Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bikini

Σελίδες: 123 ... 223
1
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ. Θα μου πείτε, περίμενες και τίποτα καλύτερο;;;
Μόλις με ενημέρωσε  αιρετός ότι φέτος αποσπάσεις θα γίνουν με το σταγονόμετρο και ζήτησε τα στοιχεία μου για να προωθήσει την απόσπασή μου (!). Μάλιστα είπε πώς όσοι δεν έχουν μέσον, φέτος δεν θα πάρουν απόσπαση (!!!).
Δεν θέλω να το πιστέψω.
Φυσικά και αρνήθηκα να δώσω τα στοιχεία μου.
Καλύτερα να επιστρέψω στο νησί παρά να περιμένω να φτιάξουμε κάτι στην εκπαίδευση όταν εμείς οι ίδιοι συντηρούμε αυτό το φαύλο κράτος.
Αν όμως βγει αληθινή αυτή η δήλωση, ντρέπομαι.
Και ντρέπομαι κυρίως για λογαριασμό της υπουργού που επαγγέλεται και υπερασπίζεται ένα διαφορετικό ήθος.
Οι αιρετοί βέβαια κάνουν τη δουλειά τους (δημόσιες σχέσεις δηλαδή).
Εσείς κυρία Διαμαντοπούλου θα κάνετε τη δουλειά σας να στείλετε όλο αυτό το γελοίο σινάφι σπίτι του;
Ή το "πράσινο" κράτος θα αντικαταστήσει το ¨μπλε";
Αιδώς Αργείοι...

Είναι αλήθεια, Blackrider.
Η κολλητή μου τρέχει σε όλους, μπλε κ πράσινους, για να τη βοηθλησουν για απόσπαση κ της το ξεκαθαρίζουν:
"Επιστρέφετε όλοι στις οργανικές σας".

Υ.Γ: Συγγνώμη για το εκτός θέματος...  :-[

2
Μεταφέρω εδώ τα λόγια του Φυσικού13 γιατί στο τόπικ που είναι γραμμένα δεν υπάρχει δυνατότητα απάντησης :

Παράθεση
νομιζω οτι για μειωμενου ωραριου θα ισχυσει οτι και για τους ωρομισθιους, δηλαδη μπορεις να αρνηθεις χωρις κυρωσεις
θα διαλεγεις αλλωστε περιοχες στην αιτηση, οσο για το κουτακι που ελεγες οτι δεχεσαι να πας και στην ...αλασκα γιατι να μην υπαρχει, κοροιδα ζητανε αλλοιμονο...

Σε σχέση με τα παραπάνω θα ήθελα να ρωτήσω: Αν κάποιος δεχτεί να πάει ως αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου βγαίνει από τον πίνακα? Δε μπορεί να κληθεί αργότερα σε επόμενη φουρνιά κανονικών αναπληρωτών?
Αυτό ίσχυε με τους ωρομίσθιους.
Αν τώρα δεν ισχύει, καταλαβαίνουμε όλοι πόσες ατασθαλίες μπορούν να γίνουν. Τα ολόκληρα κενά θα παρουσιάζονται "κατά τύχη" όταν θέλουν αυτοί και όλως τυχαίως θα έχουν σειρά για πρόσληψη όσοι έχουν μπάρμπα στο υπουργείο , στις διευθύνσεις κοκ.
Η κοροιδία θα είναι πια απροκάλυπτη!

Αυτό ίσχυε για τους ωρομίσθιους;  ???
Εγώ γνωρίζω άτομα που πρώτα προσελήφθησαν ως ωρομίσθιοι κ μετά από λίγο καιρό προσελήφθησαν αναπληρωτές.
Άρα, πώς ισχύει, tihea μου;  ???

3
Με το "καλημέρα" στα σχολεία το Σεπτέμβριο η ΟΛΜΕ ξεκινά κινητοποιήσεις.

«Θερμό» χειμώνα προανήγγειλε σήμερα η ΟΛΜΕ, διεκδικώντας αυξήσεις στις αποδοχές των εκπαιδευτικών και την ικανοποίηση θεσμικών αιτημάτων.
Ειδικότερα η ΟΛΜΕ σύμφωνα με το πρόγραμμα συνδικαλιστικής δράσης για το επόμενο σχολικό έτος που ανακοίνωσε σήμερα προγραμματίζει:

    * Κοινή συνεδρίαση ΟΛΜΕ-ΔΟΕ εντός του πρώτου 20ήμερου του Σεπτεμβρίου για διερεύνηση της δυνατότητας κοινού απεργιακού προγράμματος.
    * Περιοδεία των μελών του Δ.Σ εντός του Σεπτεμβρίου σε περιοχές της χώρας για την ενημέρωση των συναδέλφων στα σχολεία. Στα πλαίσια των περιοδειών οι τοπικές ΕΛΜΕ πρέπει να έχουν οργανώσει συνεντεύξεις τύπου στα τοπικά ΜΜΕ καθώς και τηλεοπτικές εμφανίσεις, εάν είναι δυνατόν, στα τοπικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
    * Διαμόρφωση εισήγησης μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, Γενικές Συνελεύσεις και Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ εντός του πρώτου δεκαήμερου του Οκτωβρίου.
    * Κοινή συνεδρίαση ΟΛΜΕ-ΔΟΕ εντός του πρώτου 20ήμερου του Σεπτεμβρίου για διερεύνηση της δυνατότητας κοινού απεργιακού προγράμματος.
    * Προετοιμασία για τη διεξαγωγή εκπαιδευτικού συνεδρίου με πιθανή ημερομηνία εντός του Ιανουαρίου 2011.
    * Πρωτοβουλία για κοινή συνάντηση των Δ.Σ των Ομοσπονδιών του Δημοσίου και του Ιδιωτικού Τομέα, προκειμένου να αξιολογήσουμε τα μέχρι τότε δεδομένα και να συντονίσουμε τη δράση μας (εντός Σεπτεμβρίου).

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8152:--lr---------&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

4
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ Η΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ;

Του Δημήτρη Δερμιτζάκη,     
Δάσκαλος  στο 34ο Δημοτικό Σχολείο

Είναι ακόμα νωπό στη μνήμη μας το γεγονός της εξαγγελίας των δυσβάσταχτων οικονομικών μέτρων , όπου η Ευρώπη και το Δ.Ν.Τ μας επέβαλαν, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Παρά  τις τόσες απεργίες, αλλά και τις διαμαρτυρίες των συνδικάτων και των εργατικών τάξεων, τα μέτρα, όπως ήταν αναμενόμενο, δυστυχώς ψηφίστηκαν.

Σ΄  αυτή, λοιπόν, την περίοδο όπου περικόπηκαν επιδόματα και σχεδόν χάθηκαν ο 13ος και 14ος μισθός , οι εκπαιδευτικοί όλης της χώρας αντιμετωπίζουν μια πρωτοφανή,  εσκεμμένη,   από το υπουργείο  επίθεση, που έχει ως σκοπό την επιβολή μιας σειράς  μέτρων , που μόνο σε αναβάθμιση  της εκπαίδευσης δεν μπορούν να  οδηγήσουν. Τα θεσμικά  προβλήματα που μας «άνοιξε» η υπουργός παιδείας και οι «σύμβουλοί» της ήρθαν σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης για να θεωρηθούν από την κοινωνία ως αναγκαία. Γι’ αυτό και σ’ αυτό το άρθρο δεν απευθύνομαι μόνο στους εκπαιδευτικούς που λίγο πολύ γνωρίζουν την κατάσταση μέσα στα σχολεία, αλλά και σε όλη την κοινωνία, ιδιαίτερα δε στους γονείς,  που «βομβαρδίζονται» καθημερινά από συνθήματα όπως: «πρώτα ο μαθητής», «Νέο Σχολείο»  και αλλά τέτοια εφευρήματα!

Επειδή ήδη, λοιπόν, κατηγορήσαμε τη θεωρία και τη φλυαρία, θα γίνω πιο συγκεκριμένος και σαφής. Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε και ενώ βαδίζουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς , ότι 800 Δημοτικά Σχολεία  ορίστηκαν ως    Ολοήμερα  ενιαίου αναμορφούμενου προγράμματος με εγκύκλιο του υπουργείου. Αναρωτιόμαστε,  γιατί για άλλη μια φορά η  κ.Διαμαντοπούλου  αιφνιδιάζει με  τέτοιο τρόπο την εκπαιδευτική κοινότητα και κατ’ επέκταση τους μαθητές και τους γονείς τους; Χωρίς καμιά συζήτηση με τους Συλλόγους των  Διδασκόντων,  τους Σχολικούς Συμβούλους ,  τους Συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και τα αρμόδια συνδικαλιστικά όργανα! Με ποιες διαδικασίες και ποια κριτήρια επιλέχθηκαν αυτά τα σχολεία; Ήδη έχουν συμπεριληφθεί  στη λίστα σχολικές μονάδες που η κτιριακή  και  υλικοτεχνική τους υποδομή είναι απαράδεχτη! Βρίσκονται σε παραρτήματα  και σε ενοικιαζόμενες αίθουσες διδασκαλίας μέσα στους δρόμους, με την αγωνία κάθε μέρα των δασκάλων και των γονέων ώστε να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα εις βάρος των παιδιών! Γιατί δεν επιλέχθηκαν και σχολεία μικρότερης οργανικότητας, ώστε μετά από πιλοτική εφαρμογή να εξαχθούν συμπεράσματα και να αναδειχθούν οι όποιες δυσκολίες πριν την πλήρη εφαρμογή του προγράμματος; Είναι δυνατόν να προσπαθούν να κάνουν αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τέτοια προχειρότητα;

Βέβαια η ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα προσπαθήσει να πείσει την κοινή γνώμη και τους γονείς με την κλασική ρητορεία ότι αυτά  το προγράμματα  εφαρμόζονται και  στην Ευρώπη. Δε σας συμφέρει, κυρία υπουργέ, να μπούμε στη διαδικασία σύγκρισης με τις άρτια εξοπλισμένες σχολικές μονάδες του εξωτερικού και μάλιστα τη στιγμή κατά την  οποία σαφέστατα  έχετε ανακοινώσει ότι δε θα υπάρξει καμία νέα δαπάνη από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να  ενημερώσουμε, λοιπόν εδώ, κυρίως τους γονείς, ότι σχεδιασμοί για αλλαγές και αναβαθμίσεις στα εκπαιδευτικά συστήματα όλων των χωρών  της Ευρώπης έχουν παρθεί με επίσημες  αποφάσεις στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της Λισσαβόνας το 2000. ‘Έτσι και στην  Ελλάδα δόθηκαν χρήματα από κοινοτικούς πόρους, για να γίνουν σε ορίζοντα  δεκαετίας, κάποιες «βαθιές» τομές στην εκπαίδευση. Τελικά όμως, με μεγάλη ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων, μέσα στη δεκαετία, δομικές και  ουσιαστικές αλλαγές  δε συντελέσθηκαν. Ερχόμαστε, λοιπόν, τώρα στην αρχή της επόμενης δεκαετίας και καλούμαστε να λογοδοτήσουμε για τα χρήματα που δόθηκαν στον τομέα της εκπαίδευσης και γιατί δέκα χρόνια δεν έγιναν σταδιακές βελτιώσεις  από τα εκάστοτε Υπουργεία Παιδείας. Μπορούν λοιπόν αυτές οι μεταρρυθμιστικές αλλαγές,  να αναπληρωθούν βιαστικά μέσα σε έξι με οκτώ μήνες? Τα συμπεράσματα  μπορεί να τα εξάγει ο καθένας μόνος του.

Πρέπει, όμως, εδώ να διευκρινίσουμε κάτι σημαντικό. Η αντίδραση των δασκάλων δε γίνεται για κανένα άλλο λόγο, πλην του ότι δεν επιθυμούν  να υλοποιούνται  αλλαγές στην εκπαίδευση με προχειρότητα και χωρίς διάλογο με τους  άμεσα εμπλεκόμενους  φορείς. Δεν είμαστε εναντίον καμίας αλλαγής που  θα έχει καθαρά σκοπό την άρτια εκπαίδευση -σε όλους τους τομείς- των μαθητών στην πρωτοβάθμια, που αποτελεί τη βάση για τη μετέπειτα πορεία τους στις άλλες βαθμίδες. Ενημερώνουμε τους γονείς, γιατί δεν θέλουμε να γίνει το «Νέο Σχολείο»  ένα καινούριο «παιδοφυλακτήριο», όπως έχει καταλήξει το ολοήμερο σχολείο σήμερα. Γνωρίζουμε όλοι ότι το ολοήμερο πλέον, λόγω  της ελλιπής χρηματοδότησης των τελευταίων χρόνων, έχει χάσει τον πρωταρχικό του σκοπό. Να θυμίσω, επίσης, ότι πριν από κάποια χρόνια είχαν δημιουργηθεί πάλι κάποια «ολοήμερα σχολεία» «ενιαίου προγράμματος» τα λεγόμενα «πιλοτικά ολοήμερα» , τα οποία χωρίς καμία στήριξη από το κράτος σε ένα μεγάλο βαθμό απέτυχαν!  Οφείλουμε λοιπόν και αυτό  να το επισημάνουμε γιατί δεν  επιθυμούμε να συμβεί το ίδιο  και με τις  νέες εκπαιδευτικές αλλαγές!

Θέλω  τέλος να αναφερθώ  στις θεσμικές «αλλαγές»  που  επιχειρούνται βιαίως να γίνουν τους τελευταίους μήνες από το  Υπουργείο Παιδείας. Ψηφίσθηκε προ καιρού μεταξύ άλλων  και η «τιμωρία» των πρωτοδιόριστων να κάνουν τρία χρόνια  στο σχολείο που θα τοποθετηθούν. Γιατί το υπουργείο δεν προχωρεί στην αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, που αποτελεί πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών ώστε  τους  δώσει τουλάχιστον κίνητρα; Πράγμα εύκολο και χωρίς κανένα οικονομικό κόστος! Επίσης θα θέλαμε  το επιτελείο του  υπουργείου να μας δώσει απάντηση  σε ποια  παιδαγωγική έρευνα  βρήκε  γραμμένο ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν σε 10 ώρες διδασκαλίας επιπλέον οι μαθητές της πρώτης και της δευτέρας τάξης του δημοτικού. Και ένα παραπάνω όταν οι 2 από τις 10 ώρες αυτές θα είναι το μάθημα των Αγγλικών. Επιπλέον  πώς θα στελεχωθούν  φέτος  τα σχολεία καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενά της υπουργού ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών θα μειωθεί στο 50% και για τους αναπληρωτές τηρείται , μέχρι πρότινος, «σιγή ιχθύος»;     

Βέβαια, η ηγεσία του υπουργείου ανακοινώνει ότι έχει βάλει στόχο να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς από τη μείωση των αποσπάσεών τους σε διάφορους φορείς! Εμείς συμφωνούμε και, παρά την επιφυλακτικότητά μας για την επιτυχία αυτού του στόχου, ευχή όλων είναι να γίνει πραγματικότητα . Αυτό που σίγουρα όμως απαξιώνει την εκπαίδευση και γίνεται τροχοπέδη στη μάθηση  των παιδιών είναι η εξοικονόμηση  εκπαιδευτικών από τις συμπυκνώσεις τμημάτων με αποτέλεσμα να δούμε 25άρια τμήματα(και άνω!) σε πολλές σχολικές μονάδες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι η κυβέρνηση  έχει δεσμευθεί με  ένα  Σύμφωνο Σταθερότητας απέναντι στην Ευρώπη με το οποίο δεν μπορεί να κάνει  διορισμούς  στο Δημόσιο, εκτός από την Υγεία και την Παιδεία όπου θα γίνεται ένας προς ένα∙      δηλαδή  θα πρέπει να αναπληρωθούν ακριβώς οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα πάρουν σύνταξη. Φέτος το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει ένα μεγάλο «κύμα» φυγής    δασκάλων και καθηγητών, λόγω των καινούριων ασφαλιστικών μέτρων ! Δεν οφείλει λοιπόν το υπουργείο να  τους  αντικαταστήσει  με καινούριους διορισμούς;  Αναμένουμε τις εξελίξεις  και ; και “ Ίδωμεν “  για περαιτέρω  δυναμικές κινητοποιήσεις  το Σεπτέμβρη… 

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank19_6_10_1015.php

5
Ετσι οπως ειναι διατυπωμενη η ερωτηση του συγκεκριμενου γκαλοπ προτρεπει να δεχτουμε οτι ηταν καπως καλοι υπουργοι Παιδειας αλλα να ψηφισουμε τον Καλυτερο!!!! >:( >:( >:(
Λαθος η ερωτηση του γκαλοπ   >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ολοι χαλια ειναι, αλλα ποιος μας φαινεται ο χειροτερος θα επρεπε να ρωταται

Πωπω!  :-[
Πυρ κ μανία η physicaest...  :o  ::)

6
Άλλα αποτελέσματα έχουμε εδώ...

http://www.galop.gr/index.php?pid=775

8
Όλοι αυτοί προσπαθούν να "στρώσουν" την Ελλάδα.  :P  :-X  >:(
Με αλλαγές που κανέναν δεν ευχαριστούν: στην οικονομία, στην παιδεία, στην εργασία.


Να φύγετε, να πάτε αλλού!  >:(  >:(

Υ.Γ: Φέτος είναι η μοναδική -μοναδική- χρονιά που κανείς -κα νείς!- με ό,τι κ αν ασχολείται, όπου κ να βρίσκεται, δεν ξέρει καθόλου -κα θό λου- τι θα γίνει από Σεπτέμβρη.  :-X  ::)

9
Σχολική ζώνη / Απ: Γυμνάσιο εξ'αποστάσεως
« στις: Ιούνιος 19, 2010, 09:23:11 πμ »
ΣΕ ΕΝΑ αλλο τοπικ πριν κατι μηνες συζητουσαμε αυτο το θεμα και λεγαμε οτι ετσι οπως παει εμεις θα μαγειρευουμε και θα κανουμε μαθημα ταυτοχρονα.. Γελουσαμε μαλιστα λεγοντας οτι θα καναμε διαλειμμα για να γυρισουμε το κοτοπουλο,μη μας καει...που να ξεραμε.. :-\Το θετικο λοιπον ολου αυτου ειναι οτι η υπουργος και οι παρατρεχαμενοι της διαβαζουν το φορουμ.. ;D ;D ;D Ναιιιι δεν ξερω αν με ακουτεεεεε εναν διορισμο θα ηθελα παρακαλω πολυ κυρια υπουργε μου οχι για μενα για τη φουκαριαρα τη μανα μου... ;D ;D

Αν είναι να πληρώνομαι κανονικά, ας κάθομαι κ στο σπίτι με την παντόφλα κ την πυζάμα...  8)

10
Σχολική ζώνη / Απ: Γυμνάσιο εξ'αποστάσεως
« στις: Ιούνιος 19, 2010, 09:21:36 πμ »
Σας τα είχε είπε ο killbill!!!
 http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19416.msg320897#msg320897

Όταν εγώ φώναζα δεν μ' ακούγατε και με λέγατε υπερβολικό. Καλομελέτα και έρχεται!!

1 καθηγητή από κάθε ειδικότητα θα χρειάζεται κάθε σχολείο σε λίγο ο οποίος θα κλωνοποιείται με την τηλεδιάσκεψη.

Εγώ φώναζα να πείτε όχι στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία.
Διαβάστε τι είχα γράψει πριν λίγο καιρό και αλλάξτε μυαλά ορισμένοι, γιατί είδα πολλούς να έχουν καταενθουσιαστεί με την τεχνολογία στα σχολεία.
Για προσέχετε στο μέλλον συνάδελφοι...

Το είχα πει τότε, το επαναλαμβάνω και τώρα σε αυτό το θέμα:

Ζήτω ο μαυροπίνακας!

Ζήτω ο καθηγητής!

Έξω ο e-καθηγητής

Έξω η τεχνολογία από τα σχολεία

Ζήτω η κιμωλία!


"τα μηχανήματα του διαβόλου" ???  ??? ??? ??? ::) ::) αυτά μαθαίνεις στα παιδιά;

Τι σχέση έχεις με τη Λουκά;  ???

11
υπάρχουν και 5 συνάδελφοι που ψήφισαν την κ. Διαμαντοπούλου
 :-X

Αυτός που θα έχει πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας  ;D

Ή ο ίδιος ο γιος της.  ;D  8)

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 19, 2010, 09:04:58 πμ »
καλησπερα σε όλους! ξεκινησα σημερα πρωτο μαθημα καλοκαιρινο - προετοιμασια για γ λυκειου σε ολα τα φιλολογικα κι επειδη ακουω διαφορα για αλλαγες, μηπως γνωριζετε αν θα γινουν αλλαγες στην υλη των αρχαιων? ξεκινησα σημερα απο εισαγωγη αλλα απο βδομαδα θα μπω σε κειμενο. Γνωριζει κανεις τιποτα για τις αλλαγες?

Τα βοηθήματα, πάντως, των εκδοτικών οίκων παραμένουν ως έχουν.
Άρα...  8)

14
μακραν καλύτερος από όλους ήταν φυσικά ο Σπηλιωτόπουλος............

ο άνθρωπος ήταν μπρόστά από την εποχή του........τι να λέμε τώρα.....?

έφερε την dom perignon στο σχολείο πολύ πριν την κάνει μόδα η Τζούλια.........

αφού ό άνθρωπος ήταν bon viveur...........ήξερε από καλή σαμπάνια.........και πολυτέλεια........χαχαχαχαχα.....!!!!!!!

Έεεεεεεεεετσι.
Συν του ότι για πάντα θα τον ευγνωμονούν οι ΟΑΕΔίτες.  :-X  :-X

Σελίδες: 123 ... 223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 266
Σύνολο: 285

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.