Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jimy100

Σελίδες: 123 ... 106
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Νοέμβριος 14, 2022, 04:31:35 μμ »
Και μετά λένε πως δεν έχουν κομματικό πρόσημο οι διορισμοί...
Οι συγκεκριμένες δηλώσεις, οι εκβιαστικές, αποδεικνύουν τα πάντα περί διορισμών!

Πάντως τη συγκεκριμένη δήλωση της Κεραμέως δε θα τη χαρακτήριζα έξυπνη, για πληθώρα λόγων.  Στην τελική, αν έχει πρόθεση να διορίσει η Ν.Δ., αντίστοιχη πρόθεση έχει εκφράσει  και η αντιπολίτευση. Επομένως, τι σημασία έχει αν στην κυβέρνηση θα είναι η Ν.Δ. ή ο ΣΥΡΙΖΑ (στο συγκεκριμένο θέμα); Το ερώτημα δεν είναι μόνο αν θα γίνουν διορισμοί, αλλά και με ποιο σύστημα. 

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 10:33:58 μμ »
Επειδή γράφουν διαφορά όμορφα κάποιοι «συνάδελφοι» μετά την ανακοίνωση της κατανομής… Τι πιθανότητα πιστεύετε υπάρχει να μπλοκαριστούν οι διορισμοί από τα ασφαλιστικά μέτρα που θα καταθέσουν οι νεοδιόριστοι;

Νομίζω ότι και το 2010 είχε υπάρξει αντίστοιχη κίνηση, επειδή δε διορίστηκαν όλοι όσοι είχαν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού. Προφανώς δεν έγινε τίποτα. Οι διορισμοί προχώρησαν κανονικά.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 07:51:53 μμ »
Ίσα-ίσα που έτσι και επαληθευτεί αυτό που λες οσοι πάνε σε τίποτα Δωδεκάνησα θα μείνουν εκεί forever and ever

Ναι, αλλά αν δεν πάνε μπορεί να συνεχίσουν να είναι αναπληρωτές forever...

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ξέρω τίποτα. Μια πολιτική εκτίμηση (προσωπική) εκφράζω. Επειδή εγώ διορίστηκα το 2010, έχω πικρή πείρα από όσα τραβήξαμε εκείνο το χειμώνα, μέχρι να βγουν οι κατανομές -και πολλοί συνάδελφοι από ειδικότητες όπως των γαλλικών κ.α. περίμεναν 5 χρόνια για να ενεργοποιηθεί ο διορισμός τους. Κι εγώ έμεινα 8 χρόνια στην επαρχία, τα 7 σε δυσπρόσιτο. Είδα πολλούς -και καλούς - συναδέλφους να περνούν από αυτά τα σχολεία, κάποιοι από αυτούς διορίστηκαν πέρσι με 11 και 12 χρόνια προϋπηρεσία. Κάποιοι ακόμη το παλεύουν. Τα έχω ζήσει όλα αυτά και μπορώ να καταλάβω πώς είναι να περιμένεις να διοριστείς - και τελικά να μένεις με την αναμονή, την αγωνία και την απογοήτευση, όταν η προσδοκία αντρέπεται.

Εκτός αυτού, εκτιμώ ότι το πολύ την άνοιξη πάμε για εκλογές. Και μετά τις εκλογές καταλαβαίνετε ότι κανείς δε γνωρίζει πώς θα λειτουργήσει η καινούρια κυβέρνηση υπό το βάρος της διεθνούς ενεργειακής -και πιθανόν οικονομικής- κρίσης...

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 07:37:26 μμ »
Εγώ δε θέλω να αγχώσω κανέναν. Να λάβετε όμως υπόψη ότι το φετινό καλοκαίρι, θυμίζει κατ' αναλογία το καλοκαίρι του 2009. Ουδείς γνωρίζει τι θα συμβεί το χειμώνα και η κατάσταση στην παγκόσμια οικονομία είναι οριακή... Εγώ αν διοριζόμουν φέτος, θα πήγαινα παντού. Αυτή είναι φυσικά μια προσωπική εκτίμηση, ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητές του - και το πόσα χρόνια έχει ήδη ταλαιπωρηθεί μακριά από το σπίτι του ως αναπληρωτής.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 06:58:29 μμ »
Καλή τοποθέτηση στους συναδέλφους που διορίστηκαν! Εύχομαι του χρόνου να είναι οι διορισμοί ακόμη περισσότεροι.

Ωστόσο αγαπητοί συνάδελφοι, είναι θλιβερό το ύφος και το ήθος των αντιπαραθέσεων. Μια χαρά την κάνει τη δουλειά της η Κεραμέως. Ανθρωποφαγία κι όλα καλά...

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 12, 2022, 05:47:18 μμ »
Το πρόβλημα στην περίπτωση της Κίρκης δεν είναι ότι έδινε λάθος πληροφορίες, γιατί ό,τι γράφεται εδώ, είτε πληροφορία είτε εκτίμηση, δεν είναι επίσημο!  Το πρόβλημα είναι ότι όταν άλλοι συνάδελφοι έλεγαν τις πληροφορίες τους η Κίρκη έκανε ακραία επίθεση και τους μείωνε. Είχε μπροστά της δεδομένα, τα κενά των μετατάξεων, και επέμενε σε ένα παραμύθι που είχε στήσει η ίδια για να βγει η καλή και μάχιμη φιλόλογος.

Σημ. Φέτος είχαμε και εκλογές πριν λίγους μήνες...

Tο πρόβλημα δεν είναι οι πληροφορίες που διοχετεύει η Κίρκη ή κάποιος/κάποια άλλος/άλλη συνάδελφος. Αυτά που τους μεταφέρουν, μεταφέρουν κι εκείνοι στο forum. Το εξοργιστικό είναι ότι δε βγαίνει εγκαίρως το ίδιο το ΥΠΑΙΘ να δώσει τους αριθμούς και να τελειώνει αυτή η συζήτηση. Και πιθανόν δε βγαίνει γιατί ακριβώς γίνεται "παιχνίδι" με τις θέσεις της κατανομής μέχρι και λίγο πριν την ανακοίνωσή τους.

Το ότι είχαμε εκλογές δεν το κατανοώ... Δηλαδή είδατε στα ψηφοδέλτια κάποια π.χ. Παπαδοπούλου Ελένη (PDE: Κίρκη / twitter: kirkiteacher) και δεν το πήρα είδηση;  ;D

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 12, 2022, 03:55:11 μμ »
Πραγματικά, συμπάσχω με όσους περιμένουν διορισμό - κι ας μη με αφορά το θέμα προσωπικά.
- Πόσο δύσκολο είναι εκεί στο ΥΠΑΙΘ να ανακοινώσουν έγκαιρα την κατανομή για να μην αγωνιούν επί εβδομάδες οι συνάδελφοι; Σε εποχές με τέτοια εκτεταμένη ψηφιοποίηση, που τα δεδομένα τα έχουν σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, το φερνουν από' δω, το πάνε από' κεί... Έλεος!
- Πώς είναι δυνατόν να διαρρέουν αριθμοί δεξιά κι αριστερά και την ίδια ώρα να μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση;
- Όσοι παρουσιάζονται ως θεματοφύλακες των νόμων, είναι κι οι πρώτοι που τους παραβιάζουν, όταν τους βολεύουν. Θα διοριστούν λιγότεροι συνάδελφοι από τα οργανικά κενά. Ευτυχώς που έχουμε τους φύλακες... Τι θα κάναμε χωρίς αυτούς;

8
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 07:04:02 μμ »
Όλοι μπορούμε να σκεφτούμε 10 θετικά και 10 αρνητικά. Τα αρνητικά (πχ υποδομές, λειτουργικά έξοδα) είναι αξεπέραστα και τα θετικά (πχ εργαζόμενοι, προσλήψεις) είναι άσχετα με την Παιδεία. Απλά μας "δουλεύουν" τελείως.

Σωστά το θέτεις, με μια επιπλέον επισήμανση: νόμος Χατζηδάκη για την εργασία στον ιδιωτικό τομέα. Κι ο νοών νοείτω: αφού θα μπορείς να αφήνεις το παιδί σου στο σχολείο ως τις 18.00, δούλευε απλήρωτες υπερωρίες. Σιγά μη νοιαστεί η παρούσα κυβέρνηση για το παιδί του μεροκαματιάρη. Για άλλους δουλεύει. 

9
Αφού έβαλαν τους πάντες να κυνηγάνε προσόντα και "προσόντα", αφού κάποιοι έκαναν 2ο πτυχίο, 2ο μεταπτυχιακό, 9μηνα σεμινάρια (της πλάκας) τώρα θα τους πετάξουν κι ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Πώς το είχε πει κάποτε η Διαμαντοπούλου; Θα είναι πολύ δύσκολο να δουλέψει κάποιος στην εκπαίδευση. Ε, αυτό ακριβώς. Αν σκεφτεί κανείς πόσο χρόνο, κόπο και χρήμα πρέπει να ξοδέψει κάποιος για να διοριστεί και να αμοίβεται με ένα ποσό δυσανάλογο των σπουδών και των ευθυνών που αναλαμβάνει, αντιλαμβάνεται την παράνοια που ζούμε. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι με τόσα ακαδημαϊκά προσόντα ένας εκπαιδευτικός θα έπρεπε να διδάσκει σε  πανεπιστήμιο και όχι να παρακαλάει για αναπληρώσεις, ενισχυτικές ή έστω μια μόνιμη θέση στη δευτεροβάθμια ή πρωτοβάθμια εκπαίδευση...

10
SIKAT, δεν ανέφερες ότι κάθε μέρα είτε σακατεύονται είτε πεθαίνουν πάρα πολλοί από τις παρενέργειες των τοξικών πειραματικών ενέσεων.... Για κάνε μια έρευνα να μάθεις τι συμβαίνει.. Πιστεύω ότι το γνωρίζεις αλλά νιώθεις μεγάλη την ανάγκη να προπαγανδίζεις υπέρ των ενέσεων. Να υπογράψεις χαρτί σε ΟΛΟΥΣ ότι δεν θα πάθουν τίποτα από το ''εμβόλιο'', αφού έχεις τόση σιγουριά ώστε να ειρωνεύεσαι.... Ξαναλέω όπως είπα και σε άλλον πλασιέ των πειραματικών ενέσεων ότι οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρίες έχουν αναρτήσει ολόκληρες σελίδες με τις παρενέργειες και υπάρχουν πολλά θύματα που το επιβεβαιώνουν. Αν είσαι εκπαιδευτικός, θα έπρεπε να έχεις κριτική σκέψη και να μελετάς μια κατάσταση από όλες τις πλευρές. Από δογματισμό και παρωπίδες είμαστε υπερκορεσμένοι!

Περίεργο ρε παιδί μου... Γνωρίζω εκατοντάδες ανθρώπους τριπλά εμβολιασμενους, όλοι ζουν και χαίρουν άκρας υγείας. Θα έχουν πεθάνει μάλλον και δεν το ξέρουν. (Τα εμβόλια να πάνε στην Αφρική και γρήγορα μάλιστα. Έχουμε αφήσει μια ήπειρο ακάλυπτη παρακαλώντας τους θαυμαστές του κάθε Πετράκου να εμβολιαστούν. Τελικά οι μάγοι της φυλής δε βρίσκονται στην Αφρική. Στο δυτικό κόσμο ζουν).

11
Εννοείς τη δική σου στις επιταγές της ολμε; Δεν υπάρχει λόγος για κανέναν αγώνα. Όταν αγωνιζόμαστε εμείς εσύ προφανέστατα θα ήσουν σε καμιά κατάληψη. Δεν θα δεχθώ μαθήματα αγωνιστικότητας από μερικούς εδώ μέσα που θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους για να καλύψουν τα οπίσθιά τους. Αρκετά! Ο καθένας αποφασίζει κατά συνείδηση. Αν εσείς θέλετε να αντιπολιτευτείτε, να κατέβετε στις εκλογές. Δεν θα μπούμε σε μια διαμάχη με το υπουργείο για ανύπαρκτα πράγματα! Κάπου να σταματήσει αυτή η διαστρεβλωση των πάντων. Θα χάσουμε τη λογική μας πια. Και στην τελική στον αγώνα σας; Ωραία! Θα έπρεπε να ζητάτε περικοπή μισθού οι ίδιοι για να πείσετε την κοινωνία ότι όντως αγωνίζεστε. Αλλά, οι δουλοπρεπείς άνθρωποι δεν υψώνουν κεφάλι.

Πες μου σε αυτό το παραλήρημα ποιες απαντήσεις έχεις δώσει σχετικά με την προωθούμενη αξιολόγηση και τη χρησιμότητα/προοπτική της. Καμία.  Αντίθετα, το μόνο που "πληροφορούμαστε" είναι ότι όλοι όσοι διαφωνούμε με τη θέση σου: α) απλώς κάνουμε αντιπολίτευση, β) ότι όποιος διαφωνεί με την αξιολόγηση βρισκόταν γενικώς και αορίστως σε κάποιες καταλήψεις ενώ εσύ έδινες αγώνα (άγνωστο τι είδους, προφανώς ατομικό, γιατί τη συλλογικότητα την απορρίπτεις), γ) ότι ένας εργαζόμενος δεν μπορεί να συμφωνεί με τη θέση του σωματείου του, δ) εμμέσως πλην σαφώς ότι οι διαφωνούντες προσπαθούν να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, ε) ότι οι συνάδελφοι πλην του εαυτού σου είναι δουλοπρεπείς.

Παλιότερα σου είχα πει ότι δε δουλεύεις μόνο εσύ στο δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν φιλότιμα τη δουλειά τους και καλύπτουν και την κρατική ανεπάρκεια σε πλήθος τομέων. "Τρέχουν" προγράμματα στις ελεύθερες ώρες τους χωρίς αποζημίωση. Βάζουν ακόμη και το χέρι στην τσέπη για να καλύψουν κενά της κρατικής χρηματοδότησης. Προφανώς ο καθένας θα αποφασίσει κατά συνείδηση. Αλλά μάθε ότι συνείδηση, κατάρτιση, επιμορφώσεις, πτυχία έχουν χιλιάδες συνάδελφοι. Και για να καταλάβεις πόσο άκυρο ήταν το post σου,  μίλησες υποτιμητικά κι απαξιωτικά σε ένα συνάδελφο που έχει και διδακτορικό και επιμορφώσεις και δημοσιεύσεις κι ό,τι θες (τυχαίνει να τον γνωρίζω προσωπικά).

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πόσο σε τυφλώνει η δική σου συνείδηση και λογική... Δεν είναι ανεπαρκής όποιος διαφωνεί με το νόμο Κεραμέως. Απλώς κάποιοι διακρίνουν ότι άλλοι είναι οι βαθύτεροι στόχοι και όχι η αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Ανάλυση όμως δε θα κάνω σε έναν άνθρωπο που, όταν κάποιοι εδώ αναφέραμε ότι το webex μας "έτρωγε" δεδομένα την ώρα του μαθήματος, μας απαντούσε ότι "δεν ξέρουμε τι μας γίνεται κι ό,τι θα παρακολουθούσαμε βίντεο στο youtube". Αν λοιπόν εμείς ταυτιζόμαστε με την ΟΛΜΕ, εσύ ταυτίζεσαι με τη διοίκηση. Οκ; Και δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με δικές σου τοποθετήσεις: όλες είναι εμπρηστικές και προκλητικές μέχρι το μεδούλι.

12
Τα εμβόλια δεν είναι καθόλου τζούφια, και στο Ισραήλ δουλεύουν παρά την έξαρση της πανδημίας: https://ibb.co/QCQDj1P

Ε, τώρα αν περιμένουμε με παγκόσμια έξαρση να έχουμε αποστειρωτικά εμβόλια για κάθε παραλλαγή, μάλλον αιθεροβατούμε. Γίνονται έρευνες και για καινούρια εμβόλια και για φάρμακα ευρείας χρήσης, κάποια στιγμή θα τα καταφέρουμε.



Το ερώτημα είναι τι θα συμβεί στα ελληνικά σχολεία και όχι το τι γίνεται στο Ισραήλ... Τα φετινά πρωτόκολλα είναι πιο επικίνδυνα από τα περσινά που τα χαρακτηρίσαμε ανεπαρκή.

13
Επανέρχομαι στο θέμα των σημερινών μέτρων. Λυπάμαι, άλλα έχω την αίσθηση ότι βαδίζουμε χωρίς κανένα σοβαρό κι ειλικρινές σχέδιο σε ένα χειμώνα που θα αποδειχθεί εξίσου δύσκολος με τον περσινό -και για την εκπαίδευση.Κι επίσης -θλίβομαι που το γράφω- δική μου εκτίμηση είναι ότι η σημερινή δέσμη μέτρων απλώς προϊονίζει το επόμενο lockdown. Δεν έχει σημασία αν θα είναι συντομότερο, ισόχρονο, αυστηρότερο ή χαλαρότερο σε σχέση με το πέρσινο, αλλά βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο. Κατά τη γνώμη μου η κυβέρνηση απλώς αποφάσισε να παίξει το χαρτί του κοινωνικού αυτοματισμού βλέποντας τη "ζημιά" να πλησιάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα (326 διασωληνωμένοι σήμερα...).

- Δε μιλάμε για μέτρα που έχουν ως στόχο την επιδημιολογική επιτήρηση, αλλά τη στοχοποίηση και την απόσειση των πολιτικών ευθυνών.
- Δε γίνεται καμιά σοβαρή προσπάθεια να πειστεί ο κόσμος για τον εμβολιασμό. Και δε θα πειστεί με γενικόλογες αναφορές, ούτε στοχοποίηση. Δε θα πειστεί με το Βασιλακόπουλο να βγαίνει σαν στρατιωτικός και να στριγγγλίζει στα τηλεοπτικά παράθυρα, ούτε με εισαγγελείς οι οποίοι κινητοποιούνται, όταν τα fake news αφορούν υπουργούς, και κωφεύουν, όταν διακινούνται τρομολαγνικές ειδήσεις σε αμφιβόλου αξιοπιστίας ιστοσελίδες.
- Αν θέλουμε να πείσουμε τον κόσμο πρέπει να βγουν και να μιλήσουν θεράποντες ιατροί από τα νοσοκομεία. Άνθρωποι που δουλεύουν στις εντατικές, άνθρωποι που περιθάλπουν ασθενείς covid, επιστήμονες που θα μιλήσουν με στοιχεία και όχι με παραγγέλματα. Με διαφάνεια και ειλικρίνεια. Δυστυχώς ακόμη και σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα, ζωής ή θανάτου κυριολεκτικά φαίνεται να έχουμε επιλογή επιστημόνων  με βάση την κομματική ταυτότητα και όχι με βάση την πείρα, την πειθώ και την επικοινωνία τους με τον κόσμο. Αυτή η επιλογή όμως αποδεικνύεται καταστροφική.
- Δεν παίρνονται άλλα σοβαρά μέτρα που θα έπειθαν τον κόσμο να συμβάλει στη συλλογική προσπάθεια. Όταν διαβάζεις ότι σε κεντρικό σχολείο  των Αθηνών περικόπτονται τμήματα και συγκροτούνται αντίστοιχα 27άρια, αμφιβάλλεις για την ειλικρίνεια της πολιτείας.

Ακόμη και η σημερινή ανακοίνωση των μέτρων χαρακτηρίζεται από μονομέρεια. Κι εξηγώ:

- Σκληρή πολιτική (καλή ή κακή) σημαίνει ότι ο ανεμβολίαστος δάσκαλος έχει εξίσου αυστηρές κυρώσεις με τον ανεμβολίαστο αστυνομικό και στρατιωτικό, ο ανεμβολίαστος της ΔΕΗ έχει τις ίδιες αυστηρές κυρώσεις με τον ανεμβολίαστο ιερέα κ.ο.κ. Σημαίνει ότι ο ανεμβολίαστος φίλαθλος δεν μπορεί να πάει γήπεδο αλλά και οι πιστοί ανεμβολίαστοι δεν μπορούν να στιβάζονται στις εκκλησίες. Αν γινόταν αυτό θα μπορούσαμε μετά να συζητάμε για το αν αυτό το μοντέλο διαχείρισης της πανδημίας είναι σωστό ή λάθος, αν τηρείται η αρχή της αναλογικότητας και αν θέλουμε περισσότερο κρατικό παρεμβατισμό ή ένα πιο φιλελεύθερο μοντέλο. Τώρα δεν μπορούμε να συζητήσουμε για αυτά τα σοβαρά ζητήματα, γιατί παρακολουθούμε μια μονόπλευρη στοχοποίηση - κοροϊδία  να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας, από μια πολιτεία που δεν ενδιαφέρεται να πείσει αλλά κινείται σπασμωδικά  και όχι μόνο δεν είναι πρόθυμη να επωμιστεί το πολιτικό κόστος σκληρών επιλογών αλλά για μια ακόμα φορά τζογάρει τα πάντα στην ατομική ευθύνη.
- Βάζεις τον κόσμο λοιπόν να πληρώνει δύο rapid test. Γιατί όμως; Για να τον τιμωρήσεις; Έτσι θα τον οδηγήσεις στον εμβολιασμό, διά της τιμωρίας; Ωραία, ας πούμε ότι θες να βρεις έναν τρόπο να τον ωθήσεις να εμβολιαστεί: γιατί αρνείσαι να προσφέρεις σε όλους τους εκπαιδευτικούς 1 δωρεάν rapid test ανά εβδομάδα; Δείξε ότι θες πργαματικά να περιορίσεις την πανδημία και μετά βάλε τον ανεμβολίαστο να φέρει ένα επιπλέον τεστ. Να τον πείσεις θέλεις ή να τον εκδικηθείς; Βάζεις ακόμη και το φοιτητή να πληρώνει rapid test! (Κι εδώ τίθεται ένα ερώτημα: ξαφνικά 10 ευρώ το rapid; Και γιατί μέχρι τώρα το κοστολούσαν 20; Αισχοκέρδεια εν μέσω πανδημίας με κρατική ανοχή;).

Ο χειμώνας προμηνύεται πολύ δύσκολος στα σχολεία κι είναι σίγουρο ότι θα ζήσουμε ασφυκτικές καταστάσεις. Η ταπεινή συμβουλή μου προς τους συναδέλφους είναι να σπεύσουν να εμβολιαστούν (εφόσον δεν υπάρχει ισχυρή αντένδειξη για λόγους υγείας) και να συνεχίσουν να προσέχουν. Βοήθεια από την πολιτεία δεν πρόκειται να υπάρξει.

14
Όποιος θέλει θέσφατα κι όχι επιστημονικές μελέτες πηγαίνει στον παπά και στο μουφτή. Όποιος θέλει επιστημονικά δεδομένα (όπερ σημαίνει και συνεχή αναζήτηση και αναπροσαρμογή) παρακολουθεί τους επιστημονικούς οργανισμούς κι όχι το Θάνο Κόκκαλη ή τον μητροπολίτη Μόρφου. Απλά πράγματα.

Σελίδες: 123 ... 106

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159513
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 220
Σύνολο: 234

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.