Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Chunk

Σελίδες: 123 ... 27
1
Γνωρίζετε τι γίνεται αν δεν αναλάβει κάποιος υπηρεσία; Πάει στον επόμενο;

2
Ξέρει κανείς πού έφτασε για τους ΠΕ03;

3
Μπράβο σου που έκανες μεταπτυχιακό στα θεωρητικά μαθηματικά. Η αξία ενός τέτοιου σοβαρού μεταπτυχιακού είναι αδιαμφισβήτητη.
Όποιος ξέρει, καταλαβαίνει.

Σε καταλαβαίνω πάντως. Κάποια στιγμή όμως, έρχεται η ώρα της δικαίωσης για όσους αγωνίζονται.

4
Το τμήμα Μαθηματικών του ΑΠΘ δεν έχει τομέα Διδακτικής Μαθηματικών όπως για παράδειγμα έχει το ΕΚΠΑ (Διδακτική & Μεθοδολογία Μαθηματικών), ως εκ τούτου δεν υπάρχουν διδάσκοντες στο ΠΜΣ από το τμήμα αυτό.

Επειδή έχω κάνει μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή σε ελληνικό Πανεπιστήμιο, ως υπότροφος, θα σου πω ότι το επίπεδο σπουδών δεν έχει καμία σχέση με αυτό του ΠΜΣ της Διδακτικής Μαθηματικών, τουλάχιστον από εκεί που αποφοίτησα.

Δεν πετάει κάποιος τα λεφτά του αν κάνει ένα πιο απαιτητικό μεταπτυχιακό που δεν έχει άμεση ανταλλακτική αξία. Μπορεί να ενδιαφέρεται απλά για τη γνώση. Και αυτό δεν είναι αμελητέο.

5
Συνάδελφοι, αν δε γνωρίζετε, να είστε προσεκτικοί στο τι λέτε.

Οι διδάσκοντες του ΠΜΣ είναι οι κορυφαίοι στην Ελλάδα και αρκετοί εξ αυτών αναγνωρισμένοι και στο εξωτερικό.

Δεν έχω κάνει το μεταπτυχιακό αυτό, αλλά γνωρίζω καλά γιατί έχω ενεργό εμπλοκή στην έρευνα για τη Διδακτική Μαθηματικών.


6
Οι διδάσκοντες είναι αναφέρονται εδώ: https://mathmast.uowm.gr/%ce%b4%ce%b9%ce%b4%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%b9%ce%ba%cf%8c/ και είναι όλοι πολύ αξιόλογοι.

7
Κατά την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, σχολείο έδωσε 4 κενά τα οποία καλύφθηκαν, εκ των οποίων 1 με πιθανή λήξη. Μετά από 3 μήνες θα επιστρέψει ο μόνιμος εκπαιδευτικός που έχει οργανική θέση στο σχολείο. Ποιος από τους 4 αναπληρωτές θα φύγει; Ο τελευταίος στα μόρια ή ο τελευταίος που τοποθετήθηκε στο σχολείο βάσει κοινωνικών κριτηρίων; Υπάρχει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο;

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2019, 03:46:04 μμ »
Σ' αυτή την περίπτωση έχει ενδιαφέρον το πώς θα τρέξει το σύστημα... Με ποια σειρά η γενική και ΜΝΑΕ εννοώ.

9
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Εκκαθαρισμενος ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2019, 11:03:09 πμ »
Θα ήταν πολύ χρήσιμο να τον ανεβάσεις! Σε ευχαριστούμε πολύ.

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ε' Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων
« στις: Νοέμβριος 28, 2018, 04:40:10 μμ »
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Αύριο 29/11/2018 αναμένονται 1400 προσλήψεις στην Δευτεροβάθμια Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.  Συνολικά μέχρι  τις 15 Νοεμβρίου έχουν προσληφθεί 7217 αναπληρωτές. 
Νεκτάριος Κορδής

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ε' Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων
« στις: Νοέμβριος 28, 2018, 11:34:37 πμ »
Μακάρι αλλά δεν ξέρω τι να πιστέψουμε πια...

Αν ακούς τέτοια, πάμε για την επόμενη εβδομάδα...

12
Συνάδελφοι, αναμένουμε φάση γενικής αγωγής ή πάμε για την επόμενη εβδομάδα;

13
Ρε παιδια και αν μας παρουν μακρια με τη δ φαση και μετα βγουν κενα με τα ΕΠΑΛ διπλα στο σπιτι μας αυτο δεν ειναι αδικία;

Είναι τραγικό...

14
Πιστεύετε ότι θα τρέξει φάση γενικής αυτή την εβδομάδα; Γιατί αν βλέπω καλά ο Κορδής δεν αναφέρει κάτι. Βέβαια η ΠΕΑΔ έγραψε ότι έχει ενημέρωση για αυτή την εβδομάδα.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159510
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 216
Σύνολο: 228

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.