Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - prf

Σελίδες: 123 ... 11
1


     
                      Οι  νέες ρυθμίσεις για τη ΠΔΣ είναι  ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ - ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ   ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ
                     

   

Συμφωνώ απόλυτα.
Είναι τουλάχιστον ένα βήμα!!!
Και σίγουρα δεν είναι η λύση.

2
Αρχικά , όσο αφορά τον τρόπο πρόσληψης στην ΠΔΣ, ένα κριτήριο είναι καλύτερο από το κανένα κριτήριο. Σίγουρα ορισμένοι ευνοούνται και άλλοι αδικούνται. Είναι όμως μια αρχή. Δεν περιμένω να γίνουν όλα τέλεια αμέσως, δεν είναι εφικτό.
Η πρόταση μου για τον τρόπο πρόσληψης οπουδήποτε στην εκπαίδευση, μόνιμοι, αναπληρώτες. ΠΔΣ κτλ, είναι ο εξής.
Οριστικό κλείσιμο των πινάκων 24μηνου και 30μηνου, όσοι είναι ήδη σε αυτούς θα απορρόφηθούν σε ελάχιστα χρόνια. Καμμιά καινούργια εγγραφή. Στον ενιαίο πίνακα θα μπορούν να εγγράφονται πλέον μόνον όσοι έχουν επιτυχία σε ΑΣΕΠ, και το μόρια τους να είναι αθροιστικά και αυτούσια.
Οι διορισμοί να γίνοντε μέσω του πίνακα επιτυχόντων του κάθε ΑΣΕΠ και του μοναδικου πλέον Ενιαίου. Το ποσοστό σε καμμία περιπτώση μικρότερο του 60% υπέρ του ΑΣΕΠ.
Αναπληρωτές, ωρομίσθιοι ,ΠΔΣ και ότι άλλο επίσης μέσω του Ενιαίου είτε κεντρικά, για αναπληρώτες, είτε σε επίπεδο περιφερειών για το υπόλοιπα.
Με χρονικό ορίζοντα μικρότερο της 10ετίας θα έχει εξομαλυνθεί πλήρως η διαδικασία προσλήψεων στην εκπαίδευση, με μόνους παραπονούμενους αυτους που δεν επιζητούν την αξιοκρατία.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις νεοδιόριστων
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 10:14:59 πμ »
Από εγκυρότατη πηγή το ΚΥΣΔΕ θα συνεδριάσει στο τέλος της εβδομάδας.
Άρα αποτελέσματα από την άλλη εβδομάδα.

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: οικονομικές απολαβές
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 06:45:49 μμ »
Αν κατάλαβα καλά πρέπει να μένεις σε μικρή πόλη, αφού ειναι ακι το μοναδικό φροντηστήριο.
Γιατί λοιπόν δεν ανοίγεις εσύ ένα δεύτερο?
Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Και θα είσαι αφεντικό του εαυτού σου. Το 30% των μαθητών αν πάρεις θα βγάζεις σαφώς περισσότερα από τώρα.
Σκέψου το και κάντου και μια κουβέντα για τις προθέσεις σου.
Αν δεν αλλάξει πλεύση τόλμησετο θα σου πρότεινα.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις νεοδιόριστων
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2009, 07:31:00 πμ »
βγηκε και φετος. τι καταλαβαινετε?

Που την βρήκες βρε θηρίο?

6
Οικονομικά / Απ: Τέλος το εξωδιδακτικό επίδομα;
« στις: Ιούλιος 08, 2009, 12:25:00 μμ »
Ρίξε μια ματιά εδω.

http://www.doe.gr/1nea/misth2009.pdf

7
Οικονομικά / Απ: Τέλος το εξωδιδακτικό επίδομα;
« στις: Ιούλιος 08, 2009, 11:58:25 πμ »
Η ενσωμάτωση επιδομάτων στο βασικό μισθό συνήθως είναι αίτημα τον εργαζομένων.
Γιατί βάση του βασικού μισθού βγαίνει και η σύνταξη.
Όσο μεγαλύτερος ο βασικός τόσο μεγαλύτερη η σύνταξη.
Επίσης ότι ενσωματώνεται δεν κόβεται.
Μείωση μισθού είναι αντισυνταγματικό να γίνει, κόψιμο η μείωση επιδόματος δεν υπάρχει νομικό κώλυμα.
Αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με.

8
Επειδή όλες αυτές τις μέρες ακούω συνεχώς να αναπαράγονται δύο επιχειρήματα για την δήθεν αναξιοπιστία του ΑΣΕΠ.
Ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης και ότι δεν ανακοινώνονται οι ορθές απαντήσεις στα θέματα ανάπτυξης.
Όλοι απο εμάς μπήκαμε σε πανεπιστήμια με παννελλήνιες, διαφόρων μορφών και τύπων.
Πότε επιτρέπονταν αναβαθμολόγηση?
Πότε ανακοινώθηκαν απαντήσεις για την έκθεση?
Μήπως και οι εισαγώγικες είναι αναξιόπιστες?
Αν αυτό πιστεύτε συνεχίστε να αμφισβητείτε και τον ΑΣΕΠ.

9
Οικονομικά / Απ: Τέλος το εξωδιδακτικό επίδομα;
« στις: Ιούλιος 07, 2009, 02:48:28 πμ »
Παράθεση
παραπληροφορηση απο ποιον και γιατι ;δεν ξυπνησε ενα πρωι ο δημοσιογραφος και του καπνισε να γραψει οτι κοβονται τα επιδοματα..
Ενίοτε συμβαίνει και αυτό, όπως όταν ξύπνησαν στο ΔΟΛ και στον Πήγασο και έγραφαν για την παρουσία του Ερντογάν στα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης που ουδέποτε συνέβη.

Εύχομαι να μην κρύβεται σκοπιμότητα πολιτικής χροιάς πίσω από αυτό το μήνυμα.
Κατά τα άλλα θέλω να πιστευώ πως η πληροφορία,για κατάργηση επιδομάτων, μείωση μισθών, εργαζόμενοι πολλών ταχυτήτων, είναι λανθασμένη.
Αλλιώς ας βρουν τρύπες να κρυφτούν.

10
Αρα ερχεστε στα λογια μου.Οταν λεω ιδιωτικος τομεας,εννοώ βεβαια τα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα. Στα τελευταια εχεις μαλιστα πολλα αφεντικα.Αλλα αν δεν εχεις επιτυχιες, δεν σε καταλαβαινουν οι μαθητες, δεν δουλευεις.Δεν ειναι αυτο αξιοκρατια και αξιολογηση? Αυτου του τυπου η αξιολογηση ειναι η ουσιαστικη. Για μια τετοια μιλαω απο την αρχη. Γιατι σας τρομαζει τοσο?Με σωστη μελετη μπορει να εφαρμοστει και στη δημοσια εκπαιδευση και τοτε ειναι που θα ξεχωρισει "η ηρα απο το σταρι".Τοτε θα φανουν οι "εκπαιδευτικοι".
Αλλά ειπατε και ερχεστε στα λογια μου, οτι στον ιδιωτικο τομεα δεν σας αρεσει, γιατι βεβαια ,οπως τωρα εχουν τα πραγματα  στο δημοσιο ειναι λουφα και παραλλαγη.Σκεφτειτε μονο την απαξιωση της δημοσιας εκπαιδευσης στο επιπεδο πανελληνιων, τι χρηματα καταναλωνει μια μεση οικογενεια για φροντιστηρια και μετα θα δειτε οτι εχω δικιο. Ολοι καλοπερασακηδες.Να βολευτουμε ολοι στην δημοσια εκπαιδευση και στα κομματια ολοι οι υπολοιποι. Και μετα μιλαμε για αξιολογηση και για αξιοκρατια.
Θεωρειτε οτι η αξιολογηση αρχιζει και τελειωνει με εναν διαγωνισμο ΑΣΕΠ, στον οποιο δεν εχουν ολοι τη δυνατοτητα να δωσουν γιατι τρεχουν για το μεροκαματο. Γιατι αν δε δουλεψουν, τα παιδια τους θα πεινανε.Εγω εχω καταλαβει, οτι ο καθενας οτι θυμαται χαιρεται ή αλλιως, τα καλα και συμφεροντα.

Ξεκινάω με μια παρατήρηση, εξ ου και η παράθεση.
Τα φροντιστήρια υπάρχουν και θα υπάρχουν και στο μέλλον.΄Οσο και να βελτιώθει η κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση. Γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.
Και αν θες την άποψη μου, σαν άνθρωπος που δούλεψα για χρόνια σε φροντιστήριο καί ζούσα από αυτήν δουλειά, καλώς υπάρχουν. Συντριπτικό ποσοστό εκπαιδευτικών επιβιώνουν δουλεύοντας στην ιδιωτική εκαπίδευση. Και σπάνια με καλές συνθηκές. Είναι όμως η μοναδική λύση που έχουν.  

Στο θέμα μας τώρα. Όταν θα αξιολογηθούν με τρόπο παρόμοιο με αυτόν που περιγράφεις όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και λειτουργοί, με πρώτους τους βουλέυτες, τότε ξανασυζητάμε.
Μέχρι να συμβεί αυτό, αν συμβεί ποτέ, ας μείνουμε σε κάτι πιο εφαρμόσιμο.
Στον ΑΣΕΠ, έστω και αν χρειάζονται πολλές βελτιώσεις είναι ότι πιο αξιοκρατικό έχουμε δει για διορισμό εκπαιδευτικών.

11
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Μυστικό Επιτυχίας!
« στις: Ιούλιος 06, 2009, 11:27:07 πμ »
Πάνω κάτω θα συμφωνήσω με knkn.
Γνωστικό δεν διάβασα τίποτε παραπάνω από αυτά που διάβαζα για να διδάξω. Τα σχολίκα βιβλία, όχι μόνο τα τωρινά αλλά και τα παλαιότερα θα σου φανούν ιδιαιτέρως χρήσιμα. Αλλά λύσε οποιά άσκηση βρίσκεις, συνεχώς. Βοηθάει και στην δουλεία.
Διδακτική έγραψα αυτό που κάνω στην τάξη. Η φροντιστηριάκη εμπειρία είναι πολύτιμη.
Παιδαγωγικά ασχολήθηκα μόνο με φυλλάδια πολλάπλής, αλλα δεν ήταν το δυνατό μου σημείο.
fort the record
Πέρασα φέτος με την τρίτη προσπάθεια.
Την πρώτη έγραψα καλά διδακτική και μαθηματικά αλλα παιδαγωγικά ..... πάτωσα, νομίζω 35.
Την δεύτερη ήμουν επιτυχών, μη διοριστέος.
Και φέτος..... ;D  ;D  ;D

12
Σκέφτηκε κανείς τι μέτρα ασφαλείας παίρνουν?
Στο ιδιωτικό είναι πιο αυστηρά τα πράγματα,ενώ στο δημόσιο μπαίνει όποιος θέλει,ότι ώρα θέλει.
Τα παιδιά του πρωθυπουργού είναι νούμερο 1 πιθανοί στόχοι απαγωγών.

Σιγά ρε Αγάπη ούτε η λαίδη Νατάσα να ήσουν!!! :P  :P  :P

Από μικρές ηλικίες δημιουργείτε η ελίτ.
Μπορεί να μας ενοχλεί αλλά εγώ το θεωρώ φυσιολογικό.
Αν μπορούσα και εγώ σε ιδιωτικό θα έστελνα τα παιδιά μου.

13
όπως τα λέει η δασκαλίτσα.
και ας αποφεύγουμε τις προσωπικές επιθέσεις
δεν είμαστε στο zoo

14
Εγώ από την άλλη πάλι,θα ήθελα το κοριτσάκι μου να ζει στον πραγματικό κόσμο και όχι σε αποστειρωμένο περιβάλλον.
Δε είναι αποστειρωμένο περιβάλλον το να μην έχει σχέση ένα 12χρονο παιδί με έναν κατα 20 χρόνια μεγαλύτερο!!!!
Έλεος, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του!!!!


Για να ηρεμησουμε!!!

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 533

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.