοούσα.
Και μετά λογοκρίθηκε κιόλας.

4
εκπλησσομαι, νομιζα οτι εχεις σκεφτει τα παντα...απο την αλλη η απογοητευση μου μετριαζεται γιατι βλεπω οτι εισαι και εσυ ενας κοινος θνητος σαν εμας και οχι ξερολας
για το τζημερο δεν ειδα σχολιο αρα επεσα μεσα

Ο τζήμερος δεν βάζει υποψηφιότητα στην ΕΛΜΕ μου, οπότε έπεσες έξω.
Αν η ερώτηση σου όμως είναι τι ψηφίζω στις κοινοβουλευτικές εκλογές, η απάντηση είναι ότι ακόμα δεν ξέρω τι ψηφίζω, ξέρω όμως σίγουρα τι ΔΕΝ ψηφίζω.

5
για εμας που δουλευουμε σε επαλ και ενδεχεται να εχουμε 10 και παραπανω ωρες σε ενα τμημα δεν συμφερει να χασουμε πανω απο το μισο μισθο ομως, πρεπει να σκεφθεις κατι αλλο εξισου ριζοσπαστικο και ευκολα εφαρμοσιμο οπως το προηγουμενο, δεν σε φοβαμαι με τη σοφια σου θα το βρεις αμεσως ωστε να συγκαλεσω εκτακτη γενικη συνελευση της ελμε μου και να το ψηφισουμε.
στην ελμε σου δεν μας ειπες τι ψηφιζεις εξω ομως τζημερο δαγκωτο σε κοβω

Μια εναλλακτική για όσους έχουν ένα τμήμα για πολλές ώρες (κακώς κατά την γνώμη μου, θα μπορούσαν να το έχουν λιγότερες αρκεί να υπάρχει ένας ακόμα συνάδελφος της ίδιας ειδικότητας για να μοιραστούν το βάρος της παραβατικότητας) είναι η παρακάτω ιδέα:
Μην το κουράζουμε, τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά στο θέμα παραβατική συμπεριφορά. Αρκεί να υπάρχει η συνδικαλιστική (καταρχήν) και πολιτική (στην συνέχεια) βούληση.

Ένας νεοδιόριστος παίρνει 800 ευρώ και μπαίνει σε 23 τμήματα των 25 ατόμων. ’ρα κάθε παιδί κοστιζει 1 ευρώ και 40 λεπτά το μήνα.

Πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε εκπαιδευτικός να αρνείται την είσοδο οποιουδήποτε παιδιού στο μάθημά του, με την ανάλογη μείωση (1,4 ευρώ) στον μισθό του.

Με τα λεφτά που θα μαζεύονται από τους διάφορους μαθητές τους οποίους οι διάφοροι εκπαιδευτικοί θα διώχνουν οριστικά από τις τάξεις τους, και αν αυτοί οι μαθητές δεν γίνουν δεκτοί από κανέναν άλλο εκπαιδευτικό (ο οποίος θα έχει και την ανάλογη αύξηση στο μισθό του), θα δημιουργείται στο σχολείο μεικτό τμήμα ειδικής αγωγής και θα προσλαμβάνεται ο ανάλογος επιστήμονας.

Αλλά δεν έχω σκεφτεί ακόμα πως από ιδέα θα περάσει στην πρακτική εφαρμογή. Γιατί δεν μπορεί να προκηρύξει μια ΕΛΜΕ αποχή για ένα συγκεκριμένο παιδί.

Ενώ αποχή από τα προβληματικά τμήματα με συνδικαλιστική κάλυψη από την ΕΛΜΕ είναι άμεσα εφαρμόσιμο, και μπορεί να περάσει δια της πλαγίας ως "δικαίωμα του εκπαιδευτικού στο μειωμένο ωράριο", χωρίς να υπεισέρθουμε σε παιδαγωγικά ζητήματα τα οποία όμως θα υπονοούνται σφοδρώς.

6
εσυ λες θα δηλωσεις ανικανοτητα παιδαγωγικου χειρισμου ενος παραβατικου τμηματος οχι  επιστημονικη ή πνευματικη (που θα αρμοζε στην περιπτωση σου) ανικανοτητα. το ιδιο θα δηλωσουν και οι γονεις οτι εισαι ανικανος παιδαγωγικα αφου αλλωστε δεν διαθετεις και τις αναλογες σπουδες.
Νομίζω σου απάντησα. Αν μόνο εγώ απέχω από το τμήμα, ίσως να φταίω εγώ. Αν απέχει όμως ΟΛΟΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, θα φταίει το τμήμα, και πρέπει η πολιτεία και οι γονείς να πάρουν μέτρα (σπάσιμο του τμήματος στα δύο, ειδική αγωγή σε όσους μαθητές καταστρέφουν το κλίμα της τάξης, ψυχολόγοι στα παιδιά, πανεπιστημιακοί ντακότες να έρθουν να αναλάβουν τις διδασκαλίες να τους δούμε πως θα τα καταφέρουν να γελάσει και το χειλάκι του κάθε πικραμένου κλπ κλπ)

Η παραβατικότητα ενός τμήματος πρέπει να θεωρείται αυταπόδεικτη και τόσο μεγαλύτερη όσο περισσότεροι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ εκπαιδευτικοί απέχουν από αυτό το τμήμα.

Και εφόσον οι ΕΙΔΙΚΟΙ έχουν αυτή την άποψη για το τμήμα, πόσο μάλλον και με μισθολογικό κόστος, οφείλει η πολιτεία να λάβει τα μέτρα της (δηλαδή ειδική αγωγή για τους παραβατικούς μαθητές του τμήματος, σπάσιμο του τμήματος στα δύο κλπ κλπ).
δεν μας λες τι ψηφιζεις μια φορα να ψηφισουμε και εμεις για να βελτιωσουμε τις ελμε μας
Σίγουρα όχι αυτό που ψηφίζεις εσύ. Είδες πως αντέδρασε η λογοκρισία του φορουμ σε αυτή την συνδικαλιστική δράση που πρότεινα για την Βθμια; Διέγραψε την πρόταση για δράση, και άφησε τα δικά σου μηνύματα, και τα μηνύματα της νηπιαγωγού-ντακοτας πανεπιστημιακού-τρολλ.

Οι ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΕΛΜΕ, έχουν αντιπροσώπους λογοκριτές και εδώ σε αυτό το φόρουμ, και θέλουν να αποσιωπήσουν την ιδέα να έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα (μέσω αποχής) οι εκπαιδευτικοί της Βθμιας να μην μπαίνουν σε ένα τμήμα, με ανάλογη περικοπή του 1/23 του μισθού τους για όσο καιρό αρνούνται να μπουν.

Αν θες να βελτιώσεις την ΕΛΜΕ σου, πήγαινε στην συνέλευσή της και πρότεινε την παραπάνω ιδέα, τώρα που την έμαθες. Το δικαίωμα να απέχουμε από τα παραβατικά τμήματα είναι μια από τις ελάχιστες ελπίδες που έχουμε, ώστε να σταματήσει επιτέλους η παραβατικότητα των μαθητών εναντίων μας. Αλλιώς σκύψε το κεφάλι, και συνέχισε να τρως αδιαμαρτύρητα σφαλιάρες από τα παιδιά, τους γονείς και την πολιτεία .

7
Χμμμμμμμμμ
Δηλαδη οι γονεις που ειναι συναδελφοι ή (ακομα περισσοτερο) καθηγητες πανεπιστημιου, και αρα εχουν επιστημονικη επαρκεια, συμφωνα με τη λογικη σου, μπορουν να ζητησουν αυτο που λεει ο/η wipers….
Για ξαναδες το, γιατι κατι δεν παει καλα με τη λογικη σου

Φυσικά και  μπορούν να το ζητήσουν αυτό. Αρκεί πρώτα να έρθουν και να διδάξουν ένα μήνα στο παραβατικό τμήμα, και μετά ας έχουν το δικαίωμα να κρίνουν τον εκπαιδευτικό που απέχει.

Η λογική μου είναι τετράγωνη, μάλλον με την δική σου κάτι τρέχει.... Πως είναι δυνατόν να στέκεσαι μόνο σε αυτό που ανέφερα για την επιστημονική επάρκεια, και να προσπερνάς το γεγονός ότι ο εκπαιδευτικός που απέχει έχει επίσης και την εμπειρία στο πεδίο της συγκεκριμένης παραβατικότητας, κάτι που μετράει δέκα φορές περισσότερο;

Τέλος παρατηρώ ότι είσαι δάσκαλος, οπότε η συμμετοχή σου στην συζήτηση για μια συνδικαλιστική δράση που αφορά μόνο την Βθμια, μάλλον ως τρολιά μπορεί να θεωρηθεί.

8
καλες οι αμπελοφιλοσοφιες εκ του καναπεως, με την δημοκρατικη λογικη σου, θα μπορουν και οι γονεις (ή ο μαθητης) αν σε θεωρουν ακαταλληλο για το παιδι τους να αφαιρειται ενα ποσοστο απο το μισθο σου και να το δινουν για ιδιαιτερα του κανακαρη τους, επισης και το υπουργειο αν σε θεωρει ακαταλληλο να σου αφαιρει ενα κομματι απο το μισθο σου για να το δινει σε καποιον σοβαρο καθηγητη (το ποσο υπολογισε το εσυ οπως υπολογισες και τα προηγουμενα)

Αμπελοφιλοσοφίες και ακροβατισμοί της λογικής! Οι γονείς δεν έχουν την επιστημονική επάρκεια να κρίνουν τους εκπαιδευτικούς.
Ενώ για να θεωρήσει το υπουργείο ανεπαρκή έναν εκπαιδευτικό, πρέπει πρώτα να τον αξιολογήσει δίκαια.

Από την άλλη η παραβατικότητα ενός τμήματος πρέπει να θεωρείται αυταπόδεικτη και τόσο μεγαλύτερη όσο περισσότεροι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ εκπαιδευτικοί απέχουν από αυτό το τμήμα.

Και εφόσον οι ΕΙΔΙΚΟΙ έχουν αυτή την άποψη για το τμήμα, πόσο μάλλον και με μισθολογικό κόστος, οφείλει η πολιτεία να λάβει τα μέτρα της (δηλαδή ειδική αγωγή για τους παραβατικούς μαθητές του τμήματος, σπάσιμο του τμήματος στα δύο κλπ κλπ).

Καταλήγουμε λοιπόν για μια ακόμα φορά στις ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΕΛΜΕ που δεν προκηρύσσουν λευκή αποχή από τις παραβατικές τάξεις.
Γιαυτό συνάδελφοι, προσέξτε ποιους ψηφίζετε στις ΕΛΜΕ σας.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 10:42:00 πμ »
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να μπει ένα χρονικό όριο στις αποσπάσεις, όπως σε όλο το υπόλοιπο Δημόσιο. Και πράγματι, αν καποιος δεν επιθυμεί πια να είναι εκπαιδευτικός, αν ζητήσει μετάταξη ή ό,τι άλλο θέλει και να μην κρατάει δεσμευμένη την οργανική θέση.

Δεν εχω άποψη για το αν είναι βυσματα αυτοί που παίρνουν απόσπαση.

Δεν είναι βύσματα όλοι όσοι παίρνουν απόσπαση. Υπάρχουν όμως κάποια λίγα βύσματα ανάμεσα σε αυτούς που παίρνουν απόσπαση, και για να μπορούν να κρυφτούν αυτά τα βύσματα, κάποιοι διατηρούν πολλά λειτουργικά κενά (ενώ θα μπορούσαν να τα δώσουν ως οργανικές θέσεις για διορισμούς-μεταθέσεις) ώστε να υπάρξει κάλυψη-παραλλαγή (καθώς και το γνωστό πελατειακό κράτος που τρέφει τους συνδικαλιστές).

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 10:27:32 πμ »
Για να εξαλειφθεί λοιπόν ο στεβλός θεσμός του αναπληρωτή πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο οι αποσπάσεις κλπ. για να μην υπάρχουν τόσα λειτουργικά κενά. Βλέπεις όμως τι σημαίνει αυτό; Οτι χιλιάδες συνάδελφοι δε θα δουλεύουν. Οπότε τελικά όλα μενουν ως εχουν και δουλεόματε όλοι μεταξύ μας...

Όταν τα βύσματα που αποσπώνται αναγκαστούν να γυρίσουν στην τάξη, δεν θα τα βγάλουν πέρα, θα κάνουν μετάταξη ως διοικητικοί ή θα αλλάξουν δουλειά, και έτσι θα απελευθερωθούν οι χιλιάδες οργανικές θέσεις-φιλέτα που δεσμεύονται από αυτούς.

Για κάθε αποσπασμένο βύσμα που πρέπει να κάνει την βρώμικη δουλειά απορρόφησης κονδυλίων ΕΣΠΑ ή να αποσπαστεί σε πολιτικό γραφείο, διατηρούν ακάλυπτα αρκετά κενά ως παραπέτασμα καπνού, ώστε να είναι καλυμμένοι και να μπορούν να κρύψουν το βύσμα ανάμεσα σε άλλες μη βυσματικές αποσπάσεις. Αυτός είναι ένας κύριος λόγος που υπάρχουν πολλά λειτουργικά κενά, τα διατηρούν επίτηδες ως κάλυψη-παραλλαγή για να μην καρφώνονται τα βύσματα που θέλουν να αποσπάσουν.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 12:56:35 πμ »
Ο στρεβλός θεσμός του αναπληρωτή θα εξαλειφθεί με διορισμούς που θα καλύψουν όλα τα κενά και όχι μόνο αυτά των συνταξιοδοτήσεων...

Τα κενά δεν καλύπτονται για να θολώνονται τα νερά και να γίνονται ευκολότερα οι αποσπάσεις.

Και τα κενά θα μεγαλώσουν, αν ξεμπροστιάσουμε τα αποσπασμένα βύσματα στα πολιτικά γραφεία και στο ΕΣΠΑ. Τα βύσματα αυτά θα αναγκαστούν έτσι να γυρίσουν στην τάξη, δεν θα τα βγάλουν πέρα, θα αλλάξουν δουλειά, και έτσι θα απελευθερωθούν οι οργανικές θέσεις-φιλέτα που δεσμεύονται από αυτούς.

Έχεις πιάσει να μετρήσεις πόσοι είναι αυτοί οι αποσπασμένοι;

10) Με τόσες ανακατατάξεις, είμαστε πια σίγουροι ότι το κενό που μας ενδιαφέρει καλύφθηκε. Πίσω από αυτό το σύννεφο και το παραπέτασμα παράλογων, παράνομων ή ημι-νόμιμων, και σε κάθε περίπτωση αδιαφανών (εφόσον δεν καταχωρούνται στο διαύγεια) τοποθετήσεων, κρύβονται οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί βύσματα στα πολιτικά γραφεία καθώς και οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί οι προορισμένοι να κάνουν την βρώμικη δουλειά απορρόφησης κονδυλίων που οι μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι (σε φορείς και στο υπουργείο) αρνούνται να κάνουν.

Για κάθε αποσπασμένο βύσμα που πρέπει να κάνει την βρώμικη δουλειά απορρόφησης κονδυλίων ή να αποσπαστεί σε πολιτικό γραφείο, διατηρούν ακάλυπτα και αρκετά κενά ως παραπέτασμα καπνού, ώστε να είναι καλυμμένοι και να μπορούν να κρύψουν το βύσμα ανάμεσα σε άλλες μη βυσματικές αποσπάσεις (για να μην καρφωθούν).

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 12:40:33 πμ »
Για εμάς τους εκπαιδευτικούς δεν αποτελεί πολιτικό επίτευγμα, αλλά εμπαιγμό... Αν οι διορισμοί καλύψουν ΜΟΝΟ τον αριθμό των συντάξεων, τότε δεν πρόκειται ποτέ να εξαλειφθεί ο στρεβλός θεσμός του αναπληρωτή!

O στρεβλός θεσμός του αναπληρωτή θα εξαλειφθεί μόνο αν ξεμπροστιάσουμε τα αποσπασμένα βύσματα του ΕΣΠΑ.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 17, 2023, 11:24:51 μμ »
αρα καλα ειχα καταλαβει οτι εισαι εκτος σχολειου!!!
Είπα ότι φροντίζω να αλλάζω σχολικό περιβάλλον όταν αποτυχαίνω στον ρόλο μου ως εκπαιδευτικός (δηλαδή φροντίζω να αλλάζω μάθημα, τάξη, ή και σχολικό συγκρότημα), δεν είπα ότι βρίσκομαι εκτός σχολείου!!!

Tο εργασιακό περιβάλλον τους πρέπει να φροντίσουν να το αλλάξουν σύντομα από μόνοι τους και όλα τα (κατά τεκμήριο αποτυχημένα) κομματόσκυλα της ακατανόμαστης, γιατί αν προλάβουμε να τους το αλλάξουμε εμείς το περιβάλλον τους, αυτό δεν θα τους βγει σε καλό.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 17, 2023, 07:48:12 μμ »
Η ΕΛΜΕ υποστηρίζει ότι πρόκειται για διαφήμιση για να βρουν τα Ιδιωτικά Σχολεία νέα πελατεία. Με την ίδια λογική, λέει η ΕΛΜΕ, αύριο-΅εθαύριο, ο εκάστοτε Διοικητής ενός δημόσιου Νοσοκο΅είου θα οργανώνει η΅ερίδες για την προσφορά των ιδιωτικών νοσοκο΅είων στην καταπολέ΅ηση του καρκίνου κλπ κλπ

H διημερίδα ματαιώθηκε, με παρέμβαση της ΕΛΜΕ. Ο διευθυντής έκανε μήνυση σε όσους διέκοψαν την διημερίδα.

Δεν είναι μεγάλη αδικία, μόνο για την προσφορά των ιδιωτικών σχολείων να διοργανώνει διημερίδες η ΔΔΕ;;; Γιατί η ΔΔΕ δεν διοργανώνει και μια διημερίδα για την προσφορά των φροντιστηρίων, και μια διημερίδα για την προσφορά των ιδιαίτερων μαθήματων ;;;;  :P ;D :P ;D :P ;D ::)

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις.


«Με ΜΑΤ και βία δεν γίνεται Παιδεία – Έξω απ' τις διευθύνσεις μας, η αστυνομία!»

Δεν έχουν καταλάβει κάποιοι τον ρόλο της παιδείας σε μια κοινωνία. Η παιδεία έχει να κάνει με την πειθώ, όχι με την καταγγελία, την βία και την τιμωρία! Εκπαιδευτικός ή Διευθυντής που καταφεύγει σε καταγγελία, βία, τιμωρία πρέπει να αξιολογείται ως αποτυχημένος.

Προσωπικά όταν αποτυχαίνω στο έργο μου ως εκπαιδευτικός προτιμάω (αντί για βία/καταγγελία/τιμωρία προς τους μαθητές μου) την λύση της φυγής (δηλαδή αλλάζω σχολικό περιβάλλον, ελπίζοντας ότι κάποιος αξιότερος από εμένα θα τα καταφέρει καλύτερα εκεί που εγώ απέτυχα). Αυτό εφαρμόζω στον εαυτό μου, και αυτό θα πρότεινα ανεπιφύλακτα και σε κάθε αποτυχημένο εκπαιδευτικό/διευθυντή/επιθεωρητή.

Σελίδες: 123 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.