Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elleni

Σελίδες: 123 ... 16
1
Παράθεση
Ό,τι κάνουμε και με τα άλλα δύο πτυχία: Προσπαθούμε ως εκπαιδευτικοί να εξελιχθούμε, ως άνθρωποι να καλλιεργηθούμε, ως πολίτες να ελπίζουμε.
Και ίσως μέσα σε όλα αυτά, να καταφέρουμε να προσφέρουμε κάτι καλύτερο στα παιδιά μας (μαθητές και μή).
Δεν είμαστε αιθεροβάμονες. Καταλαβαίνουμε την εκμετάλλευση. Αλλά κάποιοι από μας δεν προσπαθούν να εξαργυρώσουν την όποια γνώση σε διορισμούς και ευρώ.
Παράθεση

Έτσι όπως το λες ακριβώς... δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο ή να το εκφράσω καλύτερα

2
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια Μεταπτυχιακού
« στις: Αύγουστος 08, 2016, 09:36:04 μμ »
Παράθεση
Γεια σας,.ειμαι νηπιαγωγος και θα ξεκινησω το μεταπτυχιακο Εκπαιδευτικη Ηγεσια. Θελω να ρωτησω εαν υπαρχει συναφεια με το γνωστικο μου αντικειμενο..εαν δηλαδη θα μου το σναγνωρισουν,οταν το καταθεσω προς αναγνωριση στο Πυσπε?

Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκεις και να τους ρωτήσεις. Εγώ αυτό έκανα για ένα μεταπτυχιακό που με ενδιέφερε

3
Α, κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ

4
Τυχαία είδα τη συζήτηση, κι επειδή είμαι λίγο άσχετη σε αυτά, μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν απορροφούνται οι νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό στην ΕΑ;

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Απρίλιος 29, 2016, 07:37:47 μμ »
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να κάνω αίτηση για απόσπαση, ενώ είμαι προϊσταμένη σε νηπιαγωγείο; Επειδή η εγκύκλιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις αν είσαι σε θέση με θητεία, αλλά μια συνάδελφος μου είπε ότι δεν εννοεί προϊσταμένους νηπιαγωγείων και διευθυντές δημοτικών αλλά ανώτερα στελέχη εκπαίδευσης... Θα το εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσε κάποιος σε αυτό, ευχαριστώ

6
Είχε γίνει αξιολόγηση και έχει ΔΕΠΥ και "ελαφριά" (αν υπάρχει τέτοιος όρος) δυσλεξία, οπότε υποθέτω ότι έχεις δίκιο emmaki ότι μπορεί να είναι σύμπτωμα

7
Παράθεση
Το αν είναι όμορφα είναι υποκειμενικό. Και μην ξέχναμε ότι ο γραφικός μας χαρακτήρας είναι μοναδικός και /αντικατοπτρίζει στοιχεία της προσωπικότητάς μας.

Αυτό νομίζω κι εγώ constansn, αλλά οι γονείς αγχώνονται γιατό φοβούνται ότι θα επηρεάσει τους βαθμούς αργότερα σε γυμνάσιο λύκειο ή και στις πανελλαδικές

8
Δεν καταλαβαίνω γιατί παίρνετε τον αλλον από τα μούτρα, όταν απλά σας κάνει μία ερώτηση και χωρίς καν να έχει πει τη γνώμη του πάνω στο θέμα... Θα γίνω πιο συγκεκριμένη: το γεγονός ότι το αναφέρω δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με αυτό. Ίσως κι εγώ δεν ήμουνα σαφής με το παράδειγμά μου, αλλά έγραψα "το σκέφτομαι για την ανηψιά μου" για να μην αναφέρω όλη την οικογενειακή ιστορία του ποιος ειπε τι και του ποιος συμφωνησε και ποιος διαφώνησε κλπ

Παράθεση
Είμαι σιγουρη πώς αυτά τα παιδάκια θα γράφουν τέλεια γράμματα ......στο ipad στο iphone και σε όλα τα i---------!

Κάποια άλλα παιδάκια δεν έχουν τετράδιο να γράψουν κ εσυ μας μιλάς για καλλιγράφους? Εσυ απο μόνη σου σαν θεία δεν μπορείς να "εκπαδεύσεις" το ανήψι σου να γράφει όμορφα?

Το θέμα μου είναι το εξής,  εγώ δεν πιστεύω ότι το παιδί μπορεί να "εκπαιδευτεί" όπως λες και αυτό ακριβώς είναι το ερώτημά μου , καθώς δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό : πιστεύετε ότι το παιδί μπορεί να εκπαιδευτεί να κάνει καλά γράμματα ή πιστεύετε ότι ο δάσκαλος καλλιγραφίας είναι κάποιος που εκμεταλλεύεται το άγχος των γονιών για να κάνει μια δουλειά χωρίς αποτέλεσμα; Ο δάσκαλος καλλιγραφίας, για παιδιά δημοτικού είναι κάτι που σας είναι γνωστό χρόνια ή νέο φρούτο της εποχής;

Και λάβετε υπόψη ότι ένας γονιός που έχει παιδί με διάφορες δυσκολίες μπορεί εύκολα να γίνει προϊόν εκμετάλλευσης από "ειδικούς"....


9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Δασκαλα καλλιγραφιας
« στις: Απρίλιος 26, 2013, 10:14:39 πμ »
Καλημερα! Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις τι βοηθεια μπορει να προσφερει σε παιδακι δημοτικου ενας δασκαλος καλλιγραφιας. Συγκεκριμενα, μου ειπε μια φιλη μου οτι ο γιος της κανει μαθημα καλλιγραφιας επειδη τα γραμματα του ηταν χαλια και το σκεφτομαι για την ανηψια μου.  Γνωριζετε αν βοηθαει;

10
Η Κοινότητα του PDE / Απ: To ποίημα της ημέρας
« στις: Μάρτιος 21, 2013, 10:07:02 μμ »
Σε αυτές τις άγριες συνθήκες που επικρατούν τα τελευταία χρόνια, εχω δει πολλές εικόνες γύρω μου που μου φέρνουν στο μυαλό αυτό το ποίημα...

Στην αργατιά, στη χωριατιά, το χιόνι, η γρίπη, η πείνα, οι λύκοι,
ποτάμια, πέλαγα, στεριές, ξολοθρεμός και φρίκη.
Χειμώνας άγριος – κι η φωτιά, καλοκαιριά στην κάμαρά μου.
Ντρέπομαι για τη ζέστα μου και για την ανθρωπιά μου.

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2012, 07:20:40 μμ »
γ) 139 - (13χ13 για τη μεταξύ τους σύνδεση και μπορεί οι πτήσεις να είναι δύο αλλά η προσγείωση είναι μία).
Πού είναι το παγωτό;

12
Τοποθετήσεις / Απ: Διαφορά τοποθέτησης και απόσπασης
« στις: Αύγουστος 30, 2012, 02:34:45 μμ »
 Το θέμα κατά τη γνώμη μου είναι ότι αδικείται αυτός που έχει πολλά μόρια δυσμενών συνθηκών, τα οποία θα έπρεπε να μετράνε όπως ισχύει γενικά για τις τοποθετήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνανε έτσι...

13
Τοποθετήσεις / Απ: Διαφορά τοποθέτησης και απόσπασης
« στις: Αύγουστος 30, 2012, 12:29:02 μμ »
Μία περιοχή μετάθεσης. Α, βρήκα και την εγκύκλιο για τις αποσπάσεις που είχαν βγάλει τον Αύγουστο http://blogs.sch.gr/gartzios/files/2012/07/egkiklios11_20120711.pdf

14
Τοποθετήσεις / Απ: Διαφορά τοποθέτησης και απόσπασης
« στις: Αύγουστος 30, 2012, 12:11:24 μμ »
ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας. Επομένως πρόκειται για λάθος διαδικασία;

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.