Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - U2

Σελίδες: 123 ... 8
1
Kαλημερα. θα ηθελα να ρωτησω το εξης: λογω του οτι δεν εχω ελπιδες να με καλεσουν, δεν ειμαι τακτικη των πινακων κλπ. Οστοσω σημερα ανακαλυψα οτι το ονομα μου δεν υπαρχει στον πινακα καταταξης!!! τι μπορει να εχει συμβει;

2
Λοιπόν εγώ έδωσα φέτος εξετάσεις και πέρασα!! :) Να σας τα πω εν ταχει:1) Εισαγωγή στις μεταφραστικές σπουδές: 2 ερωτήσεις για έκθεση ιδεών.. έπρεπε να έχεις διαβάσει καλά όλη την ύλη (κυρίως toy Munday, έφτανε) και να έχεις καλό λεξιλόγιο. 2) Fiction-Δράμα-Ποίηση: ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! 3 ερωτήσεις, 1 από κάθε έιδος..Drama οκ 3 έργα είναι ..ανάλυση χαρακτήρων κτλ, ποίηση ανάλυση γενική και short story 1 από τις 11 να αναλύσουμε το στυλ αφήγησης..3) Γλωσσολογία 4 ερωτήσεις (αντι-ΣΟΣ θα έλεγα προσωπικά): Διαφορές human vs animal language, written vs spoken language, τι ΚΑΝΕΙ και τι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ένα παιδί όταν μαθαίνει την 1η του γλώσσα (μητρική) και τέλος, τα speech acts.

Καλημερα. Δεν ξερω αν θεωρησεις προσωπικες τις ερωτησεις μου, αλλα ποσον καιρο προετοιμαστηκες και τι επιπεδο ειχες στα αγγλικα; Σε ρωταω απο περιεργεια για να εχω μια εικονα.....Thanks in advance......

3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: μορια πτυχιων
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 07:26:22 μμ »
Να γράψω κι εγώ κάτι άσχετο με το τόπικ που ωστόσο με βασανίζει...............Κοντεύουμε να τυφλωθούμε από τα ορθογραφικά λάθη που βλέπουμε εδώ μέσα.....!Βρε παιδιά! Είμαστε σε φόρουμ εκπ/κών!Ας προσέχουμε πώς γράφουμε!΄Εχουμε κατακρεουργήσει την ελληνική γλωσσα....Συγχωρέστε με, αλλά δεν άντεχα άλλο! Θα χάσω το φως μου.....

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: μορια πτυχιων
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 08:41:56 μμ »
Η Μοριοδότηση για τους εκπαιδευτικούς

(α) Μονάδες από τον διαγωνισμό
Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσε ο υποψήφιος στον διαγωνισμό ή σε έναν από τους 2 προηγούμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Αν ο υποψήφιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσότερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια
Ο βαθμός του πτυχίου:για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από τον βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.

Η γλωσσομάθεια:δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημόσιων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού

Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού

Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της Αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμισι (2,50) μονάδες Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμισι (2,50) μονάδες Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα (γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία
(Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες)

Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα

(δ) Κοινωνικά κριτήρια
Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία: επτά (7) μονάδες- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω τέκνου: πέντε (5) μονάδες Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα (10) μονάδες Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: πέντε (5) μονάδες

Καπιοα που εχει τελειωσει και βρεφονηπιοκομος εχει 2,50 μοναδες ή δεν ειναι πτυχιο που μοριοδοτειται;

5
Προσωπικά πιστεύω πως δεν έπρεπε να ξεκινήσει το συγκεκριμένο θέμα γιατί είναι σαν να υποτιμάμε τον εαυτό μας και να βγάζουμε τα μάτια μας!!!!! Η κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα έχει τις δικές της δυσκολίες, απαιτήσεις και τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά! Το έργο του νηπιαγωγού είναι πολύπλευρο και πολύ σημαντικό αναμφισβήτητα!!! Προσωπικά, έχοντας αποφοιτήσει από το Χημικό Τμήμα της Αθήνας, είπα μέσα μου : "Α, ωραία στη Σχολή νηπιαγωγών, θα περάσω ξεκούραστα!" ΚΑΙ ΌΜΩΣ σας πληροφορώ πως δεν είναι έτσι τα πράγματα, ειδικά στο ΤΕΑΠΗ του Πανεπιστ. Αθηνών!!!!!!! Είχαμε πολλά μαθήματα να δώσουμε: 8 το κάθε εξάμηνο, πολλές Ψυχολογίες, Παιδαγωγικά μαθήματα, Κοινωνιολογίες, Παιδική ανάπτυξη, Θεατρικά κλπ. , πολλές εργασίες μεγάλου όγκου σελίδων και δουλειάς και σαφώς το πιο απαιτητικό κομμάτι : οι πρακτικές ασκήσεις για 2 χρόνια σε δημόσια νηπιαγωγεία , όπου έπρεπε να σχεδιάζουμε μόνοι μας ολόκληρα σχέδια μαθήματος, εργασίες, projects κλπ., και σαφώς να τα υλοποιούμε ως κανονική διδασκαλία σε ομάδες μαθητών και ταυτόχρονα να μας κάνει αξιολόγηση της διδασκαλίας μας ο επιβλέπων καθηγητής!!!!! Προκαλώ κάποιον να πάει σήμερα σε σχολή Παιδαγωγική Νηπιαγωγών και στο Τμήμα που τελείωσα να δει τα πράγματα!!! Οι αντιγραφές υπάρχουν σε όλα τα τμήματα!!! Σε μας είχαμε 3 επιβλέποντες σε κάθε εξέταση και δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα!!!! Όσον αφορά στην καθημερινή ρουτίνα του νηπιαγωγού, για ρωτήστε μια νηπιαγωγό να δείτε τι τραβάει καθημερινά και μετά μου λέτε!!!! Έχω πάει σε νηπιαγωγείο, στην Καλλίπολη Πειραιά, όπου εκεί η νηπιαγωγός είχε να αντιμετωπίσει 29 νήπια(!!!!!), εκ των οποίων τα 10 αλλοδαπά (με πρόβλημα κατανόησης της ελληνικής γλώσσας) , και άλλους 3 μαθητές με ειδικές ανάγκες : υπερκινητικότητα και ένα άλλο σύνδρομο! Η τάξη τους ήταν 2Χ2, ούτε καρεκλάκια να κάτσουν δεν είχαν και οι υποδομές ήταν ανύπαρκτες!!!! Τι είχε να αντιμετωπίσει η γυναίκα δεν λέγεται! Και μην ξεχνάμε ότι η ηλικία των 3-4-5 ετών, έχει τις ιδιαιτερότητές της!!! Θέλει διαφορετική αντιμετώπιση σε σχέση τις μεγαλύτερες ηλικίες, τα παιδιά χρειάζονται πρόγραμμα, κανόνες, πολλές διαφορετικού τύπου δραστηριότητες κλπ. Τα "μικρά" βαριούνται εύκολα, έχουν πολλές απαιτήσεις και απορίες και πρέπει να είσαι πολύ καλά προετοιμασμένος και εφοδιασμένος με πολλή υπομονή και πολλά παιδαγωγικά υλικά!!!! Δεν κάνουμε μόνο ζωγραφιές αλλά και δραστηριότητες με αντικείμενο σε πολλούς διαφορετικούς τομείς : Γλώσσα, Μαθηματικά, Περιβάλλον, Φυσικές Επιστήμες και πειράματα, Μουσική, Φυσική αγωγή, Καλλιτεχνικά , Κοινωνικές επιστήμες , Θέατρο, κλπ. Τέλος, η "μαγκιά" της νηπιαγωγού, που την ξεχωρίζει από τις άλλες ειδικότητες είναι ότι φτιάχνει μόνη της όλο το πρόγραμμα διδασκαλίας όλης της χρονιάς, με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της τάξης της, χωρίς να έχει ένα "τυφλοσούρτη" πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας για βοηθό ή κάποιο βιβλίο με έτοιμα μαθήματα ή λύσεις ή οτιδήποτε!!!! Αν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θα γίνονταν όλοι νηπιαγωγοί!!!! Σας προκαλώ κάποιους να πάτε μία μέρα να διδάξετε σε ένα νηπιαγωγείο και μετά μου λέτε τις... εμπειρίες σας και κατά πόσο εύκολο είναι!!!! Χρειάζεται αλληλοσεβασμός όλων των συναδέρφων από όλες τις ειδικότητες!!!! Ο καθένας έχει να επιτελέσει το έργο του και να αντιμετωπίσει διαφορετικές καταστάσεις!!!!! Μην λέμε βλακείες!!!! Όταν απαξιωνόμαστε μόνοι μας, ή αλληλοτσακωνόμαστε, οι άλλοι που δεν είναι εκπ/κοί τι πρέπει να πουν??? Καλή συνέχεια σε όλους!!!!! Και καλή ανάσταση!!!!!  :)


Συμφωνώ απολύτως!!!Όσοι από εμάς έχουν τελειώσει και άλλη πανεπιστημιακή σχολή (εκτός του Παιδαγωγικού Νηπιαγωγών) θα έρθουν να συμφωνήσουν μαζί σου. Ήμουν κι εγώ μια από εκείνους που ούσα φοιτήτρια σε τμήμα του ΑΠΘ απαξίωνα τους Νηπιαγωγούς- των οποίων  κατόπιν αναγνώρισα τη δυσκολίωα των σπουδών και του έργου τους.

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: 'Ι Φάση
« στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 08:01:32 μμ »
Μάλλον με ένσταση ίσως γίνει κάτι αλλιώς στην Αβάθμια!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω τι να πώ!!!!Λυπάμε για το σύστημα πλοσλήψεων....Λυπάμε ακόμα περισσότερο τον εαυτο μου που
 ακόμα πιστεύει έστω και λίγο στην αξιοκρατία!


Βρε κορίτσια........λίγη προσοχή στην ορθογραφία μας...............σε forum εκπαιδευτικών είμαστε! Τα μάτια μας κινδυνεύουν απ'αυτά που κατά καιρούς βλέπουμε!!
Ευχαριστώ..........

7
Σ'ευχαριστω.

8
Σ'ευχαριστω πολυ.
Οσα μου παραθετεις, ωστοσο, μας ειναι γνωστα. Θα το εκτιμουσα αν καποιος μου ελεγε αν μπορουμε να βρουμε τα εν λογω εγχειριδια στη βιβλιοθηκη του τμηματος, η καπου αλλου-στο εμποριο πιθανως.....και βεβαια, περαιτερω πληροφοριες για τα συγκεκριμενα μαθηματα, γιατι καποιες φορες καλο ειναι να ξερεις και τι διαβαζεις η που πρεπει να εστιασεις.
Ευχαριστω......

9
Καλημερα! Εκ μερους συγγενικου μου προσωπου που δεν εχει αυτες τις ημερες προσβαση στο PC της και ενδιαφερεται να δωσει κατατακτηριες στο τμημα της Θεσσαλονικης, θα'θελα να ρωτησω αν καποιος μπορει και εχει τη διαθεση να μας διαφωτισει σ'ό,τι αφορα στην υλη των εξεταζομενων μαθηματων ,αν γνωριζει τα βιβλια η τις σημειωσεις, η/και -ακομη καλυτερα- αν εχει ο ιδιος δωσει κατατακτηριες.Τα εξεταζομενα μαθηματα ειναι τα εξης: 1. Γλωσσολογια,2.Ποιηση-δραμα,3. Διηγημα.
Ευχαριστω εκ των προτερων......
(Αν καποιος ειναι φοιτητης-τρια και μπορει να βοηθησει απο κοντα, ας μου στειλει πμ, διοτι ειμαστε στην ευρυτερη περιοχη της Θεσ/νικης και θα μπορουσαμε να βρεθουμε για σημειωσεις.......)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

10
Συγχαρητηρια σε ολους-ολες, καλο νεο ξεκινημα απ'οποιο μετεριζι κι αν γινει αυτο.Να'μαστε ολοι καλα.

11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 29, 2009, 06:38:52 μμ »
έχεις δίκιο.. είναι ψυχοφθόρο..αλλά το βρίσκω απαίσιο εκ μέρους μου να μπορώ να βοηθήσω εστω κ τελευταία στιγμή κ να μη το κάνω επειδή φαίνεται ανούσιο...
εξάλλου για κάποιους ισως εχει μεγάλη ουσία κ σημασία
αντε, λοιπόν ;) καλή μας επιτυχία :)

++φωνω.. ;)
ΟΚ.......για αλλη μια φορα παρεξηγηθηκαν οι προθεσεις μου.......................

12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 29, 2009, 04:40:55 μμ »
Κοριτσια.....μηπως αυτο που κανετε τελευταιες μερες ειναι ψυχοφθορο και -αν μη τι αλλο- ανουσιο; περισσοτερο αγχωνεστε...ο,τι διαβασαμε, διαβασαμε...τετοια ωρα τετοια λογια...Αντε, ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 26, 2009, 10:13:06 μμ »
Ναι, εφόσον βέβαια λειτουργούν ομαδικά και υπάρχει αλληλεπίδραση στην ομάδα.
Η εννοια της επικοινωνιας δεν εχει να κανει με τη συνεργασια.! Εχει να κανει με τον τροπο που αναπαριστουμε την πληροφορια πχ πινακας διπλης εισοδου, καταλογος , γραφικη παρασταση κ.ά...................

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:19:05 μμ »
Θα'θελα να θεσω προς συζητηση μια -ελπιζω- τελευταια δικη μου απορια σ'ο,τι αφορα στην αναπτυξη δραστηριοτητας:ενδεικνυται να γραφουμε τις ευθειες ερωτησεις που θετει η εκπ/κος στα παιδια η να γραφουμε σε πλαγιο λογο;Για να γινω σαφεστερη:επι παραδειγματι-θα γραψω λιγο προχειρα-λεμε:η εκπ/κος δημιουργει κατασταση προβληματισμου θετοντας ερωτησεις στα παιδια, οπως"...........ευθεια ερωτηση...."..,η γραφουμε
η εκπ/κος δημιουργει κατασταση προβληματισμου θετοντας ερωτησεις στα παιδια σε σχεση με το.....πχ να τα προβληματισει να σκεφτουν τη συμβατικη φορα του γραπτου λογου......μπλα-μπλα......(ενα τυχαιο παραδειγμα εγραψα, με ενδιαφερει να μου απαντησετε για τον τροπο διατυπωσης)
Ευχαριστω.

Υ.Γ.
Το αναφερα διοτι ο Οδηγος αναφερει συνεχως ευθειες ερωτησεις.
Ευχαριστω

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.