Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - epidauros

Σελίδες: 123 ... 7
1
Προσωπικά αν διοριστώ στη γενική θα ήθελα να πάρω μετάθεση στην ειδική. Γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία; Μπορώ αμέσως ή πρέπει να μείνω κάποια χρόνια στη γενική;
Είναι πολύ απλό. Όταν διοριστείς πες μας.


2
Ερώτηση: Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;

Επιλογή 1: 
ναι (16 ψήφοι)
Επιλογή 2: 
όχι (13 ψήφοι)
Επιλογή 3: 
μάλλον ναι (11 ψήφοι)
Επιλογή 4: 
μάλλον όχι (5 ψήφοι)
Επιλογή 5: 
δεν γνωρίζω (2 ψήφοι)

Σύνολο ψηφοφόρων: 47

Η ψηφοφορία λήγει: Σήμερα στις 10:47:46 μμ

3
Τιμητές των πάντων , και αναφέρομαι σε όσους ξεκίνησαν αυτό το θέμα είστε τελείως αδαείς ως προς το θέμα της ειδικής αγωγής .
1. Όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο τουλάχιστον έχουν κάνει 6μηνη πρακτική σε δομές ειδικής αγωγής . Πήγα σε γυμνάσιο κωφών και δίδαξα μάλιστα σε αυτά τα παιδιά .
2.όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο έχουν ΚΑΙ παιδαγωγική κατάρτιση καθώς τα περισσότερα μαθήματα αφορούν τη διδακτική και την εξατομικευμένη διδασκαλία .
3. Είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις στην ειδική αγωγή .Δεν είναι ούτε αραλίκι ούτε δεν ξέρω εγώ τι άλλο .Έχω δει συναδέλφους να τρώνε ξύλο από τα παιδιά ,να είναι οι συνθήκες πραγματικά αντίξοες... Από τη άλλη βέβαια έχω δει να υπάρχει και απέραντη αγάπη και σεβασμός !!
Άρα : πρέπει να μπει μια τάξη στα μεταπτυχιακά , να υπάρχουν κριτήρια ,το ίδιο πρέπει να υπάρχει και στις προσλήψεις -διορισμούς . Η ειδική αγωγή είναι πολύ δύσκολή ως εργασία και να ξέρετε ότι θεωρούνται ,όσοι έχουν αναγνωρισμένο πτυχίο ΚΑΙ όχι σεμινάριο , ως ειδικευόμενοι με υψηλά προσόντα στην Ευρωπαική Ένωση .

Εγώ ξεκίνησα το θέμα. Το κίνητρό μου είναι να γίνεται σεβαστό το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Νομίζω ότι βοηθάω προς αυτή την κατεύθυνση - προκύπτει εξάλλου και από την ψηφοφορία....

4
Βιομηχανία... διαγνώσεων παιδιών με «μαθησιακές δυσκολίες»

16.04.2018, 16:00 | Ετικέτες:  παιδιά, υγεία, σχολεία, μαθητές
Συντάκτης: Ντάνι Βέργου

Η «Εφ.Συν.» ανοίγει τον φάκελο μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και αυτισμός και διερευνά πώς από την πλήρη άγνοια φτάσαμε στις υπεράριθμες διαγνώσεις, με αποτέλεσμα ως χώρα να κατέχουμε το παγκόσμιο ρεκόρ στις μαθησιακές δυσκολίες, με συχνότητα που προσεγγίζει το 30%, ενώ θα έπρεπε να κυμαίνεται στο 2-4%.

Το βάρος καλούνται να σηκώσουν τόσο οι οικογένειες όσο και το σχολείο, ενώ η διαχρονική απουσία του «δημόσιου» από το εν λόγω πεδίο οδήγησε στην άνθηση του... ιδιωτικού.

Για κατασκευασμένα ποσοστά αλλά και σύνδρομα (βλέπε ΔΕΠΥ) μιλούν στην «Εφ.Συν.» ο παιδοψυχίατρος Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, ο ψυχίατρος Θόδωρος Μεγαλοοικονόμουκαι οι ψυχολόγοι Μιχάλης Παπαδόπουλος και Νάνσυ Παπαθανασίου.

https://www.efsyn.gr/arthro/viomihania-diagnoseon-paidion-me-mathisiakes-dyskolies

Εντυπωσιακό. Αναρωτιέμαι πάντως αν πραγματικά ισχύει αυτό το 30% αντί για 2-4%, όπως λέει η εφημερίδα. Νομίζω, αν ισχύει, έχουν γίνει σοβαρά ποινικά αδικήματα.
Επίσης, αναρωτιέμαι, αν πραγματικά οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων ή σεμιναρίων έχουν ειδική εκπαίδευση για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά, τα οποία δεν εμπίπτουν όλα στην ίδια κατηγορία. Και ποιά είναι αυτή...Από τα προφανή που βλέπει και ακούει κανείς στις τάξεις, πάντως, δεν προκύπτει εφαρμογή κάποιας ιδιαίτερης μεθοδολογίας που απαιτεί περισσότερο από δίωρη διάλεξη προς τους καθηγητές ειδικής. Χωρίς παρεξήγηση.
Αν αναλογιστεί δε κάποιος ότι οι περισσότεροι καθηγητές διδάσκουν χωρίς ποτέ να έχουν κάνει διδακτική του μαθήματός τους, αντιλαμβάνεται και πάλι κανείς την υποκρισία αυτής της κοινωνίας ...

5
Υπενθύμιση:

Ψηφοφορία - στην αρχή της σελίδας:


Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;



Η ψηφοφορία λήγει: Οκτώβριος 13, 2018, 10:47:46 μμ

6
Ψηφοφορία - στην αρχή της σελίδας:


Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;



Η ψηφοφορία λήγει: Οκτώβριος 13, 2018, 10:47:46 μμ

7
Πες μου εσύ σαν άλλος αστυνόμος Μπέκας ποιες είναι οι προθέσεις μου που προσπαθώ να συγκαλύψω. Ποια σκοτεινά συμφέροντα εξυπηρετώ; υπερασπίζομαι το δικαίωμα των συναδέλφων οποιασδήποτε ειδικότητας να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση και στο θέμα των μετατάξεων. Επίσης επισημαίνω πόσο ανεδαφικός είναι ο φόβος των μαζικών μετατάξεων και αυτοί που τον τροφοδοτούν, είτε δεν γνωρίζουν το τι πραγματικά ισχύει, είτε απλά θέλουν να δημιουργήσουν εντυπώσεις.

Πάντως έχει γίνει σαφές ότι με το υφιστάμενο σύστημα θα μπορούσε κάποιος να είναι "περαστικός" από την ειδική, καθ' οδόν για την γενική, και να παρακάμψει έτσι την αξιολόγηση της γενικής. Υποθέτω συμφωνείς. Αυτό το δικαίωμα της ισότιμης αξιολόγησης θέλεις να το υπερασπιστείς;

8
Επίσης θα ήθελα ένα πολύ πιο αύστηρο σύστημα αξιολόγησης στην ειδική αγωγή για να παραμείνουν μόνο οι πραγματικά ικανοί.

Αυτό, όπως το λες.

9
Υπαρχουν παρα πολλα σεμιναρια που μπορει ο καθενας να παρακολουθησει και να μπει στους επικουρικους πινακες.
Οποτε αυτο που λες στο 3 ειναι λιγο ακυρο.
Είναι επί πληρωμή;

10
Μπα τα 1000 είναι μηνύματα όχι χρόνια. Το 1000ο θα το γράψω τη μέρα που θα δούμε τα ονόματά μας στο φεκ. Πιστεύω μέχρι τα χριστούγεννα.  :D
Το εύχομαι. Αν, στο μεταξύ, σου τελειώσουν τα μηνύματα, στείλε μου να τα γράψω εγώ για σένα.

11
Είσαι θετικός άνθρωπος μπράβο σου!

Και εσύ, αν κρίνω από την αισιοδοξία σου ότι θα ζήσεις 1000 χρόνια.. ;D και σε λένε Wolowitz... ;)

12
Φτάνει πια με τη "σούπα" της ειδικής.... από και ως που, όσοι αναπληρωτές εργάζονται στην ειδική, μπορούν και μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής, ενώ δεν ισχύει το αντίστροφο ;;;

αν κάποιος με προϋπηρεσία χρόνων στη γενική, κάνει μάστερ στην ειδική, μετά μπαίνει στους πίνακες της ειδικής χωρίς όμως να μετράει η προϋπηρεσία του....Αίσχος....

Επίσης, από πού και ως που, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάποιο άλλο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης, τους αναγνωρίζεται "παιδαιγωγική κατάρτιση" όταν μπαίνουν στους πίνακες της γενικής ;  απαράδεκτο...

και τι σχέση έχουν τα μεταπτυχιακά ή τα σεμινάρια της Ειδικής με τη παιδαγωγική κατάρτιση ; ;;;;;

έλεος πια....ότι είναι μόδα στη χώρα, επιβάλλεται εις βάρος άλλων...και όλα τα fashion victims, τρέχουν να σκάσουν ένα σωρό λεφτά στα μεταπτυχιακά της ειδικής, μπας και πάρουν κανά κομματάκι από τη πίτα....

Αυτά που αναφέρεις δεν τα γνώριζα και είναι, νομίζω, σοβαρά.

13
Καλοί μου συνάδελφοι μη κολλάτε στους ενστόλους, δεν είναι αυτοί το θέμα μας. Απλά ο χρήστης th1 μάλλον έχει πικραθεί από τους επικείμενους διορισμούς μας και όπως αρκετοί άλλοι θέλει να μας πει πως δεν πρόκειται να διοριστούμε. Απλά προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει για να στηρίξει κάπως την άποψή του.

Η αίσθησή μου είναι ότι προσπαθεί να μας κινητοποιήσει και όχι ότι έχει πικραθεί ειδικά από τους δικούς μας διορισμούς. Εκτιμώ δε ότι αν καταφέρουμε από κοινού να ανατρέψουμε το καθεστώς αδιοριστίας, παρανομοδιοριστίας και παραθυροδιοριστίας, ο th1 θα μπορούσε να διοριστεί με δόκιμο και κανονικό τρόπο. Επομένως, απευθύνεται ορθώς σε αδικημένους, όπως είναι τα μέλη αυτής της λίστας.

14
Περιμένω την εξήγηση, γιατί στο μήνυμα δεν υπάρχει λέξη ούτε σύνδεση με το θέμα των Δικαιωθέντων.

Στέλιο, οι δικαιωθέντες περιμένουν τον διορισμό τους και στο μεταξύ ανακοινώθηκαν διορισμοί ειδικής αγωγής. Στις ανακοινώσεις του υπουργείου για τον σχεδιασμό των διορισμών δεν υπάρχει δέσμευση για αυτούς - αυτό θεωρητικά σημαίνει ότι μπορεί το υπουργείο να τους εντάξει στους διορισμούς των εκπαιδευτικών τα έτη 2020 και 2021. Επομένως, προφανώς το θέμα αφορά τους δικαιωθέντες - δε νομίζω να έχει κανείς αντίρρηση.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.