Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pierre

Σελίδες: 123 ... 9
1
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα!
Έχετε υπόψη σας κάποια ιστοσελίδα ή κάποιο βιβλίο το οποίο να περιλαμβάνει συνδυαστικες ερωτήσεις, όπως αυτή που ετέθη πέρσι στην πηγή με τον σιδηρόδρομο;

2
Καλησπερα συναδελφοι!

Θα επιθυμουσα, αν ειναι ευκολο, να μας πει καποιος συναδελφος βαθμολογητης τον τροπο βαθμολογησης του πολυσυζητημενου θεματος Γ1. Θα τηρηθει αυστηρα προτεινομενη απαντηση της ΚΕΕ; Ποσο θα κοπει για παραδειγμα απο την απαντηση β, αν δεν εχει συμπεριλαβει τα προβληματα της δευτερης παραγραφου, αν θεωρησουμε δεδομενο οτι η παραγραφος εχει τοποθετηθει απο το μαθητη στην απαντηση του α. Ή ποσο αν δεν εχει συμπεριλαβει στο α τις τρεις τελευταιες σειρες της τριτης παραγραφου;

3
Καλημέρα, pierre! Ο μαθητης σου  όλο το υπόλοιπο κείμενο το μετέφρασε σωστά;

Θεωρω οτι το υπολοιπο κειμενο αποδοθηκε σωστα.

Παντως θεωρω οτι αν ισχυει οτι υπαρχουν δυο διαφορετικοι τροποι διορθωσης, ενας αναλογικα (τον οποιο γνωριζω απο βαθμολογητη) και ενας πιο συνθετος (συνολικο νοημα και εστιαση σε συγκεκριμενα σημεια) δημιουργειται προβλημα. Σιγουρα πιστευω οτι αδικειται η ομαδα των μαθητων που θα τυχουν βαθμολογησης απο τη δευτερη κατηγορια καθηγητων.

4
Καλημέρα αγαπητοί συνάδελφοι!
Παρακολουθώ με αμείωτο ενδιαφέρον την υψηλού επιπέδου ανάλυσή σας. Θα ήθελα με τη σειρά μου να θέσω ένα ερώτημα το οποίο αφορά τη βαθμολόγηση. Ένας μαθητής μου μετεφρασε άστοχα τη φράση  "μηδεμιας τεχνης αφωρισμενης" και τη φράση "την αιτιαν θεωρειν ενδεχεται". Στην πρωτη περίπτωση θεωρώ ότι δεν επηρεάζεται το νοημα της υπολοιπης περιόδου, ενώ στη δεύτερη περίπτωση αν και μεταφρασε σωστά τις αλλες δύο προτασεις (το απολυτο νοημα) η αστοχη μεταφραση της ενδιαμεσης προτασης επηρεάζει το νοημα της περιοδου. Πώς θα βαθμολογουσατε κατι τετοιο και ποσες μοναδες θα κόβατε για αυτες τις αστοχιες;

5
Συνάδερφοι καλημέρα! Έχουμε καποιο νέο από τα σημερινά θέματα;

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 12:14:16 μμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι!

Σύμφωνα με την δημοσιευθείσα ύλη, η Εισαγωγή του πρώτου κεφαλαίου δεν αναφέρεται ως εντός ύλης, εν αντιθέσει με την σαφέστατη επισήμανση περί των δύο εισαγωγών του 3ου κεφαλαίου. Ωστόσο, κάποιοι συνάδελφοι αναπαράγουν ότι η εισαγωγή του πρώτου κεφαλαίου είναι εντός. Ποια είναι η άποψή σας;

7
O συνδυασμός των σχολών που προανέφερες "αναγκάζει" τρόπον τινά τον εν λόγω υποψήφιο να δώσει με το παλιό σύστημα. Επίσης, όπως πολύ σωστά έγραψες, δεν έχει δημοσιευτεί το ποσοστό των θέσεων στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι υποψήφιοι του παλιού συστήματος. Αυτό το δεδομένο έχει ως αποτέλεσμα να θεωρούν αρκετοί απόφοιτοι την επιλογή του παλαιού συστήματος λιγότερο ελκυστική και κατά πλειοψηφία να επιλέγουν την εξέταση με το νέο λύκειο. Ίσως γι' αυτόν ακριβώς το λόγο η εξέταση με το παλιό να ήταν η πιο έξυπνη επιλογή...

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Δεκέμβριος 15, 2014, 04:38:52 μμ »
Συνάδελφοι έχετε ακούσει κάτι για την ύλη της Ιστορίας Γ Λυκείου του Νέου Λυκείου; Θα παραμείνει το βιβλίο ή θα αλλάξει;

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Οκτώβριος 08, 2014, 01:34:16 μμ »
monogramma, κατ' εμέ ένας μαθητής πρέπει να φτιάξει ένα καλοδομημένο και σωστά συντεθειμένο ιστορικό κείμενο έχοντας ό,τι αυτό προϋποθέτει. Ο χωρισμός της απάντησης σε παραγράφους είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση. Όσον αφορά τις μεταβατικές φράσεις, εγώ προτρέπω τους μαθητές να τις χρησιμοποιούνε για να είναι σαφές στο βαθμολογητή από που αντλεί κάθε φορά ο μαθητής το περιεχόμενό του. Βέβαια η κατάχρηση των μεταβατικών φράσεων είναι συχνό φαινόμενο και σίγουρα μειώνει την ευελιξία του κειμένου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα ενιαίο πλαίσιο διόρθωσης (στο μέτρο που θα έπρεπε) και κατ'  επέκταση μερικές φορές οι διορθωτές λειτουργούν κατά το δοκούν. Οπότε πρέπει να βρεις τρόπους να ικανοποιείς όλους τους τύπους των διορθωτών.

Όσον αφορά τον "ανταγωνισμό" που παρατηρείται αρκετές φορές μεταξύ των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης με αυτούς της ιδιωτικής, φαντάζομαι ότι πάντα θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί και στα δύο "στρατόπεδα" που θα βλέπουν τους "άλλους" με μισό μάτι. Αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουμε είναι ότι η επιτυχία ενός μαθητή οφείλεται στην καθοδήγηση όλων των καθηγητών που έχει, ανεξαρτήτως στρατοπέδου. Όπως και να 'χει ο χαρακτηρισμός "να ξεχάσουν ότι ακούνε στα φροντιστήρια" είναι μειωτικός και απαράδεκτος όταν μιλάς για συναδέλφους. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε παιδαγωγοί και να αρχίσουμε να λειτουργούμε ως τέτοιοι.

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Αύγουστος 05, 2014, 12:07:01 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με την Ιστορία της Γ Λυκείου στο Νέο Λύκειο; Πώς πάνω κάτω θα κινηθεί η ύλη; Φαντάζομαι ότι η αύξηση των διδακτικών ωρών σημαίνει και αύξηση της ύλης. Η αύξηση αυτή θα είναι καθαρά προσθετική στην ήδη υπάρχουσα ή συζητειται η εξ ολοκλήρου αλλαγή της ύλης;

11
Καλημέρα, συνάδελφοι! Έχουμε μάθει κάτι σχετικά με τα σημερινά θέματα;

13
Ηθικά Νικομάχεια και Ισοκράτης

14
Συνάδελφοι, μήπως έχετε καμία ενημέρωση για το ποια προσανατολίζονται να είναι η ύλη για την Ιστορία της τρίτης Λυκείου με το καινούριο σύστημα; Θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από την ισχύουσα λόγω τον τριπλασιασμό των διδακτέων ωρών και φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιθανή και η αλλαγή του βιβλίου...

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.