Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - quantum

Σελίδες: 1
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 25, 2008, 11:19:31 μμ »

Παράθεση
Επίσης φαντάζομαι ότι έχεις τελειώσει το Λύκειο και το Γυμνάσιο. Πως θα χαρακτήριζες την πλειονότητα των καθηγητών που είχες?
Α.  Δούλευαν σκληρά, ήταν ευσυνείδητοι και έκαναν καλά τη δουλειά τους
Β. Ήταν χαλαροί πέρναγαν ξεκούραστα, δεν δούλευαν ιδιαίτερα σκληρά και γενικώς απλά περίμεναν τις διακοπές του καλοκαιριού
Δεν ξέρω για τη sia αλλά εγώ θυμάμαι και τον μαθηματικό μου και τον καθηγητή της γυμναστικής και πολλούς άλλους που @#$βαρούσαν. Δε μας αρέσει που απευθύνεσαι στους πληροφορικούς αποκλειστικά και δεν παίρνει η μπάλα κανέναν άλλο. Λες και έχεις κάτι μαζί μας. Στο κάτω κάτω και συ Πληροφορική διδάσκεις. Όποτε σε συμφέρει είσαι μαθηματικός και όποτε όχι πληροφορικός; Μας έχεις μπερδέψει τελικά.

Αν διάβαζες καλύτερα αυτά που γράφω ίσως να έγραφες και μικρότερα μηνύματα. Είπα εγώ ότι μόνο οι πληροφορικοί κωλοβαράνε? Διάβασε το παραπάνω που μου κάνεις quote. Δεν είναι φανερό ότι απευθύνομαι σε όλους τους καθηγητές? Μήπως βλέπεις παντού φαντάσματα? Εγώ απλά τόνισα ότι ειδικά οι πληροφορικοί έχουν περισσότερες διεξόδους από τους άλλους καθηγητές, τίποτα περισσότερο. Τώρα πως έβγαλες εσύ το συμπέρασμα ότι εγώ είπα πως μόνο οι πληροφορικοί κωλοβαράνε ή θέλουν να βολευτούν.......



2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 25, 2008, 10:22:02 μμ »
Ναι φίλε quantum την προτιμώ. Γιατί αυτό γουστάρω να κάνω, να είμαι σε τάξη. Και δεν το θεωρώ βόλεμα. Σου είπε κανείς ότι η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι κάτι εύκολο, απλό και ξεκούραστο;
Αφού η δουλειά του εκπαιδευτικού δεν είναι βόλεμα και δεν είναι κάτι εύκολο ή ξεκούραστο μπορείς να μου εξήγησεις γιατί όλοι τρέχουν να γίνουν εκπαιδευτικοί? Γιατί όλοι οι περισσότεροι προτιμούν να ρισκάρουν το επαγγελματικό τους μέλλον στην ωρομισθία και όχι να βρουν δουλειά σε κάποια εταιρία πληροφορικής που είναι πιο εύκολο και ξεκούραστο επάγγελμα?
Επίσης φαντάζομαι ότι έχεις τελειώσει το Λύκειο και το Γυμνάσιο. Πως θα χαρακτήριζες την πλειονότητα των καθηγητών που είχες?
Α.  Δούλευαν σκληρά, ήταν ευσυνείδητοι και έκαναν καλά τη δουλειά τους
Β. Ήταν χαλαροί πέρναγαν ξεκούραστα, δεν δούλευαν ιδιαίτερα σκληρά και γενικώς απλά περίμεναν τις διακοπές του καλοκαιριού

Μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλοι αυτοί που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση ή ζητάνε να αυξηθούν οι διορισμοί το κάνουν επειδή αγαπάνε την εκπαίδευση

Παράθεση
Κάνω αυτό που γουστάρω και για τα λεφτά που παίρνω δε με νοιάζει. Είμαι καλά, περνάω καλά! Όλα τα άλλα σαν αυτά που λες εσύ μου ακούγονται μίζερα! Χαλάρωσε λίγο το κορμάκι σου και τράβα για κανά μπανάκι...
Αλήθεια οικογένεια έχεις? σκέφτεσαι να κάνεις? πως? με τα λεφτά που θα παίρνεις σαν ωρομίσθια? προτιμάς την υποαπασχόληση από μια δουλειά με πλήρες ωράριο και περισσότερα χρήματα? και περνάς και καλά?
μήπως μένεις με τους γονείς σου για αυτό και περνάς και καλά? γιατί αυτό εμένα μου φαίνεται μίζερο. Όταν αναλάβεις τις ευθύνες σου τότε θα καταλάβεις ότι πρέπει να έχεις μια πραγματική δουλειά που να σου δίνει αληθινό εισόδημα


3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 25, 2008, 03:54:33 μμ »
jaffar? Που κολλάει αυτό? μήπως είσαι σε σύγχυση? Δεν τραβάω κανένα ζόρι, απλά σχολιάζω καποια πράγματα που βλέπω, αν αυτό σε ενοχλεί τι να πω, από ότι θυμάμαι δημοκρατία έχουμε.

Όσο για το αρχικό Post που λες να σου απαντήσω ότι αν το διαβάσει κάποιος θα σχηματίσει την άποψη ότι αυτός που το έγραψε σίγουρα δεν είναι επιστήμονας αλλά μάλλον τυχοδιώκτης της εκπαίδευσης.


Και δε μου λες jaffar! Εσύ τι ζόρι τραβάς?

Θα απαντήσει κανείς στο αρχικό ποστ που καυτηριάζει την αδράνειά μας?
Διαφωνείτε στα δίκια που έχουμε;
Διαφωνείτε στα αιτήματα που προβάλλονται;
Δε θέλουμε αξιοκρατία;

..ή απλά δε θέλει κανείς να παλέψει για αυτά?


4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 24, 2008, 07:15:25 μμ »
Το ότι είστε ωρομίσθιοι είναι επιλογή σας, δε σας ανάγκασε κανένας. Οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων δεν έχουν πολλές άλλες επιλογές. Οι πληροφορικοί όμως που έχουν και άλλες διεξόδους για να πηγαίνουν ωρομίσθιοι ξέρουν πολύ καλά τους κανόνες του παιχνιδιού. Δε μπορεί να κλαίγονται. Ούτε κανείς τους υποσχέθηκε ότι θα τους κάνει μόνιμους. Απλά ελπίζουν. Το δικό μου ερώτημα είναι αν τα επόμενα 5-6 χρόνια δεν πάρει μόνιμους όλοι εσείς που ποντάρετε στη μονιμότητα τι θα κάνετε? Θα έχετε φτάσει τα 30-35 και βάλε και θα είστε ακόμα ωρομίσθιοι? Αν τότε αποφασίσετε να βρείτε δουλειά σε κάποια εταιρία δεν θα σας παίρνει κανείς στην ηλικία που θα είστε χωρίς προυπηρεσία. Όταν ξεκινάς το ταξίδι της ωρομισθίας εγκλωβίζεσαι και οι επιλογές σου περιορίζονται δραστικά. Κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο να βρεις δουλειά σε μια εταιρία και να χτυπάς προκυρήξεις του δημοσίου ή να δίνεις ΑΣΕΠ όποτε έχεις ευκαιρία, παρά να είσαι μια ζωή όμηρος στις ορέξεις του κάθε υπουργού.

Άλλα όσο το υπουργείο έχει ωρομίσθιους που πηγαίνουν για να μπαλώσουν τα κενά του, και εσείς πηγαίνετε τότε θα αφήσει αυτή την κατάσταση γιατί έτσι τον συμφέρει οικονομικά

Δεν είπαμε ότι γουστάρουμε που είμαστε ωρομίσθιοι.
Απλά επενδύουμε για να διοριστούμε κάποια στιγμή. Άμα επενδύσουμε στον ιδιωτικό τίποτα δεν είναι σίγουρο. Μπορεί να πάρεις περισσότερα από έναν μόνιμο εκπαιδευτικό μπορεί όμως και τίποτα.
Σωστά, η εκμετάλευση δε διαφέρει με αυτή του υπουργείου. Αλλά μέχρι σε ένα σημείο.
Όταν γίνω μόνιμος, τότε θα φανεί η διαφορά με τον ιδιωτικό τομέα.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 24, 2008, 07:04:45 μμ »
Σε ποια ιδιωτική εταιρεία παίρνεις την ώρα 7 ευρώ καθαρά; Οι περισσότεροι που ξέρω σαν προγραμματιστές οι οποίοι δουλεύουν σε ιδιωτική εταιρεία παίρνουν 800-900 ευρώ. Αυτή η εκμετάλλευση είναι μεγαλύτερη από αυτήν την ωρομισθίας! Γιατί να τους κανω τη χάρη; Οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί δουλεύοντας το 1/3 των ωρών εβδομαδιαίως απ'τα ωράρια των εταιρειών, παίρνουν περισσότερα απ'το να δούλευαν σε εταιρεία, εκτός αν είχαν εμπειρία οπότε θα έπαιρναν λίγο περισσότερα.
Μην εξισώνεις τη δουλειά γραφείου με τη δουλειά μέσα στην τάξη, δεν έχει καμία σχέση.
Από ότι λες πάντως προτιμάς να υποαπασχολείσαι και να παίρνεις λίγα λεφτά και να κλαίγεσαι παρά να βρεις μια δουλειά πλήρης απασχόλησης. Δηλαδή συγγνώμη κιόλας, όταν δεν έχεις προυπηρεσία πόσα λεφτά θα ήθελες να πάρεις?

Παράθεση
Και όποιος βγαίνει και λέει οτι οι ωρομίσθιοι είναι ωρομίσθιοι επειδή βαριούνται να δουλέψουν...απλά απαξιώ!!!
Με συγχωρείς αλλά μόλις τώρα δεν το είπες εσύ? Δεν είπες ότι δεν πας σε εταιρία γιατί είναι πολλές οι ώρες και λίγα τα λεφτά? Αυτό δε σημαίνει ότι βαριέσαι να δουλέψεις? Προτιμάς την ωρομισθία στην εκπαίδευση?

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 24, 2008, 07:01:06 μμ »

 Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, σε αυτά που είπα εννοούσα μόνο τους απόφοιτους πληροφορικούς. Οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών προφανώς έχουν σαν μόνη διέξοδο την εκπαίδευση οπότε λογικό είναι να θέλου να μπουν σε σχολείο. Οι πληροφορικοί όμως έχουν και άλλες διεξόδους. Επίσης από ότι ξέρω οι περισσότερες σχολές πληροφορικής έχουν από ελάχιστα εώς καθόλου παιδαγωγικά μαθήματα και δεν είναι σχολές με καθηγητική κατεύθυνση. Δε λέω ότι οι μαθηματικοί ή οι φυσικοί ξέρουν παραπάνω παιδαγωγικά από τους πληροφορικούς, αλλά όταν επιλέγουν τη σχολή τους ξέρουν ότι κατά πάσα πιθανότητα θα απασχοληθούν στην εκπαίδευση. Αντιθέτως οι πληροφορικοί έχουν άλλο προσανατολισμό. Για αυτό λοιπόν λέω ότι μου κάνει εντύπωση ότι ενώ έχουν και άλλες διεξόδους κάποιοι προσπαθούν με νύχια και με δόντια να χωθούν στην εκπαίδευση. Δε νομίζω πως είναι πολλοί αυτή που αγαπάνε την εκπαίδευση ή έχουν σαν όνειρο να γίνουν καθηγητές, απλά θεωρούν ότι θα βολευτούν εκεί.
      Η άποψή μου είναι ότι στην αγορά εργασίας υπάρχουν ακόμα δουλειές για πληροφορικούς απλά οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και οι περισσότεροι δε μπορούν να ανταπεξέλθουν, γιατί δεν τους αρέσει και τόσο πολύ η επιστήμη τους ούτε ασχολούνται πολύ με αυτήν. Για αυτούς η επιστήμη τους ήταν απλά ένα χαρτί που θα τους εξασφάλιζε σίγουρη δουλειά. Όπως είναι τώρα οι δάσκαλοι. Απλά στην πορεία  άλλαξαν οι συσχετίσεις στον εργασιακό τομέα και ζόρισαν τα πράγματα.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 24, 2008, 01:18:27 πμ »
Ειλικρινά πιστεύεις ότι καθόμαστε;
Οι περισσότεροι κάνουν δυο και τρεις δουλειές.
Δε μίλησα προσωπικά για κάποιον αλλά υπάρχουν πολλοί που προτιμούν να υποαπασχολούνται παρά να δουλέψουν σε μια δουλειά πλήρους ωραρίου.

Παράθεση
Τον πρώτο χρόνο που σε προσέλαβαν (είτε σε αυτό το φροντιστήριο είτε αλλού) πιστεύεις ότι άξιζε να σε προσλάβουν; Με ποιο κριτήριο σε προσέλαβαν; Επειδή δεν είχαν άλλους;
Προφανώς με προσέλαβαν λόγω του βιογραφικού μου, και στη συνέχεια έμειναν ευχαριστημένοι από τη δουλειά που έκαναν, αλλά δεν καταλαβαίνω που το πας

Παράθεση
Παράθεση
Άσε που οι μισοί απόφοιτοι πληροφορικής σήμερα δεν έχουν ιδέα από πληροφορική και ο λόγος είναι ότι μπήκαν σε μια σχολή γιατί πίστευαν ότι θα βρουν εύκολα δουλειά χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα αυτή η επιστήμη.
Μήπως θα έπρεπε να πουν το ίδιο οι μαθηματικοί για σένα;
Τι θα έλεγες αν άκουγες ότι δεν έχεις ιδέα από Μαθηματικά και ότι βρήκες δουλειά σαν Πληροφορικός για να βρεις εύκολα δουλειά;
Όταν αντιστρέφεις ένα επιχείρημα θα πρέπει να εξετάζεις αν μπορεί να αντιστραφεί.Εγώ είπα ότι υπάρχουν πολλοί που πήγαιναν τα τελευταία χρόνια πληροφορική όχι γιατί τους άρεσε αλλά επειδή πίστευαν ότι θα βρουν δουλειά εύκολα. Το αμφισβητείς αυτό? Όλοι αυτοί λοιπόν προφανώς και δεν έχουν ιδέα από πληροφορική γιατί νομίζουν ότι μόνο με το πτυχίο "καθάρισαν" και δεν έχουν καμία όρεξη ή ενδιαφέρον να διαβάσουν περισσότερο.
  Αντιθέτως στους μαθηματικούς δε συμβαίνει το ίδιο, ξέρεις εσύ κανέναν που να δηλώνει μαθηματικό για άμεση επαγγελματική αποκατάσταση? Προφανώς όσοι μπαίνουν εκεί μπαίνουν γιατί το επέλεξαν, οι υπόλοιποι είναι μειοψηφία. Άρα βλέπεις ότι το επιχείρημά σου δεν ευσταθεί.

Παράθεση
Χάρη τους κάνεις που είσαι σε 2; Μήπως τα λεφτά είναι λίγα; Μήπως για αυτό το λόγο έφυγαν και οι 2 πληροφορικοί;
Την πρώτη χρονιά έπαιρνα 8 ευρώ καθαρά, τώρα μετά από 3 χρόνια μου δίνουν 11 καθαρά, τα θεωρείς λίγα?

Παράθεση
Θα πω και γω μια αληθινή ιστορία.
.................
Η ιστορία που είπες δεν μου φαίνεται και πολύ αληθινή.
Όποιος έχει προσόντα και ξέρει βρίσκει κάποια δουλειά αργά ή γρήγορα, μπορεί η πρώτη δουλειά που θα βρει να μην είναι πολύ καλή αλλά αν γράψει 2-3 χρόνια καλή προυπηρεσία μετά μπορεί να βρει μια καλή δουλειά.
  Φυσικά αν είναι κακομαθημένος και δεν θέλει να μπει σε αυτή τη διαδικασία κυνηγάει ώρες σε ολοήμερα και ΠΔΣ μπας και διοριστεί καμιά μέρα

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 07:33:04 μμ »
Ναι εγώ προτιμάω να δουλεύω και όχι να κάθομαι μέχρι να μπω στο δημόσιο. Το ότι κάνω ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο και είμαι μαθηματικός μάλλον σημαίνει ότι κάνω καλά τη δουλειά μου γιατί διαφορετικά θα με είχαν σχολάσει. Αυτή είναι η ελεύθερη αγορά, δίνεις εξετάσεις κάθε μέρα και λύνεις τα καθημερινά προβλήματα που παρουσιάζονται με τις ικανότητές σου και όχι δείχνοντας στους άλλους το αντίγραφο του πτυχίου σου λες και στη θέα του θα λύθουν όλα τα προβλήματα. Άσε που οι μισοί απόφοιτοι πληροφορικής σήμερα δεν έχουν ιδέα από πληροφορική και ο λόγος είναι ότι μπήκαν σε μια σχολή γιατί πίστευαν ότι θα βρουν εύκολα δουλειά χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα αυτή η επιστήμη.
    Δουλεύω σε 2 φροντιστήρια και επειδή οι ώρες είναι πολλές έψαχναν και 2ο καθηγητή. Το πιστεύετε ότι δεν έβρισκαν? Κανείς δεν ερχόταν με αποτέλεσμα να πάρει τις ώρες ένας φίλος μου επίσης μαθηματικός ο οποίος έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική. Α ξέχασα να σας πω ήρθαν να διδάξουν και 2 "πληροφορικοί" με πτυχία και μεταπτυχιακά που το έπαιζαν επιστήμονες και σε 2 εβδομάδες είχαν φύγει.

ΜΑθηματικός????

Ακόμη και στα φροντιστήρια ΑΕΠΠ κάνουν μαθηματικοί??? είναι δυνατόν??? έλεος...

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 07:24:30 μμ »
Προφανώς και μιλούσα για όσους έχουν και άλλες επιλογές, οι οποίοι είναι και οι περισσότεροι

Αλήθεια αυτός ο Ωρομισθιόπουλος που περιγράφεις θα γίνει αύριο καθηγητής? τι θα διδάξει στα παιδιά? αξιοπρέπεια? όταν ο ίδιος δεν σέβεται τον εαυτό του και ζητιανεύει για μια ώρα παραπάνω αντί να πάει σε κάποια εταιρία να δουλέψει?

πολλοι θα το θελαμε να ειμαστε σε καποια εταιρεια, αλλα ειναι πολυτελεια για κατοικο επαρχιακης πολης.
κ οχι, δεν εχουν ολοι τη δυνατοτητα να μετακομισουν σε μεγαλα αστικα κεντρα.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 04:48:19 μμ »
Πράγματι έχεις δίκιο αν κρίνω από το μέγεθος των μηνυμάτων σου
Quantum,Ο Αϊνστάιν έχει εκφράσει μια σπουδαία ρήση (τότε δεν υπήρχε ίντερνετ για να περνάει όποιος δεν έχει τι να κάνει την ώρα του...)

Όσον αφορά το τι δουλειά κάνω, δουλεύω σε φροντιστήρια όπου διδάσκω μαθηματικά κατεύθυνσης και ανάπτυξη εφαρμογών

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 03:15:03 μμ »
φυσικά και το πρόσεξα και αυτό είναι απόδειξη ότι δεν πρόκειται για αληθινή ιστορία. Θέσεις υπάρχουν ακόμα σε εταιρίες, μπορεί τα λεφτά να μην είναι πλέον καλά και τα ωράρια δύσκολα αλλά θέσεις υπάρχουν. Επίσης τα φροντιστήρια κυνηγάνε με το ντουφέκι καθηγητές πληροφορικής για το μάθημα των πανελλαδικών και δεν βρίσκουν, ανοίξτε μια χρυσή ευκαιρία να δείτε τι γίνεται, απλά είναι πιο εύκολο να κλαίγεσαι και να βρίσκεις διάφορες δικαιολογίες από το να βγεις έξω και να δουλέψεις

μάλλον δεν πρόσεξες αυτό το σημείο:

Όλη τη χρονιά έστελνε τα ίδια χαρτιά σε 5-10 (πανομοιότυπες με αυτές των προηγούμενων χρόνων) προκηρύξεις και το βιογραφικό του σε όλη την Ελλάδα, από το φροντιστήριο της γειτονιάς, μέχρι την πολυεθνική στην Αθήνα, μήπως και αλλάξει το επίθετό του σε «Υπαλληλόπουλος»


12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αληθινή Ιστορία
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 03:06:03 μμ »

 Αλήθεια αυτός ο Ωρομισθιόπουλος που περιγράφεις θα γίνει αύριο καθηγητής? τι θα διδάξει στα παιδιά? αξιοπρέπεια? όταν ο ίδιος δεν σέβεται τον εαυτό του και ζητιανεύει για μια ώρα παραπάνω αντί να πάει σε κάποια εταιρία να δουλέψει?
   Πραγματικά είναι απίστευτο το τι χλιδάνεργοι υπάρχουν σήμερα στην κοινωνία. Ενώ μπορούν να βρουν δουλειά σε κάποια εταιρία ως πληροφορικοί (αυτό σπούδασαν άλλωστε) και να έχουν κάποιο εισόδημα, προτιμούν να ζουν με δανεικά φίλων και γνωστών μέχρι να τους κάτσει η θέση στο δημόσιο. Προφανώς κάποιοι άνθρωποι γεννήθηκαν δημόσιοι υπάλληλοι και δεν έχουν σκοπό να κουραστούν στη ζωή τους.

13
Άδειες / Απ: Oι άδειες των εκπαιδευτικών
« στις: Ιούλιος 21, 2008, 09:48:01 πμ »
Ακριβώς, και όταν έρθει η ώρα που θα έχεις αληθινούς σοβαρούς οικογενειακούς λόγους δεν θα σου δίνουν άδεια διότι κάποιοι εκπαιδευτικοί θεωρούν καταχρηστικά ότι τη δικαιούνται. Όπως για παράδειγμα έγινε φέτος που αν λείψεις 2 μέρες συνεχόμενες ή μέρα κολλητά σε αργία πρέπει να περάσεις από επιτροπή. Βρήκαν την ευκαιρία και το έκαναν γιατί κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι - εκπαιδευτικοί- τεμπέληδες δεν αρκούνταν στις τόσες μέρες άδεια που έχουν τον χρόνο αλλά κόλλαγαν και μερικές στις αργίες, με αποτέλεσμα να την πληρώνουν τώρα οι συνάδελφοι που έχουν πραγματικό πρόβλημα και χρειάζεται να χάσουν μια μέρα για να πάνε στην επιτροπή.
   Τι σκέφτηκαν αυτοί οι συνάδελφοι: Αφού δε με ελέγχει κανένας γιατί να μην το κάνω? Όλα τα μέτρα που γίνονται  με σκοπό να ελέγχουν τους καθηγητές οφείλονται ουσιαστικά σε αυτή τη μερίδα των καθηγητών.

Γιατι πρέπει να κολλάτε στις λέξεις?
Αυτο το "σοβαρούς οικογενιακους λόγους"το κολάς σε κάθε άδεια που λαμβάνεις απο τις 10 δικαιούμενες και τελείωσε.Δεν σε ελέγχει κανεις για το τι σημαινει αυτό

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159909
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.