Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sakis82

Σελίδες: 123 ... 7
1
Σχολική ζώνη / Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 04:27:29 μμ »
Μια ερώτηση................στη β/θμια εκπ/ση τι έχει δώσει το μάθημα της πληροφορικής????............στα δικά μου παιδιά τίποτε....
Βάζουμε στο σχολείο ένα σωρό ειδικευμένους που είναι περισσότερο εργάτες παρά παιδαγωγοι. Παιδαγωγικά και ψυχολογία δεν κατέχουν με τίποτε. Μόνο διαβάζουν για τις περίφημες και κατα τη γνώμη μου άθλιες εξετάσεις του ΑΣΕΠ, λες και μέσα σε ένα τρίωρο παπαγαλίας....γίνεσαι και κρίνεσαι ικανός για την ρημάδα την επ/ση. Αν δεν τριφτεί ο κ......στην τάξη δεν γίνεσαι δάκαλος!!!!
Θα συμφωνήσω μάζι σου όμως το κακό είναι ότι δεν είναι μόνο το μάθημα της πληροφορικής που δεν προσφέρει τα αναμενόμενα στα παιδιά.
Χωρίς παρεξήγιση αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί εκφράζεις μια τόσο γενική άποψη σ'αυτό το θέμα. Αυτά που λες περί διαγωνισμού ΑΣΕΠ και για εμπειρία στην τάξη δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους πληροφορικούς. Δυστυχώς στην Ελλάδα βάζουμε ετικέτες. Αν το κράτος είχε αναγνωρίσει τις σχολές πληροφορικής ως "καθηγητικές" κάνεις δεν θα ασχολούνταν με το αν είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι οι απόφοιτοι ή όχι. Όπως συμβαίνει με αποφοίτους καθηγητικών σχολών οι οποίοι δεν κάνουν ούτε ένα μάθημα παιδαγωγικών άλλα δεν νοιάζεται κανείς ούτε το συζητάει κανείς.

2
Αναπληρωτές / Απ: Τρίτεκνος; Προηγείσαι !!!
« στις: Αύγουστος 02, 2008, 02:26:50 πμ »
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΥΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ!ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ................
Το θέμα είναι ότι πολλοί κάνουν το 3ο παιδί για να διοριστούν και όχι γιατί πραγματικά το θέλουν....
Αν το δεις λίγο διαφορετικά το θέμα, that's the point! Στην Ελλάδα υπάρχει δημογραφικό πρόβλημα οπότε κατά τη γνώμη μου οποιοδήποτε κίνητρο δίνει η πολιτεία για να αποκτήσει ο κόσμος παιδιά είναι ευπρόσδεκτο. Σκεφτείτε το κι αλλιώς: αν δεν υπήρχαν άνθρωποι να κάνουν 3+ παιδιά μάλλον θα κλείνανε πολλά σχολεία με όλες τις συνέπειες αφού τα περισσότερα ζευγάρια μένουν στο 1 παιδί. Φυσικά δεν το κατακρίνω  αυτό  αφού ίσως ο κυριότερος λόγος είναι  οικονομικός και μάλλον η πολιτεία θα έπρεπε να κάνει κάτι και γι' αυτό.... Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κατά κάποιο τρόπο οι τρίτεκνοι/πολύτεκνοι δικαιούνται τέτοιας μεταχείρισης.

3
Παιδιά νομίζω πως όλο αυτό που γίνεται εδώ πέρα δε βγάζει πουθενά!Πάμε δηλαδή να κάνουμε σύγκριση των γνώσεών μας για να δούμε ποιος είναι ο καλύτερος?Ή αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλές σχολές κυρίως ΤΕΙ το επίπεδο των οποίων δεν μπορεί να συγκριθεί με το επίπεδο των ΑΕΙ σε καμία περίπτωση αλλά και με το επίπεδο κάποιων πολύ καλών ΤΕΙ.Εκεί πιστεύω είναι το πρόβλημα, ότι ο κάθε άσχετος λέγεται πληροφορικός!Αρα δε νομίζω πως το θέμα είναι ΑΕΙ ή ΤΕΙ αλλά ποια ΤΕΙ πρέπει να μπουν στους ΠΕ20. Από κει και πέρα για να διδάξουμε πληροφορική στο Δημοτικό δε θέλει γνώσεις πανεπιστήμονα ετσι δεν είναι?Ούτε οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας διδάσκουν λογοτεχνία ή γλωσσολογία ή αμερικάνικη ποίηση στα παιδιά. Αν αποφασίσεις να ασχολήθείς με την εκπαίδευση πέρα φύσικα από τις γνώσεις στο αντικείμενό σου το κάνεις γιατί σου αρέσει να διδάσκεις και αγαπάς τα παιδιά. Δόξα τω θεώ το πτυχίο μας μας δίνει και άλλες διεξόδους οπού εκεί πλέον μπορούμε πραγματικά να δείξουμε πόσο καλοί και καταρτισμένοι επιστήμονες της Πληροφορικής είμαστε!

Για μένα "άσχετοι" πληροφορικοί βγαίνουν απ' όλες τις σχολές. Αυτό άλλωστε αποδείχθηκε στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ όπου τα ποσοστά αποτυχίας ήταν αντίστοιχα στους ΠΕ19 και ΠΕ20. Τώρα αν έχετε κάτι πιο επίσημο και πρόσφατο που να αποδεικνύει το αντίθετο παραθέστε το, αλλιώς η άποψή σας μένει χωρίς τεκμηρίωση.  Θα συμφωνίσω μαζί σου: όσοι πιστεύετε ότι είστε τόσο άρτια καταρτισμένοι ακολουθήστε τον ιδιωτικό τομέα που προσφέρει καλύτερες αποδοχές. Αφήστε τους "'άσχετους" να ασχοληθούν με την εκπαίδευση. Κι επειδή το θέμα μας είναι τα δημοτικά, αντί να κοιτάτε να αποδεχθείτε μια δεδομένη κατάσταση προσπαθείτε να την αλλάξετε. Οι σχολές που ανήκουν στις κατηγορίες ΠΕ19-20 είναι αυτές που είναι. Συνειδητοποιήστε ότι ο στόχος μας είναι άλλος και πρέπει να είναι κοινός. Αλλιώς "χαιρέτα τα δημοτικά που χάνεις...."  Εσείς κοιτάτε να μοιράσετε την πίτα που δεν έχετε. Προτιμάτε να μην πάρετε την πίτα από το να την πάρετε και να φάει κι ο διπλανός σας.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Δεύτερο Πτυχίο
« στις: Ιούνιος 19, 2008, 12:56:13 πμ »
Τι μόρια εννοείς; Για προσλήψεις στο δημόσιο ή για προσλήψεις στην εκπαίδευση συγκεκριμένα; Εσύ μιας κι έχεις παιδαγωγική επάρκεια δεν έχει νόημα να πας σε σχολή με παιδαγωγικό χαρακτήρα όπως λες. Κάλο θα ήταν για σένα να πήγαινες σε μια σχολή παρεμφερή που να ανήκει όμως σε κάποιο κλάδο εκπαιδευτικών. Επειδή κι εγώ ξεκίνησα για δεύτερο πτυχίο θα σε συμβούλευα να το ψάξεις λίγο το θέμα και να βρεις ένα τμήμα χωρίς πολλές υποχρεωτικές παρακολουθήσεις. Κάτι άλλο που θα πρέπει να σκεφτείς είναι και οι κατατακτήριες οι οποίες σου δίνουν το πλεονέκτημα να πάρεις απαλλαγή σε ορισμένα μαθήματα τα οποία έχεις ήδη διδαχθεί στην πρώτη σχολή.

5
Παιδιά αν θέλετε πληροφορίες για σεμινάρια ανέργων το καλύτερο για μένα είναι να ρωτήσετε στα ΚΕΚ. Από τον ΟΑΕΔ μην περιμένετε απαντήσεις. Επίσης υπάρχουν προγράμματα 100 ωρών για γνώση ΤΠΕ με πιστοποίηση και για εργαζόμενους τα οποία τρέχουν συνέχεια. Απλά σ' αυτά πληρώνεις γύρω στα 100 ευρώ για την πιστοποίηση.

6
Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς ορισμένοι μιλάνε απόλυτα για το δημοτικό λες κι έχουν διδάξει εκεί. Νομίζω ότι πιο κατάλληλοι να μιλήσουν για το δημοτικό είναι πρώτα απ' όλους οι δάσκαλοι και έπειτα οι ωρομίσθιοι που εργάστηκαν εκεί. Πως λένε κάποιοι τι γνώμη τους, που τη θεωρούν και σωστή και αδιαμφισβήτητη, χωρίς να έχουν περάσει ούτε απ' έξω απ' τα δημοτικά (ως εκπαιδευτικοί :-p); Πως ορισμένοι απαξιώνουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας από το οποίο πέρασαν κι αυτοί; Μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι οι Έλληνες πρέπει να γίνουν ανταγωνιστικοί. Για μένα είναι απαράδεκτο σε χώρα της Ε.Ε. η πληροφορική να έχει δευτερεύουσα σημασία στην υποχρεωτική εκπαίδευση.


7

Ποιος νόμος το λέει και που. Ποιος νόμος λέει ότι όποιος τελειώνει μια σχολή πληροφορικής είναι καθηγητής? Αν αυτό που λες ισχύει τότε γιατί οι σχολές πληροφορικής δεν είναι καθηγητικές???


Ο νόμος λέει ότι καθηγητές πληροφορικής είναι όσοι έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, απ' αυτά που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ19-20, και κατά προτεραιότητα παιδαγωγική επάρκεια μη δεσμευτική. Ο νόμος μου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα να διδάσκω στο δημοτικό (βλ. ολοήμερα) Αυτό που δεν μ' αφήνει ο νόμος να κάνω είναι να έχω μόνιμη θέση στο δημοτικό. Εκεί είναι η διαφορά.


Ας το θέσουμε καλύτερα. Οι σχολές πληροφορικής βγάζουν μεταξύ άλλων και πτυχιούχους που απασχολούνται στην εκπαίδευση. Τώρα αν το θέμα είναι αν τους ονομάζει το κράτος καθηγητές, όχι δεν τους ονομάζει, όπως πχ και τους οικονομολόγους, αλλά αυτούς θεωρεί αρμόδιους να διδάξουν την πληροφορική στο σχολείο, και στις δυο βαθμίδες.
Εμείς δεν ζητάμε να μπούμε στην εκπαίδευση. Είμαστε ήδη μέσα. Ζητάμε να μπει η πληροφορική στο πρωινό πρόγραμμα του δημοτικού. Τώρα αν διαφωνείς σ' αυτό είναι άλλο θέμα. Μάλλον αυτό είναι το θέμα που συζητάμε κι όχι αν μπορούν να διδάξουν οι ΠΕ19-20 στο δημοτικό γιατί αυτό ήδη γίνεται.

8
Στη σχολή που έβγαλες εσύ και διδάσκεις πληροφορική μπορεί να μην σου έδειξαν ούτε αυτά τα βασικά!
Ακριβώς, εδώ έχεις απόλυτο δίκιο, δεν μου έδειξαν τα βασικά, για αυτό έκατσα και τα έμαθα μόνος μου, σε αντίθεση με σένα που έκατσες να στα μάθουν.

Παράθεση
Όσον αφορά στις διεξόδους που αναφέρεις θέλω να μου απαντήσεις αν τα προσόντα που λες ότι έχεις(μαστερ και προεχώς phd) αρκούν μόνο για να διδάσκεις στο γυμνάσιο; Δηλαδή εμείς που βλέπουμε μια διέξοδο στην πρωτοβάθμια, επειδή είναι κορεσμένη η δευτεροβάθμια, είναι γιατί έχουμε τόσες γνώσεις όσες απαιτούνται για το δημοτικό; Είναι σαν να λες ότι οι καθηγητές αγγλικών που πάνε στην πρωτοβάθμια το κάνουν γιατί δεν γνωρίζουν την γλώσσα καλά παρά μόνο τα βασικά.

Άντε πάλι τα ίδια θα λέμε. Το τμήμα αγγλικής φιλολογίας βγάζει Καθηγητές Αγγλικής Φιλολογίας ενώ τα τμήματα πληροφορικής (ή τα τμήματα με τίτλο παράγωγο της λέξης πληροφορική) βγάζουν επιστήμονες, τεχνικούς, τεχολόγους πληροφορικής.
Δεν βγάζουν όμως καθηγητές πληροφορικής . Έτσι δε λέει ο νόμος? ότι καμία σχολή πληροφορικής δεν είναι καθηγητική? Αφού δεν είστε καθηγητές πως θέλετε να μπείτε στην εκπαίδευση.
   Καθηγητές πληροφορικής θεωρούνται μόνο αυτοί που έχουν κάποιο παιδαγωγικό πτυχίο. Οι υπόλοιποι δεν είναι καθηγητές. Έτσι δεν λέει ο νόμος ? ή μήπως ακολουθείτε το νόμο όταν σας συμφέρει μόνο?

Τα βασικά ούτε σε μένα τα έδειξαν. Θεωρούνται δεδομένα.

Ο νόμος λέει ότι καθηγητές πληροφορικής είναι όσοι έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, απ' αυτά που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ19-20, και κατά προτεραιότητα παιδαγωγική επάρκεια μη δεσμευτική. Ο νόμος μου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα να διδάσκω στο δημοτικό (βλ. ολοήμερα) Αυτό που δεν μ' αφήνει ο νόμος να κάνω είναι να έχω μόνιμη θέση στο δημοτικό. Εκεί είναι η διαφορά.

9
Επειδή σε κάποιες σχολές η Επιστήμη της Πληροφορικής συνίσταται σε Word, Windows και Internet μπορεί κάποιοι να σου απαντήσουν
ότι τα παιδιά διδάσκονται την επιστήμη της πληροφορικής.

Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι είναι ότι την επιστήμη της πληροφορικής μπορεί να τη διδάξει μόνο επιστήμονας πληροφορικής. Τις βασικές δεξιότητες στους υπολογιστές μπορεί να τις διδάξει οποιοσδήποτε γνωρίζει κάποια στοιχειώδη πράγματα.
Απλά όσοι δεν έχουν επιστημονικό υπόβαθρο και το μόνο που ξέρουν είναι windows και Internet αυτή είναι η μόνη διέξοδος που έχουν.


Μία απλή ερώτηση:

Στα Δημοτικά διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής ή δεξιότητες των υπολογιστών;

 ;)

Στη σχολή που έβγαλες εσύ και διδάσκεις πληροφορική μπορεί να μην σου έδειξαν ούτε αυτά τα βασικά!

Όσον αφορά στις διεξόδους που αναφέρεις θέλω να μου απαντήσεις αν τα προσόντα που λες ότι έχεις(μαστερ και προεχώς phd) αρκούν μόνο για να διδάσκεις στο γυμνάσιο; Δηλαδή εμείς που βλέπουμε μια διέξοδο στην πρωτοβάθμια, επειδή είναι κορεσμένη η δευτεροβάθμια, είναι γιατί έχουμε τόσες γνώσεις όσες απαιτούνται για το δημοτικό; Είναι σαν να λες ότι οι καθηγητές αγγλικών που πάνε στην πρωτοβάθμια το κάνουν γιατί δεν γνωρίζουν την γλώσσα καλά παρά μόνο τα βασικά.

10
Και δεν κατάλαβα γιατί να μην κρίνω τις γνώσεις σας, δηλαδή όποιος έχει ένα πτυχίο είναι παντογνώστης και δεν δέχεται κριτική? Ποιοι είστε εσείς που δεν δέχεστε κριτική?

Δηλαδή εσύ είσαι ο παντογνώστης και τους κρίνεις όλους; Σαφώς και δεχόμαστε κριτική αλλά όχι από σένα χωρίς να σου τη ζητήσουμε κι όχι κακοπροαίρετη. Κριτική δεχθήκαμε από τους καθηγητές μας για το αν ξέρουμε το αντικείμενο μας ή όχι. Αλλά προφανώς εσύ θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο από αυτούς.
Το ότι αρμόδιοι να διδάξουν πληροφορική είναι οι ΠΕ19-20 δεν το έκρινε κανείς από εμάς. Η κυβέρνηση το έκρινε. Τώρα έχεις πάρει εσύ αυτό το ρόλο ...από μόνος σου.
Εσύ πιστεύεις ότι κανένας κλάδος της δ/μιας δεν μπορεί να διδάξει στην πρ/μια; Πρέπει τη γυμναστική και τα γερμανικά να τα κάνει ο δάσκαλος; Αυτός είναι ο ρόλος του;

11
Αλήθεια έχεις ακούσει τι λένε πίσω απ' την πλάτη σου τα παιδιά και οι καθηγητές του σχολείου;
Δε με ενδιαφέρει τι λένε πίσω από την πλάτη μου, ούτε μπαίνω σε αυτή τη λογική, εσύ από ότι φαίνεται έχεις συνηθίσει να λειτουργείς έτσι, πίσω από την πλάτη των άλλων

Παράθεση
Είμαι σίγουρος ότι κι εκεί θα κρίνεις ακόμα και τους καθηγητές ξένων γλωσσών και θα τους ρωτάς τι σημαίνει η τάδε απίθανη λέξη (που βρήκες την προηγούμενη μέρα στο λεξικό) για να αποδείξεις ότι ξέρεις περισσότερα απ' αυτούς.
Πες αλήθεια το έχεις κάνει αυτό;

Κοίτα δες τα δικά μου μηνύματα και δες και τα δικά σου. Σε καμία περίπτωση δεν έχω επιτεθεί με προσωπικά σχόλια  σε κάποιον (εκτός φυσικά αν αυτός το έχει κάνει ήδη οπότε πρέπει να προστατέψω τον εαυτό μου) αλλά πάντα προσπαθώ να μιλήσω με επιχειρήματα. Κρίνω ομάδες εκπαιδευτικών αλλά όχι μεμονωμένα άτομα.
   Αυτοί που απαντάνε με προσωπικά σχόλια όπως αυτά του δικού σου επιπέδου για παράδειγμα το κάνουν γιατί δεν έχουν άλλα επιχειρήματα για να στηρίξουν τις απόψεις τους.

Φυσικά και δεν επιτίθεσαι προσωπικά σε κάποιον. Σκέψου όμως κάτι: Πες ότι βρίσκεσαι έξω με μια παρέα στη οποία υπάρχει κι ένας π.χ. Αμερικανός. Εσύ ξεκινάς και κατηγορείς ή μάλλον "κρίνεις"(όπως σου αρέσει να το λες) όλους τους Αμερικανούς με σχόλια ερειστικά. Κατά τη γνώμη σου ο Αμερικανός δεν πρέπει να προσβληθεί γιατί δεν αναφέρεσαι προσωπικά σ' αυτόν. Όσο λογικό ακούγεται αυτό τόσο λογικό είναι κι αυτό που λες.
Η τακτική σου είναι να επιτίθεσαι μαζικά με ψευδο-επιχειρήματα και γενικότητες, και να τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι και να ειρωνεύεσαι. Εγώ όμως δεν θα μπω στη διαδικασία να προσβάλω μια ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων, στην οποία ανήκεις εσύ, για να επιτεθώ σε σένα έμμεσα.
Τώρα όσον αφορά στα επιχειρήματα τα δικά μου, ακόμα περιμένω τις απαντήσεις σου σε ορισμένα απ' αυτά...

12
Δέν έχει σκέφτει ο jaffar οτι αν μπέι η πληροφορική στα δημοτικά θα μειωθεί το ωράριο των δασκάλων
Πράγματι δεν το είχα σκεφτεί και ξέρεις γιατί? γιατί εγώ δε σκέφτομαι πως θα λουφάρω σαν και σένα που το μόνο που σκέφτεσαι είναι η μείωση ωραρίου

Παράθεση
(βάζω και εσένα μέσα jaffar γιατι μια ζώη και σήμερα θα είσαι μόνο Δάσκαλος.Δεν θα διδάξεις πότε Πληροφορική σε παιδιά του δημοτικού,Ενώ εγώ απο ΤΕΙ θα γουστάρω κιόλας).
Εεεε, μη γουστάρεις πολύ γιατί διδάσκω ήδη πληροφορική αφού είμαι καθηγητής σε Γυμνάσιο. Και φυσικά είμαι κανονικά στον κλάδο ΠΕ19. Διορίστηκα γιατί έκανα και 2ο πτυχίο από ΦΠΨ μαζί με κάποια σεμινάρια πληροφορικής. Επίσης έχω κάνει μεταπτυχιακό στην πληροφορική και τώρα κάνω και phd. Όταν αποφασίσεις να επιμορφωθείς στην επιμόρφωση των πληροφορικών μπορεί να σε επιμορφώσω και εγώ μια και είμαι  επιμορφωτής στην ενότητα της Διδακτικής.

Οπότε αγαπητέ μου φίλε εγώ διδάσκω πληροφορική σε γυμνάσιο και έχω διδάξει και σε Λύκειο. Τις υπόλοιπες βαθμίδες τις αφήνω για σένα, φαντάζομαι ότι παρόλο που έχεις τελειώσει ΤΕΙ θα έχεις τις γνώσεις πληροφορικής που χρειάζονται.
Το ερώτημα που έχω είναι από πότε τα ΤΕΙ θεωρούνται και καθηγητικές σχολές.


Αν αντιμετωπίζεις έτσι τους συναδέλφους σου φαντάζομαι πως αντιμετωπίζεις τα παιδιά...
Αλήθεια έχεις ακούσει τι λένε πίσω απ' την πλάτη σου τα παιδιά και οι καθηγητές του σχολείου;
Είμαι σίγουρος ότι κι εκεί θα κρίνεις ακόμα και τους καθηγητές ξένων γλωσσών και θα τους ρωτάς τι σημαίνει η τάδε απίθανη λέξη (που βρήκες την προηγούμενη μέρα στο λεξικό) για να αποδείξεις ότι ξέρεις περισσότερα απ' αυτούς.
Πες αλήθεια το έχεις κάνει αυτό;


13
Εντάξει δεν φταίνε οι δάσκαλοι σ' αυτό. Μη δημιουργούμε θέμα μεταξύ δασκάλων και πληροφορικών με εκφράσεις τέτοιου είδους. Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι νέοι σε ηλικία δάσκαλοι γνωρίζουν.

14

  Για καθήστε ρε παιδιά. Εσείς δε λέτε ότι σας έχουν πάρει τις θέσεις οι μη πτυχιούχοι-άσχετοι και κάνουν πληροφορική? Εσείς γιατί θέλετε να πάρετε τις θέσεις των δασκάλων? Μπορείτε να μπείτε σε τάξη δημοτικού και να διδάξετε οποιοδήποτε αντικείμενο καλύτερα από έναν δάσκαλο? Έχετε καλύτερη παιδαγωγική κατάρτιση από έναν δάσκαλο? ή μήπως είστε οι παντογνώστες της εκπαίδευσης?

  Παρατηρώ πάντως ότι ενώ φωνάζετε για αυτούς που σας παίρνουν τις θέσεις εσείς κάνετε τα ίδια  στον βωμό του διορισμού στο δημόσιο. Τα δικά σας δικά σας και τα δικά μας δικά σας έ?

Ποιος θέλει να πάρει τις θέσεις των δασκάλων; Κάνουν πληροφορική οι δάσκαλοι στα σχολεία και θέλουμε να τους πάρουμε ώρες ή μήπως ζητάμε να διδάξουμε σκέφτομαι και γράφω και αριθμητική;

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.