Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - koth

Σελίδες: 123 ... 29
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:06:36 πμ »
Χάσαμε τμήμα στην Α γυμνασίου ενώ παράλληλα έγιναν μονόωρες οι Βιολογίες στην Γ γυμνασίου...Και φυσικά η αύξηση των ωραρίων μας πάνω από όλα...αυτές οι δύο επιπλέον ώρες επί 4...

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 09:07:13 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ gvasilis  :)

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 04:59:34 μμ »
Στο σχολείο μας συμβαίνει η εξής κατάσταση: Είμαστε τέσσερις  ΠΕ04 (1,2,4,5) και οι ώρες αναθέσεων δε φτάνουν για όλους. Έχουμε έλλειμμα 7 ωρών. Έχω την εντύπωση από τους νόμους που θυμάμαι, ότι πρώτα μοιραζόμαστε την α ανάθεση κατά ειδικότητα και μετά ο παλαιότερος συμπληρώνει πρώτος β αναθεση κοκ. Υπάρχει όμως διαφωνία από τον παλιότερο συνάδελφο, ο οποίος θεωρεί ότι σύμφωνα με κάποιους πιο πρόσφατους νόμους  ο παλαιότερος συμπληρώνει πρώτα ωράριο εξ ολοκλήρου γιατί έχουν καταργηθεί οι ειδικότητες και αντιμετωπιζόμαστε ενιαία ως κλάδος (καταργήθηκαν δηλαδή οι α αναθέσεις). Εχω την εντύπωση ότι αυτό ισχύει για υπεραριθμίες ... Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει δίνοντας μας και τους νόμους αν είναι δυνατόν;

4
Μήπως ξέρει κανείς πληροφορίες για τους εκπαιδευτικούς στην Νορβηγία; Επίσης, για τις ελληνικές κοινότητες της ομογένειας και τα σχολεία που είναι πιθανό να συντηρούν;

5
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« στις: Οκτώβριος 02, 2013, 04:52:34 μμ »
Το θέμα είναι να τους περάσουμε την αγάπη για τις φυσικές επιστήμες, αυτήν που έχουμε και μεις γιατί τα σημερινά παιδιά δεν έχουν συνηθίσει να ζορίζονται διερευνώντας έννοιες σε βάθος, κάτι που απαιτείται στη φυσική. Είναι ωραία ιδέα τα πειράματα αλλά τι ακριβώς θα κάνουμε;

Επίσης στις οδηγίες δίνει ένα site http://micro-kosmos.uoa.gr/gr/gr-index.htm
αλλά δε βρίσκω πουθενά φύλλα εργασιών, κάπου αναφέρει ότι θα δοθούν φύλλα εργασιών για τον καθηγητή...

Μήπως κάποιοι πιο έμπειροι που έχουν ήδη κάνει τα πρώτα μαθήματα να μας δώσουν μερικές κατευθύνσεις; Αύριο θα ξεκινήσω με το πρώτο μάθημα... Λέω να ξεκινήσω με τα φυσικά φαινόμενα- φυσικά μεγέθη.....
Οι υποδείξεις σας θα μου είναι πολύτιμες!

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το άρθρο της χρονιάς!
« στις: Δεκέμβριος 16, 2012, 11:35:23 πμ »
..συμφωνώ με apri ότι πραγματικά το πρόβλημα είναι ότι μας έλειψαν τα πρότυπα και δεν οδηγεί σε λυση να κρίνουμε συνεχώς και να μιλάμε για τα συμπτώματα μιας παθογένειας και πραγματικά όπως λέει και  η ΠE01 με εξόργισε το αρθρο από ένα σημείο και μετά. Οι γενεικεύσεις που εισάγει είναι πολλές...Περιμένω άλλου τύπου κινήσεις από τους "πνευματικούς" του τόπου που θα μας "φωτίσουν' επιτέλους..να μας εμπνεύσουν και μας που μπαίνουμε στις τάξεις και με τη σειρά μας να κάνουμε κάτι για τις επόμενες γενιές που περνούν από τα χέρια μας..

7
Σχολική ζώνη / Απ: Κατασκευή ωρολόγιου προγράμματος
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2012, 11:01:44 μμ »
..."αγορασμένο" ναι  8) ...θα τα λάβω υπόψη μου αυτά που μου είπες!

Να ρωτήσω και κάτι άλλο...έμαθα πως κυκλοφορεί πρόγραμμα και για εφημερίες.. αληθεύει αυτό;

8
Σχολική ζώνη / Απ: Κατασκευή ωρολόγιου προγράμματος
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2012, 10:54:14 μμ »
..σε ευχαριστώ πολύ Dadi  :)
Ήδη έφτιαξα κάτι για αρχή ..αλλά δυστυχώς περιμένουμε και άλλους καθηγητές και έχουμε αρκετούς περιορισμούς ...όμως κάνω αυτά που με συμβούλεψες... Μια άλλη ερώτηση: η έκδοση aSctimetables του 2012 έχει εξαγωγή στο excel όπως οι προηγούμενες;; (κάποιος μου είπε ότι δεν έχει και διστάζω να κάνω αναβάθμιση από την προηγούμενη έκδοση)

9
Σχολική ζώνη / Απ: Κατασκευή ωρολόγιου προγράμματος
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2012, 05:39:40 μμ »
Dadi να σε ρωτήσω και γω...
...σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα μπορούσε να το αφήσει να δημιουργήσει το πρόγραμμα και αν βγάλει 1η με 7η παραμονή στο σχολείο, τότε χειροκίνητα πλέον να μετακινήσει την χρωματιστή κάρτα σε κάποιο άλλο σημείο και να ζητήσει βελτίωση-έλεγχο- δημιουργία προγράμματος; Βγαίνει το πρόγραμμα μετά ή χειροτερεύει ..είμαι και γω σε παρόμοια φάση με τον killbill και παιδεύομαι...

Επίσης μπορεί και από την επιλογή "περιορισμοί" να βάλει χ εκεί στην συγκεκριμένη 7η ώρα...

10
..ξαναενεργοποιώ το συγκεκριμένο θέμα για να καταθέσω τους προβληματισμούς μου..
Ασχολούμαι με την περιβαλλοντική εκπαίδευση τις τελευταίες χρονιές... Όμως κάθε χρονιά βλέπω από την διευθυνση να απαιτεί από εμάς τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις αναθέσεις και μόνο ΑΝ μένουν ώρες να μας "επιτρέπουν" να πάρουμε προγράμματα ή ως υπερωρίες..Έτσι αναγκάζομαι να παίρνω τις 21 ώρες και μετά +2 το πρόγραμμα...Και αναρωτιέμαι αν αυτό είναι σωστό να είναι έτσι...Βλέπω μια υποβάθμιση της περιβαλλοντικής σε πάρεργο και αναρωτιέμαι αν αυτό είναι έτσι θεσμοθετημένο ή απλά επειδή κάποιοι έπαιρναν προγράμματα εικονικά την πληρώνουμε και οι υπόλοιποι...Θα μπορούσα άραγε να κάνω κάτι;

11
..μια συνάδελφός μου μου ανέφερε περιστατικό που της έτυχε: έχασε γραπτό, το οποίο δεν είχε λάβει ποτέ από τους επιτηρητές και τελικά αποδείχτηκε ότι ο μαθητής το είχε σκίσει και πετάξει στον κάδο...δεν ξέρω λεπτομέρειες ..βρέθηκε πάντως σε πολύ δύσκολη θέση...

12
...μακάρι να κάναμε όλοι ένα βήμα έξω από τον εαυτό μας γιατί όπως είπες είναι κύκλος, αλυσίδαΓια ένα μόνο ανησυχώ, που βλέπω γύρω μου το 1000 να αντιμετωπίζεται ως 10 ...με τη λογική "τι ένα μηδενικό, τι δύο; έλα μωρέ βάλε ένα και τελείωνε". Χάσαμε το μέτρο...Και η δουλειά του εκπαιδευτικού αυτή είναι: να διδάσκει τα πράγματα αλλά να δίνει και το μέτρο!  :)

13
βασικά..δεν θέλω να μπω στην λογική ποιος είναι ο καλύτερος, απλά να πω ότι δεν μπορεί κάποιος (όπως γίνεται συχνά εδώ πέρα) να κολλάει στον τοίχο συναδέλφους οι οποίοι τυχόν γράψουν ένα παράπονο... Συμφωνώ ότι παίρνουν πολλοί δουλειά για το σπίτι, δεν είναι όμως όλες οι δουλειές λειτούργημα. Για την ανησυχία την φροντίδα για το πρόσωπο του μαθητή, αυτήν που την κουβαλάς παντού μιλώ, Δεν γίνεται αυτό με τις άλλες δουλειές γιατί τι μπορεί να συγκρίνει κανείς με την ψυχή του παιδιού; Κάποιοι από μας έτσι το βιώνουμε. Για τις δουλειές που λες ότι πολλοί παίρνουν σπίτι, συνήθως πρόκειται για δραστήριους ανθρώπους που εχουν δική τους επιχείρηση ή στελέχη επιχειρήσεων που όμως βλέπουν άμεσα και απτά τους κόπους τους να αμείβονται, εννοώ χρηματικά. Όταν δούλευα πωλήτρια και μας έλεγαν για τα μπόνους του μήνα ήταν πιο έυκολο να πιάσω τον στόχο. Και ένιωθα χαρά που είχα κάποια έξτρα χρήματα. Εμάς τους εκπαιδευτικούς δε φτάνει που μας τσουβαλιάζουν όλους το ίδιο, τώρα φτάνουμε στο σημείο να σκεφτόμαστε πως θα επιβιώσουμε... Ασχολούμαστε με τις ψυχές παιδιών, μέσα από μας περνούν τα δικά τους συναισθήματα και καναλίζονται...που θα βγουν; Στη βία, χαμηλά ή ψηλά; Από την κλίση του αγωγού εξαρτάται που είμαστε εμεις. Δεν είμαστε απλοί υπάλληλοι που καθόμαστε στο γκισέ ή δεν καθόμαστε, αυτό θέλω να πω!

(δεν πειράζει ας το κάψουμε το θέμα...μην αυτοφιμωνόμαστε κιόλας  :) )

14
...δεν βλέπουμε κάτι απλό: ότι σε μια δουλειά η διαφορά είναι πως ένας άνθρωπος βάζει την ψυχή του και κάποιος άλλος όχι. Στη δική μας που είναι λειτούργημα επιβάλλεται κάποιος να τη βάζει και αυτό είναι το κουραστικό..η έννοια για τον καθένα από τους 25 μέσα στην τάξη..και συνολικά τους 250 του σχολείου κάθε χρονιά...Όποιος λέει πως δεν κουράζεται μέσα στην τάξη απλά για μένα δεν τα δίνει όλα και αυτό είναι άδικο για τους υπόλοιπους που τα δίνουν όλα και φυσικά ... δεν συγκρίνεται η ώρα στην τάξη με οτιδήποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε, έχω δουλέψει σε άσχετες δουλειές πχ ταμίας όπου οκτώ ώρες δεν σηκωνόμουν από την ταμειακή και έκανα λάθη με επιπτώσεις στην τσέπη μου, πωλήτρια με ορθοστασία οκτώ ώρες και πάλι, διοικητική μπροστά σε υπολογιστή όλη μέρα και πολλά άλλα συν βάρδιες του τύπου 4 το πρωί με 12 το μεσημέρι. Ναι κουραζόταν το σώμα μου αλλά πήγαινα σπίτι και αυτά έμεναν πίσω...Βέβαια μου ήταν αδιάφορο το αντικείμενο...Τώρα χαίρομαι το πρωί με τη σκέψη ότι θα συναντήσω τα παιδιά αλλά νιώθω ξεζουμισμένη και αν τύχει συνεχόμενες ώρες πάνω από 4 ή 5 τότε με πιάνει πονοκέφαλος και δεν περνάει για δύο μέρες...και στο σπίτι συνεχώς με τα του σχολείου ασχολούμαι...Αυτό όμως δεν το νιώθουν όλοι οι συνάδελφοί μου..γιατί δεν τα δίνουν όλα. Αυτό το θέμα όμως δεν λύνεται με αφορισμούς ή εκθειασμούς από εδώ μέσα. Εγώ πραγματικά θέλω να είμαι στο σχολείο από τις 8 ως τις 2 την Δευτέρα. Όμως το σχολείο μας θα είναι κλειστό το πρωί και εκτός των άλλων είναι βαθμολογικό κέντρο..δεν μπορώ να πάω... Ξέρω ότι κάποιοι γείτονες θα κουνούν ειρωνικά το κεφάλι βλέποντας το αυτοκίνητό μου στην πυλωτή...

Σελίδες: 123 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.