Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Faidra_

Σελίδες: 123 ... 8
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 10, 2012, 02:23:41 μμ »
Καλησπέρα σας,
Τελικά υπάρχει κάποια ανακοίνωση επίσημη για την αλλαγή μοριοδότησης;;; Σε κάποια σχολεία τύπωσαν το προεδρικό διάταγμα και το μοίρασαν στη Γ' Λυκείου...Αναζητώ στο διαδίκτυο κάτι σχετικό αλλά δε βρίσκω τίποτα!!! Κάποια πληροφορία;

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 21, 2012, 10:40:57 μμ »
Στις πανελλήνιες του 2001 που ζητήθηκε δοκιμιο πειθούς τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τίτλο; Στο δοκίμιο μπορούν να βάλουν τίτλο απλά πρέπει να είναι ουδέτερος. Σωστά;

3
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας!
Είπαμε με τα παιδιά ενός τμήματος Β' Λυκείου να πάρουμε να διαβάσουμε όλοι ένα βιβλίο και να το συζητήσουμε μετά. Είναι αδύναμοι μαθητές, με πίεση θα διαβάσουν έστω τα μαθήματα τους, ωστόσο συμφώνησαν και δέχτηκαν να το κάνουμε αυτό. Θα ήθελα ένα βιβλίο μικρό σχετικά σε έκταση (μην τρομάξουν) και αν είναι δυνατό να πραγματεύεται και κάποιο θέμα που συζητάμε στην έκθεση. Υπόψη ότι είμαι σε φροντιστήριο και διδάσκω έκθεση, οπότε δεν έχω περιθώρια να ξεφύγω... Σκέφτηκα το βιβλίο 'Ο ρατσισμός όπως τον εξήγησα στην κόρη μου' . Το έχετε διαβάσει; Προσφέρεται; Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο;

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 25, 2011, 10:21:45 μμ »
Ποια η άποψη σας για τον τρόπο ανάπτυξη της παρακάτω παραγράφου;
Είναι αίτιο- αποτέλεσμα; Αίτιο η βιολογική διαφορά και οι διαφορές που περιγράφονται στη συνέχεια και αποτέλεσμα ''διαφορετική θεώρηση του κόσμου και σε ανταγωνιστική στάση μέσα στη ζωή'' ;

Μπορούμε να πούμε ότι έχει σύγκριση αντίθεση ; Συγκρίνει νέους με ώριμους;

Η'είναι μία απλή αιτιολόγηση;

Έχω μπερδευτεί και δεν ξεκαθαρίζω..... ποια η άποψη σας;;;;;;

''Η ίδια η βιολογική διαφορά των δυο οργανισμών, του παλιού και του νέου, τους οδηγεί σε διαφορετική θεώρηση του κόσμου και σε ανταγωνιστική στάση μέσα στη ζωή. Ο νέος κινείται προς τα εμπρός, ο ηλικιωμένος, όταν δε γυρίζει πίσω, προσπαθεί να συγκρατήσει όσα κατόρθωσε να αποκτήσει. Η συντηρητική στάση είναι αυτονόητη για τον άνθρωπο μιας κάποιας ηλικίας, αφού αποτελεί συνάρτηση της συντήρησης της ίδιας του της ύπαρξης, που με τα χρόνια έχει εξαντλήσει πολλές από τις πιο ζωτικές δυνάμεις του και οδεύει προς την αναπό¬φευκτη φθορά Είναι απόλυτα κατανοητή η στροφή των ώριμων προς το παρελ¬θόν, προς την περίοδο εκείνη της ζωής τους, «που είχαν και δύναμη και λόγο και ομορφιά». Η νοσταλγία των χρόνων εκείνων δεν αποτελεί συναισθηματική κατάσταση φευγαλέα και ρομαντική• αποτελεί ανάγκη βιολογική, για να δικαι¬ώσει ολόκληρη την ανθρώπινη ζωή, που τώρα μόλις διαπιστώνει ο ώριμος πως είναι τρομακτικά σύντομη και αφάνταστα ωραία.''


Αιτιολόγηση δε νομίζω ......είμαι και εγώ ανάμεσα σε αίτιο- αποτέλεσμα και αιτιολόγηση!

Μπορεί να είναι συνδυασμός μεθόδων και να είναι και τα δύο τελικά στην παράγραφο αυτή;

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 25, 2011, 03:05:35 μμ »
Ποια η άποψη σας για τον τρόπο ανάπτυξη της παρακάτω παραγράφου;
Είναι αίτιο- αποτέλεσμα; Αίτιο η βιολογική διαφορά και οι διαφορές που περιγράφονται στη συνέχεια και αποτέλεσμα ''διαφορετική θεώρηση του κόσμου και σε ανταγωνιστική στάση μέσα στη ζωή'' ;

Μπορούμε να πούμε ότι έχει σύγκριση αντίθεση ; Συγκρίνει νέους με ώριμους;

Έχω μπερδευτεί και δεν ξεκαθαρίζω..... ποια η άποψη σας;;;;;;

''Η ίδια η βιολογική διαφορά των δυο οργανισμών, του παλιού και του νέου, τους οδηγεί σε διαφορετική θεώρηση του κόσμου και σε ανταγωνιστική στάση μέσα στη ζωή. Ο νέος κινείται προς τα εμπρός, ο ηλικιωμένος, όταν δε γυρίζει πίσω, προσπαθεί να συγκρατήσει όσα κατόρθωσε να αποκτήσει. Η συντηρητική στάση είναι αυτονόητη για τον άνθρωπο μιας κάποιας ηλικίας, αφού αποτελεί συνάρτηση της συντήρησης της ίδιας του της ύπαρξης, που με τα χρόνια έχει εξαντλήσει πολλές από τις πιο ζωτικές δυνάμεις του και οδεύει προς την αναπό¬φευκτη φθορά Είναι απόλυτα κατανοητή η στροφή των ώριμων προς το παρελ¬θόν, προς την περίοδο εκείνη της ζωής τους, «που είχαν και δύναμη και λόγο και ομορφιά». Η νοσταλγία των χρόνων εκείνων δεν αποτελεί συναισθηματική κατάσταση φευγαλέα και ρομαντική• αποτελεί ανάγκη βιολογική, για να δικαι¬ώσει ολόκληρη την ανθρώπινη ζωή, που τώρα μόλις διαπιστώνει ο ώριμος πως είναι τρομακτικά σύντομη και αφάνταστα ωραία.''

6
Είμαι απογοητευμένη και πολύ στεναχωρημένη...
Εργάζομαι σε ένα φροντιστήριο στην επαρχία το οποίο είναι γενικά από τα μεγάλα και έχει αρκετό κόσμο...
Φέτος θα είναι η τρίτη χρονιά εκεί...Τις δύο προηγούμενες δεν είχα πολλές ώρες...την πρώτη χρονιά είναι 8 και δηλώναμε 5 ώρες, τη δεύτερη 12 και δηλώναμε 6/7 ώρες και φέτος που μιλήσαμε μου δίνουν 16 ώρες ωστόσο θέλουν να μου δηλώσουν μόνο 6 ώρες από τις 16.....
 
Έκανα μία συζήτηση ωστόσο δεν υπήρξε καλή διάθεση και το ύφος ήταν λίγο αυστηρό....Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ και γιατί δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση και γιατί βλέπω ότι η εκμετάλλευση πάει σύννεφο!!! Θα παίρνω 5 ένσημα την εβδομάδα ωστόσο θα φαίνονται μόνο 6 ώρες!
Το κακό είναι ότι είναι επαρχία και αν κάνω καταγγελία έχω τελειώσει και από τα υπόλοιπα φρονστιστήρια.....και αναρωτιέμαι οι μηχανισμοί ελέγχου του ΙΚΑ τί σκατά κάνουν; Μόνο να τα παίρνουν ξέρουν....έχω πολύ θυμό και απογοήτευση...μας εκμτελλεύονται και δε μιλάει κανείς γιατί μας κρατάνε δεμένους....Έχω ανάγκη τη δουλειά και νευριάζω που υπομένω όλο αυτό.....

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 18, 2011, 12:50:28 μμ »
Όταν ζητηθεί από τα παιδιά να γράψουν ένα δοκίμιο πειθούς στην έκθεση, οφείλουν να βάλουν τίτλο ή όχι;

Στα δοκίμια υπάρχουν τίτλοι, άρα δεν πρέπει και τα παιδιά να δώσουν ένα τίτλο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 14, 2011, 03:16:45 μμ »
Ευχαριστώ Φαίδρα!!  Τους καταλαβαίνω τους ορισμούς, έτσι νόμιζα δηλαδή μέχρι που ειδα τοσες διαφορετικες απαντήσεις στα διαφορα βόηθήματα που έχω που μπερδεύτηκα!!

Αρα λοιπόν,  στη σελίδα 226, ο πρωτος και ο τελευταίος ορισμός είναι συνθετικοί και οι άλλοι αναλυτικοί;

Σωστά!
Όσο για τον τρόπο ανάπτυξης εγώ σκέφτηκα και τη διαίρεση....

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 13, 2011, 11:50:09 πμ »
Καλημέρα σε όλους!!!  Επανήλθα με νέες απορίες!!  ;D
Θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής:  στο βιβλίο της έκθεσης β΄ λυκείου σελ.226, υπάρχουν καποιοι ορισμοι και ζητείται να χαρακτηριστούν ως αναλυτικοί ή συνθετικοί. Νομίζω ότι μπερδεύτηκα λίγο... :(

Στη σελίδα 227 εξηγεί τί είναι ο συνθετικός και ο αναλυτικός.Πρόκειται ουσιαστικά για μία ταξινόμηση σύμφωνα με το περιεχόμενο. Ο Συνθετικό που περιγράφει τη διαδικασία της γένεσης ουσιαστικά, συχνά έχει μέσα τη λέξη ''γίνεται '', δημιουργείται'' κτλ.

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 06, 2011, 11:08:33 μμ »
Η βαθμολόγηση πώς γίνεται; Διορθώνει ο πρώτος και ο δεύτερος και αν έχουν απόκλιση 12 μονάδες πηγαίνει στον τρίτο και είναι αυτός ο τελικός βαθμός έτσι;

Αν η διαφορά ανάμεσα στον α' βαθμολογητή και το β' είναι 10 μονάδες για παράδειγμα, τίνος ο βαθμός μπαίνει;;; Ή μπαίνει ο μέσος όρος τους;;;;;;;;;;;;;;;;;;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 04, 2011, 12:39:52 μμ »
Στην άσκηση Β1. όταν ζητάνε να σχολιάσουν τα παιδιά την άποψη σε 100 λέξεις για παραδειγμα, είναι σωστό τα παιδιά να δίνουν τη φράση και να συνεχίζουν ''σύμφωνα με την παραπάνω άποψη'' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 31, 2011, 02:11:16 μμ »
Το θέμα αφορούσε την αμφισβήτηση των νέων και ζητούσε αιτίες που μπορούν να εξεγείρουν νέους της εποχής και τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλουν στην πρόοδο της κοινωνίας μέσα από συμμετοχή στα κοινά.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 28, 2011, 10:38:07 πμ »
Στα περσινα θέματα του οεφε της Γ λυκείου, στο απαντητικό δίνει μόνο προσφώνηση. Τώρα και εγώ δε γνωρίζω για την αποφώνηση.

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 22, 2011, 12:57:17 μμ »
Άρα επειδή παραθέτει στοιχεία που επιβεβαιώνουν τη θέση της θεματικής πρότασης είναι αιτιολόγηση;
Παρακάτω δεν θα πω ότι δίνει και παραδείγματα επειδή αναφέρει ''η γήρανση του πληθυσμού, οι αλλαγές στην οικογένεια, στην αγορά εργασίας και γενικότερα στον τρόπο παραγωγής.''

Δε θα μπορούσα να θεωρήσω τη θεματική πρόταση ως αποτέλεσμα και τα δύο στοιχεία αίτια και να πω ότι έχω αίτιο-αποτέλεσμα; Έχω μπερδευτεί.... :-\ :-\ :-\

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.