1
Αγγελίες αμοιβαίων μεταθέσεων ΠΕ86 / ΠΕ19 Οργανική Ναύπλιο για Α Αθήνας, Β/Γ/Δ Αθήνας, Αττική
« στις: Ιανουάριος 21, 2013, 08:08:58 μμ »
Οργανική στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου για αμοιβαία μετάθεση σε σχολείο της Αττικής
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Αγγελίες αμοιβαίων μεταθέσεων ΠΕ86 / ΠΕ19 Οργανική Ναύπλιο για Α Αθήνας, Β/Γ/Δ Αθήνας, Αττική« στις: Ιανουάριος 21, 2013, 08:08:58 μμ »
Οργανική στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου για αμοιβαία μετάθεση σε σχολείο της Αττικής
2
Γενικό Λύκειο / Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:11:41 πμ »Σύμφωνα με το esos το νέο πρόγραμμα Λυκείου που διέρευσε αφορά "πρόταση της ομάδας Διευθυντών Λυκείων που συγκροτήθηκε στο υπ. Παιδείας για τις ώρες ανά μάθημα στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ,η οποία ωστόσο δεν έχει εξετασθεί ακόμη από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου". Ας ελπίσουμε η ηγεσία του υπουργείου να μην κάνει δεκτή την πρόταση αυτή σύμφωνα με την οποία στο πρόγραμμα του νέου Λυκείου υπάρχει χώρος για τα πάντα εκτός από την πληροφορική... LOL! Τώρα εξηγείται. Ξέρετε πολλούς διευθυντές Λυκείου που να είναι ΠΕ19-20? Αλλά πέρα από αυτό πώς γίνεται να κρατάνε τη γυμναστική και να απαξιώνουν μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά. Πρέπει να έχει πέσει και γραμμή από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το ίδιο το υπουργείο. Πάντως αν δεν υπάρξει δυναμική αντίδραση (όχι πολιτισμένες ανακοινώσεις της ΠΕΚΑΠ) ετοιμαστείτε να τρέχουμε για συμπλήρωση ωραρίου σε 2 δημοτικά, 1 ΙΕΚ και 1 Γυμνάσιο, αφού η ώρες είναι λίγες (εκτός μάλλον απτα ΕΠΑΛ). ΥΓ. Κατεβάστε και από το link του esos την πρόταση της επιτροπής. Είναι από τα χειρότερα έγγραφα Word που έχω δει!!! 3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:10:38 πμ »
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι στο προτεινόμενο "Νέο Λύκειο" δεν υπάρχει πουθενά η Πληροφορική!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10850 Δηλαδή, πάμε όλοι σε δημοτικά, ΕΠΑΛ, γραφεία, ΙΕΚ άντε και μερικές ώρες συμπλήρωση στο Γυμνάσιο κάθε βδομάδα. Αξίζουν πολλά μπράβο στο συνδικαλισμό μας που άφησε τους νέους νόμους για την "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού" να περάσουν αδιαμαρτύρητα!!! Ο κατήφορος πλέον δεν έχει τέλος. 4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20« στις: Σεπτέμβριος 03, 2009, 03:35:47 μμ »
Πρεπει να ειναι λίγο περισσότεροι απο 45 μαζι με τους διοριστεους, αλλά και το σύνολο πρέπει να περιλάβει και όσους πήγαν μόνο στην Α Θεματική.
Αυτή τη φορά το ΑΣΕΠ είχε θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου (γιατί ήταν λίγες οι θέσεις) σε αντίθεση με παλιότερα που ήταν... επιπέδου λυκείου. Υπάρχουν βέβαια και πολύ δυσκολότερα test (π.χ. GRE Test). Πάντως το ποσοστό των ΠΕ20 είναι κάπου εκει και ειναι ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης της ελληνικής εκπαίδευσης. Και των φοιτητων και των διορισμένων καθηγητών. Μ'οποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις! 5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας« στις: Αύγουστος 28, 2009, 03:06:19 πμ »
Προτεινω μαζι με το μηχανογραφικό για επιλογή σχολής να δίνουν στους μαθητες και μια λίστα με το που σπουδαζουν τα παιδια των υπουργων... Να υπαρχει μια εξασφαλιση ρε παιδι μου.
Παντως, περα απο πλακα, μερικοι βουλευτες ηταν πολύ καλα διαβασμένοι (πχ ~Κεγκερογλου) και του τα ειπανε του Λυκουρεντζου. Δείτε pe19p20.blogspot.com για ενα best of και επομενες κινησεις. 6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ« στις: Ιούλιος 29, 2009, 01:20:18 μμ »Εγώ στέλνω τα παρακάτω σε οποιονδήποτε. Τα παραθέτω γιατί μπορεί κάποιος (αν τον εκφράζουν) να βαριέται να κάτσει να γράφει και να τα αντιγράψει. Επίσης μερικά σημαντικά: Να το στέλνετε με τα στοιχεία σας (όνομα, επικοινωνία κλπ) και να μην το στέλνετε με λίστα e-mail, αλλά ένα ένα, για να μην γίνει SPAM. Πολύ καλό. Στείλτε! 7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ« στις: Ιούλιος 28, 2009, 11:02:13 μμ »
Δειτε εδώ το Νο 43 σας θυμίζει κάτι? Του Ανδρέα βεβαίως βεβαίως... Πάντως το 3 λίγο μου φαίνεται:
http://www.ted.unipi.gr/Uploads/Files/Announcements/Courses/10_1192008550.pdf και εδώ http://www.ypepth.gr/el_ec_page7934.htm 8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ« στις: Ιούλιος 28, 2009, 03:07:34 πμ »
@deebak7
1. ΕΡΩΤΗΣΗ: Δηλαδή η "Ρυθμιση" που αναφέρεται σε τμήμα Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων θα αφορά μόνο όσους αποφοίτησαν παλιότερα και όχι τους νέους που αποφοιτούν από το σκέτο Ψηφιακών Συστημάτων? Πλέον το πρόγραμμα σπουδών σας είναι κλασικό τμήματος Πληροφορικής με 2-3 προαιρετικά παιδαγωγικά. Ποια ειναι η λογική? 2. Όταν τα τμήματα Πληροφορικής προσπαθούσαν να πάρουν τον τίτλο καθηγητική σχολή και να προσθέσουν 3-4 παιδαγωγικά στο πρόγραμμα, στο Πανεπιστήμιό σου σκέφτηκαν εξαρχής βυσματικά και είπαν "Άσε τους άλλους να ψάχνονται... Ας φτιάξουμε ένα έξτρα τμηματάκι με λίγο από όλα, να βολευτούμε μόνοι μας." Αφού τόσα χρόνια δεν τους βγήκε, το έκαναν σκέτη Πληροφορική όπως λες και του άλλαξαν και όνομα.... Αλλά να που βρέθηκε ένας "χριστιανός" και "εκτίμησε" τη σχολή σας και έδωσε την επάρκεια... για το παλιό πρόγραμμα σπουδών σας!!! ΕΞΑΡΧΗΣ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΟΠΟΤΕ ΑΡΚΕΣΟΥ ΣΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΙΑΠΟ ΠΑΝΩ! 3. Τμήμα Πληροφορικής υπάρχει κι άλλο ένα στο ΠΑΠΕΙ, με μεγαλύτερη βάση από εσάς. Θέλω να δω πως θα σας υποδεχθούν από Σεπτέμβρη... ΞΕΦΤΙΛΕΣ 4. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΚΙΑΥΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟ ΕΝΑ "ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ" ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ! 9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ« στις: Ιούλιος 27, 2009, 07:01:15 μμ »
@Dimpas: εγω μπηκα πριν το '99 σε πολύ καλύτερη σχολή, που ακόμη δεν έχει επάρκεια, και πάρα πολλοί απόφοιτοι της είναι καθηγητές σε σχολεία. Τώρα πως κατάλαβες εσύ από το '99 ότι μόνο η ΔΤΨΣ βγάζει καθηγητές και την επέλεξες δεν μπορώ να το καταλάβω!!!
-ΤΕΛΙΚΑ έχει τελειώσει το ΔΤΨΣ η κόρη του Λυκουρέντζου ή όχι??? -ΤΕΛΙΚΑ το τμήμα μετονομάστηκε σε σκέτο ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ με 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα? Γιατί έτσι μπέρδεψαν τα ρουσφέτια... Η τροπολογία-ρουσφετι αναφέρεται στο παλιο τμήμα με το παλιο πρόγραμμα σπουδών!!!!!! 10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ« στις: Ιούλιος 27, 2009, 06:36:52 μμ »
Ειναι πολυ γελοιοι καποιοι αποφοιτοι του ΔΤΨΣ που νομιζουν οτι θα διοριστουν κιολας !!!!
Περα απο το καταφανες ρουσφετι στη μετρια σχολη τους (ουτε καποδιστριακο ειναι, ουτε πολυτεχνειο, όσο και να φωναζουν) παιδαγωγικη επάρκεια παίρνουν κάθε χρόνο ~50 άτομα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ενώ οι διορισμοί είναι με το σταγονόμετρο. Οποτε πάρτε το κιεσεις χαμπαρι: ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΛΥΨΑΤΕ... Θέλει μπόλικο γλύψιμο ακόμα. Οι υπόλοιποι καλά θα κάνουμε να το παλέψουμε να επεκταθει και σε όλους. Τώρα είναι ευκαιρία να το κάνουν. Δεν υπάρχει πλέον δικαιολογία. 11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα« στις: Ιούλιος 26, 2009, 07:21:21 μμ »
Ειδα και το Προγραμμα Σπουδων τους. Έχει 3 μόνο μαθηματα διδακτικης, τα 2 επιλογής. Κατα τα αλλα ειναι Τμημα Πληροφορικης. Άρα, σιγουρα πρεπει να δινουν επαρκεια και οσα τμηματα εχουν 2-3 μαθηματα διδακτικης.
12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα« στις: Ιούλιος 26, 2009, 07:12:03 μμ »
Δεν μπορει να λεμε συγχαρητηρια στο ΔΤΨΣ που με καποιο εντελως υπογειο τροπο καταφερε αυτο που προσπαθουν τοσα τμηματα Πληροφορικης απο το 1993!
Απιστευτο προεκλογικο ρουσφετι, που θα τους γυρισει ομως αντιθετα αν δεν το επεκτεινουν αμεσα και στους αλλους. Ειναι ευκαιρια να το παλεψουμε τωρα, ή ολοι επάρκεια ή κανενας. Για αξιοκρατια δεν συζηταμε, εχει εξαφανιστει προ πολλού. 13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009 - γνωστικο« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 05:13:25 μμ »
Είναι μάτεο μάλλον, αλλά έχει και πλάκα... Θα ξαναπροσπαθήσω να πείσω και διαισθητικά και τους πιο δύσπιστους (είμαι γεννημένος δάσκαλος τελικά).
Βασικό: Μην προσπαθείτε να "υπολογίσετε" καμιά συνάρτηση. Δεν ζητάει αυτό. Αυτό που ζητάει είναι με ποια ταχύτητα αυξάνεται μία συγκεκριμένη συνάρτηση. Δεν υπάρχει πουθενά κανένας αλγόριθμος. Απλώς, αυτά τα μαθηματικά ΤΥΧΑΙΝΕΙ να χρησιμοποιούνται στην ανάλυση της πολυπλοκότητας των αλγορίθμων. Το πρόβλημα από εκεί και πέρα είναι πιστεύω στην ερμηνεία των συμβόλων '=', 'Σκ' και 'Ο'. Γι' αυτό υπάρχουν οι ορισμοί. Δεν είναι θέμα γνώμης. Είναι θέμα ορισμού. Τέλος.
Πείτε μου ρε παιδιά ότι το καταλάβατε να ηρεμήσω 14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 08:55:00 πμ »
Τελευταίο μου post επί του θέματος.
1) Όταν πρόκειται για λεπτά ζητήματα δεν διαβάζουμε wikipedia. To '=' όντως χρησιμοποιείτε καταχρηστικά αντί του 'ε' (ανήκει) γιατί το Ο ορίζει σύνολο συναρτήσεων, αλλά η 'κατάχρηση' αναφέρεται στον ορισμό. 2) Μάθημα Θεωρία Αλγορίθμων ή Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα θα (πρέπει να) κάνατε όλοι σίγουρα άρα είναι εντός ύλης. 3) Το να ξέρεις ένα σύμβολο τι σημαίνει, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σημαίνει το ίδιο παντού. Π.χ. το w στα Αγγλικά είναι συνήθως 'γου', ενώ στα γερμανικά 'βου'... ΑΣΧΕΤΟ. 4) Όλη η πληροφορική έγινε αρχικά από μαθηματικούς 5) Όταν κάτι είναι '=' είναι και '<=' 6) Το ΑΣΕΠ μπορώ να το κατηγορήσω για 106 λόγους, αλλά να το κάνουμε κάπου που έχουμε άδικο απλώς χάνουμε το δίκιο μας γενικά. |