Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 123 ... 140
1
Η Ουγκάντα τα πάει καλύτερα από τον Καναδά .Βρε τι μας λέτε;Μάλλον οι εμβολιασμοί θα πάνε καλύτερα εκεί ή θα έχουν καλύτερο σύστημα υγείας...

https://www.google.com/amp/s/qz.com/africa/2049407/why-has-covid-19-had-less-of-an-impact-in-africa/amp/

Το διάβασες το άρθρο; Δίνει αρκετά πειστικές εξηγήσεις γιατί η Ουγκάντα έχει λιγότερους νεκρούς από τον Καναδά και καταλήγει στο να προτείνει ακόμα περισσότερους εμβολιασμούς στην Αφρική. Δεν βλέπω κάποιο επιχείρημα εναντίον των εμβολιασμών στο άρθρο, βλέπω ακριβώς το αντίθετο!

2
Εγώ παλι δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω το πιστοποιητικό εμβολιασμού τι ακριβώς πιστοποιεί. Αφού μπορείς να κολλήσεις, να μεταδώσεις, να νοσήσεις. Μάλλον πιστοποιεί την υποταγή στο σύστημα. Το ιδιο ακριβώς που πιστοποιούν και τα σελφ τεστ που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να δηλώνονται και ας μην γίνονται.Γιά σκεφτήτε το λίγο.Παράνοια εντελώς όμως.

Τα σελφ τεστ στο δικό μου σχολείο εντόπισαν κρούσματα. Υποταγή το λες εσύ αυτό;

3
Όμως πώς διασταυρώνετε για κάθε μαθητή ότι ο κωδικός που αναγράφει στη σχολική κάρτα είναι ορθός και δεν έχει γράψει ό,τι νά’ναι;

Δεν μπορούμε να το διασταυρώσουμε. Έχουμε τονίσει ότι προτιμούμε τα εκτυπωμένα ή την ηλεκτρονική μορφή, όπου αναγράφεται ο κωδικός πάνω δεξιά. Τώρα αν κάποιος γονιός φτάσει στο σημείο να πλαστογραφήσει κωδικό, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε με τα μέσα που διαθέτουμε. Όπως υποθέτω ότι κάνουμε όλοι.

4
Κο όμως, στο σχολείο του παιδιού μου ζητάνε έστω τα self test να έχουν τον κωδικό πάνω τους, αλλιώς τα παιδιά δε θα γίνονται δεκτά. Δεν μπορούσε να γίνει το αυτονόητο; Γενικά ο Σύλλογος στον οποίο είμαι φέτος είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.

Εμείς ζητούσαμε και πέρυσι κωδικό. Είναι θέμα οργάνωσης. Και πάλι δεν σου εξασφαλίζει ότι όντως έγινε το τεστ, αλλά τουλάχιστον εξασφαλίζει ότι δηλώθηκε.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2021, 09:15:31 μμ »
Καλησπέρα σας! Αναλαμβάνω πρώτη φορά ιδιαίτερο στην έκθεση - έκφραση της Α λυκείου και έχω αγχωθεί πολυ. Θα μπορουσε να με κατατοπίσει κάποιος στο πως να ξεκινήσω και πως θα μπορούσα να οργανώσω το μάθημα; ευχαριστώ εκ των προτερων.

Δεν υπάρχει πλέον μάθημα έκθεση-έκφραση Α' λυκείου. Το μάθημα είναι ενιαίο, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, 4ωρο και εξετάζεται σε 3ωρη εξέταση ως ένα μάθημα. Θα κάνεις, λοιπόν, γλώσσα και λογοτεχνία μαζί, όπως είναι πλέον και στη γ' λυκείου. Δες το ΦΕΚ με τον ορισμό μαθημάτων και τρόπο αξιολόγησης εδώ: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2021-09/fek_0.pdf Πρόσεξε πολύ την αξιολόγηση: τι είδους κείμενα μπαίνουν, τι είδους ερωτήσεις και πόσες μονάδες παίρνει η καθε μία.

Η οργάνωση τώρα του μαθήματος είναι δύσκολη. Κυκλοφορούν αρκετά αξιόλογα βοηθήματα, τα οποία έχουν οργανωμένο το υλικό ανά θεματική ενότητα και μπορούν να σε βοηθήσουν, ειδικά στην αρχή. Μπορείς και να κοιτάξεις τα κείμενα από την τράπεζα θεμάτων, και στη γλώσσα και στη λογοτεχνία, αλλά επειδή έχει αλλάξει ο τρόπος εξέτασεις, οι ερωτήσεις δεν ισχύουν. Καλή αρχή!

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις και MySchool
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2021, 09:05:48 μμ »
Στις Α και Β τάξεις στο MySchool εμφανίζεται το μάθημα "Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία", 2 ώρες.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι δυο ξεχωριστά μαθήματα, "Νεοελληνική Γλώσσα" (2 ώρες) και "Λογοτεχνία" (2 ώρες), σύνολο 4 ώρες. ????
Και πως θα δηλώσω την περίπτωση που άλλος διδάσκει Γλώσσα και άλλος Λογοτεχνία?

Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην Α' και στη Β' λυκείου. Έχει γίνει αλλαγή φέτος, το μάθημα είναι ένα και τετράωρο. Δες το ΦΕΚ με το ωρολόγιο πρόγραμμα λυκείου. Αν το έχουν πάρει δύο καθηγητές, πρέπει να γίνει ανακατανομή.

7
Πάντως, προς το παρόν, στα νησιά κομμένα όλα τα δια ζώσης σεμινάρια/επιμορφώσεις  κλπ για νεοδιόριστους και αναπληρωτές από τους σύμβουλους. Ήρθε μήνυμα,  όλα με webex.

Και οι 4 νομοί της Κρήτης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, μόνο με webex.

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:54:50 πμ »
Σωστό αυτό που λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα κενό νόμου.
Αν , κατ αναλογία με τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις, ισχύει το ίδιο με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά, η διαδικασία είναι έτσι ορισμένη από τον νόμο,  ώστε, μετά το πέρας διαδοχικών φάσεων, κανείς να μην τοποθετείται χωρίς να δηλώσει, κανείς να μην τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει, και κανένα κενό να μην μένει αδιάθετο.

Δεν έχω δει κάπου να αναφέρονται διαδοχικές φάσεις. Από πού προκύπτει αυτό;

Αντίθετα, γίνονται μια φορά συμπληρωματικές δηλώσεις και μετά τοποθέτηση στα αδιάθετα κενά που έχουν περισσέψει, ανεξάρτητα αν τα έχεις δηλώσει. Αυτό δεν ισχύει για την πρωτοβάθμια;

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 31, 2021, 10:44:23 πμ »
Βάση ποιου νόμου; Αν εφαρμόζουν για την Βθμια διατάξεις της Αθμιας, αυτό είναι παράνομο.

Στη Νομική, υπάρχει η αναλογία νόμου. Αν υπάρχει κενό νόμου, μπορεί να εφαρμοστούν ρυθμίσεις που ισχύουν σε όμοιες περιπτώσεις. Νομικός δεν είμαι, αυτό έχω καταλάβει ότι εφαρμόζεται από την εμπειρία μου. Σίγουρα εφαρμόζεται για τη μείωση ωραρίου στη δευτεροβάθμια. Δεν υπάρχει ρύθμιση για τη δευτεροβάθμια, οπότε εφαρμόζεται αυτό που ισχύει για την πρωτοβάθμια και η μείωση ωραρίου γίνεται από την αρχή του έτους, αν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος χρόνος μέχρι την 31η Δεκεμβρίου.

Αυτά όμως καλό θα είναι να μας τα εξηγήσει καλύτερα ένας νομικός, γιατί υπάρχει πάντα η περίπτωση να έχω καταλάβει κάτι λάθος.

10
ευχαριστω για την απαντηση. απλα τον ιουνιο ανεβηκα μισθολογικο κλιμακιο απο αυτο που ειχε υπολογιστει .Μηπως τους αρκει το εντυπο μισθοδοσιας που φαινεται το  νεο ΜΚ?

Δεν σου έστειλαν κάποιο έγγραφο ότι ανέβηκες ΜΚ? Κι εγώ ανέβηκα φέτος και μου έστειλε ένα έγγραφο το οικονομικό τμήμα της δευτεροβάθμιας. Στο mail μάλιστα μου επισήμαναν να δώσω το νέο έγγραφο αντί για το ΑΔΚΥ την επόμενη χρονιά. Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα τηλέφωνο τη διεύθυνση και να ρωτήσεις, υποθέτω ότι και το έντυπο μισθοδοσίας θα τους καλύπτει, αλλά ρώτα καλού κακού γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

11
οποτε θα πρεπει να το ζητησω απο την προηγουμενη πρωτοβάθμια, καθως δεν ειχε δοθει κτ με την συμβαση?

Δεν το δίνουν με τη σύμβαση, το δίνουν πολύ πιο νωρίς, μπορεί και πριν τα Χριστούγεννα. Αν δεν το έχεις, μπορείς να βρεις τη Διαπιστωτική Πράξη ένταξης σε ΜΚ στη Διαύγεια. Είναι μια λίστα αναπληρωτών, στην οποία φαίνονται τα ΜΚ, θα πρέπει να ψάξεις να βρεις αυτή με το όνομά σου για το έτος που σε ενδιαφέρει. Ρώτα ωστόσο αν τους κάνει αυτό το χαρτί, η δική μου διεύθυνση πέρυσι το έκανε δεκτό.

12
το ατομικο δελτιο καταταξης (ΑΔΚΥ) σχολ.ετους 20220-21 που ζητανε οι διευθυνσεις, μηπως ξέρετε τι ειναι και πως το βρισκουμε?

Είναι το έγγραφο το οποίο σε κατατάσσει σε μισθολογικό κλιμάκιο. Δίνεται αντίγραφο στον ενδιαφερόμενο κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά. Υπάρχει μόνο εάν έχεις εργαστεί προηγούμενες χρονιές.

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναπληρωτές 2021-2022
« στις: Αύγουστος 30, 2021, 06:12:36 μμ »
Λίγα λες... 150 εγώ... Απαράδεκτοι!!!!!

Η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερη γιατί τα κενά που δόθηκαν πέρυσι σε α' και β' φάση αναπληρωτών φέτος δόθηκαν στους νεοδιόριστους -οι οποίοι μεταξύ μας είμαστε κυρίως η περσινή α' και β' φάση αναπληρωτών. Είναι απολύτως αναμενόμενο αυτό που συνέβη. Δεν μπορούσε να συμβεί κάτι άλλο.

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 30, 2021, 06:05:38 μμ »
To πυσδε/πυσπε δεν έχει δικαίωμα να τοποθετεί εκπαιδευτικούς σε σχολεία που δεν έχουν δηλώσει. Αυτό είναι παράνομο.
Η νόμιμη διαδικασία είναι να βγουν εναπομείναντα κενά , και να ξαναδηλώσει ο εκπαιδευτικός, συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους που ξέμειναν. Αν τελειώσουν τα κενά και κάποιος εκπαιδευτικός δεν έχει τοποθετηθεί, τότε βγαίνει υπεράριθμος και πάει σε διπλανά πυσδε/πυσπε.

Το δικό μας ΠΥΣΔΕ ανέφερε ρητά στην πρόσκληση για δήλωση τοποθέτησης ότι θα πρέπει να δηλώσουμε ΟΛΑ τα κενά με σειρά προτεραιότητας. Αν κάποιος δεν ακολουθήσει τις οδηγίες, τι πρέπει να γίνει; Να επαναληφθεί η διαδικασία από την αρχή, γιατί κάποιος θεώρησε ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να παρακάμψει το σύστημα; Ή να παραμείνει ο εν λόγω συνάδελφος στη διάθεση μέχρι να βρεθεί κενό που του αρέσει;

Σελίδες: 123 ... 140

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1086573
  • Σύνολο θεμάτων: 18228
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 299
Σύνολο: 304

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.