Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - christhess

Σελίδες: 1
1
Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:   
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
22 Οκτωβρίου 2011 – Θεσσαλονίκη
5 Νοεμβρίου 2011 - Αθήνα

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση λογισμικού που αφορά στην ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down.

Η διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων που ζουν, εργάζονται, συναναστρέφονται με παιδιά με νοητική αναπηρία και με σύνδρομο Down, γονέων και λειτουργών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων παιδιών με ειδικές ανάγκες, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικότήτων).


Πρόγραμμα ημερίδας

09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία
-Κοινωνικές δεξιότητες και ψυχοκοινωνική λειτουργικότητα
-Συναισθηματική ανταπόκριση
-Αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου
-Επαφές με συνομηλίκους και η έννοια της φιλίας
Κίνητρα και νοητική αναπηρία
-Κίνητρα και στοιχεία προσωπικότητας παιδιών με νοητική αναπηρία
-Εφαρμογές στην εκπαίδευση
Σύνδρομο Down
- Νευροψυχολογικό και συμπεριφορικό πρότυπο των παιδιών με σύνδρομο Down
-Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-Γνωστικές δεξιότητες (δυνατότητες και αδυναμίες)
-Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη (συναισθηματική ανταπόκριση
αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου, κ.α)
-Συμπεριφορικές δυσκολίες

12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Παρουσίαση πιλοτικού προγράμματος ανίχνευσης των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία
-Κατασκευή βίντεο
-Βασικές αρχές (δομή της συστοιχίας)
-Στατιστικά αποτελέσματα
-Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές)
Προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down
-Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων
-Επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους άλλους
- Κατάκτηση δεξιοτήτων συμπεριφοράς

15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων


Προσκεκλημένη Ομιλήτρια

Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Η κ. Αλευριάδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Ειδική Παιδαγωγική-Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ψυχολόγος, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Γνωστική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διδάκτωρ Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. (1998). Μεταδιδακτορική έρευνα στα Πανεπιστήμια Johns Hopkins & Ohio State University των Η.Π.Α. Έχει διδάξει Διδασκαλείο «Δ. Γληνός» του Παιδαγωγικού Τμήματος του Α.Π.Θ από το 1999 έως σήμερα το μάθημα «Εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση». Είναι  Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Κατεύθυνση Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μαθήματα (1999 έως σήμερα), ενώ διδάσκει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (2005-σήμερα). Έχει επιβλέψει 15 πτυχιακές εργασίες, 8 μεταπτυχιακός εργασίες και 4 διδακτορικές διατριβές. Είναι μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. Είναι μέλος Συντακτικών Επιτροπών και κριτής ελληνικών και ξένων επιστημονικών περιοδικών. Έχει συμμετάσχει σε 7 επιδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν την Ψυχολογία της Ειδικής Αγωγής με έμφαση στις γνωστικές διεργασίες, την ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές ανάγκες, την εκπαίδευση ατόμων με νοητική αναπηρία, τη μελέτη των γενετικών συνδρόμων. Δύο εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε Αμερικάνικα βιβλία (Εκδότες Cambridge University Press και Nova Press). Έχει δημοσιεύσει 70 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων —30 εξ αυτών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχουν καταγραφεί 100 περίπου ετεροαναφορές στο έργο της σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου «Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και Εκπαιδευτική προσέγγιση». Το 2011 κυκλοφόρησε το καινούργιο της βιβλίο (συν-συγγραφέας με την κ. Γκιαούρη) “Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down”.

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό

Γραμματεία ημερίδας

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.

Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Επιμόρφωση στη δυσλεξία
« στις: Αύγουστος 24, 2011, 11:36:57 πμ »
επιστημονική ημερίδα
ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση - Αντιμετώπιση
24 Σεπτεμβρίου 2011  - Θεσσαλονίκη
1 Οκτωβρίου 2011 - Αθήνα
15 Οκτωβρίου 2011 - Γιάννενα


Εισαγωγή
Οι ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας.  Επίσης, σημαντικά καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης. 
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.

Πρόγραμμα ημερίδας
09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Ιστορική αναδρομή.
•    Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
•    Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
•   Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
•    Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
•   Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές  δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
•   Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
•    Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
•    Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
•    Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και  δυσλεξίας.
•   Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.
12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ:  Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
•   Δυσλεξία:  από την  Υποκειμενική  Διάγνωση  στην  Αντικειμενική - Βιολογική:  Τεστ  Παυλίδη.
•    Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
•    Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
•     Σκέψεις και Προβληματισμοί.
15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων

Προσκεκλημένος ομιλητής
Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης
Διεθνώς  καταξιωμένη Αυθεντία στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση.   Καθηγητής Πανεπιστημίου  αλλά και  Εφευρέτης   νέων τεχνολογιών  και  μεθόδων,   παγκόσμιας  αναγνώρισης.   
Καθηγητής  Μαθησιακών Δυσκολιών  του  Πανεπιστημίου  Μακεδονίας
Honorary  Fellow,  Brunel  University,  ΑΓΓΛΙΑ
Life  Fellow  &  τ. Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας  Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών
•   Διδάσκει  38 έτη (από  23  ετών) σε τμήματα  Ψυχολογίας,  Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές σχολές  γνωστών  Πανεπιστημίων της  ΑΓΓΛΙΑΣ,  Ελλάδας  &  ΗΠΑ
•    Μόλις 30 ετών  εξελέγη ομόφωνα  Ισόβιο μέλος, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς  Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών  Δυσκολιών.
•   τ. Κλινικός Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, Penn State University, ΗΠΑ
•   τ. Senior Research Fellow, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Manchester , ΑΓΓΛΙΑ
•   τ. Research Professor, Ιατρική Σχολή, George Washington University, Washington, ΗΠΑ
•   τ. Επισκέπτης Καθηγητής, Ιατρικό Τμήμα, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης
•   Δημιουργός & Διευθυντής-Υπεύθυνος Εργαστηρίων Δυσλεξίας και Οφθαλμοκίνησης σε Ιατρικές Σχολές και σε τμήματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης Πανεπιστημίων της Αγγλίας, Ελλάδας & ΗΠΑ.
•   ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ:   Λόγω της  Παγκόσμιας  Επιστημονικής  του  Αναγνώρισης,  του απονεμήθηκαν πολλοί  τιμητικοί τίτλοι  και  βραβεύσεις, πάντοτε  με  ομόφωνες αποφάσεις   &  η βιογραφία του περιλαμβάνεται   μεταξύ άλλων στο   WHO  IS  WHO  IN  THE  WORLD  (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας)  κλπ. 
•   Το 2006  ήταν ένας από τους  ελάχιστους  διαπρεπείς επιστήμονες από όλο τον κόσμο που επελέγησαν από τα επιστημονικά συμβούλια του Λευκού Οίκου & της UNESCO και προσκλήθηκε από την κ. Λώρα Μπους (Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO για τον Αλφαβητισμό) στο Διεθνές συνέδριου του  ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ σε συνεργασία με την UNESCO,  για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της  Βιολογικής Μεθόδου του.
•   Πρόεδρος  18  Διεθνών  ή  Παγκοσμίων  Συνεδρίων.
•   Πρόεδρος  όλων  των  Παγκοσμίων Συνεδρίων  Δυσλεξίας, από το 1983.
•   Εφηύρε το διεθνώς μοναδικό, ακριβές, βιολογικό,  προγνωστικό από την Προσχολική Ηλικία  και  διαγνωστικό τεστ του για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής, διεθνώς γνωστό   ως ‘PAVLIDIS TEST’. 
•   ΜΕΘΟΔΟΣ  ΠΑΥΛΙΔΗ    Ανέπτυξε (μετά από  30 ετών έρευνες  σε Αγγλικά, Ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ) την αποτελεσματική  Εξατομικευμένη  Μέθοδο  Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία & τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ  & Πολυμέσα 
•   Οι εφευρέσεις του  είναι  αναγνωρισμένες  με  διεθνείς πατέντες  στις ΗΠΑ,  Καναδά, Γαλλία,  Αγγλία. 
•   Το πλήρως αυτόματο φωτο-ηλεκτρικό σύστημα που ανέπτυξε είναι τόσο προηγμένο, που αποκτήθηκε από  φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το  Harvard, Penn State, Boston, Columbia, κλπ.
•   Από  25 χώρες,  έρχονται στην Ελλάδα, για προβλήματα  δυσλεξίας  και διάσπασης προσοχής για το μοναδικό παγκοσμίως  βιολογικό  ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ,  ακόμη και από τις πλέον  προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. ΗΠΑ, Αυστραλία, Αυστρία, Ολλανδία,  Βέλγιο,  Ιταλία,  Ελβετία,  Αγγλία,  Γαλλία,  Γερμανία, κλπ. 
•   Προσκεκλημένος  ομιλητής  σε εκατοντάδες γνωστά πανεπιστήμια (π.χ. Harvard) και ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού καθώς και σε πολλές πόλεις της Ελλάδος, ενώπιον πολυάριθμων ακροατηρίων εκπαιδευτικών και γονέων.
•   Περισσότερες από 160  επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας  4  βιβλία στ’ Αγγλικά και 1 στα Ελληνικά (αναμένεται το 2010). 
•   Συχνά  προσκαλείται ως  κύριος  ομιλητής  σε πολλά διεθνή και παγκόσμια συνέδρια καθώς και σε  φημισμένα  πανεπιστήμια, όπως το HARVARD.

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό

Γραμματεία ημερίδας
Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.
Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

3
Αγαπητοί συνάδελφοι σας ενημερώνω για 2 νέα σεμινάρια:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ που θα γίνει και στην Αθήνα και στη Θεσσσαλονίκη &
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ & ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:Εντοπισμός & Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Παράλληλα, όσοι είναι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές πιστεύω πως θα βρούν πολύ ενδιαφέρον το εργαστήριο για τη συγγραφή της διπλωματικής εργασίας που γίνεται στις 21 Μαίου.
Αναλυτικά στο www.e-employ.gr

4
Επιστημονική ημερίδα:
ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ – ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ: Από τη Διάγνωση στην Εκπαιδευτική Παρέμβαση

15 Μαΐου 2010 – Θεσσαλονίκη
29 Μαΐου 2010 – Αθήνα
5 Ιουνίου 2010 - Ιωάννινα


Προσκεκλημένη ομιλήτρια
Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής
Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στα σωματικά χαρακτηριστικά, το νευροψυχολογικό προφίλ, και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τεσσάρων γενετικών συνδρόμων α) Turner, β) Williams, γ) Prader-Willi, και εύθραυστου Χ χρωμοσώματος.  Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων ψυχοεκπαιδευτικής  παρέμβασης. Οι πρακτικές αυτές δραστηριότητες είναι κατάλληλα διαμορφωμένες για παιδιά και εφήβους με βάση το γνωστικό πρότυπο δυνατοτήτων και αδυναμιών των συγκεκριμένων γενετικών συνδρόμων. Οι προτάσεις αυτές παρέχουν τη δυνατότητα παρέμβασης στο καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού/εφήβου και αναπροσαρμογής του σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητές του.
    H διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ειδικών ∙ εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, γονέων και επαγγελματιών (ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικοτήτων) που ασχολούνται με την αξιολόγηση και εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με γενετικά σύνδρομα.  


Πρόγραμμα ημερίδας

10.00 -10.30 : Προσέλευση

10.30 -10.40 : Χαιρετισμοί

10.40 -12.30 : Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Σύνδρομο Turner:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Προβλήματα συμπεριφοράς και  προσωπικότητα
-Ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη - Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων – Χρήση γνωστικών στρατηγικών για τη βελτίωση της μάθησης.
•   Σύνδρομο Williams:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων.
- Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων  / Χρήση στρατηγικών για τον περιορισμό των δυσκολιών ψυχοκοινωνικής προσαρμογής.

12.30 – 13.00 : Διάλλειμα

13.00 – 15.00 : Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Σύνδρομο Prader-Willi:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Κλινικά χαρακτηριστικά
- Γνωστικό πρότυπο - γλωσσικό πρότυπο
- Προβλήματα συμπεριφοράς και προσωπικότητα
- Ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη - Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων
- Προτάσεις εκμάθησης γνωστικών στρατηγικών, αντιμετώπιση της υπερφαγίας.
- Μελέτη περίπτωσης
•   Σύνδρομο του εύθραυστου Χ χρωμοσώματος:
-  Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-  Γενετικά χαρακτηριστικά - σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία, νευροψυχολογικό προφίλ, γλωσσική λειτουργία, ψυχοπαθολογία και μη προσαρμοστική συμπεριφορά
- Βασικές αρχές προτεινόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης  - Στρατηγικές παρέμβασης σε σχέση με τις δυσκολίες μάθησης και τα προβλήματα ψυχοκοινωνικής   προσαρμογής

15.00 - 15.15 : Ερωτήσεις
15.15 - 15.30 : Παραλαβή βεβαιώσεων – Λήξη ημερίδας


Προσκεκλημένη εισηγήτρια

Δρ. Αλευριάδου Αναστασία

   Η Αλευριάδου Αναστασία γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1969. Εργάζεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Π.Δ.Μ. από το 1999, στην αρχή ως ειδικός επιστήμονας του Ν. 407/80, από το 2000 ως λέκτορας, από το 2005 ως επίκουρη καθηγήτρια και από το 2010 ως Αναπληρώτρια καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Ειδική Παιδαγωγική-Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη». Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (με ειδίκευση στην Ψυχολογία) της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1991), όπου και αναγορεύτηκε διδάκτορας της Ψυχολογίας (1998). Επίσης έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Γνωστική Ψυχολογία του Α.Π.Θ. (1995). Έχει πραγματοποιήσει μεταδιδακτορική έρευνα στο John’s Hopkins University των Η.Π.Α. Το εαρινό εξάμηνο του 2007 ήταν Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο Ohio State University στο Nisonger Center (Πανεπιστημιακή Κλινική για άτομα με ειδικές ανάγκες). Διδάσκει ή έχει διδάξει σε προπτυχιακό επίπεδο, εκτός από το Τμήμα Νηπιαγωγών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο έχει διδάξει στο Π.Τ.Δ.Ε. και Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. (2001 – σήμερα), στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. (2004 – 2005), στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής) του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2005-2006) και στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2006-2007). Επέβλεψε ή επιβλέπει 10 πτυχιακές εργασίες, 8 μεταπτυχιακές εργασίες και διδακτορικές διατριβές. Είναι μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. Είναι μέλος Συντακτικών Επιτροπών και κριτής ελληνικών και ξένων επιστημονικών περιοδικών. Έχει συμμετάσχει σε 7 επιδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε ζητήματα που αφορούν την Ψυχολογία της Ειδικής Αγωγής με έμφαση στις γνωστικές διεργασίες, την ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές ανάγκες, την εκπαίδευση ατόμων με νοητική καθυστέρηση, τη μελέτη των γενετικών συνδρόμων. Δύο εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε Αμερικάνικα βιβλία (Εκδότες Cambridge University Press και Nova Press). Έχει δημοσιεύσει 65 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων —25 εξ αυτών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά ή πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχουν καταγραφεί 87 περίπου ετεροαναφορές στο έργο της σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου «Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση».

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό
   Μπουφέ

Γραμματεία ημερίδας

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.

Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

5
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Επιμόρφωση project
« στις: Νοέμβριος 09, 2009, 02:10:42 μμ »
Επιστημονική ημερίδα για εκπαιδευτικούςΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT
28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2009 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009 – ΑΘΗΝΑ


Προσκεκλημένη ομιλήτρια:
Δρ Παμουκτσόγλου Αναστασία τ. Πάρεδρος Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Θεματολογία ημερίδας

Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες σε δυο κεντρικούς άξονες της σύγχρονης εκπαιδευτικής διεργασίας, τη διαθεματικότητα και τη μέθοδο project αλλά και την αμφίδρομη ανάπτυξη κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων.
Εφορμώντας από θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τα κεντρικά πεδία της ημερίδας και αφορούν  το σχεδιασμό του μαθησιακού περιβάλλοντος, της ανάλυσης των μορφών διδασκαλίας και περιεχομένων μάθησης,  η ανάπτυξη επεκτείνεται τόσο στο συγκερασμό των προαναφερθέντων με τη μέθοδο project  και τη συνεργατική μάθηση, αλλά και στην αξιοποίηση των δεδομένων αυτών  στην καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού μέσω παραδειγμάτων και σχεδίων εργασίας που θα παρουσιαστούν.
Ακόμη θα αναπτυχτούν τα μέσα και η συνεχής και διαδικασία μετάδοσης μηνυμάτων, με τα οποία οι άνθρωποι επικοινωνούν καθημερινά στις καθημερινές κοινωνικές συνθήκες.
Η ημερίδα αυτή απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε επιστήμονες της αγωγής, παιδαγωγούς φοιτητές – σπουδαστές διαφόρων ειδικοτήτων αλλά και σε μελλοντικούς υποψηφίους  του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Πρόγραμμα ημερίδας

09.30 - 10.30: Προσέλευση

10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί

10.40 - 13.00: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Α) ΜΑΘΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Β) ΤΙ ΕΙΝΑΙ  ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Γ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  –  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
1. Ιστορική αναδρομή
2. Περιεχόμενο - Πρόγραμμα:
- Σκοποί και στόχοι.
- Περιεχόμενα μάθησης:
α) στην ιδιαίτερη σημασία που έχει το φαινόμενο της μάθησης στη σύγχρονη κοινωνία,
β) τα στοιχεία από τα οποία θα πρέπει να αποτελείται μια μαθησιακή θεωρία,
γ) τις διεργασίες και τις διαστάσεις της μάθησης,
δ) τους διαφορετικούς τύπους μάθησης,
ε) τα εμπόδια της μαθησιακής διεργασίας
- Μορφές της διδασκαλίας: κοινωνικές και διδακτικές μορφές της διδασκαλίας, μέθοδοι και μέσα,  σχολικής – κατ’ οίκον εργασία.
- Αξιολόγηση: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση και συνολική αξιολόγηση.
3) Μέθοδος project. Γιατί;
4) Συνεργατική Μάθηση

13.00 – 13.30: coffee break

13.30 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Α) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ  
     ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.
Β) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ-ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

15.00 -15.30: Ερωτήσεις
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων

Αναλυτικές πληροφορίες:2310 230545 / www.e-employ.gr
Διοργάνωση: EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.