Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 123 ... 130
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2021, 05:30:18 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Μακάρι να εκτιμηθεί η απάντησή της!

Δεν τίθεται θέμα επιλογής. Στις ενδεικτικές απαντήσεις της κεε, αναφέρεται ρητά ότι οποιαδήποτε απάντηση θεωρείται αποδεκτή, αρκεί να τεκμηριωθεί κατάλληλα και επαρκώς. Δεν είναι θέμα προσωπικής εκτίμησης των 2 βαθμολογητών, αλλά επαρκούς τεκμηρίωσης της απάντησης της μαθήτριας ;)

2
Το πρότειναν κάποιοι αυτό. Όμως αν ο γονιός δεν έχει συσκευή να μπει σε εργάσιμη ώρα; αν δεν ξέρει; πάλι σαν να τον αποφεύγεις φαίνεται, αν δεν του αρέσει το μειλ.

Αν είχαμε μια οποιαδήποτε δουλειά σε μια υπηρεσία, θα περιμέναμε να μας απαντάει ο τηλεργαζόμενος στο προσωπικό του τηλέφωνο; δεν νομίζω...

Σε καμία περίπτωση ενημέρωση εκτός εργασιακού ωραρίου. Με webex, ναι, σε κάποιο κενό, 8-2 που είναι και το ωράριο του σχολείου. Υπάρχει και η δυνατότητα του mail για όποιον δεν έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει πρωί. Σε καμία περίπτωση προσωπικό τηλέφωνο σε γονέα. Αν στην τελική είναι τόσο δύσκολη η κατάσταση και δε μπορεί ο γονέας πρωινά, ένα απογευματινό webex, κατ'εξαίρεση και μετά από συνεννόηση. Οτιδήποτε άλλο δημιουργεί προβλήματα.

Αν θέλει το υπουργείο άλλου είδους επικοινωνία, να μας δώσει υπηρεσιακά τηλέφωνα, όπως δίνουν σε τόσες άλλες υπηρεσίες!  8)

3
Θα ήθελα να θίξω ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Μέσα στην τάξη ως εκπαιδευτικοί χτιζαμε μια σχέση με τους μαθητές, μπορούσαμε να θιξουμε θέματα που απασχολούσαν τα παιδιά, να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις, παρατηρήσεις, συζητήσεις κτλ. Τώρα νιώθω υποχρεωμένη να "κάνω μάθημα" κάθε λεπτό. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι παιδαγωγικά εκπληρώνουμε το ρόλο μας...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εμένα μου λείπει πάρα πολύ η ανθρώπινη πλευρά της τάξης. Χρησιμοποιώ πλέον όσο περισσότερο μπορώ -όπου φυσικά υπάρχει η δυνατότητα- τα breakout sessions. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των 3-4, επίτηδες τους δίνω λίγο παραπάνω χρόνο για να μπορούν να πουν τα δικά τους χωρίς να αισθάνονται το μπαμπούλα συνέχεια πάνω από το κεφάλι τους και κάνω και βόλτες στα δωμάτια λέγοντας και μια κουβεντούλα. Είναι το καλύτερο που έχω σκεφτεί και τα παιδιά το ζητάνε συνέχεια, ειδικά τα μικρά.

4
Στη γλώσσα δεν έχω συναντήσει κάποια αξεπέραστη δυσκολία. Με συνεργατικά έγγραφα και breakout rooms, έχω δει θετικά αποτελέσματα στο λύκειο. Στην παραγωγή λόγου, αναγκαστικά ζητάω από τα παιδιά φωτογραφίες της δουλειάς τους και τους στέλνω τις παρατηρήσεις σε .doc.

Νομίζω ότι η δυσκολία για μένα εστιάζεται στην ηλικία και όχι τόσο στα αντικείμενα. Λόγω ιδιαιτερότητας σχολείου (Γυμνάσιο με ΛΤ.), έχω γυμνάσιο και λύκειο. Η α' γυμνασίου έχει πολλές δυσκολίες, κυρίως στη συνέπεια. Μια δεν μπορούν να ανοίξουν το έγγραφο, την άλλη κάτι πάτησαν και δεν ακούνε, σήμερα είναι από το κινητό της μαμάς και η εργασία είναι στον υπολογιστή που κάθεται το αδερφάκι, την άλλη δε μπορούν να βρουν πού είναι η ερώτηση στη φωτοτυπία, τα γνωστά της ηλικίας, τα οποία όμως στην εξ αποστάσεως μεγεθύνονται. Του λυκείου, αντίθετα, είναι πολύ πιο εξοικειωμένα με αυτά τα θέματα και αισθάνομαι ότι προχωράει πολύ καλύτερα η δουλειά, γιατί δε χάνουμε χρόνο.

Εννοείται, φυσικά, ότι όσα παιδιά κατέβαλλαν προσπάθεια στην τάξη, συνεχίζουν την προσπάθεια και στην εξ αποστάσεως. Οι τουρίστες παραμένουν τουρίστες, με ελάχιστες εξαιρέσεις.

5
Σήμερα είχα και την εξής ερώτηση από τα μικρά της α' γυμνασίου: Πώς μπορούν οι γονείς να επικοινωνήσουν με τους καθηγητές για να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους; Με το που βγήκε η εγκύκλιος περί διαγωνισμάτων, άρχισε και το άγχος των βαθμών.  :o

6
φωτογραφία εννοειται!

Οι οδηγίες αξιολόγησης που μας δίνουν τώρα ομτως δν συμφωνούν μ αυτά που κατά τ αλλά οφείλουμε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα...

Ακριβώς αυτό σκέφτομαι κι εγώ. Δεν μπορούμε να βάλουμε ερωτήσεις όπως μας κατέβει, είναι πολύ σαφείς και περιοριστικές οι οδηγίες αξιολόγησης. Και οι κατανόησης κειμένου δεν είναι εύκολες ειδικά για τα παιδιά που μπαίνουν από κινητό.

7
Αυτό το είχα σκεφτεί ασχέτως της εγκυκλίου. Το έχω κάνει στο περίπου σαν δοκιμή, τεστ με μια μόνο προσπάθεια κ χωρίς να φαίνονται οι σωστές απαντήσεις για να το κάνουν στο σπίτι. πρόχειρο τελείως. για έκθεση σκέφτομαι μια σύντομη παραγωγή λόγου που δεν θα ανακοινωθεί εξ των προτέρων για να μην συνεννοηθούν με τον φροντιστή, κ αποστολή επι τόπου, όχι ετεροχρονισμένα. κ αυτό όχι για διαγωνισμα, απλώς επειδή έχουμε φτάσει στην ενότητα. Πιστεύω ότι αυτό είναι εφικτό, πότε να προλάβει να τη στείλει ο φροντιστής κ να την αντιγράψει το παιδί; Στο eclass μπορείς πχ προτάσεις να αναγνωρίσουν συντακτικά κάποιους όρους πχ με αντιστοίχιση, ή είδη προτάσεων πάλι με αντιστοίχιση ή πολλαπλή επιλογή αντιστοίχιση συνώνυμων/αντωνυμων, αλλά δεν είναι κείμενο κεντρική εξέταση, κανονικά δεν είναι σωστή.

Αν βαλω κάτι πριν τις γιορτές θα είναι παραγωγή λόγου. Το αν θα το ανάγγειλε ως διαγωνισμα, είναι άλλο θέμα.

Τεστάκια -βαφτισμένα ασκήσεις-, πχ. για κλίση επιθέτων πχ. σε -ης, έχουμε κάνει ήδη αρκετά. Αλλά αυτά δεν ανταποκρίνονται στις οδηγίες αξιολόγησης. Στην παραγωγή λόγου που λες, σκέφτεσαι να ζητήσεις να σου τη στείλουν σε φωτογραφία ή να την πληκτρολογήσουν; 

8
-γεια σας, είμαι η φιλόλογος του παιδιού σας. Ήθελα να σας πω ότι στην άσκηση ήθελα ανάλυση μόνο τους στίχους τάδε έως τάδε κ το παιδί σας αντέγραψε όλο το λυσαρι. Παρακαλώ πολύ την επόμενη φορά να είναι πιο προσεκτικό στην αντιγραφή για να μην κουράζεται άδικα!!!

Πέρα από την πλάκα, το ότι δεν ακούνε, δεν προσέχουν κ δεν καταλαβαίνουν μια απλή οδηγία, όπως έγραφα κ πιο πάνω, το θεωρώ χειρότερο από το να έρθουν αδιάβαστοι. Κ με εκνευρίζει εξίσου με την κοροϊδία να πλασάρουν έτοιμες λύσεις για δικές τους. Ειδικά όμως το να μην μπορούν να κινηθούν με βάση μια οδηγία, είναι παρα μα πάρα πολύ ανησυχητικό κ ενδεικτικό πολύ κακής στόχευσης του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά κ ενδεικτικό μιας ανατροφής που δεν αφήνει στο παιδί καμία πρωτοβουλία να σκεφτεί, να αυτενεργησει κ να σταθεί στα πόδια του.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι από τα βασικά ζητήματα που έχω κι εγώ με το πώς λειτουργεί το σύστημα και τι δεξιότητες αποκτούν τα παιδια τελικά.

Το θέμα είναι ότι θα σου πει ο γονιός -και κάποιες φορές μπορεί να έχει και δίκιο- "Ξέρετε, είχε πρόβλημα το ίντερνετ εκείνη την ώρα και το παιδί δεν άκουσε". Ακόμα χειρότερα να σου πει "Είχε πρόβλημα το δικό σας ίντερνετ, κυρία καθηγήτρια. Πώς ν'ακούσει το παιδί;" Κι ας τα γράφουμε στο τσατ 500 φορές και ας είναι σαφέστατες οι οδηγίες στο eclass. Υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στην διαδικασία και πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθούμε εκτεθειμένοι με ευθύνη του υπουργείου.

9
Το ερώτημα που με απασχολεί είναι ένα: θα βάλετε ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά ναι ή όχι; Μπορούμε να ρισκάρουμε κάτι τέτοιο; Περιμένω όπως προανέφερα κάποιο σχόλιο από την ΟΛΜΕ.

Ωριαία όχι. Θα βάλω κάποια μικρά τεστάκια, τεταρτάκια το πολύ, περισσότερο σαν ασκήσεις και αυτό όχι σε όλα τα μαθήματα. Και αυτό περισσότερο για να φαίνονται, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι έχουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα. Σπάω το κεφάλι μου πώς μπορεί να γίνει διαδικτυακό τεστάκι στη γλώσσα -πέρα από κάποιες μικρές ερωτήσεις θεωρίας κλειστού τύπου- αλλά δεν βρίσκω τρόπο.

10
Δεν ξέρω για τους δικούς σας μαθητες, σ εμάς τα φροντιστήρια κάνουν χρυσές δουλειές. Το έγραψα κ πιο πάνω, ανεβάζω ένα φυλλάδιο με πολλές ασκήσεις, παραδίδω λίγη λίγο τη γραμματική, προχωράω τελικά πιο αργά κ μένουν οι ασκήσεις, κ μ στέλνουν λυμένα κ αυτά που δεν έχω παραδώσει!!!! (δεν κοιτάνε καν τι έχω ζητήσει, στέλνουν το φυλλάδιο στον φροντιστή, παίρνουν τις απαντήσεις, τις στέλνουν). Πέρσι άλλος μου έστελνε το χειρόγραφο της ίδιας της φροντιστήριας!!!!!!  Είμαστε σοβαροί ότι μ αυτές τις συνθήκες μιλάμε για απαρέγκλιτη εφαρμογή των διατάξεων για τα διαγωνίσματα;;;;

Αχ, μου το κάνουν συνέχεια! Ανεβάζω φύλλα εργασίας στο eclass με σκοπό να τα δουλέψουμε μαζί στο webex και μου τα στέλνουν πίσω έτοιμα, συμπληρωμένα, σε ενότητες που δεν έχουμε κάνει! Ανέβασα ένα φυλλάδιο για το επόμενο κείμενο που θα κάναμε στη λογοτεχνία και μου το έστειλαν έτοιμο... για κείμενο που δεν είχαμε κάνει ακόμα! Θα τρελαθούμε!

Και μετά, αναγκαστικά πρέπει να μπει ψηλός βαθμός -γιατί πώς θα αποδείξεις ότι δεν τα έκανε το παιδί μόνο του- και θα μας κατηγορούνε μερικοί μερικοί ότι φταίμε εμείς για την κατάντια του ελληνικού σχολείου. :P

11
Με συγχωρείτε βαθμολογείτε τον τονισμό; Υπάρχει λύση πάντως, σε παρένθεση να σημειώνουν τον τόνο. Από το κινητό είναι πιο εύκολο για τους μαθητές μας, γιατί το πληκτρολόγιο δεν το έχουν συνηθίσει. Τελείωσα με τα διαγωνίσματά μου και θα κάνω κάποια τεστ για βελτίωση βαθμών κάτι σαν δεύτερη (τρίτη και τέταρτη) ευκαιρία. Μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας ούτε και τους μαθητές μας.
Θα είμαστε κλειστά για καιρό εμείς της ββάθμιας. Πρέπει να αξιολογήσουμε και βαθμολογήσουμε, αλλιώς χάσαμε αυτή τη χρονιά εντελώς. Γίνεται σοβαρή δουλειά στην τηλεκπαίδευση και δεν είναι δίκαιο να την μηδενίζετε με κάθε σας κουβέντα. Δεν βοηθά τον κλάδο και φυσικά ούτε τους μαθητές. Έχουμε μάθει τόσα και αξιοποιούμε κάθε εργαλείο. Είναι προσβλητικό να υποτιμάτε την κρίση μας. Ξέρουμε χιλιάδες τρόπους να αξιολογούμε τους μαθητές μας, άλλους τόσους να τους παρακινούμε και να τους βοηθάμε. Είτε διά ζώσης είτε στην υποχρεωτική κατά συνθήκην τηλεκπαίδευση.

Νομίζω ότι κρίνεις με βάση τα δικά σου μαθήματα. Εννοείται ότι στα φιλολογικά μαθήματα -και ειδικά στα αρχαία- βαθμολογείται ο τονισμός. Είναι από τα πρώτα πράγματα στην ύλη της α' γυμνασίου. Στα γλωσσικά μαθήματα -ειδικά στη γλώσσα και στη λογοτεχνία-, οι μαθητές καλούνται να γράψουν κείμενο. Δεν έχουν νόημα οι ερωτήσεις κλειστού τύπου ούτε η πληκτρολόγηση κειμένου με διορθωτή. Ό,τι και να έχουμε μάθει, τα φύκια μεταξωτές κορδέλες δεν γίνονται. Δεν υποτιμούμε κανένα αν πούμε ότι αυτή τη στιγμή, με εγκύκλιο στις 9 Δεκεμβρίου, δίκαιη και αποτελεσματική αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει.

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Συγγραφέας vs αφηγητής
« στις: Δεκέμβριος 08, 2020, 04:32:47 μμ »

Μα ποιος φιλόλογος δεν έχει κάνει ποτέ αφηγηματολογια;;; Άντε να είναι κάποιοι λίγοι άνω των 60;

Όσοι έχουμε τελειώσει άλλες σχολές εκτός από φιλολογία, όπως Ιστορικό-Αρχαιολογικό ή ΦΠ, ΦΠΨ και τα λοιπά.  ;)

Προφανώς και δεν θέλω να δικαιολογήσω το συνάδελφο, εξάλλου θεωρία αφήγησης υπάρχει στα σχολικά εδώ και χρόνια. Απλώς ορισμένα πράγματα δεν είναι τόσο αυτονόητα όσο νομίζουμε :)

13
https://www.newsit.gr/politikh/petsas-sto-Live-News-vlepoume-apoklimakosi-den-yparxei-periptosi-na-min-anoiksoun-ta-sxoleia-prin-ta-fota/3143592/

θεωρείται σίγουρο το άνοιγμα των σχολείων

Μακάρι να είναι τέτοια τα δεδομένα που να είναι ασφαλές το άνοιγμα των σχολείων όσο το δυνατόν γρηγορότερα!

Ο δικός μου προβληματισμός είναι ο εξής: μετά από πολλές δυσκολίες και δυσλειτουργίες, σιγά σιγά βρίσκουμε ρυθμό με τα μαθητούδια μου και αρχίζουμε να εξοικειωνόμαστε με την εξ αποστάσεως. Θα έχουν νόημα τα κυλιόμενα λοκντάουν, όπως ακούγεται ότι θα συμβεί ή θα αποσυντονιστούμε τελείως αν έχουμε εναλλαγή δια ζώσης με εξ αποστάσεως ανά 2-3 εβδομάδες;

Μην πέσετε να με φάτε πάλι, εννοείται και ότι θέλω ανοιχτά (και ασφαλή) σχολεία. Ένα προβληματισμό εκφράζω για το τι θα είναι αποτελεσματικότερο παιδαγωγικά και γνωστικά.

14
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 17, 2020, 05:40:00 μμ »
Ασε,κατάλαβα...Αρρώστια...
Συγνώμη που ασχολήθηκα
Πάρτε το,όμως,χαμπάρι.
Δεν θα περάσει ο φανατισμός και ο αριστερόστροφος φασισμός.
Πέρασαν οι εποχές που ήσασταν στο απυρόβλητο.Θα δέχεστε κι εσείς κριτική,όπως όλοι.

Συγγνώμη, γιατί κάτι μάλλον έχασα στη συζήτηση. Αποκάλεσες ένα συνάδελφο "αριστερόστροφο φασίστα" επειδή δεν τον εξυπηρετεί το email του σχολικού δικτύου και προτιμά για λόγους άνεσης και ευκολίας να χρησιμοποιεί το προσωπικό του;

Σελίδες: 123 ... 130

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30408
  • Τελευταία: kerasmia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1067463
  • Σύνολο θεμάτων: 18065
  • Σε σύνδεση σήμερα: 579
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.