Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jfk1976

Σελίδες: 123 ... 18
1
Φίλος μου ανήκει σε ευπαθή ομάδα και πήρε άδεια ώστε να κάνει μάθημα σε δικτυακή τάξη. Ομως ο διευθυντής του είπε πως του είπαν ότι δεν προβλέπεται να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων και να κάνει ασύγχρονη εκπαίδευση σύμφωνα με την εγκύκλιο για τα ΣΔΕ του Μαιού!
Στην Δθμια και Αθμια έχουν προσληφθεί αναπληρωτές που θα αναπληρώσουν αυτούς που πήραν ειδική άδεια..

2
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2020, 08:36:57 πμ »
Ανήκω σε ΣΔΕ και ο διευθυντής δεν συμπληρώνει το υπόδειγμα του παρααπεμπτικού γιατί λέει περιμένει οδηγίες από πάνω (δηλαδή από την γραμματεία δια βίου μάθησης)
τελικά αυτό που αναφέρει εγκύκλιος "Για την χορήγηση της ειδικής άδειας απουσίας απαιτείται
αιτιολογημένη γνωμάτευση από τον θεράποντα Ιατρό σχετικής ειδικότητας ή από Ιατρό
σχετικής ειδικότητας Υγειονομικής Δομής (δημόσιας ή ιδιωτικής), η οποία εκδίδεται κατόπιν
σχετικού παραπεμπτηρίου εγγράφου της οικείας Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού,
σύμφωνα με τα αναλυτικώς αναφερόμενα στην επόμενη παράγραφο της παρούσας εγκυκλίου.

τι σημαίνει "παραπεμπτηρίου εγγράφου της οικείας Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού";

3
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΣΔΕ παραπεμπτικό για ευπαθείς ομάδες
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2020, 08:17:50 πμ »

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου εσωτερικών
"Για την χορήγηση της ειδικής άδειας απουσίας απαιτείται
αιτιολογημένη γνωμάτευση από τον θεράποντα Ιατρό σχετικής ειδικότητας ή από Ιατρό
σχετικής ειδικότητας Υγειονομικής Δομής (δημόσιας ή ιδιωτικής), η οποία εκδίδεται κατόπιν
σχετικού παραπεμπτηρίου εγγράφου της οικείας Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού,
σύμφωνα με τα αναλυτικώς αναφερόμενα στην επόμενη παράγραφο της παρούσας εγκυκλίου."

Η Δθμια που ανήκω έστειλε ένα υπόδειγμα παραπεμτήριου εγγράφου σε όλα τα σχολεία στα οποία θα υπογράψει ο διευθυντής.
Εστειλα το υπόδειγμα στον διευθυντή αλλά αυτός επέμενε ότι πρέπει να πάρει οδηγίες από την γενική γραμματεία δια βίου μάθησης.
Τελικά σε εσάς ο διευθυντής υπογράφει το παραπεμτήριο ;

4
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2020, 01:13:03 μμ »
Ξέχασα να γράψω ότι μετά από τον ελεγκτή ιατρό θα κάνετε αίτηση για την άδεια

5
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2020, 11:31:51 πμ »
Από ότι μου είπαν από την Δευτεροβάθμια.
α) θα σταλεί έγγραφό στα σχολεία , το οποίο θα συμπληρώσει ο διευθυντής.
β) Με αυτό το έγγραφο θα πάτε στον ιατρό σας και θα συμπληρώσει την γνωμάτευση (ακριβώς με τα κριτήρια που έχει ο υπάλληλος πχ 1.5 κριτήριο)
γ) με την ιατρική γνωμάτευση θα πάτε στον ελεγκτή ιατρό

6
Από fb
"Συγνώμη, αλλά κάπου πρέπει να υπάρχει σοβαρότητα στο τι λέγεται στον κόσμο για τον #covid19. Δεν φτάνει που υπάρχει ελλιπής δημοσίευση δεδομένων, δεν φτάνει που λέγονται πράγματα αντίθετα με τα προηγούμενα χωρίς να υπάρχει λογική συνέχεια, τώρα ακούμε πλέον πράγματα που καταφανέστατα δεν στέκουν. Βασική αρχή στην αντιμετώπιση έκτακτης κατάστασης είναι η συνεργασία του κόσμου, η οποία προϋποθέτει τρία πράγματα: (1) ειλικρίνεια, (2) συνέπεια, (3) διαφάνεια.
Σε σημερινή του ανάρτηση ο υπεύθυνος επιστήμονας (Μαγιορκίνης) προχωρά περαιτέρω την εικασία ότι οι τάξεις με 25 μαθητές είναι πρακτικά το ίδιο πράγμα με 15 μαθητές ως προς τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού. Εμείς στην Πληροφορική βρισκόμαστε πολύ συχνά μπροστά σε τέτοια τοπολογικά προβλήματα βελτιστοποίησης, τα οποία γνωρίζουμε πως διέπονται κυρίως από θεωρία των Διακριτών Μαθηματικών και όχι της Στατιστικής-Πιθανοθεωρίας. Στις δύσκολες περιπτώσεις μπορούμε να κάνουμε προσομοιώσεις π.χ. Monte-Carlo, αλλά εδώ δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.
Εξηγώ γιατί ΔΕΝ ισχύουν οι ισχυρισμοί της ανάρτησης:
1) Αν υποθέσουμε ότι το πρόβλημα είναι όπως περιγράφεται στο σχήμα της ανάρτησης, τότε η τοποθέτηση 15 μαθητών στην τάξη δημιουργεί μηδέν "επικίνδυνες" αποστάσεις (<1,5μ) και κάθε επιπλέον τοποθέτηση μαθητή δημιουργεί +1 ή +3 τέτοιες (βλ. σχήμα). Όπως κι αν αναδιαταχθούν οι μαθητές στα θρανία, αυτό δεν αλλάζει. Άρα στην αίθουσα με 25 μαθητές έχουμε 13 τέτοιες "επικίνδυνες" αποστάσεις, όπως λέει και η ανάρτηση. Το ατόπημα στη συνέχεια είναι η ερμηνεία: το νούμερο αυτό συγκρίνεται ως προς το σύνολο των πιθανών αποστάσεων ανά δύο και όχι ως προς τους μαθητές. Όχι, ΔΕΝ μας ενδιαφέρει το ποσοστό των επικίνδυνων αποστάσεων, μα ενδιαφέρει το υποσύνολο των μαθητών που κινδυνεύουν μέσα στην τάξη. Αυτό στην τάξη των 25 είναι 18, ενώ στην τάξη των 15 είναι πρακτικά μηδέν. Επιπλέον, οι υπόλοιποι 10 μαθητές από τους 25 δεν εξαφανίζονται ξαφνικά, μπαίνουν και αυτοί στον υπολογισμό, άρα το δεύτερο υποσύνολο είναι 0 στα 25 αντί στα 15 (δύο "αραιές" τάξεις των 15+10).
2) Το 18 στα 25 είναι εξαιρετικά χαμηλή εκτίμηση, καθώς υποθέτει ότι για 3-7 ημέρες, που είναι ο χρόνος επώασης του ιού ΑΝ εμφανίσει συμπτώματα και ο μαθητής μείνει τελικά σπίτι, οι μαθητές είναι ακούνητα στρατιωτάκια βιδωμένα στο κάθισμα, που αναπνέουν μέσα στο δική τους απομονωμένη "φούσκα". Στην πραγματικότητα οι επαφές είναι 25 στα 25 ή 15 στα 15 αντίστοιχα, εφόσον μιλάμε για παιδιά, που δεν φοράνε σωστά μάσκα, που σπρώχνονται και παίζουν στα διαλείμματα και που για 5-8 ώρες βρίσκονται και αναπνέουν μέσα στην ίδια αίθουσα. Ακόμα κι αν υποθέσουμε μηδενική "κάθετη" μετάδοση, δηλαδή μόνο μεμονωμένες οριζόντιες 4άδες ή 2άδες όπως δείχνει το σχήμα, πάλι έχουμε κάτι που είναι μεγαλύτερο του μηδέν σε σχέση με τη δεύτερη περίπτωση.
3) Ο λόγος που έχει επιβληθεί η μάσκα σε όλους τους κλειστούς χώρους ή και σε ανοικτούς π.χ. στα πλοία είναι γιατί θέλουμε στατιστικά να μειώσουμε την *αναπόφευκτη* συνεύρεση μολυσμένου ατόμου με υγιείς. Αυτό γίνεται μικραίνοντας τα υποσύνολα συνεύρεσης, ως πραγματική διάσταση (μικρότερος χώρος) και μέσω τη χρήση μάσκας (μείωση επικίνδυνης απόστασης). Αν σήμερα η αναλογία ενεργών κρουσμάτων στο γενικό πληθυσμό είναι π.χ. 10.000 συνολικά (επιβεβαιωμένα+ασυμπτωματικοί) ή 100 ανά 100.000 πληθυσμού (1/1.000), τότε οι δύο αυτές μέθοδοι μειώνουν αφ'ενός την πιθανότητα κάποιος υγιής να έρθει κοντά σε μολυσμένο και αφ'ετέρου όταν υπάρξει μόλυνση αυτή να επηρεάσει λιγότερα άτομα. Με άλλα λόγια, σε μία τάξη με 25 μαθητές η πιθανότητα αυτή είναι P = 25 x (1/1.000) = 0,025 και η επιμόλυνση είναι τουλάχιστον σε E = (α=18) x 0,025 = 0,45 μαθητές ή αλλιώς σχεδόν 1 ανά δύο τέτοιες τάξεις. Αν υποθέσουμε ότι η μόλυνση γίνεται πολύ "αισιόδοξα", μόνο σε 4άδες ή 2άδες όπως δείχνει το σχήμα, τότε το (α) είναι μικρότερο αλλά σίγουρα τουλάχιστον 2 ή 4. Αντίστοιχα, σε δύο αραιές τάξεις των 15+10 μαθητών οι πιθανότητες είναι P = (10...15) x (1/1.000) = 0,010...0,015 και η αναμενόμενη επιμόλυνση είναι E = (α<1) x (0,010...0,015) = σχεδόν μηδέν, δηλαδή πρακτικά πάρα πολύ μικρή διάδοση ακόμα κι όταν υπάρχει μολυσμένος μαθητής σε κάποια από τις δύο τάξεις (0+0=0).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Για τη μη διάδοση του ιού, ειδικά στα σχολεία όπου οι μαθητές δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν σωστή χρήση ΜΑΠ ή δεν μπορούν να το κάνουν με συνέπεια κάθε μέρα για όλες τις ώρες μέσα στην ίδια αίθουσα, το μοναδικό πραγματικό μέτρο προστασίας είναι η "τοπολογική" απομάκρυνσή" τους, δηλαδή το μοίρασμα έτσι ώστε να τηρούνται εξ' ορισμού οι ελάχιστες αποστάσεις. Ούτε αυτό είναι απόλυτα ασφαλές, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι πρακτικά και θεωρητικά ασύγκριτα καλύτερη επιλογή η επιβολή περισσότερων "αραιών" τάξεων παρά κανονικών "πυκνών" σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Ξέροντας ήδη ότι οι ενήλικες δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να χρησιμοποιούν σωστά τα ΜΑΠ (βλ. κατεβασμένες μάσκες, με τη μύτη έξω), είναι αντιεπιστημονικό και επικίνδυνο να περιμένουμε τα παιδιά να το κάνουν πολύ καλύτερα, ελπίζοντας ότι έτσι θα "αντισταθμίσουν" τις επικίνδυνα κοντινές αποστάσεις στα θρανία σε τουλάχιστον 3 στις 4 θέσεις (18/25). Χωρίς (1) ειλικρίνεια, (2) συνέπεια, (3) διαφάνεια εκ μέρους της Πολιτείας, ο κόσμος χάνει την εμπιστοσύνη στις οδηγίες και όλοι κινδυνεύουμε όλο και περισσότερο.

7
Η καθηγητρια Αθηνά Λινού είπε ότι στις αίθουσες των 25 μαθητών δεν αρκεί η μάσκα.
Ενας λόγος που δεν την έχουν βάλει στην Επιτροπή Λοιμωξιολόγων.

8
Αποσπάσεις / Απ: Απόσπαση σε ΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 03, 2020, 11:12:19 μμ »
Ερώτημα
Για του ΠΕ86 Πληροφορικής ισχύει ότι έχουν τις "γνώσεις χειρισμου Η/Υ" ;

9
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Ιούνιος 03, 2020, 07:07:21 μμ »
Καλησπέρα σας,
Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός.
Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζετε γιατί έχω μπερδευτεί πολύ.
Δεν ανήκω ξεκάθαρα στις αριθμημένες κατηγορίες ομάδων αυξημένου κινδύνου του ΦΕΚ. Όμως, σύμφωνα με το έγγραφο του υπουργείου Εσωτερικών μπορώ να επικαλεστώ ότι έχω αντίστοιχα σοβαρό νόσημα σχετικό με κάποιο από τις ασθένειες που έχει το ΦΕΚ.
Δικαιούμαι άδεια ειδικού σκοπού; Δεν καταλαβαίνω αυτό με την αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού. Είναι άλλος τύπος άδειας;
Χρειάζομαι νέα γνωμάτευση από γιατρό ειδικότητας; Έχω γνωμάτευση για την πάθηση και το αντίστοιχο έγγραφο από το ΚΕΠΑ.
Πρέπει να ξαναπάω σε γιατρό για να επικαιροποιήσουν τη γνωμάτευση; Πρέπει αυτός να γράψει κάτι συγκεκριμένο στη γνωμάτευση;

Σας ευχαριστώ.

Αν δεν ανήκεις στις ευπαθείς ομάδες μπορείς να επικαλεστείς αυτό το άρθρο
 "Υπάλληλοι του Δημοσίου, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στις ανωτέρω διατάξεις της σχετικής
ΠΝΠ και της ΚΥΑ ως ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID19, πλην όμως
πάσχουν σύμφωνα με τις ιατρικές γνωματεύσεις θεραπόντων ιατρών από αντίστοιχα επικίνδυνες
παθήσεις σε περίπτωση προσβολής από COVID-19, δύνανται κατά την κρίση των αρμοδίων κατά
ειδικότητα θεραπόντων ιατρών τους, να προσκομίσουν εκείνα τα δικαιολογητικά δυνάμει των
οποίων είναι δυνατή είτε η χορήγηση άδειας στους υπαλλήλους αυτούς, σύμφωνα με τις πάγιες
κείμενες διατάξεις (π.χ. αναρρωτική άδεια) ή εναλλακτικά να παρέχουν εργασία αποκλειστικά εξ
αποστάσεως ή να απασχοληθούν σε καθήκοντα, για τα οποία δεν απαιτείται καθημερινή επαφή με
κοινό (back office), κατόπιν της σχετικής βεβαίωσης του θεράποντος ιατρού για την επικινδυνότητα
έκθεσης στον κορωνοϊό, βεβαίωση, η οποία θα πρέπει να ληφθεί υπόψη από την αρμόδια Υπηρεσία
κατά την κατάρτιση του πλάνου εργασιών της.

https://www.ypes.gr/wp-content/uploads/2020/05/egkr9670-18052020.pdf

10
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Μάιος 22, 2020, 11:00:59 πμ »
Ξεκάθαρα πια,  όταν ο/η σύζυγος  του εκπαιδευτικού είναι σε ευπαθή ομάδα, ο εκπαιδευτικός δεν δικαιούται άδεια
ενώ
στους  μαθητές που συγκατοικούν με άτομα που είναι σε ευπαθή ομάδα δικαιολογούν τις απουσίες!!!!
ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ!!!

Αυτό με τους μαθητές το έκαναν για να δικαιολογήσουν όποιους γονείς δεν θέλουν να στείλουν τα παιδιά τους.
Κανονικά στην υπεύθυνη δήλωση θα έπρεπε να γράφει πχ Για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους δεν θέλω να στείλω το παιδί μου  στο σχολείο΄

11
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Μάιος 17, 2020, 11:41:34 μμ »
Τότε γιατί βάζουμε τους γονείς να υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση ότι κατοικεί στην οικεία  άτομο που ανήκει σε ευπαθείς ομάδες; Αφού τα παιδιά δεν μεταδίδουν  τον ιό  :P

12
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Μάιος 16, 2020, 11:01:26 μμ »
Διαβάζω και σέβομαι τους προβληματισμούς όλων αλλά έχω μία ερώτηση: τα δικά σας τα παιδιά θα τα στείλετε σχολείο;
Επικοινώνησα με τον παιδίατρο μας και με τον γιατρό που ασχολείται με το δικό μου θέμα υγείας για να μάθω αν πρέπει να πάει το παιδί μου σχολείο και η απάντηση ήταν ομόφωνη "φυσικά ναι". Να σημειώσω επίσης ότι έχουμε εκτός από εμάς και δυο υπερήλικες με σοβαρότατα θέματα υγείας (ένας με υπερβαρος+ΧΑΠ και ένας καρδιοπαθής αιμοκαθαιρόμενος) για τα οποία μας είπαν απλά να φροντίσουμε να τους προστατέψουμε όπως κάναμε τόσο καιρό. Οπότε από Δευτέρα κανονικά σχολείο!

Γιατί το παιδιά δεν μεταδίδουν τον ιό; Ή μήπως δεν κολλάνε; (Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν αρρωσταίνουν βαριά εκτός από τις περιπτώσεις που είναι παρόμοιες με την νόσο Kawasaki και συσχετίζονται με covid)

13
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Μάιος 16, 2020, 10:59:04 μμ »

14
Άδειες / Απ: Αδεια ευπαθών ομάδων covid 19
« στις: Μάιος 13, 2020, 10:54:57 πμ »
https://www.esos.gr/arthra/67578/apofasi-epektasi-eidikis-adeias-se-alles-omades-eypatheisayximenoy-kindynoy-gia-sovari#comment-171928

Η απόφαση θέτει το όριο ηλικίας στα 45 έτη. Με ποια επιστημονικά κριτήρια το έκαναν αυτό. Δηλαδή έναν 16 χρονο μαθητή που ανήκει σε ευπαθή ομάδα δεν έρχεται στο σχολείο ενώ τον 40αρη με άσθμα τον φέρνουν υποχρεωτικά στο σχολείο;
Νομίζω πρέπει να διαμαρτυρηθούμε. Στείλτε το ερώτημα αυτό στις ΔΔΕ και στις ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.